Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier heerlijk geslapen, en Veda ook aan één stuk tot 7.30 uur :D Vannacht was het ook koeler op haar kamer, dus ik denk dat ze daardoor weer goed geslapen heeft :)

Loe, leuk dat jullie bijna gaan behangen :) En ik denk dat ik voor het linker laminaat zou gaan.

Salapio, gaan jullie zelf eigenlijk op vakantie?

Sterre, ik kan me voorstellen dat jullie wegdreven uit de zaal vrijdag ;) Heb je uiteindelijk nog een legging kunnen kopen?

En Djaar zou idd vandaag naar huis mogen, fijn voor ze! Misschien nog even afwachten en morgen of overmorgen een sms-je sturen als we dan verder nog niets gehoord hebben?

All, fijne dag allemaal!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:D

haha, Sterre, gezellig zwemmen hoor met Van Persie! Kon ie dr nog wat van of bleef t bij watertrappelen?:p
    O wat leuk, Djaar vandaag naar huis. :)Ach, ik zou anders morgen een smsje doen.

Salapio als wij weer naar Frankrijk gaan, kom ik advies vragen aan je hoor!:D

Mosa, fijn dat Veda beter geslapen heeft. Het was hier ook veel beter uit te houden hoor. Ik heb ook wel lekker geslapen.
    Veel plezier met je telefoon uitvogelen.;)
    oja, wij vinden het linker laminaat ook mooier (heet teak, de andere heet zomer eiken), ben alleen een beetje huiverig dat het heel druk wordt.....vandaar dus nog geen keus gemaakt);)

Verder weet ik even niet meer.....oeps.
    Voor de andere dames: Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!:)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ik zou gewoon een sms sturen hoor. Juist leuk en lief! En er wordt hiermaar vreemd gedroomd hoor, seks met Wouter, zwemmen met Robin ... iemand nog iets anders?

Vakantie, wij gaan een week in een huisje op Schiermonnikoog zitten. En verder veel naar plas (hierachter), zee (uurtje fietsen) ed. 8)

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Wat is vakantie toch fijn!
    Het is even rijden, maar dan heb je ook wat...
    Een heel mooi huis op een leuk park
    Lekker een middagtukkie in de schaduw met alleen vogeltjes op de achtergrond....
    Svinthe heeft het super gedaan tijdens de reis.
    En... we hebben internet en een tv met Nederlandse kanalen...
    Dussssssssssss, ik kan heerlijk op mijn gemakje de halve finale gaan kijken! :D:D
    Duitsland hebben we zien spelen toen we onderweg wat gingen eten.
    Wat speelden ze goed zeg!
    Finale Nederland-Duitsland, lijkt me leuk!

Mosa, al lekker gefietst op je nieuwe fiets?
    Hoe vond Veda het? Oh kan Veda nog niet mee??? Dat is dna nog even afwachten....

Sanne, haha ja die van Persie...
    Mijn man riep al na 10 minuten.... WISSELEN!!!
    Oeiiii, heb je die spin weer vrijgelaten.... BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Mosa, slaapt Veda nu weer wat beter? Is het intussen afgekoeld?

Zo, ben weer bijgelezen.
    Svinthe ligt lekker te slapen nu. Ze heeft net in het badje gespeeld hier in de tuin.
    Geweldig vond ze het!

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

jaja dames

nog tour fans???

ze zijn net langs mijn HOMETOWN gegaan :D

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

zoo weer ff een stukje bij gelezen ,ik kwam er maar Niet aan toe zeg!

@hanna hele fijne vakantie natuurlijk nog!! en wat heerlijk dat svinthe het zo goed deed tijdens de reis! en heerlijk tvtje met nederlandse kanalen :D lekker voetbal blijvenvolgen dus! en een tukkie buiten doen is ook heerlijk, geniet er van!!

@sterre ik zou het ook nog even afwachten van djaar, ze heeft w.s. toch niet gelijk tijd om terug te sms-en op zo'n eerste dag dat je naar huis mag uit het ziekenhuis, dus ik zou ook nog ff dagje wachten en dan morgen of overmorgen misschien wat sturen.

@spin jaja hij is weer op vrije voeten!!

