Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de schoppen hahahah, ik heb echt nog wel veel opgeruimd gelukkig.
    Zaterdag wil ik de bovenverdieping gaan schoonmaken en dan is het wel lekker dat alles aan kant is.

Mosa, gezellig dat jullie morgen naar Artis gaan.
    Het wordt lekker weer!
    Leuk he, nieuwe kleertjes kopen!
    Ik heb nu zoveel, dat het nieteens meer in de kast past....
    Heb heel veel van mijn zus gekregen.. Ook al grotere maatjes!

Melisa, ja ongelofelijk he wat 1 kindje allemaal overhoop kan halen. Het lag echt door het hele huis :D
    Maar nu is alles opgeruimd gelukkig!
    Haar favoriete speelgoed is mijn tas. En het liefst als hij open is, want dan kan ze mijn portemonnee leeghalen... beetje jammer als ik de inhoud helemaal door de hal verspreid zie liggen ..

Sanne, hoe heeft Feli gereageerd op het toetje?
    Gaat Feli nu maatje 74. Svinthe hangt daar al heel lang in nu.
    Voordeel is dat de kleertjes wel lang gebruikt worden.
    Ik heb net weer wat opgeruimd van kleertjes.
    Alles per maat in een doos en hup... naar zolder!

Sterre, hopen maar dat het morgen beter met je gaat.
    Is dit gekomen na de behandeling?
    Beterschap voor jou!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, o ja, wat vind je niet leuk aan bolero's bij Chelsey?
    Het vloeien wisselt nog steeds heel erg. Soms uren amper en dan ineens weer meer. Ergens krijg ik toch een beetje twijfels ;) Net nog even gegoogled, maar ik las dat bij een kunstmatige opwekking van een miskraam, je best lang kan vloeien. Daar probeer ik me een beetje aan vast te houden, maar toch maak ik me er een beetje zorgen om. Maar morgenochtend zou ik de vk bellen, dus ik ben wel benieuwd wat zij erover zegt.

Sanne, oke, ik snap het verhuisverhaal :D
    Hopelijk krijgt Feli geen last van het toetje, zou natuurlijk erg fijn zijn als het allemaal meevalt met haar KMA!

Sterre, wat ontzettend rot van je rugpijn :( Balen hoor, hopelijk slaap je goed en is het morgen een stuk minder! Sterkte in ieder geval!

Loe, hoe was het vanavond in het ziekenhuis?

Hanna, goed zo van het opruimen! Ik heb afgelopen dagen ook veel boven opgeruimd en schoongemaakt, geeft toch wel voldoening :)
    Grappig dat Svinthe nog in maat 74 zit. Die gaat hier echt heel hard, en sommige truitjes zitten al te kort. Soms best lastig dat Veda heel lang is maar wel smal, ik moet echt goed kijken in winkels naar smal maar lang vallende kleertjes.

All, al een paar avonden is het zo dat Veda 's avonds makkelijk gaat slapen, maar vervolgens wordt ze nog wel twee keer huilend wakker. Net ook weer, en na even troosten is ze weer stil. Misschien straks nog een keer, en dan slaapt ze ineens door tot iets van 8.00 uur. Wel een mooie tijd natuurlijk, maar ik snap niet waarom ze 's avonds ineens wakker wordt. Maar ja, daar kom ik ook niet achter natuurlijk :D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag weer een werkdagje, dus vroeg uit de veren :)
    Niet anders dan normaal hoor hahaha!

Mosa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een gezellige dag van en doe de aapjes de groetjes van mij :D

Fijne dag allemaal!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Mosa, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Laat je weten van de vk zei? Misschien kan ze even je hcg laten meten.

Hanna, succes met werken. Wat me nou opviel: svinthe is gezegend met haar mooie haartjes, maar ze is ook heel fotogeniek he!

