Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, klinkt als een gezellig vrijgezellenfeestje!
    En vond je het meevallen, een hele dag zonder Esmee?

Melisa, probeer er in te blijven geloven! Een spannende tijd nu, maar iedere dag zonder bloed is er weer eentje, en het komt vast goed allemaal :)

Loe, rot om dat over jezelf te lezen, maar ik denk dat Melisa het precies goed opgeschreven heeft! Vooral dat het voor de arts natuurlijk ook angstig was! Maar evengoed niet leuk om te lezen. Is het niet mogelijk om nog een gesprek met hem te hebben, zodat je ook zijn kant van het verhaal kan horen en zodat je zelf kan vertellen hoe je het ervaren hebt. Misschien dat je je er dan wat beter over voelt?

Sterre, hoe is het eigenlijk met jou nu?

Sanne, hoe ging het slapen vannacht?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Wat een bevalling moet het geweest zijn als ze denken dat Lenn's armpje gebroken is. Ik zou er dan ook voor kiezen om hem geen luier o.i.d om te doen, als hij zo'n pijn heeft hoefde dat voor mij ook niet hoor.

Haha lenn the man :D

Awh ja kangeroeen is fijn he. Hebben wij met noah ook gedaan, vond hij héérlijk!

Lees nu over je bevallingsverslag :x De rillingen lopen over mijn rug. Meis, je was een bevallende vrouw en je hebt niks verkeerds gedaan! Ik had ook een zeer geirriteerde dame aan mijn bed, het lukte ook niet en ik heb me er behoorlijk depressief onder gevoeld. Niet doen!!! Het is hun onkunde, niet het jouwe! En een tip die ik je kan meegeven, praat en schrijf van je af. Deze tip kreeg ik weer van ander hele lieve meiden en het heeft me echt geholpen.

Maar goed, wat melisa schrijft klinkt ook verklaarbaar. Bij een vriendin van mij hadden ze in het verslag geschreven dat ze zeer nukkig was :$ Ze vond het zelf helemaal niet en haar man ook niet maar het is maar net hoe het zkh-personeel tegen je aankijkt op dat moment. Bij mij hadden ze in het verslag geschreven dat de placenta spontaan heeft losgelaten..ahum ja nadat ze als een idioot aan de navelstreng heeft staan trekken, weeenopwekkers weer aan had gezet en gruwelijk op mijn buik heeft staan duwen...Ze moeten zichzelf op de een of ander manier toch altijd een beetje goed praten heb ik het idee.

Hanna: Oef 5x eruit geweest, hopelijk is het afgelopen nacht beter gegaan. Nu i.i.g je doordeweekse weekend en kan je een beetje bij tanken.

Mosa: Awh wat lief van je vriend! Haha hij kan zijn 'verassingen' dus ook zo goed verborgen houden.. hier nog zo eentje :D

Dus jullie willen er toch gelijk weer voor gaan. Ik wilde het wel vragen maar durfde het niet :) En weer beginnen met tempen, hopelijk krijg je geen al te lange cyclus!

Oja, wat ik nog wilde vragen, zou je nog een keer de link willen doorgeven van die babywalker? We willen hem ook graag voor noah gaan kopen.

Salapio: Bedankt voor de tip! Ga straks gelijk even googlen.
    Jammer dat je niet veel bent opgeschoten bij de HA. Maar goed, als het met beleid gebruiken werkt hoeft het natuurlijk ook niet. En net wat je zegt, als het erger wordt o.i.d is een afspraak natuurlijk zo weer gemaakt.

Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad! Zielig hoor als ze zo snotteren e.d.
    Oh Jan weer naar toneel. Gaan ze weer een nieuw stuk doen?
    Werkse vandaag!

Sanne: Drukke weken voor de boeg dus :( Maar omdat er te weinig kindertjes zijn moet je alleen staan :( Ik dacht dat jullie altijd wel minimaal met z'n 2en waren.
    Nou als het bij jou net zulk weer is al bij mij is het ideaal schilderweer voor de man...hopelijk komt hij opdagen!

