Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het is hier nog zo warm dat Veda nog steeds wakker is ;) Boven maar weer alles tegenover elkaar open gezet, hopelijk helpt het iets/ Ik ga haar nu natuurlijk niet in haar slaapzakje stoppen, maar zonder dat slaapt ze sowieso al moeizaam en laat staan met deze temperatuur. Ik voorspel een kort nachtje :)

Zondag zouden we naar een oom en tante van mijn vriend gaan, maar dat hebben we maar afgebeld. Het is best een eind rijden, en ik weet zeker dat Veda nu toch niet op een andere plek dan haar eigen bedje kan slapen. Dan maar over een tijdje een keer gaan ;)

Afrola, Veda vond het vlees lekker, of in ieder geval merkte ik geen verschil :)

Op jullie balkon vanmiddag 44 graden :$ Jeetje zeg!

All, vanavond belden ze trouwens dat ik mijn nieuwe fiets al op kan komen halen :D Dus morgen gaan we hem op halen. Ik denk dat de winkel hier ongeveer 5 km vandaan zit, dus dan kan ik mooi van de winkel naar huis fietsen. Kan ik hem meteen echt uit proberen :)

Slaap lekker allemaal!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    poeh hee! Wat heet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 graden in slaapkamer.
    Afrola bij jullie is het helemaal extreem, gelukkig kunnen jullie de dagen al aftellen en weet je dat het volgende zomer helemaal anders is!

O'ja, beetje vreemd. Ik heb vanaf mijn vermoedelijke eisprong 4 dagen buikkramp gehad. Ik zit nu op dag 24/25 van mijn cyclus en had een spoortje bruinverlies. Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik heb altijd cyclussen gehad van minimaal 29 dagen. Ik ben een beetje bang, bij spiraaltje hoor je toch nog best vaak dat hij onbetrouwbaar is..........

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi damess

sorry dat ik zo lang nix heb laten horen, maar ik wou steeds een bericht typen, maar dan had ik een hele boel bij gelezen, en dan kwam er weer wat tussen! dus dan kwam het er niet meer van om een berichtje te posten!

nu dus eerst ff hiereen berichtje typen, dan later weer wat bij lezen!

hier alles goed, feli al weer 8 mnd, en ze doet het super :D de nachte ngaan ook super goed, tis 1x eruit of helemaal niet!

woehoe:D heerlijk joh! en verder is ze super vrolijk en eet en kletst ze lekker, echt helemaal super!

verder gaat hier ook alles zn gangetje, vandaag ff lekker in mn 1tje naar de stad (daar hou ik van als ik dingen voor mezelf wil kopen haha) en ook nog dingen voor feli halen, ik hoop dat ik nog leuke dingen in de uitverkoop kan vinden, want met 1 korte broek (en verder geen rokken en jurkjes die nog fatsoenlijk staan of nog pas na feli!) kan ik de zomer niet door natuurlijk!

en woehoe nederland gewonnen, echt super leuk :D wij ergerden ons alleen dood aan van persie, die had ik echt in de 1e helft al gewisseld, maar goed, we hebben gewonnen dus das achteraf gezeur haha.

owja wij hadden hier een mega grote spin gevangen, met groene ogen, echt een mega eng ding.

wij opzoeken op internet, is w.s een kerkzesoog, stond op wikepedia datdie zeldzaam in nederland en belgie waren..

maar wij gebeld naar instantie's en we mochten hem wel gewoon weer vrij laten, als we er een goede foto van hadden genomen, nou die hebben we wel hoor.

nou dames nu ga ik eerst douchen, en straks hopelijk even bij lezen!

groetjes!!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier weer een rampnacht, dus van mij mag de verkoelende regen/onweer nu al wel komen :)

Pookie, idd vreemd, dat bruinverlies! Ik heb het ook weleens gehoord over het spiraaltje, maar hopelijk is het niet het geval bij jou!

Sanne, fijn dat het zo goed gaat!!
    Veel plezier met winkelen vandaag, hopelijk vind je wat leuke dingen.
    En over die spin, bah zeg! Ik zou doodsbang zijn en ik ga maar niet googlen, straks droom ik er over :D

All, fijne dag!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Hier geen rampnacht, maar om 7 uur vond mevrouw het welletjes. jammer genoeg ik niet ;). Inmiddels zitten we op het balkon beetje te spelen, daar is het nu wel aangenaam (25 graden).
    Dat balkon van ons is in het voorjaar heerlijk, maar in de zomer wordt het er echt bloedheet, maar binnenkort dus een tijd :), alhoewel voorlopig nog een zandbak ;). Het ligt eraan hoeveel tijd en geld we hebben of we er dit jaar al iets leuks van maken of dat dat in het voorjaar wordt...

