Haai BabyD, welkom Zo joh, in augustus pas Erg vervelend! Je moet je maar niet al te veel aantrekken van het CB hoor en ook niet teveel vertellen. Als je meissie goed groeit e.d is het goed daar, voor andere dingen gewoon lekker naar je HA gaan. Afrola: Vervelend dat je hoofdpijn hebt en zeker met dit weer, word je helemaal ellendig van. Hanna: Joehoe vakantie!!! Lekker hoor. En groot gelijk dat je svinthe gewoon lekker op bent gaan halen Enne ik heb geen afscheid genomen maar 2 collegaatjes..ik mag mijn leuke werk weer gaan doen morgen..*kuch*... Mosa: Hahaha ... ik zie Hanna al gaan met 21 kinderen Heb je toch nog lekker gegeten of ben je net als ik en laat je het eten dan aanbranden of helemaal gaar koken Ik ben niet zo'n kookster hihi. All: Hier net 1,5 uur wandelen achter de rug, heerlijk. Dadelijk even douchen en dan langzaam richting bedje. Noah sliep nog niet toen ik net thuis kwam. Lag wel in bed maar was nog aan het spelen. Maar nu hoor ik hem niet meer dus hij zal wel in slaap gevallen zijn. Slaap lekker allemaal!
Loe, succes morgen! Hopelijk schiet je er iets mee op! Sterre, we aten een uitgebreide boerenomelet op brood, dus daar kan niet zo veel aan mislukken Ik heb met dit soort weer nooit zo'n zin in groente, dus maar lekker makkelijk gegeten. Wel pas om 19.45 uur dus ik had echt honger En heerlijk wandelweer vanavond, goed van je dat je zo lang gewandeld hebt! Wat zul je lekker slapen straks!
Wel jammer trouwens, morgen zou mijn nieuwe telefoon komen, maar ze hebben een storing gehad en nu duurt het allemaal een paar dagen langer Dus nog even geduld hebben
Loe, ja ik wist ook even niks te zeggen... Heb je het idee dat het helpt nu je naar de bekkenfysio gaat? Mosa, hahaha, betrapt Het is toch eigenlijk wat he, dat je dat doet as juf..... We gaan op vakantie samen met mijn schoonzus en zwager en hun twee kinderen (3 en 1,5 haar oud) Jammer... nog even wat langer wachten op je nieuwe telefoon. Vanmiddag belde mijn man om te zeggen dat we weer oom en tante worden. Mijn zwager en schoonzus krijgen in februari een kindje. Leuk hoor! Zometeen nog even Studio Sportzomer kijken. Nu kunnen we het lekker af kijken zonder te denken: Oei, ik moet morgen weer werken Mijn man heeft nu ook vakantie en helpt de komende 2 dagen mee met inpakken en het huis schoonmaken.
Mosa: Was ik nog vergeten, ik denk ook dat we vrijdag hard aan de bak moeten om te winnen van Brazilië. Balen van je telefoon zeg, hopelijk komt tie nog wel voor het weekend. Oeh lekker boerenomelet! Heb ik nu best wel zin in ..pff ik lijk wel zwanger haha. Loe: Ja suc6 morgen! Hanna: Lekker he dat je er niet bij na hoeft te denken. Ik wil ook! Gefeliciteerd dat je weer tante word, leuk! Ik eind augustus en ben erg benieuwd wat het word. All: Eerst het stomme nieuws... de buurman is dus nu buiten iets aan het boren..dat geloof je toch niet?!?! Wat een eikel maar ja, ik durf niks te zeggen Nu het leuke nieuws, ik kreeg net een mailtje van de juf en ik ben geslaagd!!! Met een 8 Zo nu kan ik dus weer goed slapen haha...mits de buurman ophoud met boren
Sterre, gefeliciteerd!!! Wat goed zeg, en nog wel een 8, ik ben trots op je Maar wat raar dat jullie buurman om 11 uur 's avonds gaat boren Nou, binnenkort maar een boerenomelet eten dan Hanna, leuk dat jullie met je zwager en schoonzus op vakantie gaan! Zijn zij ook degenen die weer een kindje krijgen of zijn dat een andere zwager en schoonzus? In ieder geval leuk dat je er weer een neefje/nichtje bij krijgt Lijkt mij ook zo leuk, een neefje of een nichtje. Maar mijn zwager en schoonzus kunnen dus geen kinderen krijgen, en mijn broer en schoonzus zijn daar nu nog niet mee bezig, dus we moeten nog even geduld hebben. Maar het lijkt me wel super als het zo ver is. Slaap lekker allemaal!
Hallolo allemaal, Gisteren de laatste en nu de eerste... ergens gaat er hier iets fout Om 6 uur vond Svinthe het wel genoeg in haar bedje. Vanaf half 6 heb ik speentje geplugd, maar daar trapte ze niet meer in daarna. Groot gelijk heeft ze... veel te lekker weer om in je bed te liggen hihi! Vandaag beginnen we met opruimen, schoonmaken, boodschappen doen en morgen alles inpakken en dan natuurlijk ook nog voetbal kijken! Mosa, mijn man's broer en zijn vriendin zijn nu zwanger en we gaan op vakantie met zijn zus en haar man. Zo, nu eerst een ontbijtje! Fijne dag allemaal
Goedemorgen! Sterre, gefeliciteerd!!!! Dat is binnen! Goed gedaan. Wij doen vandaag een dansje. Een klein dansje en zeggen tegen Snuf: blijf nog maar even een tijdje zitten, zolang als je kan.
