Loe: Ik dans mee hoor Hanna: Leuk hoor die collage! Afrola: Hopelijk toch nog de dag doorgekomen. Oh lees dat je eerst ijs krijgt, zou ik ook voor blijven Salapio: Klinkt alsof het erg gezellig was. Zo zeg en die tandjes komen allemaal in 1 keer zeg. Geen last? Mosa: Zo Veda kan weer vooruit. Hier is er ook al vlees geprobeerd maar het maakt noah niet zoveel uit lijkt het wel haha. Als het maar eten is All: Buurman gelukkig vrij snel opgehouden met boren, gelukkig maar. Net een kaartje gekregen van verre vrienden dat hun dochtertje geboren is, leuk! Weer een reden om er eens heen te gaan. Op het werk was het behoorlijk warm en morgen nog warmer! Aangezien mijn andere collegaatje vrij heeft en ik nog graag wil leren heb ik ook maar vrij gepakt. Mijn moeder komt noah evengoed halen dus heb ik lekker alle tijd.
Oja mosa vergeet ik ook steeds te zeggen...raad eens waar ik een vraag over had op het examen Ongelofelijk...maar het was verder wel moeilijk hoor... Jullie zullen anders wel denken, zo kan ik ook een 8 halen
Haha Leuk dat vrienden een meisje hebben gekregen, kunnen jullie leuk om kraamvisite En heerlijk zeg, morgen vrij! En handig dat je moeder alsnog oppast op Noah, kun jij echt wat doen. All, Veda ligt eindelijk op bed, maar ze heeft echt haar dag niet Ik neem dus aan dat ze last van de warmte heeft, maar helemaal zeker weet ik het ook niet. Vannacht is ze ook wel iets van 10 keer wakker geweest, dus slecht geslapen. Dit was al de 2e nacht op rij dat ze wakker is geweest, zijn we echt helemaal niet gewend van mevrouw-doorslapertje Hopelijk slaapt ze komende nacht wel beter!
Hihi Loe dat je dat weet van de lactulose . Maar dat hebben we dus en infacol ook gehad. Niets helpt en van de infacol spuugt ze heel erg.. Gefeliciteerd met de 26 weken! @ Sterre, heerlijk zeg dat je zo lang kunt wandelen! Voelt altijd goed na zo'n wandeling vind ik. @ Hanna, gefeliciteerd dat je weer tante wordt! Geweldig zeg . Leuke collage!! @ Sterre, gefeliciteerd dat je geslaagd bent . Leuk zo'n buurman idd zo laat nog aan het boren... Zulke mensen denken ook nergens over na . Rest lees ik later even bij want m'n meisje kan niet slapen Ga nu naar m'n meisje ik wou even snel vragen of 38.1 koorts hoog is na de vaccinaties?? En zo ja wat moet ik dan doen? Ik ga haar zo een zetpil geven, want ze is niet vrolijk nu . De schat.
grrrrrrrrr, net een hele reactie geschreven, klik ik mijn tabje weg Geen zin om nog meer te schrijven, het is zoooooooooooooooooooooooooooooo HEET!!!
Oeh, irritant :x Verder alles goed met je? En met Yuna? BabyD, een temp van 38,1 is volgens mij na vaccinaties heel normaal hoor Dus geen zorgen proberen te maken! Als je meisje er echt last van lijkt te hebben, dan zou ik idd een paracetamolletje geven, maar niet per sé alleen voor haar temp. Die zou ik wel even goed in de gaten houden, om te kijken of het niet nog oploopt. Veda heeft eigenlijk nooit last van de prikjes gehad, maar soms wel ineens een temp van 38,5 maar volgens mij hoort dat er ook een beetje bij. Hoe was het verder bij het CB? Namen ze je nu wel serieus?