@ BabyD, nog een beetje kunnen slapen ondanks dat je vergeten was het slaapkamerraam open te zetten?

@ Mosa, vervelend dat Veda zoveel last heeft van de warmte ;). Hopelijk voor jullie komt er echt een fikse onweersbui vanmiddag/vanavond ;). Maar wel eerst even je fiets halen, die is echt snel klaar :). Veel plezier met fietsen!

@ Pookie, oh jee. Hopelijk doet de spiraal toch zijn werk. Ik ken helaas ook een aantal verhalen dat dat niet het geval was, een collega heeft nu een mooi zoontje ;).
    Ik heb bij al dat soort middelen toch altijd een twijfel gevoel of het wel goed gaat, dus daarom maar condooms, kun je het tenminste gelijk zien of het is misgegaan. Ben een beetje vreemd daarin :)
    Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

@ Sanne, fijn dat alles nu zo goed gaat met Feli. Flinke omslag is dat geweest, heerlijk! Veel plezier met shoppen vandaag. 1 korte broek is echt te weinig ja, draag al twee weken alleen maar rokjes, heerlijk :D
    Heb nog even gegoogled op die spin van jullie, maar dat is echt een eng exemplaar :$

Klaar voor weer een warm dagje, gelukkig nog niet al te veel zon :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, heerlijk vooruitzicht, een tuin! En het mooi maken komt vanzelf wel, zet er lekker een tuinset neer en je kunt er in ieder geval zitten :)

En nu ga ik al helemaal niet meer googlen op de spin van Sanne :)

Sterre, hoe was de bruiloft?

Melisa, jij bent ook alweer bijna terug denk ik? Vandaag of morgen?

All, zometeen komen mijn ouders, dan blijft mijn moeder bij Veda en gaan mijn vader en ik de fiets ophalen. Hij rijdt dan met de auto terug, en ik kan lekker fietsen :) Ik ben benieuwd!

Ik ben echt 2 uur bezig geweest om Veda in slaap te krijgen en nu eindelijk slaapt ze. Wat een gedoe zeg! Ze heeft vannacht van 0.00-6.30 uur geslapen en in die tijd was ze nog ongeveer 5/6 keer wakker dus uitgeslapen was ze ook niet ;) Hopelijk doet ze nu een flinke dut zodat ze weer wat slaap kan inhalen.

Ik moet zeggen dat ik op deze manier wel iets meer tegen de vakantie opzie :) Je zit toch in een tent, en daar wordt het natuurlijk ook warm. We hebben al wel besloten niet te ver naar beneden te gaan in Frankrijk, nu liever geen 35 graden-temperaturen. Maar dat hangt natuurlijk sowieso ook van het weer in Noord-Frankrijk af. We denken nu aan de Vogezen of de Jura, maar daar heb je weer meer kans op regen ;)
    Nou ja, we zien het wel :) Nog 3 weken om er over na te denken...

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben helemaal blij met mijn fiets :D Hij fietst superlekker, ik dacht dat een moederfiets zwaarder zou fietsen. Nu nog even geduld tot Veda meekan, maar nu kan ik er alvast naar kijken ;)

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Heeft Veda vandaag nog wat langer kunnen slapen?

Vandaag merken we toch dat Josien ook wat last heeft van de warmte, minder trek en vanochtend haar fruithap weer volledig uitgespuugd. Hopelijk blijft de melk die er net in is gegaan er wel weer in.

Vanochtend wel een vloer besteld voor in het nieuwe huis. Uiteindelijk toch weer bij de eerste winkel ;). Ach ja, nu weten we zeker dat er geen leukere vloer ergens anders te vinden is ;)

@ Mosa, t zal toch niet heel lang meer duren voor Veda met je mee kan op de nieuwe fiets? "t is echt leuk samen fietsen :)

Iemand al regen gesignaleerd? Hier is het wel afwisselend bewolkt en zonnig en nog steeds tropisch...

9. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemiddag!

Puffff....................ik zweet hier alleen maar.

Arme Veda, warm warm.

Feli, goed zo!