BabyD: Ja moet je nagaan hoe instinctief het eigenlijk gaat he als je een kindje hebt...je hoort em zelf als ze er niet zijn :p

Uhm even denken hoor.. groentenhapje deden wij volgens mij in het begin 's ochtends (rond 10.00u). Gewoon elke dag wat hapjes om te proberen en dan word dat op een gegeven moment vanzelf meer. Toen hij 6 maanden was hebben we het groentenhapje 's ochtend vervangen door fruit en is het gr-hapje naar 's middags gegaan rond 16.00u.
    We deden wel 2 dagen achter elkaar hetzelfde hapje om te kijken hoe hij erop zou reageren.

Melisa: Lekker een dagje voor jezelf, geniet ervan! Maar dat zal wel lukken denk ik ;)
    Nog steeds geen bloed, fijn! Positief denken hoor, al kan ik je stiekem ook geen ongelijk geven. Die gedachtens zouden ook wel door mijn hoofd kunnen schieten.

Nijn: Oeh leuk je bent in Eindhoven geweest, leuke stap-stad is dat vind ik. Was je er vaker geweest?

All: Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter. Dat dagje voor mezelf en lekker luieren heeft me echt goed gedaan.

Vanmorgen naar de dietiste geweest en ik blijf echt een beetje hangen nu, daar baal ik wel van maar we gaan het nu anders doen en hopelijk helpt het.

Met noah's billetjes gaat het op zich wel iets beter maar er zijn nu wat plekjes open gegaan..:( Tis zo zielig maar wel aan de beterende hand nu.

3. Loe

Loe Niet meer actief

Dank jullie wel, jullie zijn ook geweldig he!
    Sterre, bij jou dus ook zo'n debiel verslag. Zo stom (sorry ben nogal simpel vandaag). Ik ga het gewoon opschrijven tzt in een brief, en die kwak ik bij ze neer. Ik heb zo mijn best gedaan om zelfs tijdens en na de bevalling aan te geven dat ik wel wilde, maar niet kon, ze hebben gewoon een bord voor de kop. Zo, da's beter Loe. Laat ze maar.
    Bedankt voor jullie reactie, doet me goed!

Mosa, je hoeft niet te wachten hoor met proberen. Zeker weten.

Zometeen naar de vlos. Kijken hoe t met de hechtingen staat. Mannetje moet halve dagen toch nog werken (collega heeft net vakantie), dus ik heb vanochtend wel erg veel zelf moeten doen. Valt niet mee! Na de vlos naar Lenn, kangeroeen. Kijken of hij al voor de foto geweest is. VAndaag ook hielprik. Arme Lenn. Vraag me toch af hoe dan een arm gebroken kan raken.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loedinnetje, meis, wat een nare bevalling!
    Trek je maar niks aan van het verslag, ben het ook wel eens met Melissa.
    Hoop dat het meevalt met Lenn..vind het zo zielig voor jullie kleine ventje.
    Ik wil je heel veel beterschap en sterkte wensen!
    Hopelijk gaat het kangeroeen goed.
    Hele dikke knuffel!

Het is trouwens een heerlijk knap ventje, en echt al een vechtertje :)

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loe, beterschap hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Ja ik vond het zoiezo vreemd hoe het op die kinderafdeling ging, werd gewoon een gezonde baby in een couveuze gestopt....... Kunnen ze weer €€ voor krijgen zeker.. Heerlijk kangeroen ik heb dat ook nooit gedaan, stonden ze bij me ja ze moet er zo ook weer in he, zullen we haar maar terug leggen. PFF :x Maarja.. Genoeg ergernissen over het ZH daar :p haha.
    Nou daar schrik je zelf wel van zo'n bevallingsverhaal ja :( .. Wat erg moet het geweest zijn voor jou.. En voor Lenn.. Maar jij hebt wel je best gedaan!! Ik hoop dat je er zelf niet mee gaat zitten.. Zonder persweeen lijkt het me ook al helemaal niet makkelijk nee.. Misschien helpt het om te denken dat een MAN dit heeft opgeschreven.. Hij KON het dus ook niet begrijpen.. Het heeft niet aan jou gelegen meid! En de gyn heeft het vast niet zo bedoeld hij zal ook vast geschrokken zijn.. Je wilt toch dat een kind het haalt en gezond ter wereld komt..
    Geven ze ook iets aan Lenn voordat hij de prikjes krijgt? Weet niet meer wat het was maar ze gaven D iets en dan voelen ze de prikjes amper, maar bij de 1 werkte het en bij de ander weinig..

