Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@loe ow meid jeetje wat ontzettend balen en pijnlijk is dat!! ik heb zelf ook een borstontsteking gehad en dat is Echt geen pretje! en dikke bombanella's heb je dan he! wel jammer dat er niets uit komt met kolven! ik hoop dat de lactatiekundige nog wat voor je kan betekenen! hele dikke knuff!

@salapio ja agja is wel jammer en balen, maar bij jou is het nog wel 10x erger het slechte slapen volges mij?!

@pookie fijne vakantie!

@all

wij gaan misschien in november ofso nog ff lekker een weekje weg naar de zon, heb ik echt ontzettend veel zin in namelijk en ik heb nog uren genoeg en hai volges mij ook, dus ff kijken of we wat leuks vinden, ik ga eens even neuzen:)

groetjes!

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: wij gaan naar het meerdal in november, kom je ook gezellig? Maar lekker hoor!

Loe: hopelijk is het geen borstontsteking. Wil je wel doorzetten met de borstvoeding?

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe ik heb met M iets soortgelijks gehad (toen kreeg M het er zelf ook niet meer uit trouwens). Bij mij hielp het op in een warm bad te gaan zitten, borsten laten bungelen in het water :)D) en dan naar de tepel toe masseren. Als je nog niet in bad mag dan kun je ook je borst in een kom warm water laten hangen :). Mocht je trouwens BV willen blijven geven en voorlopig via kolf dan kan ik je wel in contract brengen met twee meiden die al een (lange) tijd fulltime kolven.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    T pakt zelf kleine stukjes brood en stopt ze vrijwel direct in zn mond (dus niet via de omwegen 'oog', 'oor', 'neus', 'grond' of 'net schone kleding').

Ik = trots

(en dan zeggen ze dat jongens langzaam zijn met de fijne motoriek ... puh!)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, leuke nieuwe avatar! Leuk, die staartjes :D Hier lukt dat echt niet, want Veda zit echt geen seconde stil :D

Wat rot van je schoonmoeder, en eng ook :( Hopelijk luisteren ze naar je, en trekken ze eerder aan de bel!
    En joehoe, 6 weken zwanger :)

Hihi, sjelsie :D En oeps, ik zou ook denken dat je jouw naam als Melissa uitspreekt :)
    'Ooit' vond ik ook Joshua een mooie jongensnaam, maar aangezien mijn ouders absoluut geen Engels kunnen en christelijk zijn, zou ik bang zijn dat het dan Jozua zou worden, dus nee dank je :D

Sanne, je klinkt ook echt druk :D Wordt het na vrijdag dan wel weer rustiger op je werk of blijft het zo druk? En waren jullie een tijdje geleden niet al verhuisd?
    En hopelijk wordt Feli zo weer vrolijk wakker!

Heerlijk vooruitzicht, in november even een weekje naar de zon! Daar ben je dan vast wel aan toe :)

Feli vandaag trouwens alweer 10 maanden, grote meid!

Salapio, haha, T van de melkboer :D Misschien heeft hij dat snelle ook wel van de melkboer ;) Vindt hij brood lekker?
    En hoe was je eerste werkdag pas?

Loe, o jee, dat klinkt niet prettig :(
    Ik heb toen Veda twee weken was een flinke borstontsteking gehad met meer dan 40 graden koorts. Ik heb me nog nooit zó brak en slap en doodmoe gevoeld als toen ;) Hopelijk ben je er mooi op tijd bij en valt het allemaal mee!
    Hopelijk heb je niet al te lang meer hoeven te wachten. Sterkte ermee!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, hoeveel smileys kun je in een berichtje typen :)

7. Loe

Loe Niet meer actief

dank jullie wel weer. Experts zijn jullie!
    Sanne, ik kon nog wel lachen om je bombanella's. Maar het is zeer pijnlijk. Maar ik heb net met mijn bomb.nella's voorover in de kolf gehangen en....................... 6 hele druppels!!!! Is dat een goed begin hoop ik. Zou ik nou die zes druppels mee moeten nemen voor Lenn, is wel heel weinig he?