Afrola, hopelijk is de melk er wel in gebleven.

Ik heb verder niet al te veel bijgelezen. Heb je je fiets al Mosa? Is ie mooi?
    Ik heb net de kat gekamd, verbaast me dat er nog haar opzit, als je ziet wat er vanaf kwam. Een halve kat ongeveer. En ik borstel iedere week. Het lijkt wel in deze hitte alsof je kan blijven kammen, t haar zit nog los op haar rug. Kittekat heeft t ook puf puf.

Wij vanmiddag naar de huisartsenpost, moet er eind van de middag zijn. Volle bak daar. Ik hou denk ik zoveel vocht vast, mijn hele arm doet pijn vanaf de elleboog (alsof mijn arm afgeknepen wordt) en ik kon vanochtend verre van een vuist maken. Doc belde zostraks en ik moest toch even langs komen.

Verder was Snuf vanochtend druk, nu slaapt ie hihi.
    Ikzelf heb ongeveer niet geslapen vannacht. Vriendlief nergens last van he, ja wel warm, maar ronkt gewoon door hoor.

Gisteren ben ik in huis gebleven en ik denk vandaag ook maar......

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Loe, sterkte op de HAP, hopelijk hoef je niet te lang te wachten. Hopeiljk komt de regen ook snel jullie kant op. 't is niet gelijk koud, maar allicht wordt het iets beter...

Hier heeft de regen ons bereikt evenals het onweer...

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Toch wel weer een verrassende wedstrijd vanmiddag... ;)
    Straks wordt het nog een europees onderonsje :$.

Hier is het ondertussen lekker aan het regenen. Afkoelen lukt wel op deze manier :)

12. Loe

Loe Niet meer actief

het wordt hier nu ook donker, het regent een heeeeeeeeeel klein beetje.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, gelukkig ging het slapen van Veda vanmiddag beter :) Nu slaapt ze ook, en hopelijk gaat het komende nacht ook beter.
    Door de regen is het in ieder geval goed afgekoeld, dus als ze straks wakker is nog even alles goed openzetten en dan hopen op een betere nacht. Ben ik wel aan toe :)

Wat sneu dat Josien nu ook last van de warmte lijkt te hebben :( Zielig van het spugen! Slaapt ze wel goed?

En leuk dat jullie een vloer hebben uitgezocht, en gebeurt vaak in de eerste winkel hè? Wat voor vloer is het?

En ik denk dat het idd niet meer al te lang duurt voor Veda op de fiets kan :) Ik heb haar vanmiddag in het zitje gezet, en ze zat eigenlijk heel goed. Zelfs stilstaand vond ze het al prachtig :D Maar ik wil niet te vroeg gaan fietsen, en Salapio schreef pas dat het officiëel ook pas mag als een kindje echt zelf kan gaan zitten en dat kan Veda nog net niet. Dus nog even aankijken. Wanneer ben jij voor het eerst met Josien gaan fietsen?

En een Europese finale zou wel stoer zijn :D Ik ben ook benieuwd naar Spanje vanavond, maar ik neem aan dat ze makkelijk winnen. Maar volgens mij is Duitsland wel zo goed in vorm dat ze wel van Spanje kunnen winnen. Nederland-Duitsland zou wel stoer zijn, maar dan moet NL wel winnen natuurlijk :D

Loe, o jee, wat rot van je arm ;) Ik ben benieuwd wat de dokter zei. Maar wel eng, zoveel vocht vasthouden, dus goed dat je in ieder geval actie ondernomen hebt!

All, fijne avond!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, vergeet ik helemaal te vertellen dat mijn nieuwe telefoon er ook is :D Niet dat het jullie boeit, maar ik vind het leuk :) Nu is hij aan het opladen, maar straks eens even kijken :)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Je kaartje ziet er goed uit Mosa! Vind je t zelf ook?

Dokter zei carpaal tunnel en vocht in gewrichten dat doet pijn. Eventueel injectie via orthopeed (was hij geen voorstander van). Kreeg een dikke zwachtel om mijn arm gebonden. Poe, heet zeg. Heb m er al weer af, want vocht ging helemaal naar topje van mijn vingers en zwachtel zat te strak. Eigenlijk dus verder geen behandeling. Bloeddruk was 130/70.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jammer dat je er verder niet heel veel mee opgeschoten ben ;) Maar wie weet verhelpt die zwachtel het ergste? En het scheelt dat het natuurlijk niet zo warm blijft, je hebt kans dat het dan ook wel wat minder wordt. Maar wel heel vervelend dat je er zo'n last van hebt!