Wat we gisterenavond hebben meegemaakt: Ik had gisteren gekolfd, acht druppels opbrengst. Had het bewaard en mijn tepels er maar mee ingesmeerd, die deden zo'n pijn. Had gisteravond vanwege de pijn ook voor het eerst een bh aan met kangeroen. Meneer lag nog niet bij me, en werd ineens druk bewegend en wakker zijn, en zijn hoofdje optillen! En nog meer optillen en kreunen van ik wil anders liggen. Ok ok, ietsie omhoog dan. Neeeeeeee, ik moet ergens anders heen. Meneer tilde zijn hoofd op (het zag er zo zwaar uit voor m) en bong, lag zo aan de tepel. Wij maar snel bh losgeknupt. Hij was op zoek naar de borst! En begon daar te sabbelen. Zo'n ukkie. Ach gossie, het kostte m allemaal zoveel moeite. Maar owee, als ie eraf werd gehaald (er moest ook nog snel ergens een tepelhoedje vandaan worden getoverd, want ik heb ingetrokken tepels) hij werd gewoon agressief. Hup weer terug. En hij lag zo ongemakkelijk voor ons om te zien, maar Lenn had de laagste hartslag dat hij gehad heeft tot nu toe. Hij heeft waarschijnlijk de borstvoeding die op mijn tepels was gesmeerd, geroken. Wat bijzonder he.

Prachtig was het. Echt super om dat mee te maken. Maar toch hebben we gisterenavond besloten de borstvoeding te stoppen. Ook toen Lenn aan het zuigen was (en dat ging nu al erg hard) deed het heel erg pijn. Ligt niet aan verkeerd drinken ofzo, maar ik heb zulke gevoelige tepels, ik kan er echt niets aan hebben. Kreeg er echt stress van, pijn en telkens die gedachte aan weer de kolf, het werd steeds moeilijker omdat het erge pijn doet en het gevoel, ik word er echt naar van omdat het te gevoelig is. Ik denk dat Lenn meer heeft aan een mama die nu ontspannen word en hij doet t zo goed op de Nutrilon 1. Hij poept zich wezenloos zeg maar en niet super veel krampjes.

Dus vandaag gaat de kolf terug en zit ik met gigantisch pijnlijk pamela borsten. Ik zal bij de verloskundige vragen of ik nog een middeltje moet nemen dat de borstvoeding snel terugloopt, maar misschien kan het ook wel gewoon zo afnemen.

En ja, ik voel me schuldig, best wel behoorlijk. VAndaag moet ik ook aangeven bij de neonatologie dat ik ben gestopt, zie er nog tegenop ook (de mening van anderen), stom he. Maar we moeten toch ook kunnen genieten van elkaar en ik zie nu alleen maar druk en continu dat getrek aan mijn tepels letterlijk. Lenn wordt hopelijk ook een gezonde grote jongen op de nutrilon.

Nou, dat was onze gebeurtenis gisteren. Ik heb nu heerlijk geslapen, voelde me ook opgelucht dat die kolf de kamer uit kon nu, en ondanks zeer pijnlijke borsten schijnt de zon zeg maar!

Straks hebben wij een gesprekje met de arts, over welke aandoening het eventueel gaat (vandaag wordt opnieuw bloed afgenomen bij Lenn voor nogmaals de hielprik), ik wil t gewoon weten. logisch toch vind ik. Zielig he weer prikken. En ik vond m ook weer geel, dus vandaag ligt hij toch weer onder de lamp denk ik.

Sterre, wat balen dat je zo'n last hebt! Goed dat je er naar laat kijken, want dat is niet niks zo. Hopelijk gaat het vandaag beter!

tot later weer en iedereen een hele fijne dag!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa gefeliciteerd met je verjaardag!!

Loe, wat een mooi (en emotioneel) moment moet dat gisteravond geweest zijn!!
    En dat jij met de bv stopt is jou/jullie keus en die dienen ze te respecteren.
    Wel spannend dat er een dubieuze uitslag van de hielprik tussen zat. Ik snap dat je het spannend vind.

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    mosa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ;)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen.

Watr een rust hiero!

Mosa: gefeliciteerd en een hele fijne dag!

Sterre: hoe is het nu met je? Nog een paracetamol gevat?

Hanna: werkse! Je was er weer voreg bij vandaag.