@hitte menn tis hier echt ook warm, vandaag valt het gelukkig mee tis een stuk minder dan dat het geweest is... heerlijk!

vrijdag moest ik werken en om kwart voor 8 sochtends was het hier al 24 graden.. pfoe!!

nou hier dus de tour de frans gaande, alles afgezet dus kan vandaag zowat nergens heen hahaha;) en hier opt dorp is niets te beleven dusja. om 4 uur word alles weer vrij gegeven, dus ik denk dat we dan nog ff naar hai zn ouders gaan, daar misschien eten ofso, is al weer een tijdje geleden.

gister dus lekker gehopt, wat kleertjes voor feli, meeste maatje 74, past ze nog niet helemaal, wel bijna ( ff geprobeerd) maar om nog 68 te kopen vond ik ook zo zonde, dan pas het alleen nu en dalijk niet meer.. maar ze is dus uit de 62! hahaah;) en 68 past ze redelijk goed. maar toch nog ff maatje groter gekocht voor de zekerheid.. ze was vorrige x ook nog maar 66cm dus 68 moet eigenijk nog wel een tijdje passen, maarja, wie weet hoe snel dat weer ineens kan gaan??

owja ook nog jurkje en shirtje voor mezelf gekocht :D

@sterre wat super goed dat je je examen gehaald hebt, en dan nog zo'n goed cijfer ook! (wist niet of ik het al gezegd had??)

@mosa wat balen dat veda zo'n last heeft vd warmte, hier lijkt feli er nog niet heel erg veel last van te hebben, behalve dat ze heeeeel veel zweet!! zelfs alleen in dr luier.

@all

owja, jolanda(stiefmoeder) gaat in september niet meer oppassen op feli, ze deed dat altijd op de woensdag ochtend. maar nu ga ik andere dagen werken dan, en dan kon het nog wel op een andere dag, maar dat kwam niet uit qua tijden voor haar... wel erg jammer vond ik dat want ik snapte het ook niet zo goed ( wat nou het probleem was zegmaar) nog maar eens navragen maarja.. kwas er een beetje pissig over.

nou goed dames fijne dag allemaal nog :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ja ik heb uiteindelijk nog een legging gekocht en toen bleef er ook een truitje en rokje plakken maar toen ik het allemaal bij elkaar aantrok thuis (ik heb in verschillende winkels gekocht) stond het toch niet zo leuk als ik had gedacht. Stom natuurlijk maar heb toen maar het truitje met een 3 kwart broek aangedaan, was ook leuk :)
    Fijn hoor dat Veda goed heeft geslapen vannacht!

Hanna: Fijn, goed aangekomen en alles naar wens!

Loe: Oeps ik heb het niet goed gelezen hihi..ik vind de rechter eigenlijk mooier.. zo'n laminaat wilde wij eigenlijk ook kopen maar we konden er nergsens plinten bij vinden ;).. erg stom, wel laminaat verkopen maar geen bijpassende plinten..nou ja. We hebben nu een tintje donkerder waar wel plinten bijzaten :)
    Enne ik heb echt baantjes getrokken met v. Persie hoor :p Hij had alleen zijn spijkerbroek nog aan :(...:D

Salapio: Oeh ook lekker een huisje op Schiermonnikoog. Wanneer gaan jullie?

Sanne: Ik ben geen tourfan maar toen ik gister de route zag dacht ik 'hey, die komt langs Sanne' :)
    Leuk dat je geslaagd bent voor wat dingetjes-shoppen.
    Vervelend van je stiefmoeder. Heb je wel al iets anders kunnen regelen of moet je dat nu nog doen? En waarom ga je andere dagen werken dan?

All: Roy is met Noah naar zijn oma zodat ik even kon leren. Heb het net wel gedaan maar ik heb er totaal geen zin in. Ik ben erg blij als het weer even achter de rug is. Ik ben toe aan vakantie :):p

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik ben er hoor, bijlezen heb ik maar even niet gedaan. Helemaal geen tijd!!!

Even een snelle update voordat er hier iemand wakker wordt.

Na wat "routine" controle omdat ik weer eens minder beweging voelde heeft men besloten om me dus op donderdag maar eens te strippen uiteindelijk heeft men vrijdag om 11.30 de vliezen gebroken. Om 12.00 werd ik aangesloten op het infuus om de weeen op te wekken. Dat werd uiteraard al snel een onhoudbare zaak voor mij (in de wetenschap dat ik nog van 2 cm naar 10 moest komen en dat dat wel een nacht zou duren). Heb dus uiteindelijk verzocht om een ruggeprik en heb die om 17.30 gekregen waarbij het infuus voor weeen opwekker uitgezet is omdat ik genoeg sterke had. Daar ben ik de nacht mee ingegaan en heb toen flink koorts gekregen die ze er met verschillende zetpillen onder controle konden houden. Die nacht heb ik niet geslapen omdat de ruggeprik ondanks de hoogste dosis niet me toch elke wee heeft laten wegpuffen.

