@ sterre. ja was nog in de douche gegaan maar het nam niet af, en werd ook niet erger. dus waarschijnlijk voorweeen. tot een uur of 12 flink last gehad. toen toch in slaap gevallen. nu vanmorge last van krampen en de harde buiken spelen weer langzaam op. nu weer ff rustig
Buikje van gisterenavond: ik ben niet meer aangekomen, maar dacht wel dat mijn buik gegroeid is sinds de vorige keer.
Mooie buik Loe! Of hij echt gegroeid is, vind ik moeilijk in te schatten, maar als jij zelf denkt van wel, dan zal het wel Ik zag gisteren nog mijn allerlaatste buikfoto (met 41+5 weken), en ik kan me er echt niets meer bij voorstellen. Maar wel een bijzonder idee dat er niet zomaar een kindje inzat, maar Veda
Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik weet nog niet 'wie' er in mijn buik zit, maar jij weet wel als je de foto's terug ziet dat het Veda was! Bijzonder he. Ik heb gisteren tegen mijn schoonouders gezegd: maandag hebben we de 3d echo, als je nu heel goed kunt zien of t een jongetje of een meisje is, dan laten we de foto's niet zien hoor haha.
Hey zijn we weer, we zitten nu aan de appel en ik heb geloof ik voor de 1000ste keer weer een stukje van de grond geraapt...krijg je met die rondwapperende armpjes Mosa: Wauw wat een lang meisje zeg! Ze is gewoon bijn 10 cm langer dan noah Maar wel fijn dat je weer zo snel buiten stond! Gelukkig valt het mee met je voet. Haha meezingen...noah lacht me alleen uit als ik zing voor hem Vervelend dat Veda wakker was vannacht. Vervelend zeg dat je last hebt van je darmen, heb ik helaas ook veel. Gelukkig heb ik het met m'n eten redelijk onder controle maar owee als ik wat 'verkeerds' eet. Loe: Leuk zeg dat snuf je gezelschap hield vannacht. Doet me denken aan die keer dat ik in het zkh terecht kwam met mijn galblaas..na heel veel pijn en paniek lag ik eindelijk op een kamer in het donker, alleen licht en geluid van het apparatuur en noah die heel zachtjes aan het schoppen was zo van 'mam met mij alles goed'...awhh zijn van die momentjes he *zwijmel* Klinkt spanned jouw laptopaffaire, ben benieuwd wat eruit gaat komen! *ik heb noah een schilletje gegeven om te kijk wat hij daarmee doet en al kan maar het word ook lekker opgepeuzeld* Salapio: Afvallen zonder dieet of sporten...dan moet je bv blijven geven.. Of helpt dat bij jou niet? Zou je trouwens nog eens dat linkje naar jullie bakfiets neer willen zetten, ik hem em gemist Zo he, T al tandje..hier nog niks. Tijgertje: You go girl!!! Bubsie: Klinkt wel serieus... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar toen het bij mij niet weg ging was het menens. Daarvoor trok het wel weg maar achteraf bleek ik toch ook al 1cm te hebben bedenk ik me net Blijft toch spannend zoiets. Heb je wel een buddy hier of wil je dat niet? All: Ik ga dadelijk met noah naar m'n werk want er nemen 2 collegaatjes afscheid. Half augustus gaat er nog eentje en dan ben ik nog alleen over. Mijn baas stopt ermee voor als ik dat nog niet verteld had. Vind ik wel jammer want we hebben een super leuk team waar ik onwijs goed mee kan werken
Loe, precies, dat bedoelde ik. Achteraf vind ik het nog meer speciaal omdat ik nu weet welk kindje in mijn buik zat Even Veda bij de eetbakjes van de katten weghalen... En meestal maken ze wel een aparte foto waarop het geslacht is te zien, dus dan kun je die er eventueel tussen uit halen.
Loe: Wat een mooie buik..en leuk jurkje trouwens ook Ik herinner je alleen van de voorkant eigenlijk haha. Inderdaad heel speciaal, net wat mosa zegt, om foto's terug te zien en dan te bedenken dat noah erin zat.
Sterre stukjes van de grond oprapen is mijn niet geheel onbekend Ik vond ook al dat maat 74 zo hard ging bij Veda, maar ook niet zo gek als ze nu al zo lang is natuurlijk Voor de breedte kan ze nog makkelijk 68 aan, maar ja, dat hangt een beetje kort Ik ben ook niet anders gaan eten ofzo, dat ik daardoor last van mijn darmen hebt. Daardoor vind ik het zo raar dat het ineens terug is gekomen Veel plezier op je werk, maar jammer dat het leuke team dan uit elkaar gaat Is nu al bekend wanneer je baas er precies mee gaat stoppen?