8. Sannehai

@loe het is zeker een begin! echt heel knap dat je dit gaat doen, ik heb toen in het ziekenhuis een dubbele kolf gekregen, heb jij die ook? die kan je ook huren zegmaar, dat is echt een super ding om je bv op gang te laten komen, teminste bij mij was dat echt een questie van dagen, wie weet kan je dat of je man, ff na vragen ofso?

en ik zou toch wel de 6 druppels mee nemen! kunnen ze gewoon erbij geven toch ik moest in het ziekenhuis ook ieder klein beetje geven haha

@mosa, ja.. pff tblijft ff druk helaas, en ja, Weer verhuizen, eerst verhuizen naar de units omdat ze gingen verbouwen, toen terug verhuizen, en nu weer verhuizen naar de nieuwe groepen.. pff....:( naja en dat weekje zon, khep net eens zitten kijken en denken, poeh veel geld, en ik weet niet of ik zo'n vliegreis wel zie zitten met feli, dus even kijken, anders misschien centerparks of gewoon lekker thuis:)

@melissa haha ja wie weet kom ik je wel opzoeken;) hahaha:p

@all

hmm ik ben echt al heel lang niet naar de osteo geweest omdat ik het toen was vergeten, ik denk dat feli er nu wel weer een beetje aan toe is, en gelukkig mag ik volgende week weer dus dat komt wel uit, maar 1x in de maand lijkt me wel voldoende denk ik zo.

de schilder zei dat ie morgen klaar zou zijn, joepie:D i hope so :)

nou feli ligt weer op bed, ben benieuwd of ze gaat slapen, tis voorlopig nog stil dus i hope so :) vanochtend was het weer 3 kwartier dusja daar kunnen we niet zo veel mee haha

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen met Svinthe bezig geweest en lekker nog even geslapen.
    Nu bijleestijd!

Melisa, wat een leuke nieuwe avatar!
    Oei, dat klinkt inderdaad niet goed van je schoonmoeder...
    6 weken zwanger!! Jippie!!!

Sanne, lekker uitrusten vandaag. Wel fijn dat je nu geen plannen hebt.
    Balen dat het gelijk weer zo druk is op je werk. niet even rustig wennen dus.
    Fijn dat de schilder bijna klaar is.

Loe, hopelijk egeen borstontsteking voor jou.
    Zijn ze al langs geweest?

salapio, knappe T met zijn eten!!!! :D

Mosa, héél veel Smileys zo te zien hahahahha!

Zo, nu moet ik hier echt aan de slag...
    Wie geeft me even een schop.....:) (zo géén zin!)

10. Sannehai

@hanna *schop schop!* hmm ik vraag me af of mijn schopjes nu nog wel nodig zijn (kijkt naar de tijd van je bericht;)) hahah:p

jij ook leuke avatar zeg, wat een heerlijk mopje!

@Melisa dat wou ik ook nog zeggen, hele leuke avatar van jou ook!

@mosa wat ik nog steeds tegen jou vergat te zeggen, feli vind de hapjes met de kikkererwten&kokos echt Niet om te Eten, echt ze wil er niets van hebben! nu vanavond weer een poging wagen, maar ik denk dat ze het gewoon echt niet lekker vind ofso??

echt een kieskeurig dametje is het hoor haha, want als ze een potje krijgt hups dat gaat zo naar binnen!

@feli

feli heeft toch koemelkallergie zeggen ze.. maar ik geloof er steeds minder van eigenlijk, ik mag binnenkort weer naar de KA en zal het nog eens overleggen/vragen

feli heeft geen exceem meer wat ze eerst wel een beetje had, en ik had pas perongelijk een potje gegeven waar melk in zat (spinazie, die van 6mnd had geen melk, d8 ik, en die van 8 mnd dus blijkbaar wel,) kwam ik dus achter nadat ze dus 1/3e van het potje op had

maar ze had dus nergens last van..

ook een x een boterham geprobeerd met gewone boter met melk dus, en ook niets gemerkt..

of het zou effect moeten hebben op het slapen, maar dat lijkt me niet toch? ;) hahaa.

khep dus nu van die babytoetjes gekocht, eens kijken als ze daar een beetje van eet, of ze dan ergens last van krijgt..

wij gaan lekker maaltijdsalade eten:) jummie:D

groetjes!

