Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Josien en ik:

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Josien op ons balkon:

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Tandjes:

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Josien in ons teiltje op het balkon, past net :D:

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zo dat was weer even alle spam voor vandaag :p
    Alvast sweet dreams to all ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, wat rot dat je je in het begin opgesloten voelde met je man constant om je heen :( En ook goed dat je je frustraties geuit hebt, bij sommige mannen kan dat volgens mij niet vaak genoeg ;) Hopelijk ziet hij nu écht in dat hij er meer moet zijn, voor jou en voor Chelsey!

Afrola, oke, Veda kan ook wel goed zelf op de grond zitten, dus als dat het criterium is, dan zou ik wel een stukje kunnen fietsen. Donderdag is mijn vriend vrij, misschien dat we dan wel kijken of we een klein rondje door de buurt kunnen fietsen. Ik heb zelf ook wel het idee dat het kan, maar ik wil oppassen dat ik te vroeg ga fietsen omdat ik het zelf graag wil. Maar Veda heeft al vanaf het begin een heel sterk nekje, en met drempels en hobbels enzo lijkt het me logisch dat je die nog even ontwijkt.

En wie zijn de lekkere voetballers volgens jou dan? :D Van de Nederlanders vind ik Van Persie nog niet zo verkeerd, er zijn zat lelijkere (Kuijt, Huntelaar :)).

Balen dat veel winkels dicht waren op de woonboulevard, dus een beetje voor niets geweest ;) Gelukkig wonen jullie er aardig dichtbij, en volgende week dan maar een nieuwe poging wagen.

Wat een heerlijk meisje heb je toch :) Die foto in het teiltje op julie balkon is geweldig :D En met de stapelblokjes van Ikea, hier ook een succes ;)
    En wat een leuke foto van jullie samen, erg lief!
    Wat een grote tandjes heeft Josien ook al!

Jij ook weer sweet dreams ;)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Nou kom die schop maar geven..ik heb niks meer gedaan:)..maar ben nu wel braaf aan het leren:).. hihi maar even tussendoor hier aan het spieken :):p
    Wow had jij 15 hechtingen :$ Wist ik helemaal niet!

Melisa: Fijn dat de vakantie leuk was! En dat Chelsey zo genoten heeft, heerlijk.
    Wat een schattige foto! Lekker hoor, nog een weekje vrij.
    Goed dat je hebt kunnen praten met je man. Daar kon hij nergens anders heen he, dus nu heeft hij goed kunnen luisteren ;)

Afrola: :D Hopelijk komt er vannacht een andere lekkerdje voor gezwommen :D Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd met jij dan zou willen zwemmen :p
    Balen zeg dat net de winkels dicht waren waar jullie voor zijn gegaan, zal je altijd zien ;)
    Awh wat een leuke foto's van Josien! Word ook al zo'n grote meid.

All: Zo nog even een stukje leren en dan hou ik eraan op.

Morgen moet ik naar de reumatoloog, ik ben zo benieuwd! Ik hoop echt dat ik daar wat meer opschier dan hier met d'r 'leer er maar me leven' :x Lekker makkelijk gezegt als je 23 bent...

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, you wish :p :D

Maar het lijkt me idd klote dat je er maar 'mee moet leren leven' :( Op jouw leeftijd zou je nog niet zoveel pijn en klachten moeten hebben natuurlijk!
    Veel succes in ieder geval!

En een klein schopje dan voor het niet-leren van vanmiddag ;) Maar goed dat je nu bezig bent, en hier af en toe spieken mag best hoor :D Maar nog even doorzetten, dan ben je er vanaf!

En ik had idd veel hechtingen, ze is ook ruim een uur bezig geweest met hechten, maar toen vond ik het allang best met Veda op m'n buik :) Gelukkig zie/voel je er nu helemaal niets meer van, dus het is heel netjes gehecht.