Eindelijk had ik op zaterdagochtend genoeg ontsluiting maar was mevrouw nog niet gedraaid!!! Ruggeprik uit, opwekker weer aan en toen na een uur mocht ik toch maar gaan persen (moest geboren worden binnen 24 uur na breken van vliezen) Dit hebben we een uur gedaan totdat haar hartfilmpjes toch niet lekker meer waren en men het toch kritiek vond worden. Dus toen is ze met de vacuum en een knip snel gehaald. Ze woog 3775 gr en was 51 cm (met hele grote voeten!!!)

Ik kreeg drie hechtingen (waar ik nu na een week nog flink last van heb en vanaf morgen voor behandeld ga worden door een fysio met ultrasonetherapie ?!) En Janne had wel een apgar van 8/9 maar was erg grauw. Vanwege de lange bevallingsduur stond er al een kinderarts standby en hebben we uit voorzorg haar naar de couveuse laten brengen (nadat ze al een beetje borstvoeding had gehad). Diezelfde dag hebben ze haar op alles geprikt wat je maar kan bedenken en zijn er ook foto's van de longen gemaakt omdat ze het maar benauwd bleef hebben.

Uiteindelijk maar voor de zekerheid antibiotica gestart. Ze heeft twee dagen in de couv gelegen met extra zuurstof, antibiotica, infuus en een beetje fingerfeeding (ze was te misselijk voor meer).

Gelukkig ging het snel beter met haar. Ik had en heb behoorlijk last van de knip en dan niet zozeer het litteken maar de onderhuidse zwelling. Ik kan moeilijk zitten of bewegen, maar hoop snel weer beter te kunnen.

Vrijdag kreeg ik weer hoge koorts en flinke stuwing. Janne drink te veel aan de borst en ik heb te veel voeding. Hier dus een kind wat constant de hik heeft, heel veel teruggeeft maar een voorbeeld borstvoedingskind is. Ze zoekt en vind zelf de tepel en wordt ontzettend boos als het te lang duurt.

Kolven mocht ik al snel niet meer omdat de productie te veel is. Ik mag alleen kolven als ik te veel stuwing heb om ontsteking te voorkomen. Een heel ander probleem dan de meesten hier!!

Gistern, vandaag en morgen heb ik kraamhulp (gelukkig) en nu ook extra uren vanwege mijn verminderde mobiliteit.

Ik ben nu bijzonder moe en uiteraard erg emo. Zodra ik kan plaats ik hier wel een foto!!

Ik kan meelezen via mijn telefoon maar niet reageren (zo heb ik jullie een beetje gevolgd in het ziekenhuis!!!)

Nou een heel verhaal maar jullie hadden er recht op!!

grts, vanuit een veel te warm limburg!!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, zo jij en Feli zijn lekker geslaagd dan met de kleertjes. Ik had ook 68 gekocht hoor. Niks mis met een baggy-babe hihi.:D
    Ik ben sorry geen tour fan, nooit geweest ook. Alleen om Jean Marie Pfaff in wielrenoutfit moet ik lachen, maar dat heeft hier natuurlijk geen kip mee te maken haha.;)

Hanna! Dat klinkt allemaal leuk en gezellig. Geniet ervan!:)

Sterre, zohooooo dus jullie zijn wel echt goed van start gegaan (jij en V.P.) Oe, dat met de kleding hebik ook weleens, moet ik weer terug om het terug te brengen, jak. Hou je het wel allemaal? Maar de legging is goed geslaagd?:)

Wij waren net in de stad, maar ik kon na een drie kwartier al niet meer. Wilde even kijken of ze de buggy mila hadden staan bij prenatal en toen nog even naar de hema. De buggy stond er niet, alleen maar eigen merk en een enkele andere. :x Helemaal zweten en buiten adem. Oef wat warm. Voelde mijn vinger zo vollopen met vocht. :(Dus binnen een klein uurtje waren we weer thuis. Nog wel een leuk pakje voor snuf gekocht in mt 56. en ik was zo moe, dat ik thuis in slaap gedommeld ben.:)

Djaar! joeeeeeeeeeeee, eindelijk thuis meid!:D
    Nogmaals van harte gefeliciteerd!:)
    En wat dapper moet je zijn geweest zeg: infuus aan, infuus uit, ruggeprik in, ruggeprik medicatie uit. Allemachtig. :$En dan ook nog haast vanwege de tijd verstreken na het vliezen breken. Wel fijn dat ze dat goed in de gaten hebben gehouden, maar jij en Janne hadden er dus echt goed last van! Heb bewondering voor je, klinkt allemaal best heftig. Janne lag dus op het laatste moment nog in stuit?

