Bekijk bijlage 82405 Zo weer genoeg. Mosa: Ik vind het ook wel fijn dat je op die manier weet waar je aan toe bent..of i.i.g een idee hebt laat ik het zo zeggen Poeh vrijdag 37 graden en dan moet ik werken
Lekkere close-up foto Kun je vrijdag wel voetbal zien ondanks dat je moet werken? Veda werd helemaal bezweet wakker, dus ik denk dat ik haar eerst even in bad ga doen. Kan ze lekker een beetje afkoelen
Mosa: Ik ben om 15.00u klaar met werken dus kan op tijd voor de buis gaan zitten. En anders heb ik radio1 in mijn auto Ik vind Jack van Gelder zo leuk. Wij zetten altijd de tv aan en dan de radio voor het commentaar. Die van de tv praat veel te veel onzin haha.
Hihi, grote ogen Radiocommentaar is idd ook leuk om te luisteren. Het televisiecommentaar is vaak zo nietszeggend vind ik Ik ben wel benieuwd, ik schat Brazilië toch hoger in dan NL maar je weet maar nooit Mijn vriend belde dat hij net pas wegreed bij zijn werk. Nog ruim een half uur wachten tot we kunnen eten Veda is na haar badje gelijk naar bed gegaan, volgens mij is ze wel iets van slag door de warmte dus hopelijk slaapt ze nu nog eventjes.
Remember me? @ Tijgertje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kyano!! @ Sterre, leuke foto's ! @ Loe, prachtige buik heb je zeg! Update hier; D moet ergens in augustus naar de chirurg om dr navelbreuk te beoordelen. Nu laxeermiddel dat niet helpt, ze heeft nog veel pijn. Morgen CB voor de 2e keer de prikken . Ben benieuwd wat ze zegt over de rust en regelmaat wat de vorige mevrouw opgeschreven had en waardoor ons meisje dus echt niet huilde want ze kreeg juist wel rust en regelmaat (werd niet eens naar gevraagd!). Wanneer nemen ze ouders eens serieus bij het CB? Meiden ik heb jullie gemist hoor!
Schrik Welkom hier Jammer dat je pas in augustus terecht kunt bij de chirurg Duurt nog zo lang! Succes morgen op het CB! Hopelijk vallen de prikjes mee en heb je nu wel het gevoel dat ze je serieus nemen!
@ Tijgertje, gefeliciteerd met Kyano @ Sterre, fijn dat 1e examen goed ging, op naar de volgende . Ook voor deze vast veel succes. Leuke foto's van prairiehondjes en Noah @ BabyD Welkom . Veel succes morgen bij CB. Jammer dat je pas in Augustus bij Chirurg terecht kan . @ Loe mooi buikkie hoor. @ rest, beetje kwijt , sorry Heb helaas hoofdpijn, dus t blijft ff bij een kort berichtje
Ja, sluit ik me bij aan: is je keel beter geworden? Hopelijk gaat t inmiddels stukje beter. Sterkte met de hoofdpijn. BabyD, goh de chirurg neemt een lange vakantie....... nee, t zal zeker heel druk zijn, jammer dat het zo lang duurt hoor! Thanx voor complimentjes over mijn buukske!
Hoi meiden, VVVVVVVVVVVAAAAAAAAAKKKKKKKAAAAAAAAANNTTTTTIIIIEEEEEEEEEEE!!!!! (zo dat is er uit ) Het uitje met de vijfde groepers wat ik vanmiddag nog had viel reuze mee. We gingen naar een zorgboerderij om met de dieren te knuffelen Was heel erg leuk, De ouders hadden bedacht dat het tot een uur of 6 ging duren.... Mooi niet he? Ik ben Svinthe om 5 uur op gaan halen. Toen ik dat meldde zei een moeder: Ach joh, dan betalen wij de boete voor het te laat komen toch? Alsof het daarom gaat.... Sterre, haha, ja geduld moet je wel hebben met die kinderen... Als het even niet lukt denk ik altijd maar... het wordt vanzelf 3 uur hahahahah! Ja leuk he een kruipend kind! Mosa, 76 cm Wow, ik denk dat Svinthe dat niet gaat halen bij de 11 maanden meting.. Loe, leuk dat Snuf ook wakker was... gedeelde smart is halve smart he? Salapio, ja nu is het nog evne de vermoeidheid die ook meespeeld he als ik naar mijn nieuwe kindjes kijk... Zo, Tobe al aan de tandjes!! Da's zeker snel! Bubsie, spannend hoor! Sterre, jammer dat je afscheid moet nemen van werk wat je zo leuk vindt... OK, jullie dus voor een tweede over een paar maanden. Leuk hoor!! haha, de middenweg! Grappig, zo gaat het ook vaak hier! Tijgertje, van harte gefeliciteerd met Kyano!!!!! Sterrre, grappige dierenfoto's!! BabyD, ik moest even denken, maar ik begrijp het weer helemaal Leuk dat je er weer bent! Afrola, balen zeg die hoofdpijn, hopelijk is het van korte duur!
@ Afrola, ah rot is dat wanneer je hoofdpijn hebt hopelijk ben je dr snel vanaf! Ik vind het ook wel rot dat er lange wachttijden overal zijn, je maakt je toch zorgen over je kleine. Als ze niet zo'n last van haar darmen zou hebben zou de bult ook niet zo groot geweest zijn, maar voor haar darmpjes helpt niets .
Hanna, super hoor, vakantie! En leuk, naar een zorgboerderij! Maar heerlijk vooruitzicht nu, al dit weekend op vakantie. Gingen jullie eigenlijk met z'n drietjes of met anderen? BabyD, rot is dat, dat niets helpt voor haar darmpjes Ik heb verder ook geen tips. Maar je meisje is alweer bijna 3 maanden, wat gaat dat hard!
Hanna, ik snap dat je graag op tijd Svinthe ophaalt, maar dit zou ik niet meer doen hoor Klas kruipt onder spoorbomen door - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
BabyD, wat heeft ze precies met de darmpjes? Heb je lactulose en infacol al gehad of is dat niet het probleem? Lactulose is voor verstopping, infacol voor krampjes. Hanna, nice holidayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! Ik zou wel even met mijn mond vol tanden staan denk ik bij zo'n opmerking over die boete betalen, vind t een beetje raar. Mag me morgen iets voor elven weer melden bij de bekkenfysio EN de manueel therapeut. ben benieuwd.