Hoi meiden, Melisa, goed zo, geen bloed! Komt vast ook niet! Ben je morgen vrij? Sterre, en, had Roy een kater vandaag? Hanna, gelukkig heeft Svinthe vandaag wel wat langer geslapen Fijn dat het opschiet met de wc, en dat het zo mooi wordt! Veel plezier bij het etentje! Afrola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! Ricmar, nou zeg, wat is dit nu weer :x Logisch dat je boos en verdrietig bent Aan de ene kant snap ik wel dat ze hier misschien meer problemen mee hebben dan met een onbekende donor, vooral als jullie donor zelf ook een kinderwens heeft. Het zou natuurlijk kunnen dat jullie wel een kindje krijgen en dat het bij henzelf bijv. niet lukt, dan zullen ze in het ziekenhuis bang zijn dat de donor meer zeggenschap wil hebben over jullie kindje. Maar aan de andere kant, zullen jullie alle mogelijke scenario's wel besproken hebben met elkaar. En een andere huisarts zoeken, eentje waarbij je het misschien wel ziet zitten? Dikke knuffel in ieder geval!!! Twinny, heerlijk dat Kaj zo lief en makkelijk is En leuk dat hij jullie na probeert te doen BabyD, echt belachelijk hoe ze met jullie omgegaan zijn toen je meisje er net was :x Ik zie dat Loe al weer langs geweest is, die heeft vast wat aan jouw verhaal! En idd apart dat je meisje al 20 cm gegroeid is, gaat snel hè?! En al bijna 4 kilo Loe, wat fijn dat jij naar huis mocht!! Welkom terug Ik wilde je vandaag nog sms-en hoe het nu ging, maar voelde mezelf ook niet lekker dus het is er nog niet van gekomen. Maar fijn dat je er weer bent. Jeetje, klinkt echt heel heftig en beangstigend, je bevalling Heb je het er erg moeilijk mee dat het zo gelopen is? Maar super dat Lenn het zo goed doet, stoer mannetje Mooi mannetje hoor! En wat ligt hij heerlijk bij je! Hoe gaat het nu verder? Kun je het lichamelijk wel aan om er vaak heen te gaan? All, hier weer een belabberde dag, dus bijna alleen maar op de bank gelegen Ik hoop wel dat ik me snel wat beter ga voelen, want dit is best irritant. Ik dacht dinsdag weer te gaan werken, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Misschien donderdag wel, maar dan moet ik eerst even zien hoe ik me dan voel.
hoi dames @loe ow meid toch wat een hel moet jou bevalling geweest zijn hele dikke mega knuffel, maar wat een super mooi mannetje heb je daar!! lekker van proberen te genieten, en wel fijn dat hij het eten lust en hopelijk mag hij snel naar huis!! dikke knuffel nog maals voor jullie! @ricmaar tjeejss zeg poeh het zit jullie ook niet eens een xtje mee he! echt zo mega ontzetten rot/kl*tig dat het allemaal zo moet gaan bij jullie!! hele dikke knuffel ook voor jullie! @mosa jij ook dikke dikke knuff voor je mega rot dagje, hopelijk ging het vandaag beter! en die hoofdpijn tsja ik weet niet hoe het komt...? misschien de 'stress' van het open van de nieuwe groep waarbij bijna alles op mij neer komt.. ? maarja gek dat ik daar dan nu hoofdpijn van zou krijgen in het weekend? naja ik weet het ook niet goed tkan van alles zijn denk ik khoop maar dat het snel over gaat. @sterre ahh noah zo'n last van diaree, vast van zn tandjes ook ja, tis sonde, hopelijk komen ze snel door!! @baby d ja je meisje groeit echt snel hoor!! maar dat is natuurlijk alleen maar heel erg fijn @all feli moest dus va ndaag in haar nieuwe ledikant slapen, eigenlijk nu dus.. maar ze vind er dus nix aan had ik natuurlijk wel kunnen verwachten, is ook zo anders natuurlijk en eng, maarja ze moet er toch maar even aan wennen! maar ze zit nu maar ff bij papa op de bank, want ze brulde en brulde maar. twas ook een drukke dag en ze had maar weinig geslapen, dusja dat werkt natuurlijk ook al helemaal niet mee. nouja dames kga lekker ff bankhangen en zo nog maar eens proberen ons meisje op bed te krijgen! groetjes!!