Fijn dat Janne zo goed drinkt en dat je produktie goed is. Nee, kolven hoeft dan inderdaad niet hihi.:p Hoor inderdaad bij veel voeding/stuwing, dat ze dan het eerst even 'weg laten lopen' , zodat de grootste druk eraf is. Schijnt voor het kindje ook veel fijner te zijn.:)

Goed dat de kraamhulp ook langer komt! Was je vriend de hele tijd bij de bevalling? Hoe heeft hij het ervaren?

Die pijnlijke hechtingen en zwellingen, volgens mij deden sommigen van zw.pagina hier maandverbanden in de vriezer en die later inleggen (mosa, was jij dat nou die dat ook deed, ik weet het niet goed meer?). In elk geval koel maandverband. Kan me voorstellen dat het pijn doet. Laat die zus die bij jullie is maar goed in de gaten houden hoe het gaat.;)

Veel succes vanaf hier, en rustig aan hoor.:)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Joehoe daar ben je weer :D En als je mee hebt gelezen dan weet je wel dat we allemaal aan je gedacht hebben!
    Zo zeg wat een verhaal die bevalling! Heeft ook lang geduurd zeg, poeh. Gelukkig dat alles goed gaat nu en dat je nog lekker kraam hebt. En dat je zo'n last van die hechtingen hebt :( Ik had er 10 maar heel weinig last maar goed, ze zeggen dat knippen erger zijn dan uitscheuren (zoals ik dus had) Die tip van Loe is inderdaad een goeie. Maandverband in de vriezer. Of anders een zakje doperwten. Misschien kunnen ze er nu ook al een paar hechtingen uit halen, dat kan ook énorm schelen kan ik je wel vertellen.
    Heerlijk zeg dat de bv zo goed loopt! Word er helemaal jaloers van ;)
    Laat je gevoel ook maar gewoon lekker gaan hoor, is heel normaal en ook helemaal niet slecht.

Loe: Nee ik breng niks terug want ik kan het wel weer leuk combineren met andere kleren die ik heb. Ik moet alleen écht m'n klerenkast eens uitmesten, dat is een bende :$, alles ligt nog door elkaar, normale en zwangerschapskleren :)..nou ja dat is een mooi klusje voor als ik volgende week klaar ben met school.

Haha ze zeggen weleens dat dromen voorspellend zijn dus ik ben benieuwd als ik donderdag ga zwemmen...onee kan natuurlijk niet hahaha van P zit in Afrika :D Jammer :p

All: Wie komt mij een schop onder mijn kont geven? Ik moet leren maar ben meer aan het lamballen nu :)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, lekker dat jullie naar Schiermonnikoog gaan!
    En gek op water zo te lezen :D

Hanna, leuk dat je even langskwam, maar met internet is dat ook wel verleidelijk hè?
    Fijn dat het tot nu toe goed bevalt, en dat de heenreis goed ging!
    Veel plezier verder!

Sanne, leuk dat de Tour langs jouw woonplaats kwam! Ik heb er helemaal niets mee, maar zoiets is nog wel stoer :D Wij hebben wel vorig jaar in Frankrijk een tijdje naar de Tour gekeken, maar dat was meer omdat het toevallig toch op 10 minuten lopen van de camping was.

Fijn dat je gisteren wat kleren voor jezelf en Feli heb gekocht.
    Maar balen dat je stiefmoeder niet meer gaat oppassen, erg jammer! Misschien toch maar eens navragen wat de precieze reden is.

Sterre, oke, dus uiteindelijk andere kleren aangedaan vrijdag :D
    En nog even doorzetten met leren, overmorgen is het al zover en dan heb je het ook al achter de rug! Komt goed!!

En ik mag hopen dat je bijna een uur na je berichtje niet meer aan het lamballen bent, maar anders *SCHOP* :D ;)

Djaar, welkom thuis en wat fijn dat je even langskwam :)
    Wat een heftige en spannende bevalling zeg! En erg sneu dat Janne toch een beetje een moeilijke start heeft gehad!
    Fijn dat je borstvoeding in ieder geval goed op gang is, maar te goed op gang lijkt me ook weer lastig! Maar heerlijk dat jullie nu thuis zijn!

