Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey dames,

gek he, dit is dus nu het laatste wat er nog over was van onze gesprekken!

en aangezien ik er zelf een paar dagen niet was, weet ik ook niet meer waar jullie het over hadden!! hahaha

naja hier is alles wel weer goed, ben donderdag gewoon weer gaan werken en het ging allemaal prima, heb wat dingen meer op orde kunnen krijgen en dat gaf al veel rust in mn hoofd :)

vandaag hebben ze daar ggd controle, maar dat zal wel goed gaan, en anders pech haha ik ben dr lekker niet :p hahaha.

net hai zn oom en tante ff op de markt gesproken, die zeiden nu dat hai daar over 2 jaar al kan gaan werken maar dan samen met zijn oom, dat moeten ze dan persee eerst 3 jaar doen, daarna mag hai het overnemen. maar dat gaat dus dan wel al over 2 jaar beginnen, en eerst hadden ze het erover dat het nog wel 3 jaar zou zijn voordat ze dat zouden doen.

dusja, 2 jaar komt toch wat dichterbij vind ik, ik wil dan dus al wel verhuisd zijn e.d. (gewoon voor de hypotheek en dat hij nu een vast contract voor onbepaalde tijd heeft) dan lijkt me dat gewoon makkelijk.

hmm ik hoor allemaal gillen van boven.. ksnap niet wrom feli nog niet slaapt..?? naja ik zal wel ff kijken zo:p

nou goed, groetjes allemaal!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, omdat gisteren dit topic op slot was, heb ik een nieuwe geopend, deel 4? Zullen we daar verder kletsen, of wil je hier verder gaan?
    Als we in het nieuwe topic verder gaan, kun je misschien je bericht kopiƫren en daar plakken?

Fijn dat het donderdag beter ging op je werk!
    En 2 jaar, dat is idd best snel! Hopelijk lukt het met verhuizen enzo voor die tijd!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

jaa deel 4 is goed hoor :D ik kopieer mn bericht wel ff en dan op zoek naar deel 4! haha

Deel Deze Pagina