Sanne, hopelijk is je hoofdpijn idd snel over! En succes morgen dan weer met werken! Vind je de nieuwe groep wel leuk? Balen dat Feli toch niet meteen in haar ledikantje wilde gaan slapen. Maar slaapt ze wel op dezelfde kamer als waar haar wiegje stond? Toen Veda nog in haar wieg sliep, sliep ze bij ons op de kamer, en toen we haar in het leidkantje wilde hebben, hebben we eerst het wiegje op haar kamer gezet, zodat de overgang niet te groot zou zijn. Hopelijk wil ze zo wel slapen!
hoi hoi @mosa ik had daarnet je berichtje ff gemist, wat rot dat je dagje vandaag ook niet veel soeps was, en even kijken wanneer je dan weer gaat werken, nu lekker ff nog rustig aan doen! feli sliep al wel een hele tijd in haar wiegje op haar eigen kamertje, al vanaf 6 mnd, en in haar campingbedje op haar slaapkamer heeft ze ook al vaak geslapen, om toen te wennen voor de vakantie.. naja ik probeer dr zo weer ff naar bed te doen, we zullen zien.. hahaha groetjes!
Hoi Hoi, @all, bedankt voor de felicitaties. Was heel klein feestje maar wel gezellig. @ Djaar, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag @ Loe, fijn dat jij al naar huis mag, wel moeilijk dat je lenn gelijk achter moet laten. Gelukkig doet hij het wel goed. Lastig is dat zonder perweeen te moeten persen. Heel naar als het zo gaat . Gelukkig mag je in je eigen bed bijkomen. Hopelijk kun je goed rusten ondanks dat je ook veel naar het zkh zult (willen) gaan voor Lenn. @ Ricmar, wat een naar bericht zeg. Soms snap ik het beleid echt niet, waarom ze jullie niet willen helpen . Dikke knuffel. @ all, ik ga weer verder gezellig zijn saampjes met hub. Morgen weer een drukke dag met een bruiloft (op maandag , beetje onhandig, maar het wordt vast wel gezellig!
Loe, wat een mooi mannetje is Lenn zeg! Leuk dat je al zo snel een fotp kwam posten Mosa, niet te snel willen gaan werken hoor. Daar heb je ook niks aan. Afrola, morgen veel plezier bij de bruiloft. Twinny, fijn dat het zo goed loopt allemaal. Sanne, succes weer met werken morgen. Ik ben morgen ook weer aan het werk. Heb een er druk weekend gehad en ben niet uitgerust. Jammer. Hopen maar dat het goed gaat morgen en dat de kinderen een beetje rustig zijn Weltrusten allemaal!
Loe, wat een lief jochie! Fijn dat hij het zo goed doet en fijn ook dat jij voldoende herstelt bent om naar huis te gaan. Hopelijk mag de kleine al voor de uitgerekende datum naar huis! All, zwaai! Nou hier het nachtje wel weer gehad. M is heel erg verkouden en was ieder uur wakker (kan ook het weer zijn geweest: storm in de populieren en regen op het schuine dakraam), dus Jan is er naast gaan liggen op een matje. T heeft van half 2 tot half 7 geslapen dus dat is netjes. Maar daarvoor veel wakker geweest. Vanmiddag naar de huisarts want ik heb enorm veel last van mn polsen, straalt uit naar mn ellebogen en zelfs schouders. Hopelijk is het niet ernstig ... zit namelijk wel reuma/artrose in de familie ... heb dus wel bijgelezen maar wil niet te veel typen (al doet dat nu juist geen pijn )
Goedemorgen! Ricmar: Ongelofelijk! Ik geef je helemaal gelijk, het is te krom voor woorden :x Hanna: Gister nog weg geweest? Werkse vandaag! Twinny: Wat heerlijk dat je zo'n gemakkelijk mannetje hebt! BabyD: Haha je vreemd he dat ze zo snel groeien. Ook het gewicht gaat zo snel. Ik denk weleens, gelukkig komen die kilo's er bij mij niet zo snel aan haha. Loe: Wat fijn dat je al naar huis mocht. Maar helaas zonder je manneke, maar het is natuurlijk beter voor hem. Pff je bevalling klinkt echt als een horrorverhaal Maar je hebt er héél duidelijk een erg mooi mannetje aan over gehouden Mosa: Haha nee roy was verassend fit maar dat had hij zelf ook niet verwacht hoor. En weer zo'n belabberde dag gehad Doe maar rustig aan, je werk loopt niet weg. Sanne: Stress kan natuurlijk heel goed. En in het weekend ontspan je natuurlijk wat meer dus komt die spanning vrij. Awh feli die haar nieuwe bedje niet leuk vind, hopelijk is het nog gelukt gister? Afrola: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Joh een bruiloft op maandag.. inderdaad onhandig. All: Ik ben ziek Noah heeft me denk ik aangestoken want die loopt ook al dagen te snotteren. Als hij zich zo gevoeld heeft zoals ik me nu voel dan vind ik het helemaal niet gek dat hij zo moeilijk te handelen was. Maar goed, hij krijgt er ook nog tandjes bij.. arm kind. Bij dat soort dingen zou je echt willen dat je dingen van ze over kon nemen he.