Wat rot dat je zoveel last van de hechtingen hebt :( Hopelijk kan die fysio wat voor je doen morgen! Ik deed idd kraamverbandjes in de diepvries, die ik tegen het gezwollen gedeelte aanhield, maar ook ik kon pas na 2 weken een beetje en na 3 weken weer zo goed als normaal zitten (ik geloof dat ik iets van 15 hechtingen had) ;) Het zijn en blijven rotdingen, hechtingen op die plek! Ik ben ook ingeknipt en volgens mij krijg je daardoor meer zwellingen na als je ingescheurd bent, dus misschien dat je daardoor zoveel last ervan hebt! Ik voel in ieder geval met je mee, want ik vond het vreselijk ;)

Nou, geniet goed van je gezinnetje en we zien je vanzelf wel weer langskomen. En een foto dan is érg leuk!

All, Veda heeft vandaag al 2 keer 2 uur geslapen, dus blijkbaar wat in te halen :) Ook niet erg, misschien went ze nu wat meer aan de warmte? Verder zijn we even bij mijn schoonouders geweest, en vanmiddag heeft Veda een tijd in haar badje liggen spelen. We hebben nu een iets groter badje gekocht, dus ze kan flink veel bewegen.

Zometeen lekker broodjes hamburger eten en dan een rustig avondje. Morgen weer werken, maar tussen de middag ga ik ergens lunchen met twee collega's van een andere locatie, dus een leuke onderbreking :) En tenminste geen voetbal morgen, altijd positief voor mijn afspraken ;)

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey meiden,

We zijn vanmiddag weer geland in Nederland. Vakantie was heerlijk, al moest ik heel erg wennen aan het op elkaars lip zitten in het begin. Manlief en ik hebben nu eenmaal thuis niet veel tijd met elkaar.
    Chelsey vond het wel heerlijk, die is een heel ander kindje geworden. Vrolijk, speels, knuffelig etc. Die heeft echt genoten van mama en papa samen.

Kan nu niet alle bij lezen natuurlijk. Maar:

Djaar: wat een bevaling!

Sanne: ongie geworden?

Tijgertje zal wel bevallen zijn?

Mosa: mooi kaartje zeg!

Nou, ik ga weer verder met de was etc.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Welkom terug Melisa :) Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad, en dat Chelsey genoten heeft! Was het warm daar? En hoe is het nu met de eczeem van Chelsey?

Tijgertje is afgelopen week bevallen van een zoontje, Kyano :) Sindsdien is ze nog niet langsgeweest hier.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tijgertje: gefeliciteerd met je zoontje!!!!

Mosa: het was warm maar beter uit te houden dan hier heb ik begrepen. Het app.complex had een grasveld met bomen, waar we vel onder zaten. We lieten een klein bootje vol lopen met water en daar kon Chelsey dan lekker in poedelen.
    Het exceem is niet minder geworden, dus van de week maar langs de huisarts.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, hier was het idd best benauwd de afgelopen dagen. Maar onder bomen is het natuurlijk altijd beter uit te houden.

Wel jammer van het eczeem! En idd goed dat je even langs de huisarts gaat!

Wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken?

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even een kiekje.

En we hebben beiden nog een week vrij, heerlijk.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat schattig, en ze wordt zo groot!

Hier kan ik trouwens echt niets op Veda's hoofdje doen, ze trekt alles er meteen vanaf :)

Gezellig dat jullie allebei nog een week vrij zijn! Ging het in Griekenland goed tussen jullie als ik vragen mag?

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja dat mag je vragen. In het begin liep het voor geen meter. Ik voelde me heel erg opgesloten met hem steeds om me heen. Ben een paar keer alleen wezen wandelen etc. In een huilbui kwam al mijn frustratie er uit, dat ik me thuis ook heel alleen en ongelukkig voel. Dat luchtte wel even op. Manlief heeft nu ook gezien dat Chelsey ons beiden echt nodig heeft om gelukkig te zijn, dus hopelijk gaat ie er nu eens wat meer voor ons zijn...

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Even een poging om te reageren...

@ Melisa, fijn dat de vakantie zo leuk was met lekker weer. Ook goed dat je goed hebt kunnen praten met je man. Hopelijk helpt het! Veel plezier nog met je vrije week.