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben al een poos niet geweest :)
    maar is zooooo druk met 2 kleintje
    Ze komen om de beurten lijkt het wel :$
    Nu is het wel iets rustiger 8)

Alleen ben nu druk aan het ZUMBA-EN :D
    Ff tijd voor mezelf is echt zooooo leuk
    En Kyano heeft sinds gister echt gelachen
    moest ik dat nou genomen hebben :D

12. Loe

Loe Niet meer actief

Vandaag ging het prima in het ziekenhuis. Infuus is eruit en Lenn lag op apegapen (metmond open) bij mij op de arm. Helaas was er een dubieuze uitslag op de hielprik, misschien heeft ons ventje een stofwisselingsstoornis. Morgen wordt opnieuw geprikt. Het kon ook zomaar zijn, dat ze te weinig bloed hadden, kwam ook erg vaak voor zeiden ze. Helaas wilde de zus niet vertellen om welke aandoening het ging, ze wilde ons niet ongerust maken. hhaaha, nou hier word ik juist ongerust van. Wel zei ze dat het geen hele ernstige erfelijke aandoening was. Toch wil ik vanavond, als er een kinderarts ass. is, toch weten om welke aandoening het gaat, ook al is de kans erop niet zo groot.

13. Loe

Loe Niet meer actief

nog 1 fotootje:

14. Sannehai

@tijgertje wat een lekker mannetje :) zo lief lachen!

@loe jou mannetje ziet er ook super lief uit, en ik snap dat je heel graag wilt weten waar het misschien om kan gaan, dat is ook weer niet nix, hopelijk hebben ze gewoon te weinig bloed gehad!

groetjes!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een lieve lach heeft Kyano! :):)

Loe, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, maar kan me vor nu voorstellen dat je bezorgd bent.
    Hopelijk heb je snle een goede uitslag.
    Wat een lieve foto's weer van je mannetje!

Svinthe ligt weer lekker op bed. Ze heeft vandaag erg veel geslapen. vanmiddag zelfs meer dan 2 uur :D
    Heerlijk hoor voor haar. Gisteren had ze een beetje walletjes onder haar ogen. Die zijn nu weg.
    Ik ga zo weer eens wat opruimen (voor de verandering :( ) Is niet mijn hobby helaas!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, oke, dus nu weer van de units terug verhuizen, wat een gedoe! Alvast succes dan morgen!

Fijn dat de schilder morgen verwacht klaar te zijn :)

Grappig dat Feli de kikkererwten, bloemkool en kokos niet lekker vindt. Er zit ook best wel een sterke smaak aan vind ik. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd ;) Wel grappig hoe op zo'n jonge leeftijd al smaken verschillen!

En zou heel fijn zijn als het mee zou vallen met de KMA! Heeft ze vandaag zo'n toetje op?

Hanna, een beetje laat, maar ik wil je met alle liefde nog wel een schop geven :D ;)

Tijgertje, superlieve foto :)

Loe, wat een popje is Lenn nog :) Maar heerlijk hoe hij zo bij je ligt!
    En spannend dan, van de hielprik! Hopelijk is het vals alarm en hebben ze idd te weinig bloed geprikt! Wel zielig, morgen weer een hielprik :(
    Hoe gaat het nu met je? Wat zei de lactatiekundige?

All, ik heb vanmiddag hét winterjasje voor Veda gezien, maar helaas alleen in maat 74 :( :x Ze moet echt 80 of 86 hebben voor de winter, dus helaas. Zometeen maar even kijken of ik hem toevallig op internet kan vinden. Het was een heel leuk modelletje en dan paars met witte stippen.

