Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lenn, geniet ervan!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

poeh tis maar rustig hier zeg vandaag....

@ricmar wat een klote nieuws hebben jullie gehad zie ik net staan! hele dikke knuffel!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, we zijn weer thuis :) Ik vond het wel zwaar vanavond, maar op zich ging het wel. Veda is echt tot 23.00 uur wakker gebleven :)$) dus hopelijk slaapt ze morgen ook iets langer. Zal dan juist wel weer niet gebeuren :D
    In het begin moest ze wel even wennen, het galmde nogal daar dus waarschijnlijk was het haar te druk, maar later had ze het wel naar haar zin en zocht ze constant contact met andere mensen. Ik heb haar stukjes garnaal, pasta en zelfs kreeft gevoerd, en ze vond het heerlijk allemaal :)

Vandaag zat echt alles tegen wat maar tegen kon zitten. 2 keer natgeregend op de fiets (zonder Veda gelukkig), finaal doorgelekt in de supermarkt (stomme bloedverlies, binnen een uur was mijn grote maandverband doorweekt :)), Veda dan uit bed gevallen, me beroerd voelen en dan nog 's avonds iets hebben waar je totaal geen zin in hebt. Maar gelukkig is de dag voorbij :D

Sanne, slaapt Feli komende nacht al in haar ledikant of pas morgen? Maar sliep ze nog altijd bij jullie op de kamer of dat niet?

Wat vervelend dat je regelmatig hoofdpijn hebt de laatste tijd. Misschien idd even wennen aan het weer werken, maar je zit niet met iets, dat je daardoor hoofdpijn krijgt?

Loesie, ik pb/sms je snel om wat af te spreken :)

Sterre, lastig dat je moeder een krentenbol aan Noah gegeven heeft en dat hij er diarree van gekregen heeft ;) Maar als jij zegt dat Noah er niet goed op reageerde en dat hij er diarree door gekregen heeft, dan snapt ze dat toch wel? Sowieso is het zo dat krenten/rozijnen officiëel pas na 12 maanden mogen.

Leuk dat het zo goed ging met Noah gisteren, en hij zal zeker z'n ogen uitgekeken hebben :D

Pookie, eigenlijk heeft Veda tot nu toe nog geen enkele blauwe plek gehad. Door de val van vanochtend alleen een rood plekje bij haar neus, maar verder gelukkig niets. Ze valt/stoot wel regelmatig, ook best wel eens echt hard, maar blijkbaar heeft ze niet zo snel blauwe plekken :(

Vervelend dat Y niet helemaal lekker in haar velletje zit de laatste dagen ;) Maar het zouden idd tandjes kunnen zijn, maar vaak weet je toch niet wat haar dwarszit hè? Hopelijk is het in ieder geval snel over!

Hoe was de fietsenjacht vanmiddag? Dus in Nijkerk was het pas ook niets? Ik heb nu framemaat 59 en dat is toch wel érg prettig, iets hoger. Maar ik ben dan ook 1,83 m, jij?

BabyD, dikke knuffel voor het herbeleven van de bevalling :(

Hanna, leuk zeg, allemaal kleertjes van je zus :D Idd lekker showen dan!
    Veda had vanavond ook een heel leuk jurkje met bolero'tje aan, stond ook zo schattig :)

Ricmar, o nee toch :( Wat ontzettend klote en dat is nog zacht uitgedrukt dat ze jullie toch niet gaan helpen :x
    Maar hoe moeten jullie het zelf gaan proberen dan, zelf insemineren ofzo? Ik vind het echt heel rot voor jullie, dikke knuffel!!

All, ik kreeg vanavond nog een berichtje van Loe (ze vroeg in haar vorige sms-je ook hoe het met mij ging, en ik had gestuurd wat verdrietig het was dat ze hem pas vandaag voor het eerst vast zou houden):

"Wat fijn dat alles schoon is. Super. Lenn had zoveel getrek om zich heen dat we hem maar even lieten liggen. Slangetjes zijn eraf! Nu alleen nog sonde. Groetjes op het forum!"

Ik zal haar mogen weer terug sms-en en dan typen dat we allemaal met hen meeleven.

Slaap lekker allemaal! Wij gaan morgen lekker helemaal niets doen :D Volgens mij wordt het weer een regenachtige dag, dus heerlijk op de bank hangen.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen, ik mag zo weer werken dus ben al vroeg op. Wilde even zien of er Loe-nieuws was. Maar ik lees dat het met kleine Lenn goed gaat. Fijn hoor. En Loe: ik hoop dat je hebt genoten om je kleine ventje vast te houden! Je hebt er lang op moeten wachten.