All: mijn 5 vrije dagen zitten er al weer op na vandaag. Chelsey heft zo'n leuke leeftijd nu dat de dagen voorbij zijn gevlogen met knuffelen, boekjes lezen, blokken stapelen, wandelen, visite etc. Morgenvroeg werken en dan door naar mijn zusje, haar vrijgezellenfeestje. Drukke dag dus morgen!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: bijzonder hoor zo'n moment. Die heb je maar lekker meegepikt. En stoppen met borstvoeding is een moeilijke keuze, maar soms is het voor iedereen beter. Ik wilde echt doorzetten ook al had ik niet veel en lukte het bijna niet. Ik heb 7 weken lang gekolft, live gevoed en aangevult met flesvoeding. Achteraf veel te belastend voor me. Dus je moet doen wat je hart ingeeft, want dan kun je genieten.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties :) Ik vind mezelf nu toch echt wel een beetje oud worden :)

Ik heb vanochtend de vk gebeld, en alhoewel zij zei dat het best normaal kon zijn dat ik soms nog zoveel bloed verlies, wilde ze vanmiddag nog wel even een echo maken voor mijn geruststelling. Dus dat is fijn, dan weet ik in ieder geval zeker of het er een week erna nog steeds schoon uitziet. Maar aangezien het wel een beetje krap zou worden met naar Artis gaan, gaan we nu maar zondag. Als Veda wakker wordt, gaan we even winkelen met z'n drieën en ergens lunchen. Ook wel gezellig, en de Artis loopt gelukkig niet weg :)

Maar ik vind een extra echo wel fijn, want hoe langer het duurt, hoe meer ik me er druk om maak of alles wel helemaal goed is.

Hanna, hopelijk heeft Svinthe wel een beetje goed geslapen vannacht! En ik zal zondag de aapjes de groetjes van je doen ;)

Loe, wat een mooi moment gisterenavond :) Heel bijzonder, en erg fijn om mee te maken lijkt me.
    Jammer van de borstvoeding, maar ik snap het wel, en ik denk dat het heel goed te begrijpen is. En een stresserige mama is natuurlijk helemaal niet leuk, dus ik denk dat deze beslissing ook wel weer veel rust geeft. En dat is ook een stuk prettiger voor iedereen natuurlijk.
    En kindjes doen het ook heel goed op flesvoeding hoor :)

Succes straks bij de arts, hopelijk klopte de uitslag van de hielpril niet! Maar idd wel fijn om te weten om welke ziekte het zou gaan. Weet je wanneer je de uitslag van de nieuwe hielprik krijgt?

Zij, ga eens bevallen :p ;) Gaat het goed met je?

Sterre, hopelijk heb je goed geslapen en gaat het beter met je rug! En jouw grote man vandaag 10 maanden :)

Melisa, alvast veel plezier morgen op het vrijgezellenfeestje!

All, fijne dag! Na mijn vk-bezoekje laat ik weten hoe het ging.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

@Hanna; vandaag weer aan het werk en dan weer opruimen?? Je lijkt wel een werkende moeder hahaha

@Stere; hopelijk voel je je weer beter en spring je weer soepel achter je mannetjes aan

@Melisa; tjee zeg hopelijk heb je het mis wat je schoonmoeder betreft, maar het klinkt inderdaad niet zo goed. Maar fijn dat je zo kan genieten nu van je meisje op je vrije dagen en dat je zwangerschap nu eigenlijk ook wel aardig lijkt te gaan

@Sanne; maak je niet te druk en kijk ontspannen naar die schilder hahaha

@Salapio; ik oefen zo af en toe met die buikligging, maar ze maakt er dan ook echt een drama van. Maar toch probeer ik het maar. Het zal niet aan mij gaan liggen dat haar motorische ontwikkeling achterblijft of verkeerd gaat. Ik wil het niet op mijn geweten hebben. En natuurlijk kijken we goed naar haar en volgen haar tempo. Echter moet je soms eerst moeilijk doen voor het makkelijk wordt.