@ Sterre, hoeveel kg's ben je dan eigenlijk kwijt geraakt van de zwangerschap? Ik nog maar 6,8 vind dat erg weinig maarja.. Blijf nu ook al een maand hangen. Toppie dat je zo met een dietiste bezig bent, petje af hoor!

Bedankt allemaal voor de info over de groentehapjes :D . We mogen beginnen als ze 5 maanden is, dus dit weekend... De 1 zegt dit en de ander zegt dat bij het CB en KA, maar er is ook niemand die verstand heeft over prematuren volgens mij blijkt uit heel veel dingen.. Dus ik doe het wel op eigen gevoel en ze lijkt er wel klaar voor. Dus paar hapjes proberen vroeg in de ochtend en kijken hoe ze er op reageert :) doe gewoon een hele week hetzelfde en kijken hoe het met haar ontlasting gaat.

Zo ff snel was ophangen buite... Zou het bijna niet aan durven met het weer van de afgelopen dagen :(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Brrr...ik krijg helemaal de rillingen van sommige bevallingsverhalen hier :( Lijkt me zo vreselijk om zo behandeld te worden, wat zul je je dan rot voelen!

Sterre, je had best mogen vragen of we er gelijk voor zouden gaan hoor :) Het is eigenlijk bij ons beiden nooit de vraag geweest of we nog even zouden wachten.

Ik weet niet meer wat voor linkje ik pas liet zien van de babywalker, maar wij hebben hem bij de Intertoys gekocht. Dat scheelt weer verzendkosten, dus misschien hebben ze hem bij jullie ook wel in een speelgoedwinkel? Anders zou je even moeten googlen waar je hem allemaal kunt kopen, het is in ieder geval de Vtech Babywalker. Je hebt hem in groen en roze, maar jullie gaan vast voor de roze ;) :D

Fijn dat je je beter voelt! Hopelijk heb je het ergste weer gehad!
    En balen dat je gewicht nu weer hetzelfde blijft. Wat ga je nu anders doen als ik vragen mag?

Loe, goed dat je een brief gaat schrijven met jouw ervaring! Dan ben jij het in ieder geval 'kwijt' en misschien denken ze er nog eens goed over na naar aanleiding van jouw brief!

Drukke dag zo te lezen! Heb je veel last van de hechtingen? En hopelijk valt het allemaal mee voor Lenn vandaag! Lijkt me zo rot dat je zelf nog weinig voor hem kan doen!
    Heb je al wel echt het moedergevoel? Lijkt me nu namelijk heel onwerkelijk. Je bent best plotseling bevallen en nu ben je thuis zonder buik en zonder kindje. En zoveel te doen en te regelen.

Mocht ik iets voor je kunnen doen of wat dan ook (in een half uurtje zou ik bij je kunnen zijn), dan moet je het me maar laten weten :)

BabyD, heel goed dat je je eigen gevoel volgt met het geven van groentehapjes. En je ziet snel genoeg hoe je meisje er op reageert natuurlijk.

Hier hangt de was ook buiten, ik durfde het er nu wel op te gokken. Alhoewel er wel af en toe donkere wolken langskomen :)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Gewoon doen hoor die brief. Ook al doen ze er verder niks mee, jij bent het wel kwijt.
    Nou je bent al druk in de weer, doe je wel rustig aan! Maar jij moet naar de vk :( Kan ze niet naar jou toekomen? Vind het maar raar gaan hoor.

BabyD: Ik ben al mijn zwangerschapskilo's al kwijt (17 in totaal) maar nog wat te zwaar dus wil er graag meer vanaf alleen dat lukt dus helaas niet.
    Leuk dat je de groentenhapjes gaat proberen. Fotocamera bij de hand natuurlijk. Zijn van weer van die momentjes :) Ik zou inderdaad een paar dagen of week hetzelfe proberen en dan kijken hoe het gaat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een mannelijke gyn fijner vond dan een vrouwelijke. Ik kreeg juist het idee dat een man mee meeleefde en wat voorzichtiger was maar dat is mijn ervaring natuurlijk.