Succes met leren nog even!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Hahaha... sorry ik heb het een beetje dom neer gezet maar dat antwoord kreeg ik toen ik 23 was...nu ben ik maar een klein beetje ouder :p

:$ Een uur!!! Jezus... bij mij heeft het ook een tijdje geduurd maar ik ging door de grond joh. Had je een verdoving? Bij mij was die namelijk alweer uitgewerkt omdat er zolang tussen het zetten en het hechten zat :(
    Bij mij ziet het er ook weer netjes uit trouwens al voel ik nog wel een soort randje zitten :) maar heb er verder geen last van.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, ik dacht al :D Maar een veel te jonge leeftijd natuurlijk om zoiets te horen te krijgen :(

Voordat ze ging knippen heb ik verdoving gekregen, maar of die nog werkte tijdens het hechten weet ik niet precies. Het duurde ook wel een tijdje voor ze ging hechten, aangezien er om één of andere reden (ik weet alleen echt niet meer waarom :)) na de bevalling ineens allemaal bloed was, het spoot bijna tegen de muur. Daar hebben we ook een flink aandenken op het matras aan over gehouden ;) Ik voelde het hechten wel, maar het deed niet heel erg pijn. Dat mijn vriend met een lampje dat al uren brandde tegen mijn been aankwam tijdens het hechten, deed meer pijn :D Hij voelt zich er nog rot over :)

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    breekt in

djaar van harte gefeliciteerd met jullie dochter hoop dat je snel opgeknapt bent meis..

liefs angel

breekt uit

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oef, heftig hoor. Bij mij zat ook de hele kamer onder..leek wel een slachthuis :)...maar was gelukkig niet mijn eigen kamer.
    Oja hahaha, jouw vriend kwam met dat lampje tegen je been...was het ook verbrand of was het daar te kort voor...alhoewel...het is zo gebeurd natuurlijk. Net als ik hier tegen een lampje..vel hing eraan en ik heb nu een litteken :)
    Achgos..voelt hij zich nog rot..wat schattig :p

Hmm bedenk me net dat dit leuke verhalen zijn voor de dames die nog moeten....sorry!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, idd, dus sorry :D
    Maar het feit dat wij al voor een 2e kindje gaan en jullie over een paar maandjes, zegt ook wel dat een bevalling meestal niet zo erg is dat je het nooit meer wil meemaken ;)

De kraamhulp had het ook zo opgeruimd, maar ik vind het wel apart dat we allebei niet meer weten wat er met dat bloed was. Volgens mij was het zoiets als dat de vk te hard op mijn buik duwde om de placenta er uit te krijgen en spoot het daardoor :) Ik voelde er toen toch niets van, en was opgelucht dat het achter de rug was, dus we konden er wel om lachen :)

Wat trouwens nog wel een leuke hechtanekdote was, is dat de vk tijdens het hechten een naaldje kwijt was :) Ze snapte niet waar hij nou gebleven was en we hebben hem ook nooit meer terug gevonden :D Maar ik neem aan dat ik wel wat gevoeld zou hebben als hij in mij zou zitten ;)

En m'n been was niet verbrand, maar het deed wel even flink pijn :)

Zo maar eens afsluiten, ik wilde op tijd naar bed omdat ik morgen moet werken ;) Slaap lekker alvast en succes met leren morgen!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Angel: Voor jou is het ook spannend zo te lezen...breek je net in als er zulke 'fijne' bevallingverhalen' voorbij komen :):)

Mosa: Inderdaad, als het zo erg was zouden we niet aan een 2e beginnen! Het is het gewoon allemaal waard, al zou ik bij een 2e weer zo'n bevalling krijgen.
    Maar ik vond bevallen toch ook wel heel mooi hoor, het doet pijn maar het moment dat noah geboren werd en op mijn buik werd gelegt staat op mijn netvlies gegrift! Zo enorm mooi en speciaal *zwijmel*

Owh haha naaldje kwijt en niet meer terug gevonden :$ ... Ahum..zo heb ik er ook nog eentje... Bij mij was m'n binnenkantje ook lelijk gescheurd en ze kon er zo niet bij dus stak ze zo een vinger up-my-ass om het omhoog te duwen :):):)...was ook niet iets waar ik op zat te wachten hihi.