Ik weet nog steeds niet wat ik van mijn tempkaartje vind. Mijn eisprong is in ieder geval wel geweest, maar ja, wanneer :) Blijft lastig vind ik, maar gelukkig heb ik nooit zo snel last van testdrang, dus ik wacht het nog een tijdje af ;)

Oh, Veda wordt wakker, ga er vandoor :)

18. Loe

Loe Niet meer actief

oja, behang is binnen en laminaat staaltjes vanmiddag mee naar huis genomen. Behang vinden we leuk, nu nog een keus uit het laminaat.
    Dinsdag en donderdag wordt er behangen!:D

Het regent hier nu behoorlijk:)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, hopelijk is het slechte slapen een fase en is het met de vakantie over. Maar helaas weet ik alles van drama's in de tent :D. Ik heb ook nog wel tips voor de Jura (mooi!) en de Vogezen (vond ik matig). Denk ik tenminste ... :D (we hebben toen ook een keer op een megacamping gestaan, wel aan een hele mooie rivier).

Regen, nauwelijks gezien hier ...

<Loe, jammer dat de dokter geen wondermiddeltje had. En succes met kiezen :D

Finale, volgens Jan wordt het Spanje-Nederland. Hij zegt dat niet de Duitsers zo goed waren, maar de Engelsen en de Argentijnen zo slecht. Maar misschien is dat ook wel wensvol gedacht ;). Ik zeg NL-DU. En dan gaan wij natuurlijk de pottenbak in :D

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

BabyD: Gelukkig hebben ze niet moeilijk gedaan bij het CB en namen ze je serieus. Hopelijk kan er op de een of andere manier wat druk achter gezet worden en kan je eerder naar de chirurg. Bij wat voor soort zkh zit je nu? Anders een naar een acamdemische gaan?
    Wat een leuke foto's, écht een popje!

Afrola: Zo wat fijn dat half Juli alles achter de rug is wat dat betreft, overdracht enzo. Hoef je daar niet meer naar te kijken.

Er ging inderdaad een vraag over paperclips :p:D

Hanna: Je zult dit niet meer lezen wss maar een hééééle fijne vakantie!!!

Pookie: Oh..dus het zou nog weleens spannend kunnen worden bij jou dan?

Sanne: Hopelijk ben je geslaagd voor kleren!
    Iekksss een spin! Heb wel even gegoogled maar het is wel een mooie op zich met dat groen.

Mosa:
    :D:D:D

Jeetje zeg dat Veda zo reageert op de warmte :( Dan zou ik inderdaad ook op gaan zien tegen de vakantie.
    Wel leuk dat je én je fiets hebt én je telefoon ;):D

Loe: Gaat het weer wat beter met je arm/hand? Oh lees dat je er niet echt wat mee opgeschoten bent, balen zeg.
    Leuk laminaat!

Voetbal: Ik zeg al de hele tijd NL-DU maar werd hier voor gek verklaard...nu gaat het er misschien toch nog van komen :)
    Maar man man wat was het spannend vrijdag. Vond v. Persie inderdaad erg slecht en ben helemaal geen fan van Heitinga en laat die nou net staan te slapen waar een goal uitvalt :(..sukkel. Maar gelukkig hebben we toch nog gewonnen!
    Ik had trouwens vannacht over v Persie gedroomd..dat ik hem tegen kwam in het zwembad en dat we gingen zwemmen :(...tja je met toch ergens over dromen :)

Verder alles goed hier. Bruiloft was leuk maar we dreven weg daar uit die zaal. Sommige mannen heb ik met 3 verschillende outfits gezien.
    Gister was het nog benauwder maar was wel de temp wat omlaag. Vrijdag tikte die de 39 graden aan in de auto *poeh poeh* Helaas nog geen regen gehad hier maar het is nu wel grijzig hier. Al heb ik weinig hoop na wat ik op buienradar heb gezien :( Of niet, net hoe je het bekijkt :p Tis wel flink afgekoelt dus dat is erg fijn!

Ik bedenk me net dat Djaar vandaag naar huis mag met haar meissie. Ik ben benieuwd hoe het met ze gaat maar ik durf niet zo goed meer te smsen...wil me niet opdringen o.i.d :)

Deel Deze Pagina