@Loe; spannend vandaag ik ben benieuwd. Ook ik heb koorts gehad en dikke schijven (in het ziekenhuis gelukkig). Ze hebben mij toen een paracetamol gegeven en een warme kruik die ik over mijn borsten moest rollen. Dit ontspant de klieren en bijna als vanzelf stroomde de melk uit de borst. Echter mocht ik al een paar dagen niet meer kolven omdat mijn productie zo hoog was dat mijn meisje het niet kon verwerken. Ik kan nu nog met regelmaat pijnlijke borsten hebben omdat het aanbod nog steeds groter is dan de vraag.
    Heb je al met een lactatiekundige gesproken en consult gehad? Vaak heeft het ziekenhuis ook wel iemand in dienst. Tuurlijk is BV een ideaal maar niet tot elke prijs (was en is ook mijn insteek hoor!!). Als jij je er niet goed bij voelt dan niet doen. Kies wat het beste is voor jullie allebei.
    Maar wat goed om te zien en te lezen dat jullie manneke het zo goed doet.

@All;
    Na een vreselijke avond met veel spugen, krijsen en maagzuur voor mijn meisje hebben we haar dan uiteindelijk om 23.00 in slaap gekregen (Ze is eigenlijk de hele dag wakker geweest op een paar hazenslaapjes na) ze werd om 5.30 wakker. Ik heb haar verschoond en ik was nog niet klaar of ze sliep gewoon verder op de commode. Dus maar weer bedje in. Uiteindelijk heb ik haar maar om 8.45 gevoed maar ik geloof dat als ik de speen weer aangeboden had dat ze gewoon doorgeslapen had. Dit was echter het eerste moment dat ze haar ogen goed open had en rondkeek (ze was niet aan het mopperen of huilen maar gewoon lekker rustig wakker aan het worden. Nu heeft ze vanaf 10.00 naast me in de wipstoel liggen slapen. Ik heb het eten voorbereid en mijn ontbijt genuttigd.

Nu is ze weer wakker geworden dus gaan we even knuffelen

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, apart is dat eigenlijk hè, dat de één met moeite genoeg borstvoeding eruit krijgt en de ander te veel heeft. Blijft toch bijzonder hoe het lichaam in elkaar zit.

Arme Janne gisterenavond :( Sneu dat ze weer zo'n last had van spugen enzo. Hopelijk vandaag een betere dag, en veel plezier met knuffelen :)

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mosa gefeliciteerd!

@ loe, zie dat je bevallen bent. Gefeliciteerd meid!

sorry dat ik niet zo vaak kom, maar kan het niet bijhouden al die topics hier. en druk met de kleine en de hond en het huishouden.

Gister bloed wezen prikken met djesslyn wat een drama was dat. zo zielig. voor verdere verhaal kijk ff op onze site www.babybreederveld.babysite.nl
    kga gauw de hond uitlaten.

iedereen een knuffel.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Bubsie, haai! Ga straks even kijken op je site.

Mosa, kan me voorstellen, je moet toch lekker op je gemak na de dierentuin. En ik kan me ook voorstellen dat het lange bloeden je onzeker maakt, ik zou ook een echo willen, laat je ook hcg prikken? Ik zeg het niet omdat ik denk dat het niet goed is hoor, maar je wilt toch gewoon zekerheid, zou ik ook willen. Ben benieuwd hoe het was.
    En je bent niet oud! Niet zeggen, want wat ben ik dan!

De arts is geweest en het gaat om het minst erge: congenitale hypothyreoidie. Ofwel aangeboren tekort aan schildklierhormoon. Dus Lenn zou de rest van zijn leven thyrax moeten slikken. (moet zijn mama ook). DAt is geen probleem. Zolang hij maar iets van een schildklier heeft (sommige kinderen hebben helemaal geen schildklier) wat te weinig maakt is dit bij tijdige suppletie geen groot probleem. Pffff, ben opgelucht hoor.