Morgen lees ik alles bij (als ik tijd heb, want ik word weer een jaartje ouder). Hier is alles prima. Nog geen bloed gezien, en bij iederemaaltijd misselijk. Dus het gaat de goede kant op!

Fijne zondag allemaal.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pookie: Noah is al eerder mee geweest uit eten. Eerder lieten we wel een potje opwarmen maar nu hebben we hem wat groentjes laten maken (zonder sausjes e.d) Daarna heeft hij ook fruit gehad en dat ging allemaal goed.
    Suc6 met je zoektocht naar een fiets!
    Y dus waarschijnlijk tandjes aan het krijgen. Dat gaat hier ook gepaard met een hoop gejengel, gedram en vervelend zijn...tis inderdaad flink tuffen.

Babyd: Rot hoor dat jouw bevalling nog zo hoog zit. Het heeft ook inderdaad best wat tijd nodig. Ik kon eerder ook niet vertellen of lezen zonder huilen of i.i.g een enorm rotgevoel maar gelukkig heb ik het een plaatsje kunnen geven nu.
    Fijn zeg dat jullie niet meer terug hoeven naar de KA! En dat haar navelbreukje mooi aan het helen is, fijn.

Mosa: Awh inderdaad erg rot dat ze hem na zo'n lange tijd pas voor het eerst vast mag houden :( Maar gelukkig gaat het de goede kant op.

Is het nog een beetje goed gegaan gister?
    Nog gefeliciteerd met je moeder trouwens :) En met je schoonmoeder natuurlijk ;)

Oh lees nu dat het toch wel goed is gegaan, fijn hoor. Maar wel een flinke baaldag gehad :( Kan me er wel iets bij voorstellen.

Hanna: Leuk zeg dat je die zak met kleren hebt gekregen! Altijd mooi meegenomen. En showse vandaag! :)

Sanne: Nog gezellig filmpje gekeken gister?
    Balen van je hoofdpijn zeg, ik heb dat ook een tijdje gehad maar dat is nu weer over.

Ricmar: :$ het zelf maar gaan proberen... nou ja... Ik heb er geen woorden voor.

Melisa: Werkse vandaag!
    En nog geen bloed, goed zo! Mijn duimen draaien nog steeds.

All: Noah is nog geen uur wakker en produceert nu z'n 3e poepbroek...onder mijn neus, heerlijk haha. Maar tis een ellende zeg. Hij poept zóvéél! Dat die boventandjes maar heel snel door zijn.

Gister was de house-warming erg leuk. Noah heeft samen op de kamer geslapen met de dochter van vrienden en dat ging super goed. Verder was het een erg mooi huis geworden, ze hebben het compleet verbouwd.
    We waren om 02.00u pas thuis maar ondanks de korte nacht ben ik nu redelijk fit. Roy zal wel een dikke kater hebben want die heeft (teveel) biertjes gedronken.

Vandaag denk ik dat we nog even naar de broer van roy gaan, even naar mijn petekindje kijken en daarna gaan we nog even bij vrienden op bezoek. Hun kindje is nu 6 weekjes. Allemaal nog zo lekker klein :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen was het alf 6 toen Svinthe wakker werd.
    Maar ik heb er een fles ingegooid en haar toen weer teruggelegd en toen...
    was het kwart over 7!!!!! :D:D:D

Mosa, gelukkig is gisteren gisteren en ik hoop voor je dat je vandaag een fijne dag zult hebben.
    Lekker bankhangen!!! :)

Ricmar, wat klote voor jullie zeg!
    Dikke knuffel!

Melisa, joehoe, dat gaat de goede kant op. Word maar lekker even heel erg misselijk :) en dan ook heel snel maar weer niet meer.
    Fijn dat er nog geen bloed is *duimt weer stevig verder*
    Werk ze vandaag!

Vanmiddag/-avond hebben we een etentje met vrienden. Tot nu toe heb ik nog niet zo'n zin.
    Lekker thuis is ook zo fijn.
    Gisteren is er geklust aan de wc. dat zou nu ook wle weer eens lekker zijn als die er gewoon weer was beneden.
    Mijn man is nu aan het tegelen, dus er komt nu schot in gelukkig.
    Het wordt echt heel mooi!
    Onze wc kon echt niet meer, oude tegels en een heel oude wc.

fijne dag!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Fijn dat de wc wordt aangepakt! Hopelijk komt het snel klaar.
    Oeh en niet zoveel zin in vanavond, hopelijk valt het achteraf toch wel mee.

Afrola: Zag dat je jarig bent vandaag, mooi getal ook :D
    Hartelijk gefeliciteerd!!!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    #2068 ricmar94, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
    Hallo Lieverds.