Ik ga ook maar eens afsluiten. Hoef gelukkig niet te werken maar moet morgenochtend wel de mannen de deur uitwerken.
    Slaap lekker!

15. Loe

Loe Niet meer actief

heheeeee, effe wachten nog met die verhalen! Jak zeg.:$

Sterre, succes bij de reumatoloog morgen. Hopelijk levert t wat op.

Melisa, leuke vakantiefoto!:)

Josien, jij staat er ook mooi op zeg. Leuke foto's!:)

Nu voor iedereen welterusten. Mag hopen dat ik niet over vreemde vingers of missende naalden ga dromen.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was er ook nog, mijn vriend zit nog tv te kijken, maar na dit berichtje ga ik echt afsluiten ;)

Angel, ik keek ook even naar je banner, maar 2 dagen overtijd, spannend! Hopelijk begint het snel! Succes alvast :)

Sterre, achteraf is bevallen idd mooi en het is het dubbel en dwars waard! En een 'voordeel' voor jou is dat het niet erger kan dan met je eerste bevalling.

O jee, een vinger in je kont :$ :) Daar zit je idd niet op te wachten :D Nou ja, weer een keer wat anders ;) Of het moet normale kost voor je zijn natuurlijk :p

Loe, dan kun je beter over Robin van Persie dromen :p :D

Weltrusten allemaal en een fijne dag morgen!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Dank je! Ik hoop ook dat ik met een tevreden gevoel naar huis kan morgen als ik daar geweest ben.

Mosa: :D hahaha nee niet echt iets wat ik altijd al had willen doen en nu al helemaal niet meer :D Weet nu zeker dat dat alleen een uitgang is :)
    Je zou het zeggen he dat het nooit meer zo slecht kan gaan..maar wij zouden ons ook nooit meer zo laten begeleiden dus dat gebeurd zeker niet meer op die manier!

Ik ga nu ook écht afsluiten!
    Slaap lekker!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, inmiddels opgeruimd, dus nu echt bijna klaar om naar bed te gaan :) Erg hè, maar de dagen gaan ook zo snel, vooral het weekend gaat té snel :x

En de tweede keer weet je wat meer hoe en wat, dus ik weet zeker dat het dan anders loopt, en anders zorg je er zelf wel voor dat het anders loopt!

Tot morgenavond!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: Toch nog wat later voor jou geworden :( De tijd gaat inderdaad erg snel!
    Werkse vandaag!

All: Hier een rustig nachtje gehad maar goed, zo gaat het over het algemeen wel :) Onze kleine vriend was rond 07.00u wakker.
    Helaas geen zwemmers gehad vannacht :p

Straks naar de reumatoloog. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ff snel een berichtje van mij

woensdag om half 8 aangekomen in ziekenhuis
    we gingen naar de verloskamer werd meteen aan de ctg gelegd
    Om 8 uur hebben ze me vliezen gebroken om de weeen op te wekken

Heb het uit kunnen zingen tot een uur of half 1 1 uur
    Heb gevraagd om een ruggenprik
    Heb geslapen tot een uur of 3 en toen kwamen de weeeen weer terug en sterker ze hebben nog een beetje verdoving gedaan
    maar dat mocht niks meer uitmaken want kreeg ook steeds meer persdrang en rond 15.50 uur is Kyano geboren met als laatste een knip want hij kreeg ook nog een beetje benauwd

Dus me wens is ook uitgekomen om een natuurlijke bevalling mee mogen te maken

Verder komt de bv heel langzaam op gang
    Hij pakt me tepel wel goed maar na een keer zuigen laat ie weer los dus ik kolf ook me borsten om de bv op draai te houden
    Maar verder gaat het hartstikke goed
    Is echt een kleintje was bij de geboorte 2890 gram en 46 cm lang

Liefs Een supergelukkige tijgertje

Deel Deze Pagina