Mosa: Ik heb de babywalker even gegoogled en gevonden. Ik wist niet meer hoe hij heette. Ik denk ook wel dat we voor de roze gaan :D
    Ik kan een soort cursus (afvallen) doen om te kijken hoe je je dingetjes kan aanpassen/veranderen maar ik moet even kijken of ik dat wel echt ga doen. Heb net even het boekje bekeken maar dat duurt 15 weken en is elke woensdagavond. Maar met mijn school die weer gaat beginnen en roy die ook weer begint met een cursus moet ik even kijken hoe we dat dan gaan doen. Anders ben ik straks dinsdag, woendag en donderdagavond weg en roy op maandag dus tja...word wel een heel drukke bedoeling dan ;)

All: Noah heeft net 3! boterhammen met stroop op :$ En als ik hem nog eentje had gegeven had hij die ook nog opgegeten denk ik. Hij heeft wat in te halen van de afgelopen 1,5 week geloof ik :)

Daarna hebben we gespeeld op de grond en daar heb ik leuke filmpjes van gemaakt maar krijg ze niet op mijn hyves. Hier lukt ook niet. Nou ja, ik pluis het wel uit hoe ik ze op mijn hyves krijg.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb 1 filmpje op mijn hyves. Mocht je em niet kunnen bekijken dan moet je maar even vrienden worden :)

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

pff zo eindelijk ff tijd om een stuk bij te lezen

@loe wat een supper sukkels daar in dat ziekenhuis! jou nog een rot gevoel gaan geven nu ook, en dat terwijl het al zo'n niet leuke ervaring allemaal was!! het ligt echt niet aan jou! en zeker die brief schrijven, ookal is het alleen maar voor jezelf, en hopelijk steken ze dr nog wat van op!! en lekker gaan kangaroeen ik moest eerst ff denken van hmm wat is dat, maar later snapte ik het al;) haha. tjsa moet wat geweest zijn ook voor lenn ja als zn armpje gebroken is enzo!, en krijg je nu ook geen kraamhulp thuis dan? aangezien jij wel vaak thuis bent nu? of hoe doen ze dat? want als jou mannetje werken is, en jij thuis bent, dan kan jij toch niet ineens dingen zelf gaan doen??

@sterre pff wow 3 boterhammen!!, en ik vandaag al helemaal trots zijn dat feli voor het eerst echt haar halve boterhammetje op heeft voor dr fles hahaha:p hihi;) en pfoe dat word wel druk dan bij jullie als jij die cursus voor het afvallen ook nog gaat doen! welke cursus doet roy eigenlijk? of had je dat al gezegd? dan ben ik het ff vergeten sorry haha. en mennn zo goed dat jij je zwangerschapskilo's kwijt bent joh! echt super goed!! ik ben nu wel aan het zumba-en.. 1x in de week.. dus ga er maar niet vanuit dat ik daar veel van afval.. maar goed, het is opzich wel goed voor me natuurlijk;)

@babyd ik denk ook dat je zelf wel weet wanneer je meisje er klaar voor is, wel goed ook denk ik dat je ff een paar dagen hetzelfde probeert, bij mij moest het echt zo fijn fijn mogelijk zijn helemaal een gladde mouse anders wou ze het echt niet in het begin weet ik nog.

@maizena op billetjes, dat werkt echt heel erg goed, khep een pak maizena opt kdv staan voor een meisje, want niets anders werkt bij haar en ze heeft echt heeel vaak hele erge rode billen en ook helemaal open.

@melisa woehoe nog steeds geen bloed super hoor :d lekker van genieten! en positief blijven he! (al snap ik echt dat dat best moeilijk is hoor!)

@mosa, ja feli moet wel echt nu in het ledikant, want ze ging hem namelijk heen en weer hupsen, ik hoorde steeds de poten vd grond komen en weer terug op de vloer, dus dat is wachten totdat ie een x omknalt dan. en de wieg is ook gelijk weer terug gegaan toen we het ledikantje gingen halen, want hier is zo weinig plek dat dat onmogelijk alletwee in ons huis kan staan.