Lenn was totaal overstuur toen ik met mijn schoonmoeder daar aan kwam. Ze wisten niet wat, hij had net eten gehad. harstslag stond op 202. Ik kan dat niet aanzien he, brrrr. Ben bang dat dat hartje dat niet aankan ofzo. Heb mijn hand op zijn hoofd gelegd, hij kalmeerde al iets en ze hebben m direct eruit gepakt en bij me gelegd. En HET WAS DIRECT GOED. Wat bijzonder is dat he. Ik dacht ook stil nou jongen, je hartje! (gut, ik klink al helemaal als zo'n tut mama he, had ik ook niet gedacht, sorry hoor hihi)

Hij heeft een uur bij me gelegen en was totaal ontspannen. Vanavond dus weer, Lenn ligt graag bij mamma.
    Verder was alles ok, het was normaal dat hij geel ziet, komt door het te vroeg geboren zijn en dat de lever nog niet goed werkt en wat belangrijk was voor mij te horen was dat de mate waarin hij geel ziet, niet perse overeenkomt met de bloedwaardes. Vandaar dat hij nu geel is, maar dus niet onder de lamp hoeft. Fijn dat te weten.
    Verder ben ik gewoon verliefd!

Djaar, hopelijk gaat het vandaag goed met Janne! Jee, jij zoveel borstvoeding. Ja apart he. Maar wat fijn dat jij je meisje zo kunt voeden, super. Ik denk dat het echt, omdat ik het een zo onprettig gevoel vind, niet goed los kan komen. Ik heb vandaag ook geen hoofdpijn (het kostte mij teveel energie, heb natuurlijk wel behoorlijk wat aandoeningen waardoor je al zo snel moe bent) en ben geheel ontspannen. Heel fijn!

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kletskousen zijn jullie :p moet weer paaaaaagina's bij lezen :p oke mijn eigen schuld :) :D . Kleine D is net weer in slaap gevallen gelukkig.. Ze zit weer verstopt volgens mij want ze spuugt en spuugt maar na de voeding.. Ik zit al een uur met haar en dan spuugt ze nog :( .. Gisteren ook, spuugde ze gewoon 2x over de vloer heen :$ (nadat ze al een doekje helemaal vol gespuugt had).. Hoop maar dat ze snel kan en dat de groentehapjes gaan helpen waar we in het weekend mee willen beginnen, spannend.

@ Loe, mooie foto's!! Zo op de foto lijkt hij vast veeeel groter dan in het echt. Ik heb niet 1 foto van onze dame onder de blauwe lamp ik kon het niet echt aanzien toen ;) . Maar super dat hij niks gebroken heeft zeg!! Hopen dat zijn pijn dan ook snel weg is. Heerlijk dat je eindelijk het flesje hebt mogen geven, geweldig gevoel dan he.
    Ik heb een week gevloeid en daarna nog 2 weken gebloed volgens mij.. Weet het niet zeker maar was wel kort.
    Wat wel een verschil is met ons toen.. Wij wilden al heel snel de temp. van de couveuze naar beneden hebben enzo, zodat ze zelf dr temp kon LEREN houden. Ze zijn nog wel zooooo klein, maar het zijn vechtertjes hoor!! En fles drinkt D nu pas normaal op sinds ze 4,5 maand was.. Normaal zat ik 45min tot een uur met haar heb zelfs wel 1,5 tot 2u met haar gezeten.. Maar vertrouw op jullie kleine man en neem ook je tijd met hem he ;) hij slaapt idd nog heel veel en heeft idd zijn rust nodig, maar slapen kan hij ook in jullie armen he. Kan straks snel gaan dat hij naar huis mag als hij alle flesjes straks kan drinken. Wij kregen het pas op de zaterdagochtend te horen dat D naar huis mocht GELUKKIG was manlief de donderdags naar de stad geweest om kleertjes, want iedereen zei maar dat het wel weken kon duren. Nou en zo hoor je het op dezelfde dag..
    Wauw super dat hij zelf de tepel vond zeg :$ !!! Toch super dat je die ervaring mee mocht maken. Ik vind het een goede keus om ermee te stoppen voor je maar ik begrijp hoe je je voelt, dubbel dan.. Met een prematuur is het ook niet makkelijk.. En voor de mama ook niet. En als je dan 1x bezig bent dan wil je eigenlijk ook doorzetten maarja ik ging er ook aan kapot die kleintjes hebben het nog zo zwaar..
    En de krampen gaan ook wel komen met of zonder bv... De darmpjes hebben het ook extra zwaar nu..
    Oh zo zielig dat hij zo overstuur was :( .. Mama is het beste medicijn dan he, kleine voelt zich vertrouwd bij jou misschien miste hij je wel!
    Over het geel klopt wel ja D is 5 weken geel geweest.
    Hoe voel jij je nu verder?
    Sorry wat een verhaal :)

@ Mosa, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    haha o jee nieuwe fase met Veda dus :p wil hebben wat mama heeft!
    Ojee.. Irritant dat ze haar naam fout uitspreken :( zegt Veda later zelf wel: zó heet ik niet!! Haha.