@ sterre, had jij ook van de steken in je (doos) zal ik maar zeggen. moest net lachen aan de tel. en ineens zo'n felle rotsteek. verder zijn de krampjes nu weg, maar kleine is nog wel beweeglijk en die bewegingen doen af en toe pijn. buddy heb ik wel in het juli topic. hier niet. dus als je wilt? kga ff kijken of het lukt om de was uit de wasmachine te halen net ging het niet zo lekker met die pijnlijke buik. en misschien komt het wel terug.
Mosa: Ja hier past noah ook nog in maat 62 qua breedte maar maat 68 is nu ook te kort aan het worden, vooral de mouwtjes. Pff ik heb het idee dat hij er nog maar net in zit joh! Ik ben al wat gaan shoppen want we hebben tot maat 68 heel veel gekregen maar nu hebben we niks meer Ach ja, shoppen is ook leuk Nee m'n baas doet er nog steeds een beetje vaag over. Hij heeft wel voor de meeste ander werk kunnen regelen dus dat is erg netjes. Toen ik laatst zei dat hij voor mij ook een baantje mocht zoeken zei hij, ja maar ik ben er ook nog En die week ervoor zegt hij nog tegen me dat ik ook naar iets anders moet uitkijken... Nou ja, ik maak rustig mijn opleiding af en als er iets voorbij komt dan ga ik ook. Of ik word er uiteindelijk uit geschopt, kan ook natuurlijk Bubsie: Ja ik had enorm steken in mijn onderkantje! We hadden die zaterdag voor ik bevallen ben nog de nieuwe auto gehaald ergens in Drenthe geloof ik (ruim 2,5 uur rijden) en toen op de terug weg had ik enorm veel steken. We hadden nog zoiets, shit, zal je altijd zien en we moesten door Duitsland dus extra hard gereden Die maandag bleek wel dat ik blaasontsteking had maar als ik zo terug denk, denk ik ook dat het wel al begonnen was. Ik ben trouwens dinsdag bevallen. All: Nou afscheid genomen, was niet leuk maar ja, je doet er helaas niet veel aan. Ik bedacht me net ineens dat mijn kleine man zaterdag alweer 8 maanden is Ennn!!! Nog meer leuk nieuws, was ik ook nog vergeten te vertellen. We hebben besloten als noah 1 jaar is, voor een 2e te gaan Roy vond het nog wat vroeg maar ik wil nu al dus hebben we besloten een middenweg te pakken. Mi = blij
Sterre, blijft een vreemde man volgens mij, die baas van jou! Maar het komt allemaal vast wel goed. En joehoe, over een paar maanden voor een 2e gaan, leuk! En dat is idd een mooie middenweg op deze manier Ik ben wel heel blij dat we er nu al voor gaan, want met die onduidelijke cyclussen verwacht ik dat het nog wel eventjes duurt hier
Mosa: Ja ik ben er ook erg blij mee. Ik wilde in eerste instantie niet weer gelijk gaan tempen maar roy had het liever wel haha. Ik dacht, laat de eerste paar maandjes maar even gaan maar hij wilt er dus gelijk goed voor gaan Dus ondanks dat mijn cyclussen niet zo heel vreemd zijn ga ik ook weer tempen. Die baas van mij blijft inderdaad een rare Ik werk er al 8 jaar maar ik blijf me soms verbazen haha. Ach ja, het is gelukkig lang niet zo vervelend meer als voor ik met zwangerschapsverlof ging e.d. Oh ik hoor noah, hij is eindelijk wakker! Heb hem toen ik thuis kwam om 13.15u gelijk in bed gelegt omdat hij in de auto al in slaap was gevallen.
Ik kwam even spieken of er misschien al tijgertje nieuws was maar nee. Ik heb net het nieuwe prairiehondje in het hok van die andere 2 gezet..die andere liepen los. Na even gesnuffel heb ik Babs erbij gezet en het gaat super goed! Die kleine loopt er de hele tijd achteraan en nu liggen ze al samen in het nestje. Straks nog even die ouwe Moos erbij en kijken hoe dat gaat.
Tijgertje-nieuws Om 15.50 uur is Kyano geboren!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is alles goed gegaan en mogen jullie snel naar huis! Maar fijn dat hij er is!!
Sterre, ik vind op zich tempen ook wel fijn hoor, je weet dan tenminste (meestal dan, bij mij nog niet altijd ) precies hoe of wat. Maar leuk om naar uit te kijken! Veda heeft vandaag ook wel meer geslapen, ik denk dat de warmte vermoeid maakt. Fijn dat het tot nu toe goed gaat met de prairiehondjes! Vrijdag kan het wel 37 graden worden Zal wel heel benauwd zijn dan!
Das mooi dat het zo goed gaat met de hondjes! Tijgertje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kyano! Mosa, warmte maakt hier ook heel slaperig, snurrrrrrk..............
Hey Tygertje!!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon! hopelijk is alles goed gegaan. geniet ervan!!
Haha ik was net wat te vroeg Tijgertje, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Kyano!!! Hier gaat het nog steeds goed met de beesies. Ik heb wat fotootjes gemaakt: Bekijk bijlage 82403