Ik heb vanmiddag Veda's kledingkast opgeruimd, zóveel kleertjes moest ik opruimen omdat ze die niet meer aankan. Dus gelijk maar weer wat nieuwe kleertjes gekocht :D Ik ben nu helemaal gek op bolero'tjes :)

Omdat ik morgen jarig ben, gaan we met z'n drietjes naar Artis :) Veda is nog nooit in een dierentuin geweest, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, voor het opruimen komt mijn late schop toch nog van pas :p

Lekker dat Svinthe veel slaap heeft ingehaald! En ook fijn voor jou natuurlijk!
    Maar heeft ze afgelopen nacht eigenlijk beter geslapen?

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: chelsey kan juist die bolero's niet hebben. Grappig dat kindjes zo verschillen met kledingstijl. Nu al.

Tijgertje: lekker ding hoor. En ik snap dat je je handen vol hebt aan 2 kleintjes. Toch altijd leuk als je hier af en toe nog langs komt.

Loe: Bah, hoeveel pech kunnen jullie hebben???? Ik zou ook will;en weten welke ziekte je rekening mee moet houden hoor. Daar heb je als ouders toch wel recht op?

Hanna: zag op je hyves dat je aan he topruimen bent. Ook hier is aan het eind van de dag altijd een bom ontploft met speelgoed.

Mosa: bijna Jarig! Is het vloeien al wat minder?

19. Sannehai

hoi dames

@mosa haha nee we zijn al terug verhuisd van de units naar onze oude groepen, nu weer verhuizen naar onze nieuwe groepen, was handiger geweest als dat in een keer kon, maar dat kon dus niet

en ja feli moest dus echt niets van dat kokos hapje hebben hahaha;)

en jep vandaag toetje gegeven, ze vond het heerlijk, kben benieuwd of ik er nog iets van merk.. en wat ik dan kan merken, ze deed namelijk daarnet met haar fles wel weer Heel erg raar en Heel erg onrustig...maar of dat dan weer met dat toetje te maken heeft?

die melk is gewoon nog steeds dezelfde dus daar zou ze dan toch juist geen moeite mee moeten hebben zou je denken toch? of zou dat toch een verband hebben? ik weet het ook niet :S

en leuk lekker kleertjes shoppen! en lekker de kast opgeruimd!, ik wil voor flei ook nog een aantal dingen hebben, maarja ik vind het moeilijk 74 is nog zo groot, maarja 68 past precies dus heeft ze straks niets meer aan..

maarja binnenkort toch maar wat dingetjes 74 gaan kopen voor feli denk ik anders heeft ze vd winter wel weinig dingen haha;) niets dus eigenlijk hahahaha:p maar ikvind het wel moeilijk om nu al voor de winter te kopen zegmaar omdat ik me nog niet kan voorstellen dat ze er dan in past.. maarja.. hopelijk wel natuurlijk??

@hanna heerlijk hoor dat svinthe zo lekker heeft geslapen vandaag:D en flink opruimen, hier is het ook elke dag wel raak ik blijf opruimen heb ik het idee, en zeker nu feli steeds meer op de grond speelt blijf je bezig! hahaha anders bleef het lekker wel in de box liggen, nu ligt het overal hahaha;)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey dames even een ego berichtje van mij.
    MRI scan is goed gegaan, nu wachten op de uitslag.
    Vandaag heb ik énorm last van mijn rug gehad, het was soms gewoon niet te hebben. Als het morgen nog zo is ga ik toch maar even de manueel bellen of dit wel normaal is.
    Ik heb wel gewerkt en had rustig werk maar zelfs dat was nog teveel poeh poeh. En dan ook nog een drukke dag, was pas op 19.00 uur thuis. Roy heeft een rondleiding in het psv-stadion dus moest ook even alles zelf doen met noahtje enzo :( Nou ja, straks op tijd naar bed en misschien pak ik van te voren even een molletje, hopelijk is het morgen dan een stuk minder.

Deel Deze Pagina