@ Melisa, je hebt groot gelijk dat je die injecties wilt voor de b12! En daarbij het is jou lijf en jou kindje, toch! Jeetje heftig met je schoonma, ja dan wil je toch wel snel duidelijkheid lijkt me dan is een maand wel lang..

@ Djaar, ik snap je wel hoor en neem de tijd voor je gezin ;) ik kan nu pas echt 's morgens vroeg de deur uitgaan met de kleine, voorheen ging me dat alleen echt niet lukken.. Herken mezelf ook wel in jou verhaal. Maar het komt echt allemaal wel weer ;) .
    Maar fijn dat het goed gaat allemaal!!

@ Hanna, prachtige avatar foto van je mooie meissie :D !

@ Sanne, misschien voelt ze zich niet zo fitjes :( . Hoop dat jij je rust ook weer een beetje kan pakken straks..
    Fijn dat de schilder bijna klaar is! Waarom dachten ze dan eigenlijk dat ze koemelkallergie heeft? Mijn broertje had het ook maar ik zou eigenlijk niet eens weten wat de symptomen nou zijn..

@ Salapio, aah geweldig dat T dat doet zeg :D lijkt me zo mooi he :D mama trots ;) .

@ Tijgertje, ah wat een lieve foto :D .

@ Sterre, getver zeg :( flink rot dat je je zo voelt... Knuff!

Zo nu ben ik weer een uur verder :$ .. Maar goed dat ik een rustig dagje geplant had :D .

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Straks bij de vk geweest, en ze heeft heel goed gekeken maar het was écht schoon :D Toevallig had ik vandaag ook veel minder bloed, en ze zag ook amper meer bloed zitten, dus waarschijnlijk is het nu echt bijna gebeurd. Ik ben nu in ieder geval helemaal gerustgesteld :)

En gisteren schreef ik over hét winterjasje die ik voor Veda had gezien, en vandaag hebben we hem in de goede maat kunnen kopen :D Ik ben er echt helemaal verliefd op. En voor het najaar hebben we een heel leuk vest/jasje gekocht met allemaal strepen, ook erg leuk. Dus goed geslaagd!

Bubsie, wat zielig dat het prikken zo'n drama was :( Moeilijk om te zien hè?!

Loe, wat fijn dat het in ieder geval om de minst erge ziekte zou gaan! Liever natuurlijk niet, maar als hij dan toch idd een ziekte heeft, dan is het fijn dat het geen ergere is.

En alleen maar lief hoor, een tut mama :) En fijn dat hij zo graag bij jou ligt! En jij ook lekker van genieten natuurlijk!

BabyD, wat vervelend toch telkens, dat spugen! Hopelijk is dat met de groentehapjes een stuk minder, maar vaak wel toch? Veel plezier in ieder geval, ik vond het de eerste keer (maar daarna ook hoor :)) zo leuk om te doen!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Als je zaterdag klaar bent kom je dan ook even bij mij poetsen :p Hier komt echt niks uit mijn handen :)
    Die rugpijn kwam inderdaad na de behandeling :(

Mosa: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag..jee 28 alweer, duurt voor mij nog wel even ;):p
    Was artis leuk? Owh lees dat jullie zondag i.v.m met een echo. Ben benieuwd dus lees snel even verder.
    Jaja mijn mannetje 10 maanden, jeetje wat gaat het snel!
    Ah lees nu dat het toch écht schoon was op de echo, fijn!