Om een lang verhaal kort te maken.
    het martini wil wel eventueel iui doen met donor zaad, maar niet van deze donor.
    Ze hebben zelf een kinderwens, zitten in traject dan dan zijn ze bang dat er problemen van komen.
    We hebben het uiteraard daar met elkaar overgehad, maar nee is nee.
    Daarnaast ben ik 2 keer zwanger geweest en vinden ze dat ik geen IUI nodig heb dus we moeten het zelf maar proberen...

Ik heb echt een paar klote (en dat is nog zachtjes uitgedrukt) dagen achter de rug.
    Helaas is het voor mijn mannetje erg zwaar om het zelf bij mij in te brengen.( en dat kan ik me voorstellen en daar wil ik ook niet aan voorbij gaan)
    Onze droom lijkt weer verder weg dan ooit.
    We weten het even neit meer en zijn nu echt bang dat we nooit geen kinderen zullen krijgen...

het is te zot voor woorden iedereen is in nederland vrij om een kind te krijgen en zeg nou eens eerlijk we zien het zelf immers toch ook wel eens, gezinnen waarvan je denkt wat komt daar van terecht....
    Maar als je hulp nodig hebt en iemand wil je helpen dan heb je daar geen inspraak in, dan weten de artsen ineens wel wat goed voor je is..
    bah ik ben boos en erg verdrietig.
    Sorry voor mijn ego bericht

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf Ricmar!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    bah ricmar het zit jullie niet mee!
    Hebben jullie nu weer een andere donor??

@mosa; gisteren was dus echt een baaldag! Vandaag dan maar lekker rustig aan doen hoor.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen is hier in diepe rust, Svinthe, mijn man én de drie poezen.
    Heerlijk even home "alone"
    Straks gaan we naar onze vriendenclub. We komen daar wel erg te laat aan. Svinthe slaapt nu net en we moeten er rond 3 uur zijn. Het is een uur rijden.... gaan we niet halen he?
    Zo maar even bellen dat het later wordt..

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Loe: van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Lenn........... hele mooie naam hoor, stoer en krachtig! Hopelijk gaat het vlug beter met jullie en kan het echte genieten gaan beginnen. Dikke knuffel van ons

Mosa: fijn dat alles schoon is, hopelijk voel je je ook snel beter. Schrikken dat Veda uit bed gevallen is, dat kan gebeuren, al hadden wij nooit zo'n ondernemend meissie. Denk dat Kaj dat vlugger zal gebeuren, hij is zo beweeglijk!

Sterre: balen dat Noah zo aan de diarree is!

Djaar: alweer 2mnd, wat gaat het snel. Jammer dat de gezins-dagen erbij inschieten. Hopelijk wordt het na het seizoen allemaal beter. Blijf je hart maar luchten hoor.

ZIJ: nog ff en dan komt jullie kleine ook! Hoe voel je je?

Sammie: succes morgen bij je laatste IUI, hopelijk mag het nu wel lukken

Ricmar: kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Het is ook niet eerlijk dat het jullie zo moeilijk gemaakt moet worden!! Sterkte

Verder weet ik nu ff niet meer!!

Mijn ventje ligt weer heerlijk te slapen. Soms kan ik het gewoon niet geloven hoe ontzettend lief en gemakkelijk hij is. Kan echt van hem genieten en ontzettend om hem lachen, want hij probeert je heel graag na te doen, hahaha!

grjts
    Twinny

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pookie we kregen dus hulp van een "bekende"en hier uit de regio dus makkelijker immers de vorige donor woonde een eind weg en we kregen ook in MCH geen medewerking.
    kennelijk is het normaal dat je zaad uit een donorbank haalt, niks weet van die persoon en dan dus een kindje verwekt met met 50 % info. wij willen juist een voor ons bekende donor, zonder dat er veel bemoeinis is.
    Maar mochten er dan ooit vragen zijn at die wel beantwoord kunnen worden.

Daarbij is het zo dat de wachtlijsten voor een zaaddonor in groningen minimaal 36 maanden zijn, ik wordt in jan 38! dus daar kan ik niet op wachten.

Nu kunnen we het natuurlijk zelf doen... maar mannetje vind het moeilijk het bij mij in te brengen.en het zelf doen is wat lastig zeg maar.

We zijn nu dus echt aan het nadenken wat we nog kunnen.

Maar ik weet het niet meer en de tijd tikt verder

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ricmar, kan jullie huisarts jullie niet helpen? Misschien kan hij het zaad inbrengen? Tis maar een vraagje......

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nou ik denk niet dat de ha dat doet daarbij zie ik dat zelf echt niet zitten, we hebben er maar 1 en uhh nou nee....