Loe: wat een knap ventje hebben jullie. Fijn dat je naar huis mag, maar het zal niet gemakkelijk zijn zonder je ventje denk ik. Afrola: nog gefeliciteerd. All: en plots ben je dan 32 brrr. Weet nog dat ik 30 was haha, toen beviel ik van Chelsey. En hier nog geen bloed! Goed he.
@ Loe, super mooi mannetje! 'k Heb je pb gestuurd . @ Mosa, neem je tijd die je nodig hebt he je bent zelf wel het belangrijkste! @ Sanne, het werkt idd niet mee als ze al weinig geslapen hebben.. Hoe is het later gegaan in dr nieuwe bedje? @ Salapio, kort nachtje dus ja niks aan.. Hoop dat het niets ernstigs is met je polsen! @ Sterre, he getsie beterschap voor jullie beide ik wist niet dat Noah ziekjes was.. Hopelijk zijn jullie er beide snel vanaf! @ Melisa, begrijp ik dat je jarig bent vandaag? Van harte gefeliciteerd! Enne dat bloed komt ook niet je bent gewoon hartstikke zwanger vertrouw op jullie kleine!
Hoi meiden Loe: wat een ontzettend lief klein mannetje. Fijn dat hij het goed doet. Probeer jij maar goed aan te sterken en zoveel mogelijk naar je ventje te gaan. Vind ergens wel raar dat jullie al naar huis zijn, wilde je dat zelf? Melisa: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en verloop zwangerschap klinkt goed, jij krijgt gewoon over 8mnd een heerlijke baby erbij! STerre: van harte beterschap! Hier ff dagje alleen met 2 kids. San is weer werken, de vakantie is om......... KAj slaapt alweer bijna 2 uur!! Ik stomme muts ga me dus nu zorgen erover maken dat ie misschien wel veelste veel slaapt. Hij slaapt makkelijk 3 x 2 uur overdag en dan van 2030 tot 7u. Krijgt wel flesje tussen door rond 23 uur, maar moeten we hem wakker maken....... twinny
Even een snelle zwaai Het valt me zo vies tegen hoe ik me voel, heel irritant! Vandaag moet mijn vriend werken, dus al mijn energie gaat op aan het zorgen voor Veda. Hopelijk doet ze zo even een lange dut, zodat ik ook even rustig aan kan doen. Ik heb me in ieder geval voor de hele week ziekgemeld, want zo kan ik echt niet werken. Melisa, nog gefeliciteerd, en super, weer een dag voorbij zonder bloed Sterre, beterschap! Veda leek gisteren ook ziek/verkouden te worden, ze sliep pas om 0.30 uur Gelukkig wel tot 8.30 uur vanochtend, en nu lijkt er niets aan de hand. Ik denk toch nog dat het met tandjes te maken heeft, want ineens kwijlt ze weer overdreven veel en ze poept nog steeds supervaak.