@all

sorry kben w.s. de helft vergeten, maar dit was zomaar ff wat uit mn hoofd haha.

hier vannacht weer mindere nacht gehad, al ging het wel beter als gisternacht dus dat is dan toch wel weer wat. hahaa.

de schilder is al druk bezig de hele dag gelukkig :D al heb ik hem nu al sinds kwart over 11 niet meer gezien..?? haha ik hoop wel dat hij nog ff terug komt want het raampje vd badkamer ligt er nog uit!

verder alles goed, nog steeds druk, nu heeft de enige collega waar ik dan wat mee samen kan doen, een botje in haar voet gebroken dus die zit daar weer 4 tot 6 weken mee...tsjaa.. tword steeds leuker;)

owja gister nog ff schrikken opt kdv, komt mn collega helemaal in de stress naar me toe van ja feli heeft wat in dr mond denk ik en ik weet niet wat of ingeslikt

dus ik racte daar naar toe natuurlijk, en ze deed wel een beetje raar feli met dr mondje en echt zo dr keeltje schrapen, maar ze deed niet echt stikachtig ofso, maar ze had wel raar lopen hoesten zeiden ze.. naja ik merkte dr gelukkig niets meer van dus was wel ok d8 ik haha.

vind ik vandaag in een mega mega dunne water luier een elastiekje wahahah wel zo'n mini kleintje dunnetje van plastic zegmaar (kweet niet of jullie die kennen?) maar die hebben die kleintjes vaak in omdat een echt elastiekje dan nog te groot is zegmaar.

naja gelukkig is het er weer uit en stikte ze dr dus niet echt in!!

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sterre wahahah leuk fimpje!! hihi hmm lekker zo'n vloer:p

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Nou 3 boterhammen is hier ook nog nooit voorgekomen. De laatste tijd waren we al blij al hij er net aan 1 op at haha. Volgens mij heb ik nooit gezegt wat roy doet maar hij doet een opleiding voor belasting adviseur. Hij is al AA accountant maar met dat erbij staat het net wat leuker op zijn cv :p
    Ik dacht dat jij ook alles al kwijt was van je zwangerschap? En bewegen is bewegen he ;)
    Oeh haha Feli een elastiekje opgepeuzeld :$:D Gelukkig heeft ze em weer uitgepoept en is ze er niet in gestikt.
    Owh maar als het raampje van de badkamer er nog uit ligt hoop ik ook dat de schilder nog terug komt haha.

:D Ik vond dat filmpje ook erg grappig, moet er ook steeds om lachen als ik hem bekijk. Ik heb nog 2 leuke maar ik krijg ze er niet op helaas. Maar ik ga even verder pluizen, wie weet lukt het me nog.

12. Loe

Loe Niet meer actief

De vlos heeft een te strakke hechting verwijderd, ze waren wel erg aardig. Heb een andere, sterkere kolf meegekregen en donderdag komen ze thuis om de hechtingen te verwijderen.

Ik heb heerlijk gekangeroed. Ik heb zostraks op de afdeling neonatologie een verpleegster gesproken die doorvroeg en toen kwamen de tranen wel. Vond het zo oneerlijk hoe dat opgeschreven wordt. Ze snapte dat je dat meteen zo'n stempel kreeg, maar dat zij daar en ook op de verpleegafdeling donders goed weten hoe het gegaan is, dus dat zij mij niet zien als een tegenwerkende vrouw, belachelijk vond ze t. Ze zijn echt super lief daar, ik kon niet om beter vragen. Ik probeer t zo veel mogelijk los te laten (anders moet ik ook telkens janken, heb ik helemaal geen zin in) en ze krijgen later nog een brief van ons, waarin wij ons verhaal doen.

En onze stoere Lenn trok zich niks aan van zijn snikkende, schokkende mama, bleef heerlijk liggen zonder enige protesterende kik.
    Nu maar even braaf rusten he.Nog een fotootje van ons prachtige kereltje vanmiddag onder de lamp. Uitslag van de foto's waren goed, hij heeft niets gebroken!

13. Loe

Loe Niet meer actief

nog eentje:

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Meiden,

Zo even snel hoor, J slaapt nog steeds en ik val ook bijna in slaap. (max 5 uur geslapen, na een geslaagde bruiloft gister.)

Wilde nog even reageren op Loe en haar bevalling.
    Klinkt heftig en het was ook heftig. Het is ontzettend vervelend om terug te moeten lezen dat je niet meewerkt en je bent nu al zo lekker emotioneel. Maar misschien is het ook wel heat of the moment van jou en de arts zoals het verslag is opgeschreven en jij het beleeft hebt en weer beleeft als je het terugleest.