@ Mosa, werkze morgen :).
    Veda weer lekker veel geslapen. T was ook best wat koeler dan de afgelopen dagen, in huis hier ieg wel :). Josien sliep daardoor ook wat makkelijker.
    Josien heb ik meegenomen op de fiets zodra ze wat langer op de grond zelfstandig kon zitten spelen. Dat is ook het enige criterium wat ik tegenkwam. Dat ze zelfstandig kunnen zitten. Ze trok zich toen al wel omhoog naar zitpositie maar helemaal zelfstandig gaan zitten doet ze nu wel ook maar heel af en toe.
    Op de fiets merk je ook snel genoeg hoe het gaat. Ik pas nu wel heel goed op hobbels, dat vind ze niet zo leuk namelijk.
    Jou berichtje geeft ook weer een mooie samenvatting van wat ik ook alweer had gelezen :D:p:D

@ Sterre, hopelijk heb je nog kunnen leren. 't is ook niet makkelijk met dit weer. De komende 2 dagen zou het iets minder warm zijn. Bovendien is het nog maar een paar dagen toch, nog ff doorzetten en dan heb je studievakantie ;)
    Whahaha zwemmen met v. persie. Volgens mij zijn er wel lekkerdere voetballers. En dan ook nog in zijn spijkerbroek :D:p:D. Wat ga je vannacht doen ? ;):p:D?

@ Loe, kort gaan stadten, heel irritant dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat ;). Het is ook wel echt weer om met de pootjes omhoog te zitten. Ging het thuis dan ook weer wat beter met het vocht? Wat volgens yogajuf goed schijnt te helpen is op je rug liggen en dan met je benen omhoog tegen een muur passief (billen tegen muur en benen recht omhoog) of actief (bovenbenen in hoek van 90 graden met je buik en onderbenen in een hoek van 90 graden met je bovenbenen en dan je voeten plat tegen de muur).
    Heb laminaat foto nog voorbij zien komen. Zo op het eerste gezicht vond ik links mooier, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor meubels je erin hebt staan. Ik dacht dat je donkere meubels had en dan is denk ik het lichtere mooier.

@ Djaar, heerlijk dat je weer thuis bent samen met Janne :). Dan kan je nu rustig in je eigen omgeving aan elkaar wennen en van elkaar genieten. 't is toch heftig zo'n start met een moeilijke bevalling, Janne die in de couveuse moet en gewoon de hectiek van het ziekenhuis. Hopelijk komen jullie allemaal goed tot rust en kan je een beetje bijkomen. Emo zal nog wel even blijven hangen ;).
    Trouwens hier ook knip en bevalling met vacuümpomp gehad. Ik had ook echt heel lang last van de hechtingen en zitten ging in het begin ook voor geen meter. Heb lang met kussens onder mijn kont op de bank of stoel gezeten ook al was dat volgens kraamverpleegster en verloskundigen etc beter van niet. Bevroren kraamverband gaf af en toe wat verlichting :)

@ Salapio, heerlijk op vakantie naar Schiermonnikoog en verder gewoon uitstapjes maken in de omgeving. Geniet ervan :)!

@ Hanna, veel plezier tijdens je vakantie. Leuk dat je gewoon internet en tv hebt. Wel zo leuk om nu nog het voetballen te zien natuurlijk ;)

@ Sanne, ik vroeg me al of de tour nog dicht bij jullie langs kwam. Maar langs het dorp zelf is idd wel dichtbij, leuk toch om een keer te zien? Vind ik wel ieg. We hadden het te druk met andere dingen, anders was ik misschien wel even naar Rotterdam gegaan om te kijken en de sfeer te proeven.
    Jammer dat je schoonmoeder misschien niet meer op kan/wil passen. Misschien vindt ze het moeilijk om te zeggen dat ze niet te veel of liever niet elke week of echt alleen als het haar uit komt wil oppassen? Dat is ook wel het lastige van opa's en oma's als oppas. 't is wel heel makkelijk als het kan en ze het willen.

@ voetbal, NL-Dui zou wel leuk zijn nu!

@ All, toch weer een druk dagje gehad vandaag met in huis dingen doen en ook nog even naar de woonboulevard geweest. de eerste zondag van de maand is het dan altijd koopzondag, maar er waren veel winkels dicht, misschien ivm vakantieperiode? ieg waren precies de winkels dicht waar we voor kwamen ;). Volgende wk zaterdag maar weer een poging wagen.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nog een paar leuke zomerfoto's van afgelopen week:

Deel Deze Pagina