Salapio: Oef wat een nachten Ben je al bij de HA geweest? Hopelijk niks geks en al helemaal geen reuma! Haha die M... Melisa: Hartelijk gefelicteerd met je verjaardag! En nog geen bloed, gaat goed! BabyD: Ik wist ook niet dat noah ziekjes was, dacht echt dat het aan de tandjes lag. Ligt het ook wel maar nu weet ik ook dat hij dit er dus bij had Twinny: Gewoon lekker genieten dat Kaj zo lekker slaapt hoor. Van slapen groeien ze ook zei mijn oma altijd Mosa: He wat een ellende dat je je nog zo voelt Wel verstandig dat je je deze week ziek hebt gemeld. Hopelijk werkt veda mee met haar dutje. All: Ik lig nog steeds in bed Heb mijn boekje uitgelezen en nog wat geslapen. Maar ik heb steeds het idee dat ik noah hoor. Moet dan echt even schakelen dat dat helemaal niet kan want hij is vandaag bij mijn schoonmoeder. Gister was zo zielig. Zijn billetjes lijden echt onder al dat gepoep en het doet hem echt pijn. We hebben hem gister na het douchen al in zijn blote kont laten zitten maar ja, dat eventjes maakt ook geen verschil natuurlijk. Vanmorgen zat hij weer helemaal onder. Gelukkig was het al wat dikker en niet meer zo waterdun.
Sterre: ook wel lekker toch een kindervrije dag? Ik geniet daar altijd wel van. Salapio: wat een ellende die nachten. Kun je nu nog wel wakker blijven? All: soms is mijn zus echt zo'n doos he! Over anderhalve week trouwt ze. Wij gaan daar slapen en op de kindjes passen zodat hun in een hotel kunnen slapen. Hun zorgden dan voor oppas in de avonduren zodat we wel naar het feest kunnen. Belt ze net dat hun kindjes mee gaan naar het feest (tot 21.30) en wij dus tot 22 uur 's avonds geen oppas hebben!!!!! Een vriendin van mij zou op Chelsey passen bij haar thuis, maar dan moet ik haar om 23 uur halen. Ook niet handig. Nu kan mijn man dus wrs niet naar het feest, of ik, omdat wij geen oppas hebben voor Chelsey. Heb al helemaal geen zin meer om te gaan als het zo moet! Kunnen ze voor de nacht oppas regelen, maar ja dat doe je ook weer niet he.
Wat een rust vandaag, had net zo goed kunnen gaan werken Melisa: Owh dat is fraai van je zus Vervelend zeg Ik vind het ook wel fijn hoor even zo'n dagje. Alleen jammer dat het op deze manier moet, voel me echt belabberd zeg. Lang geleden. All: Woensdag tegen de avond krijg ik een MRI van m'n knie, ben benieuwd. Morgen voor het eerst naar de manueel, hopelijk ben ik er dan wat beter aan.
dames, ik kan nog steeds echt niet zitten en knal van de koppijn (morgen en anders woensdag huisarts bellen, heb volgens mij voorhoofdsholteontsteking, bah), maar ik wilde even Mosa sterkte wensen, wat naar dat je je zo rot voelt en ook Ricmar, veel knuffels. Ik kan niet lang genoeg zitten om alles door te lezen (kom toch op met die laptop!) maar ben hier wel in gedachten (hoezo verslaafd) Lenn is van de lamp af. Ze gaan wel kijken of er toch een armpje gebroken is omdat hij zoveel pijn heeft bij handelingen (zo zielig). Bij mij ligt hij heerlijk, ondanks mijn barstende koppijn straks dus nog even naar het ziekenhuis. Zijn vocht verdwijnt en de kinderarts vindt dat Lenn het goed doet. Hij verwacht ongeveer 3 weken ziekenhuis ondanks dat hij er eigenlijk natuurlijk heel weinig over kan zeggen. BabyD, wat naar eigenlijk dat mijn bevalling bij jou dit oproept. Ik ben ook erg emotioneel, maar probeer ook een beetje op de positieve toer te denken, vooral voor mezelf. Ze zijn erg lief in het ziekenhuis en ze vroegen gisteren aan mijn vriend of hij een luier wilde verschonen. We hebben allebei aangegeven echt geen handelingen te willen verrichten omdat Lenn zoveel pijn heeft en zij daar veel beter en vooral sneller in zijn. Ik wil m niet horen krijsen omdat ik een luier wil verschonen, dus daarom. Maar ik houd inderdaad in de gaten dat WIJ de ouders zijn. Tot nu toe gaat het contact op neonatologie heel goed en dat is heel fijn. Meid, wij gaan zeker nog even prive-pb-en als ik of langer kan zitten of de laptop terug is. Heel veel liefs voor jullie allemaal en een handje van Lenn, onze Lenn-the-man....