moest nog wel ff verder lezen. TIJGERTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN KYANO!! hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie lekker thuis. @mosa; ja hoor alles goed hier. Ook slecht slapen door de warmte maar wie niet. Nu zitten we te wachten tot schoonpa op audientie komt. niet zo'n zin in. We gaan dit weekend al bij ze op visite in Belgie. ( gelukkig is bezoek wel geminimaliseerd tot 1 nachtje, wel jammer want nu kunnen we niet bij de TOUR langs ) @babyD: aka mp, nu snap ik hem eindelijk..........sorry heb je geweigerd als vriendje, dacht dat het spam was
whaha pookie, sorry moet even lachen om de uitnodiging van baby D aan jou! Ik mag wel lachen hoor, want ik heb mosa eerst gevraagd wie dan babyD was..........ik wist t ook niet direct hahaha! Verder wel bijgelezen, maar kan nu even niet reageren. Tis hier echt tokkie-warm (is dat een woord?), ik zit boven aan de vaste pc. Niet te harden hier. Onze laptop is echt kaduk, dus moet nog even afwachten hoe en wat met opsturen. Morgenvroeg ben ik weer online vanaf 'hierboven'. Fijne avond allemaal!! Oja, en alvast: Vamos Holanda Vamos zoiets als: Hup holland hup!
Pookie, veel succes dan met je schoonvader! Hopelijk wordt het toch gezellig Loe, hopelijk wordt het netjes opgelost met de laptop! En ik ben heel benieuwd naar voetbal morgen All, poeh, wat een gedoe om Veda naar bed te krijgen Ze ligt nu nog steeds af en toe te huilen in bed, dus niet willen slapen. Ze is er al een tijd uit geweest en ook wel heel moe. Toch denk ik dat er iets anders aan de hand is dan alleen de warmte, maar we voelen geen tandjes ofzo. Maar hopelijk slaapt ze vannacht wel goed door, zodat ze morgen weer wat beter in haar vel zit.
Pookie, spam..???? Haha, nee joh een oude bekende! Loe, balen zeg dat je laptop kapot is.... Tja warm he?? Morgen nog warmer helaas als wij gaan inpakken. Ik heb nu al heel veel gedaan. Wel fijn! Mijn man zei net dat het een uitdaging is om alles ind e auto te krijgen en nu heeft hij nog niet eens alles gezien.. Boven staan ook nog dingen die erbij komen...hahahha Maar dat heb ik hem maar niet verteld Mosa, ik duim voor een goede nacht voor jullie! KOm op Veda, je kan het!!! Zo, nu nog even lekker bankhangen met een colaatje en hopelijk wat chippies (als we die nog in huis hebben....)
Erg hè, wat je dan allemaal meeneemt?! Daarom hebben wij in ieder geval afgelopen week een dakkoffer gekocht, anders past het ook nooit in onze auto Hopelijk nu wel, maar dat zien we tegen de tijd dat we gaan wel Veda ging uiteindelijk pas na half 11 slapen, lastig dat je niet weet waar ze last van heeft. Nu hopen op een goede nacht, want tweede gebroken nachten achter elkaar hebben we nog nooit meegemaakt, dus hopelijk komt er geen 3e bij. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen, De score van vannacht was 2 keer, maar gelukkig viel Veda wel weer redelijk in slaap. Dus het gaat al beter Met dit soort dingen merk ik altijd hoe verwend wij normaal gesproken zijn. Ik heb het idee dat ze misschien last van haar mondje heeft, maar ik voel nog geen tandje ofzo. Net beet ze bijv. op een speeltje, en toen begon ze te huilen dus ik denk dat ze last heeft van haar mondje. Gelukkig lijkt ze nu wel aardig vrolijk Sanne, hoe gaat het eten en slapen nu bij jullie? All, fijne dag!