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja, zo moeilijk is een KI-tje toch niet??????
    Mijn vader doet het regelmatig ( bij honden:p:p:p:p)

Zonder gekheid, misschien kan de huisarts wat betekenen.
    Maar bij een "erkende" zaaddonor zijn die erfelijke zakentoch wel uitgezocht???? Dat lijkt mij tenminste wel logisch. Is er dan ook niet de kans dat de zaaddonor al 20 andere kinderen heeft "verwekt". Dat lijkt mij zo'n raar idee, heb er wel eens wat overgelezen in de Libelle of zo.

Hopelijk komt er wel een andere oplossing. De officiele 36 maanden duurt nog veel te lang.

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Mosa, fijn dat het zo goed gaat met Lenn, dus nog wel sonde dat wou ik je ook nog vragen of je wist of hij aan de sonde zat of niet.. Niks aan :( . Ik hoop dat ze zich zelf wel goed voelt in het ziekenhuis en dat ze wel beseft dat het HAAR kind is en dat ZIJ het voor het zeggen heeft.. Ik heb pas op dag 4 de 1e luier verschoont :x ja achteraf ben ik er nog kwaad over: zo goed gingen ze er daar met ons om er is ons niks geleerd en we werden niet bij ons kind betrokken we hebben op laatst alles gewoon zelf maar gedaan en pff wat ben ik blij dat ze het zelf zo goed deed dat ze zo vroeg al naar huis mocht.. Ik hoop ZO dat het bij loe beter gaat daar..
    Wat een rot dag had je dan zeg :$ .. Het weer maakt het er vandaag ook nog steeds niets beter op jammer genoeg..

@ Hanna, de bevalling kijk ik heel goed op terug, alleen de tijd ernà :( en dan denk ik ja nu zit er nog iemand in zo'n situatie en als ze zich maar beter voelt dan hoe ik me voelde en op zo'n moment komt alles weer even terug.. Fijn dat je er nu beter mee om kunt gaan ja. Er gaat vaak wel even tijd overheen he..
    Super dat je een tas vol kleertjes kreeg voor Svinthe! & veel plezier met jullie vrienden, hoop toch dat het gezellig gaat zijn.

@ Sanne, hoe gaat het met je hoofdpijn?

@ Sterre, wow ja wat poept hij veel.. Hoop maar dat hij er geen last van heeft dat dat zo snel gaat :( ?
    Hehe echt klein zo'n babytje he dat ben je zelf zo snel weer vergeten vind ik...

@ Ricmar, jeetje wat maken jullie wat mee :x echt ja je ziet wel van die mensen die hun kinderen amper opvoeding geven en dan mensen die het zooooooo graag willen wordt het gewoon niet gegunt :x ik vind dit echt wel zwaar voor jullie dat ze zo met jullie omgaan.. Jullie weten toch zelf wel wat het beste voor jullie is..!!
    Echt jammer dat he zo moet.. :( Knuffel..

@ Twinny, geweldig dat Kaj jullie probeert na te doen :p .

Gek idee dat D gewoon bijna 20cm gegroeid is in bijna 5 maanden tijd :$ . Dat zag ik net..

18. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik mocht vandaag naar huis, met ijzerpillen en andere zooi. Kan nog niet echt zitten, maar wil jullie even een fotootje van Lenn laten zien. Bedankt voor alle felicitaties!!! Super leuk en lief om allemaal te lezen.

De bevalling was echt een hel, Lenn was slap en moest met spoed gehaald worden. Ik had echter iets anders dan weeen, wat weten ze niet. Uiteindelijk is er geknipt, en getrokken en de arts schreeuwde tegen mij, maar ik kon niets, heb alleen maar gegild. Dit hoefde van hen ook nooit meer. Mocht er ooit een volgende komen, kan ik rekenen op een keizersnee. Mijn hb is nu 4, hopelijk snel beter.

Ik wil nu proberen niet meer aan de bevalling te denken en alleen nog aan ons bont en blauwe mannetje. Hij doet het erg goed. Krijg geen ademhalingsondersteuning meer, alleen sondevoeding en gaat even onder lamp.

Hier twee fotootjes!!!! van een hele trotse papa en mama.

19. Loe

Loe Niet meer actief

nogmaals bedankt voor de felicitaties, en als de laptop er weer is (grrr) kan ik tenminste uitgebreider hier verschijnen. Het is nog niet bekend wanneer lenn naar huis mag, ze hebben gezegd: we houden altijd de weken aan dat hij te vroeg geboren is. GElukkig vindt hij het eten al erg lekker.

Wat is ie mooi he!:D

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe wat een plaatje... sterkte met het herstel...

Deel Deze Pagina