Loe: Wauw wat mooi zeg dat lenn op zoek ging naar de borst en begon te sabbelen. Ik denk inderdaad ook dat hij de melk geroken heeft. Is toch iets heel natuurlijks he en het zal hem wel rustig gemaakt hebben omdat z'n hartslagje omlaag ging. Mooi hoor! Owh maar toch niet verder met de bv, zonde zeg. Maar als het zo'n pijn doet moet je toch een keus maken. En wat andere er van zeggen, tja, er zullen er zeker bijzitten die comentaar hebben maar het is jullie keuze en die hebben ze maar te respecteren. En mijn jongen is ook al een heel kereltje geworden op de nutrilon hoor ;):)

Goed te lezen dat het uiteindelijk wel 'mee valt' en het 'maar' z'n schildklier is. Pak van je hart!

Melisa: Oeh ik dacht ook dat het 'gewoon' melissa was, wel apart hoor meliesa. Een vriendin van ons het melanie maar je spreekt het uit als mélanie.
    Werkse vandaag en veel plezier morgen op het vrijgezellenfeest!
    Ik heb trouwens inderdaad 2 molletjes gepakt en een glas wijn haha.
    He wat akelig van je schoonmoeder :( Hopelijk kan je aandringen dat ze eerder een afspraak maakt/krijgt.

Djaar: Noah werd ook ontzettend boos als ik hem op zijn buik legde. Heb het ook niet heel veel gedaan. Ik dacht altijd, hij doet het vanzelf wel als hij er aan toe is. En als ik zie hoe soepel hij nu is heb ik het niet verkeerd gedacht haha.
    Awh wat een ellende he dat spugen en maagzuur :( Misschien eens bv mengen met nutriton zodat het niet zo snel omhoog komt?

Bubsie: Kijk straks even op je site. En dat je niet veel komt maakt helemaal niks uit hoor, af en toe een zwaai is ook goed ;)

BabyD: Hier de ervaring dat het spugen een stuk minder werd toen we hem vaste voeding gingen geven. Was echt een opluchting.

All: Hier nog ontzettend last van mijn rug maar gelukkig al iets minder dan gister. Nu lekker weekend dus kan goed uitrusten nu. Tis alleen vervelend dat ik zelfs moeite heb om noah op te tillen enzo dus ik ga dinsdag (als ik weer naar de manueel ga) toch even vragen of dat een normale reactie is. Ik wil liever niet iedere keer zo zitten en was gister zelfs even bang dat er misschien iets beschadigd was ofzo :)

Vandaag even de dokter gebeld om te vragen wanneer ik de uitslag kreeg van de mri en die kreeg ik vanmiddag... die was helaas niet goed :( Er zit iets in het kapsel en er zit een cyste. Dinsdag moet ik terug naar de HA. Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.
    Pff gaat lekker hier. Maar goed, er wordt nu eindelijk eens wat gedaan aan al die klachten die ik al jaren heb en waar mijn vorige HA nooit wat aan/mee deed. Loop nu dus gewoon even achter de feiten aan, stomme vent :x

Gelukkig hebben ze wel gezegt dat het een mooi weekend word dus daar ben ik weer heel blij om 8):)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, Gefeliciteerd met je verjaardag en de goede echo.
    Je bent trouwens nog jong hoor, ik ben ook nog jong ;):D.

@ Loe, wat superlief en leuk en geweldig dat Lenn de borst vond. Jammer dat je wel gelijk de borst vond, maar hij heeft ieg heel goed kennis met je gemaakt en wordt nu gelijk rustig als jij komt. Dat is een heerlijk gevoel!

@ Sterre, wow zo'n last van je rug :( en een slechte mri :(, pfff het zit je even niet mee! Vraag de manueel maar om de volgende keer iets minder z'n best te doen. En hopelijk heeft de HA wel goede oplossing voor je knie die snel werkt en niet invasief is en niet pijn doet. Sterkte!

@ Meli(e)sa, nog steeds geen bloed :)

@ Hanna, virtueel bont en blauw, maar je huis is opgeruimd :D

@ Sanne druk he werk en kind en alles combineren!

@ Djaar, fijn dat alles zo goed gaat en een heel weekend samen met mannetje gehad, super!

@ BabyD, fijn dat het goed gaat!