Bij mij hebben ze ook heel hard op de buik lopen duwen om J eruit te krijgen omdat ze ersnel uit moest en en de vacuumpomp alleen niet werkte. Dat is ontzettend heftig. Ze zeiden tegen mij wel we gaan op je buik duwen maar je weet echt niet wat dat inhoudt. Dus toen ze dat deden heb ik het ook uitgegild, hallo wat een pijn. Toen werd er ook gelijk teruggegild, NEE NIET GILLEN, PERSEN. Bij mij werkte dat wel, maar je kan er ook van in paniek raken. Ik had ook geen persweeen en het is zo moeilijk om dan toch proberen te persen. Want wat moet je doen :(, dus je doet maar iets wat vaak niet of nauwelijks werkt...

Loe probeer later bij een controle gesprek over een aantal weken nog eens na te gaan met de arts die er bij was hoe de bevalling ging en waarom het zo ging als het ging. Dat heb ik later ook gevraagd. Ik dacht dat het met mijn bouw te maken had dat het niet ging. Maar ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk vermoeidheid was.
    Voor nu praat het van je af met je vriend, vrienden, hier en vk/verpleegsters.

Voor iedereen verder dikke knuffel

Melisa nog GEFELICITEERD en wat fijn dat je nog geen bloed hebt gezien, houden zo!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    ps mooie foto's van Lenn.
    Fijn dat je wel mag kangaroen :) :)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Helemaal niet raar hoor dat de tranen kwamen, héél normaal zelfs! Je zit nu in een achtbaan van emoties en het is op dit moment gewoon niet makkelijk allemaal. Fijn dat je even je hart hebt kunnen luchten bij de verpleegster en dat ze je de ondersteuning gaf die je zo nodig had *dikke knuf voor jou*
    Auwtss een te strakke hechting.. die had ik ook en wat een verlichting he als die er dan uit zijn :)

Wat een prachtig kereltje is het, daar mag je absoluut trots op zijn. De kleine vechter!
    En wat fijn dat er toch niks gebroken blijkt te zijn.

All: Zo haleluja... ik kom net van de kraker af en die was niet zachthandig! Volgens mij lig ik door de midden haha :D Maar wat was het fijn... ze kon precies aangeven waar mijn klachten zaten en waar ik last van had. Ze raakte me amper aan en mijn rug kraakte onwijs :$ Ik heb weer goede hoop dat ik nu eindelijk eens van mijn rugklachten af kan komen :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, zo, drukke tijden voor jullie dan met alle cursussen!
    En Noah die 3 boterhammen at :$ Dan had hij écht honger!
    Ik heb je filmpje gekeken, leuk :D Noah heeft altijd stoere blik vind ik :D

Klinkt pijnlijk, je behandeling! Maar ook veelbelovend, dus ik hoop dat je er echt wat aan hebt!
    Hoe laat heb je morgen de MRI-scan?

Sanne, wat eng dat Feli een elastiekje had ingeslikt, maar gelukkig kwam hij er heel weer uit.
    En nog drukker op je werk, vervelend!

Wel fijn dat de schilder er vandaag wel was :)

Loe, au, een te strakke hechting, gelukkig is hij er nu uit! En fijn dat ze donderdag de rest verwijderen. Bij mij waren het trouwens oplosbare hechtingen, dus er is niets verwijderd :(

En logisch dat de tranen kwamen vanmiddag, het is ook allemaal nog zó vers natuurlijk! Heel fijn dat de mensen op de afdeling waar Lenn nu ligt wel heel lief zijn :)

Heel fijn dat Lenn niets gebroken heeft! Hoezo heeft hij eigenlijk nog verband om zijn hoofd, vanwege de vacuümpomp?

Wel heerlijk zeker, als hij zo lekker bij je ligt?!

Afrola, zo te lezen was het idd een geslaagde bruiloft, als je maar 5 uur geslapen hebt :D

Ik denk dat dat ook wel lastig is voor gyns/vk's, de ene vrouw heeft het nodig om op die en die manier behandeld te worden en voor een ander is het weer beter om het op een andere manier te doen. Ik denk dat dat heel moeilijk in te schatten is.
    Ik heb vergeleken bij velen van jullie een 'makkelijke' bevalling gehad, maar ik had een vk die maar bleef kletsen en kletsen (en kletsen :)). Niet helemaal de manier die ik zou willen, maar op zich werkte het wel voor mij.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Zo maar 5 uurtjes slaap gehad, kort nachtje dan haha. Was het wel gezellig?
    Jeetje klinkt ook al zo pijnlijk bij jou die bevalling poeh poeh.