Iemand trouwens nog ideeën over mijn tempkaartje? Ik weet ook niet in hoeverre de warme dagen en nachten van invloed zijn, maar ik vind het een apart kaartje worden en ik heb echt geen flauw idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden op deze manier
Mosa: Vervelend zeg dat Veda waarschijnlijk zo'n last van de warmte heeft, hopelijk is het vannacht beter gegaan! Oh lees dat het bij 2x is gebleven. Maar als je dat niet gewend bent het ook niet fijn...wij balen ook als noah nu wakker word hoor. Zielig zeg dat ze waarschijnlijk last van haar mondje heeft. Hier nog geen tandjes maar ik ben er ook een beetje bang voor als ze door gaan komen Wauw, wat een mooie stijging in je temp, erg hoopgevend vind ik. Warmte zal er misschien wel wat in bijdragen maar zoveel toch niet? Babyd: Die temp is vrij normaal hoor na de prikjes, hier 2 x tempraturen rond de 39.0 graden gehad maar na een nachtje goed slapen al weer beter. Pookie: Balen dat alles weer weg was! Haha spam van babyd Loe: Tokkie-warm..hmm geen bestaand woord volgens mij Hanna: Ik ben benieuwd hoe je man reageert als hij alles ziet wat hij de auto in moet krijgen! Ik heb nog wel een zak chips voor je liggen hier All: Hier was onze kleine vriend om 05.45u wakker maar we hebben hem gewoon laten liggen. Uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen en toen we op zijn gestaan om 07.00 lag meneer nog te slapen en heb ik hem om 07.30 maar wakker gemaakt. Grappenmaker, deed hij dat maar als het ook echt kon, op zondag ofzo Gelukkig is het hier binnen redelijk te doen, het scheelt vaak wel 5 graden met buiten en noah lijkt er 's nachts ook niet veel last van te hebben. Wij ook niet trouwens dus daar ben ik wel blij mee. Zo en nu leren!
Sterre, hihi, als Veda weleens langer slaapt 's ochtends, dan denk ik ook: gebeurde dat maar eens op zondag Maar lekker dat jullie allemaal geen last hebben van de warmte! Veda slaapt nu weer, en gelukkig meteen toen ik haar in bed legde Wat ze trouwens nu ineens ook doet, is haar beentjes spreiden als ik haar in de kinderstoel wil zetten Het is niet zo dat ze er niet in wil zitten, want zit ze eenmaal dat vindt ze het prima, maar het is een heel gedoe om haar erin te krijgen Succes met leren vandaag!
Goedemorgen, Ik ben al vanaf 6 uur op door onze natuurlijke wekker Wel handig want nu heb ik alles al schoongemaakt en de was is ook al bijna klaar. Vorodat de hitte echt begint wil ik wel klaar zijn. En natuurlijk voor het voetbal !!! Mosa, tja je kaartje..... de temp gaat nu wel heel erg omhoog. Ziet er goed uit toch? Eisprong op dag 20 of 23 denk ik... Je hebt een lange LF toch? Sterre, heerlijk zegd at Noah weer ging slapen. Daar trapte onze kleine snurker helaas niet in vandaag...
Goedemorgen! Hanna, jij schiet inderdaad lekker op! Handig zo'n wekker haha. mosa, ik denk hetzelfde als Hanna wat betreft je kaartje. t Ziet er toch wel goed uit, ondanks dat het inderdaad wel een beetje vreemd kaartje is. Sterre, fijn dat jullie niet zo'n last hebben van de warmte, altijd beter. Ik ben er vannacht weer eens om het uur uitgeweest en zweten! Ben vanmorgen maar meteen weer onder de douche gestapt. Straks de was doen en heerlijk schoon bedje erop.
Mosa: Oja dat lijkt me lastig als ze haar benen gaat spreiden haha. Gelukkig maar dat ze gelijk ging slapen. Hanna: Zo jij hebt al een hoop gedaan Ik neem me dat soort dingen vaak voor maar er komt nooit wat van Loe: Vervelend zeg dat je er zo vaak uit bent geweest. Hoe gaat het eigenlijk met die daktarin, heeft die geholpen? All: Jullie krijgen de groetjes van Sheann. Ik heb haar via hyves gemaild dat Kyano er een naamgenootje bij heeft hier. En natuurlijk even gevraagt hoe het ging maar alles was goed Tot nu toe valt het 100% mee met de voorspelde warmte hier. Het is hier in huis 26,5 graden en met alle ramen open waait er een heerlijk windje door. Vanavond hebben wij een bruiloft maar ik weet nog niet zo goed wat ik aan moet trekken. Ik heb wel een idee maar dan zou ik eigenlijk nog een legging moeten kopen en daar heb ik nou eigenlijk net geen zin in