Goedemorgen, Hier een illegale reactie van werk , heb geen zin wil buiten spelen @ Snuf nog even blijven zitten hoor. Ondertussen dans ik even mee met je moeder @ Hanna, De eerste en laatste, je heb zeker vakantie . Geniet er van! Veel succes en plezier met inpakken en ook alvast met je vakantie! Leuk dat je weer tante wordt, jullie hebben beste een grote familie of niet? Gezellig Lijkt mij ook wel leuk om tante te worden, maar dat zit er voorlopig niet in. @ Sterre, wow gefeliciteerd hoor met je 8 . HEb je nog lekker geslapen of ging het boren lang door? @ Mosa, wat een nieuws duikel jij weer op , dan ben je toch niet goed bij je hoofd Jammer dat foon nog even op zich laat wachten. Geduld is een schone zaak nu snel een eind breien aan deze regels. Hoofdpijn gelukkig weg, keel gaat de goede kant op, maar ben zo moe vandaag en heb geen zin om te werken . Zit te twijfelen of ik niet een paar uurtjes vrij neem. Maar ja vrije dagen zijn straks ook wel handig bij klussen
Hoi dames, Veda is aardig van slag door (denk ik) het warme weer. Ze is meer huilerig en slaapt veel moeizamer. Lastig zo! Hanna, grootse plannen voor vandaag, hopelijk zijn jullie opgeschoten! Loe, super, 26 weken Ook slecht, in je banner staat: 'Dit betekend' Afrola, ik kan me voorstellen dat je baalt van het werken vandaag! Maar ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel buiten ben geweest met Veda hoor, ik vind het eigenlijk iets te warm voor haar. Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je keel! All, fijne dag!
Loe, gefeliciteerd met de 26 weken-grens! Afrola, ja best een grote familie, ik heb 1 broer en 2 zussen en mijn man heeft een zus en een broer. Niet leuk om op zo'n lekker weer dag te moeten werken. Tot hoe laat moet je? Fijn dat je hoofdpijn weg is! Mosa, och zielig zeg dat Veda last heeft van de warmte. Het is ook niet zomaar wat he. Wij zijn aardig opgeschoten vandaag De benedenverdieping heeft de grote schoonmaak gehad en morgen doen we boven nog. De was is bijna klaar, dus dan is inpakken niet meer zoveel werk hoop ik. het wordt nu ook aardig warm op te werken in huis, dus we gaan er zo mee stoppen. Wat rustig hier. Zo is het wel makkelijk bijlezen!
Ik had toch een collage gemaakt voor de uitnodiging? Die paste helaas niet in kaartvorm, dus nu heb ik een nieuwe gemaakt die hopelijk wel past...
Ik kom direct op de laatste pagina ... hmmmm ... Dan maar eerst mn egoberichtje Vandaag zomerfeest van de speelzaal gehad. Was superleuk: op een open plek in het bos met accordeon en vioolmuziek en heel veel lekkere hapjes. M vond het prachtig en T heeft zowaar twee keer redelijk gedronken en lekker geslapen in de wagen! Volgens mij komen zn twee middelste tandjes onder en zelfs ook 1 of 2 boventandjes! Vannacht ging ondanks slecht drinken gisteren prima de luxe: 17-19-22-1-530! Dus wel vaak, maar slechts 1 echte nachtvoeding. M werd om 5u wakker van een nachtmerrie en die heb ik maar mee in bed genomen. T werd iets daarna ook wakker en die heb ik toen gevoed. M is tegen mij aan in slaap gevallen en werd pas om 7.30 wakker
Kyano, welkom Tijgertje, hopelijk is de bevalling goed gegaan en gaat het goed met jullie! En gefeliciteerd natuurlijk!
Wat een lieve en mooie collage Hanna. Wow! Heb zelf ook wel eens zoiets geprobeerd te maken, maar ik werd na 2 foto's al kriegel
Salapio, het is niet zo heel erg moeilijk. Met programma Picasa gemaakt.... te downloaden van internet
@ Hanna, mooie collage @ Salapio, leuk een zomerfeest van de psz @ werk, bijna naar huis, maar we krijgen eerst nog ijs
Mooi zeg Hanna die collage!! Salapio, klinkt gezellig zo'n zomerfeest. Mosa, hihi, zal s kijken naar de banner als dit berichtje geplaatst wordt.
Hanna, fijn dat jullie aardig opgeschoten zijn vandaag! En super zo, die collage! Echt heel erg leuk! Krijgen wij ook een kaartje dan? Salapio, klinkt leuk, het zomerfeest! En nog met echt zomerweer ook nog Afrola, lekker, een ijsje En ook wel verdiend met dit weer. All, de diepvrieslade met groentehapjes voor Veda was bijna leeg, dus vanmiddag weer 16 groentehapjes gemaakt. Wat een werk in deze hitte, maar wel fijn dat we nu weer even vooruit kunnen. Ook heb ik voor het eerst iets gemaakt met vlees: sperzieboontjes, worteltjes, aardappel en een tartaartje. Dat wordt de eerste keer vlees, dus ik ben erg benieuwd wat ze ervan vindt.