Mosa: Ja dat wordt erg druk als ik die cursus er ook nog bij ga doen dus ik moet er toch nog goed over nadenken en vanavond even met roy overleggen. Die afvalcursus is leuk maar niet noodzakelijk.

Morgen om 17.30 heb ik die MRI scan. Ik kreeg vandaag een brief met wat ik allemaal niet om en aan mag hebben... maar heb dus een beugel in mijn bh... misschien moet ik even mijn voedingsbh uit de kast plukken en die aantrekken hihi want ik ben eigenlijk niet van plan zonder bh te gaan zitten daar. Verder heb ik weinig metaalachtigs. Oja wel... mijn tatoeage.. hmm zouden ze die afplakken ofzo ;)

Owh dat is ook fijn als je vk maar door blijft kletsen ;)

Die 'band' om lenn's hoofdje is een soort zonnenbril tegen de uv stralen van de lamp waar hij onder ligt. Als ik het me goed herinner is die lamp voor zijn levertje (te rijpen?)... Dochtertje van vrienden heeft er ook onder gelegen maar dat is al een aantal jaartjes geleden.
    Maar verbeter me even als ik het niet goed zeg hoor... ahum het werd ook niet aan mij gevraagt eigenlijk :)

All: Heb net weer even een stukje gefietst met noah en wat zat hij te doen... de draden van mijn rem te molesteren :D Nou ja, hij probeerde eraan te trekken maar dat lukte niet. Toen dat niet lukte ging hij aan het scherm trekken.
    Toen ik de straat in kwam stond de overbuurvrouw buiten dus even een praatje gemaakt en ze wordt oma eind november dus ze was helemaal in de gloria.

19. Loe

Loe Niet meer actief

O zeg Afrola, bij jou was het ook zo heftig joh. Vreselijk he. Ik raakte inderdaad in paniek, maar ik had dus geen tijd tussen de weeen, vandaar dat ze dachten dat er ook nog wat anders speelde dat zo giga pijn deed. Ik was ook moe, maar ja dat ben ik altijd wel. Ik denk ook dat het met mijn bouw te maken heeft ofzo hihi, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Hij zei persen, maar in mijn geval kon ik niet persen, vanwege de enorme pijn, ik kon daar niet bij persen zeg maar. En hij inderdaad gillen ja. Ik heb teruggegild ik wil wil maar ik kan niet. En daarna heb ik alleen nog maar gegild tot Lenn eruit was. Toen heb ik het NOG ene keer gezegd tegen die gyn, omdat ik nog zo graag wilde zeggen dat ik nog nooit zo'n pijn heb gehad, dat die te hevig was blijkbaar om voor mij op te vangen en dat ik niet lui of dat het onwil was. Ach zei hij, mevrouw hij is er nu toch uit? Tja, maar dan moet je dat niet zo neerzetten in een brief. Nou houd ik er lekker over op hoor.WE hebben het gesprek bij die prettige co assistent, met de gyn wil ik eigenlijk niet meer praten omdat ik vermoed dat er weinig opens aan zal zijn. Maar joh, jij had het ook heftig!

Mosa,het brilletje hihi is tegen de felle lamp van de photo lamp. Dat is al de bilirubine, de afbraakcellen te hoog zijn. DAt ze geel worden. Dan gaan ze onder deze lamp. Het is dus zijn zonnebril! En Lenn ligt weer even op Kreta zeg maar. Het komt vaak voor, maar bij Lenn even meer nu omdat ie zoveel blauwe plekken heeft, en zijn levertje nog harder moet worden omdat ie die ook nog eens af moet breken.

Sterre, oe wat eng joh zo'n gekraak! Hopelijk helpt het goed! Heel veel succes met de MRI morgen!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Iedere vrouw reageert anders ja. Volgens mij reageer je heel primair / instinctief. Zeker bij de uitdrijvingsfase. Je lichaam moet het je vertellen wat je moet doen. Maar dat is bij iedereen net weer even anders.
    Weeen opvangen doet/moet iedereen ook weer anders doen. 't is niet makkelijk.

Deel Deze Pagina