@ Bubsie zwaai, zielig dat bloed prikken zo moeilijk gaat

@ Salapio, schreeuwen was ook niet mijn intentie hoor. Bij onverwachte ingrepen reageer je soms ook onverwacht intuitief.
    T onverwachts goed in z'n motoriek. Knap hoor!

@ Hier, weeekend :). Wil zo graag slapen. hopelijk werkt J een beetje mee!

Fijne avond allemaal

18. gimena

gimena Niet meer actief

heeeey moppies alles goed? hier?

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, nou ik zit wel te sjenken bij je stukjes tekst zeg ;). Wat een prachtig moment dat Lenn zelf naar je borst toe wilde! En dat hij direct stil werd bij mama verbaasd me niets, er is toch niets heerlijkers en rustgevends dan dichtbij mams. Onwijs kl*te van de uitslag van de hielprik, hopelijk geeft de tweede uitslag beter resultaat.

Sterre, dikke vette knuf voor jou

Mosa, hieperdepiep! En heb je een foto van het jasje. Klinkt erg leuk en het is M's lievelingskleur.

Verder ben ik echt te gaar. Ik duik mn bedje in met boek. T heeft vandaag supergoed gegeten, zelfs s avonds: aardappel en courgette! Wel mini beetjes hoor, maar goed, hij zit met veel plezier te eten. Ook een goeie nacht gehad na rommelige avond: 23 laatste voeding en om 430 pas weer :D. Ik teken ervoor.

Vandaag tweede werkdag, ging goed. Jan kwam me ophalen van het station met de kids. T lag te maffen. Maar Mirre zat te dansen in de bakfiets en wurmde zich uit dr teugeltjes en sprong zo in mn armen ... Enorm emo-moment. Daarna samen mn fiets gezocht in de ondergrondse stalling met mn kletsende lieve grietje.

Wel drama met in slaap vallen vanavond. Heeft zitten spoken van 1930 tot een kwartier geleden. Uiteindelijk tegen haar gezegd dat ik beneden ging opruimen en dat ik later nog even zou langskomen. Het is nu al een hele tijd stil dus ze ligt te slapen. Die mag niet meer tukken smiddags (ze was in de auto in slaap gevallen). Nu eindelijk me-time (jan is er niet) ... met boek in bed :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, rot dat je nog steeds last van je rug had vandaag! Dinsdag maar goed uitleggen waar je precies last van hebt, want hier zit je idd niet op te wachten ;)

Oh bah, dus de scan was niet goed :( Balen! Maar misschien wel 'fijn' dat ze iets gevonden hebben, want dan kan er vast ook wat aan gedaan worden. Alhoewel je natuurlijk niet op een cyste in je knie zit te wachten ;)

Afrola, ik ga duimen dat J meewerkt aan een goede nachtrust voor jullie!
    Hoe bevalt jullie huis tot nu toe?

Gimena, spannend dat jullie voor een 2e gaan :)

Salapio, ik zal morgen (hopelijk denk ik eraan :)) een foto van het jasje maken. Nog niet met Veda erin, want hij zit nu nog (veel) te groot :D Het modelletje vind ik ook erg leuk! Hij is van Bakkaboe, en kostte 24,95 euro dus ook niet duur.

Wat fijn dat T zo goed eet, misschien slaapt hij ook wel beter nu hij ook vast voedsel krijgt? Maar wat de reden ook is, in ieder geval érg lekker voor jou/jullie!

Fijn dat je werkdag goed ging, en wat omschrijf je M's reactie weer lief :) Heerlijk lijkt me zoiets!

Sanne, ging het verhuizen goed vandaag?
    En slaapt Feli al beter in haar ledikant?

Svinthe, doe je mama maar een groot plezier en slaap maar goed :)

All, ik verlies echt amper meer bloed, erg fijn na anderhalve week zo'n beetje leeggebloed te zijn :D Ik denk dat er wel 6 pakken maandverband doorheen gegaan zijn (en ik heb zo'n hekel aan die dingen :)).
    Ik vind het wel erg fijn dat ze het nog een keer gecheckt hebben, begon me toch wel zorgen te maken.

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina