Hanna, klinkt goed allemaal en gelukkig hoef je geen voetbal te missen Sanne, lekker geshopt voor Feli . En vervelend van je stiefmoeder, idd maar eens vragen waarom ze niet meer wil oppassen. Sterre, wij gaan 13 aug weg geloof ik. Jullie ook (heb ik gemist *oeps*)? En last van studieontwijkend gedrag . Hopelijk kan de reumatoloog je beter helpen. Djaar, vervelend dat je zoveel last hebt van je zwellingen en hechtingen. Misschien overbodige tip, maar ik ging altijd plassen onder de douche met de douchestraal op je vagina. En die tip van Loe is ook goed: koel maandverband. Bij M had ik nergens last van, maar bij T wel: zwelling rond die ene interne hechting deed onwijs pijn, laat staan na een knip ... knuffie! Hopelijk helpt de therapie van de fysio. En een heftige bevalling en nasleep, gelukkig gaat het inmiddels veel beter met Janne en drinkt ze dus heel goed aan de borst. Wat een heerlijkheid! En ook genoeg voeding dus, dat is ook prettig (maar kan ook lastig zijn). Loe, gelukkig toch nog een leuk pakje gekocht voor Snuf . En lekker ingedommeld, *jaloers* . Mosa, hopelijk is Veda idd nu aan de warmte gewend. En een onhandige vriend met het lampje . Wij hadden een staande halogeen lamp van zolder gehaald, was de verlos erg blij mee Melisa, fijn dat de vakantie goed was en schattig dat Chelsey daar zo goed op reageerde. M wordt ook altijd heel blij van de weekenddagen met het gezin. Vervelend van de eczeem! Heeft ook met het weer te maken. Veel naar/in zee helpt. Dus misschien zout in het bad doen ook? Verder goed letten op koel kleden met natuurlijke stof (katoen, zijde). Bij M hebben we zijde eczeempakjes op recept gekregen (haar hele rug zat onder de uitslag). Als C erg krabt en last heeft van jeuk dan zou ik vragen om hormoonzalf, maar als ze weinig last heeft alleen maar vet houden met cetomacrogol met vaseline (vraag wel om een goed smeerbare). Alles wat je wilt weten als je kind eczeem heeft! is wel een fijne site met goede info. Lieve foto! Hopelijk gaat je man zich nu beter gedragen. Ik vind je wel heel knap hoor, het grootste deel van de zorg (huis en C) komt op jouw schouders! Afrola, irri dat precies die winkels dicht waren ... Wat een onwijs leuke spam, ook leuk om jou een keer te zien Voetballers, idd Kuyt is niet moeders mooiste (of wel ... weet niet hoe zn broers/zussen eruit zien ). En Huntelaar noemen wij 'snoelenkop' . Lekkere moet ik wel heel lang over nadenken ... Hechten, duurde hier ook onwijs lang (voor die 1 interne en 2 externe hechtingen). Had op een gegeven moment zin om die verloskundige voor dr hoofd te trappen . Ik beval liever dan dat ik word gehecht. Dus meiden die nog moeten, hier een opsteker . Mocht ik nog een keer bevallen (wat ik wel hoop) dan wil ik graag in bad bevallen. Tijgertje, tjee wat een ukkepuk! Hopelijk gaat het lukken met de borstvoeding, heb je T ook BV gegeven?
Hoi salapio Ja thijmen heb ik ook toen bv gegeven maar 2 en een half week Maar deze keer gaat wel beter Behalve dat kyano nog wel iets afvalt maar dan krijgt hij nog bijvoeding fles met bv zit nog net niet aan de 10% We gaan ook ff straks wegen en ben heel benieuwd Heb nog wel wat last van stuwingen maar niet meer zo erg dat ze op knappen staan Thijmen is heel lief voor zijn broertje kyano geeft steeds kusjes en raak kyano met 1 vinger aan en doet ie lachen Zal binnenkorte ff spam neer zetten van onze kanjer Zal proberen om nog een keer te komen maar heb het giga druk nu Kyano krijgt nog steeds 7 of 8 x bv om de bv op productie te houden Dikke knuffel
7-8x is niet zo veel hoor in het begin . 8-12x is 'normaal'. M en T zaten allebei aan de 10%, maar gingen toen wel gestaag (M slechts 20 per dag, T behoorlijk veel meer) omhoog. Hopelijk gaat het lukken met de BV. En schattig dat T zo gek is op zn broertje!
Goedemorgen! Tijgertje, van harte nogmaals met Kyano! Fijn dat alles zo goed loopt en dat je een natuurlijke bevalling mee hebt kunnen maken! Oef, nou hier weer een bad sleep night. Ben net op. Wou dat ik net zo in kon snurken als mijn vriend.....Half 1 slaap ik eens een keer, dan om half twee weer plassen/twee uur (standaard nu), en dan om half vijf weer (ook standaard) en dan na half vijf slaap ik blijkbaar pas echt vast. Jak. Geen idee wat ik er nu eens aan kan doen. Jullie misschien? Half elf/elf uur gaan we richting bed, dat lijkt me niet te vroeg/te laat.... denk zelf dat het misschien komt, omdat ik alleen nog maar op mijn linker zij of rechter zij kan liggen en dan niet te ver doorgedraaid naar mijn buik, want dan doet of mijn buik pijn of snuf begint direct te protesteren.:x Ik slaap dus normaal op mijn buik. Zou dat het dan zijn....... dan is er ook niets aan te doen denk ik. Jak jak jak. Ook iets leuks vandaag!!! 3d echoooooooooooooooooooo in Arnhem vanavond!!
Salapio: bedankt voor de tip van de site! Helaas krijgt C. van Lanette vreselijk uitslag. Smeer nu met iets van VSM.
Goedemiddag, Hier echt een barre nacht achter de rug... Eerst werd Hub ziek en toen ik. Eten van gister was blijkbaar niet helemaal goed. Want we hebben beide alles er uit gegooid. Pff dat was lang geleden, maar wat voel je je daar beroerd van zeg . Vandaag maar ziek gemeld en rustig aan. Tja eten gaat er ook nog niet lekker in dus dan voel je je ook nog zo lekker. Gelukkig heeft Josien iets anders gegeten gister en heeft die nergens last van Lekkere voetballers, tja heb er een nachtje over nagedacht, maar er komt er niet 1 2 3 een boven . Doe mij dan maar een blik schaatsers . @ Sterre, succes bij de reumatoloog, hopelijk heeft ze nu iets beters te vertellen dan leer er maar mee leven. Ik haat zulke dokters die dat gewoon maar zo zeggen :x. Maar tijdens werk heb ik wel eens gehoord over biologicals. Die schijnen goed te werken en zou je snel bij reuma kunnen/moeten slikken om erger te voorkomen. Hebben ze het daar al eens met jou over gehad? @ Tijgertje, fijn dat je zo geniet van je mannetjes. K is wel echt een kleintje hoor. Hopelijk gaat de bv snel beter! Tjee wat een bevallingsverhalen hier zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog altijd niet denk, zo'n bevalling doe ik graag over. Maar het resultaat is dan wel weer erg leuk . Zou graag even willen toveren. Simsala bim, kind uit buik T is weer tijd om J te vermaken voordat alle laatjes leeg zijn
wow der is veel bij geschreven. 3 dagen niet online geweest en aantal en jullie zijn weer aantal pagina,s verder hoe gaat het hier allemaal???
Tijgertje: Fijn zeg dat je een nu een natuurlijk bevalling hebt kunnen doen, is uiteindelijk toch het mooist he? Maar wel heftig hoor. Zeker een kleintje maar dat komt wel goed Mijn bv kwam ook heel langzaam op gang maar toen het met kolven e.d eenmaal op gang was had ik meer dan genoeg. Ik ben benieuwd naar de kleine maar doe maar rustig aan, je hebt het nu druk zat. Thijmen ook bijna jarig zag ik Salapio: Wij gaan een weekje eerder, 6 tot 13 augustus, op vakantie, heerlijk, heb er nu al zin in. Loe: Balen van je slechte nacht. Hier ook een buikslaper en vond het op mijn zij slapen ook erg vervelend Maar helaas kan je je buik er niet even afhalen voor je gaat slapen...* ziet het even voor zich, een buik op het nachtkastje * Ik kreeg op een gegeven moment ook van die rare slaaptijden...sommige andere hier ook kan ik me herinneren. Zaten we midden in de nacht op het forum of op de bank tv te kijken. Pff wacht maar als je maagzuur gaat krijgen... Gimena: Hoi hoi, ja het gaat snel hier maar vandaag iets minder want Mosa is er niet Hoe gaat het met jou? All: Nou, bij de reumatoloog ging het goed. Er is nu bloed geprikt om te kijken of er o.a vitamine tekort is, bezinking en dat soort dingen. Ook zijn er foto's gemaakt van mijn polsen en rug. Ik moet naar de neuroloog om mijn polsen te laten nakijken voor eventueel carpaal tunnelsyndroom en gaat er een echo gemaakt worden van mijn schildklier om te kijken of die vergroot is. Ook moet ik aan mijn dermatoloog na gaan vragen of die plek c.q ontsteking op mijn been geen psoriasis is i.v.m psoriasis artritis. Verder ben ik scheef, mijn ene been is langer als het andere en moet ik misschien naar een orthopeed voor een zooltje..al hoop ik dat dat niet nodig gaat zijn! Over een week of 3 moet ik terug en dan hoor ik meer. Ik ben wel tevreden dat het allemaal even goed nagekeken word nu. Niet dat ik graag wat wil hebben hoor maar met pijn leven waar je niet weet waar het van komt is ook niet leuk. Nu nog wat proberen te leren (blegh geen zin) en dan straks mijn jongen weer ophalen.
@sterre heheh gaat hier wel goed hoor aleen ongi wil niet door zetten. wil me laaste strip op maken Willen jullie meschien op Sophie stemmen? ze doet mee aan de baby van de maand
@ Mosa, welke mama fiets heb je gekocht? Wat is je temp mooi zeg!! Ik wist nog helemaal niet dat jullie naar Frankrijk gaan pff wat heb ik veel gemist . Spannend zeg! Ik hoop dat Veda dan meer slaapt 's nachts zeg.. Dan zal ze overdag ook wel weer wat meer meemaken en haar rust wel nodig hebben 's nachts.. @ Sanne, whaaa wat een enge spin ik zag dat beest en ik kreeg gelijk koude rillingen joh !! Vreemd dat je stiefmama ineens niet meer kan oppassen dan zonder duidelijke reden .. Zou idd wel jammer zijn als ze echt niet meer zou kunnen oppassen.. @ Loe, he bah zit je ook niet mee echt flink irritant.. Ben benieuwd welke laminaat jullie kiezen! Moeilijke keuze, staat allemaal leuk! Veel plezier vanavond! @ Sterre, wow 39 graden in de auto? Jeetje zeg.. Wij hebben geen airco dus ik zal m'n meisje ook wel in zo'n hete auto vervoeren af en toe bah daar schrik ik van dat het dan zò heet is.. Leerze he hihi. Fijn dat je nu zo'n beetje alles nagekeken en gecontroleerd wordt! Hopelijk krijg je nu wel antwoorden want als je niet weet wat het is en er kan niets aan gedaan worden is ook niks idd.. ik wist niet dat Djaar bevallen was!!! DJAAR VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! Heftig zeg allemaal maar gelukkig hebben jullie een gezonde dochter! Ik hoop dat je jezelf ook snel beter voelt!! Super dat de BV zo goed loopt en dat je meisje het zo goed doet!! @ Hanna, genieten zeg fijn dat Svinthe het zo goed doet ook!! @ Melisa, Lieve foto wat een grote meid alweer vergeleken met je avatar! Hoop dat je man er nu ook vaker zal zijn.. Het is zo mooi om je kindje zo gelukkig te zien!! Wel fijn dat jullie wel een goede vakantie gehad hebben! @ Afrola, balen dat uitgerekend die winkels gesloten waren ! Wat een mooie foto's dat is dan wel weer super leuk om te zien hihi. He bah, beterschap!! @ Mosa, oei raar met dat naaldje zeg nee je zou het hopelijk toch wel voelen als dat in je lichaam zou terecht komen haha je zou nog mensen bang maken die gehecht moeten worden zeg . @ Tijgertje, De bevalling ging kwa tijd toch nog wel aardig snel? De weeen zijn alleen minder daarvoor duurd elk uur te lang. Hehe kun je je voorstellen dat m'n meisje nog kleiner was hehe. Fijn dat alles verder goed gaat zeg!! Daar doe je het voor he en geweldig dat je natuurlijk bevallen bent!! Enne neem wel tijd voor jezelf he!! Forum blijft er wel . Ja idd leuke verhalen voor vrouwen die nog moeten bevallen hier haha. Nou ik kijk heel goed op mijn bevalling terug (de pijn vergeet je ècht he) en zou het zo over willen doen (graag wel rond de uitgerekende datum dan).. Plassen was hier ook erg pijnlijk ookal had ik alleen een schaafwondje het zal er zoiezo wel bij horen het is ook niet niks wat er even uit komt.. In het ZH hebben ze van die mooie flesjes met een spuitdingetje die heb ik de 1e dagen mooi gebruikt! Oh nu is me mannetje thuis met snack even makkelijk vanavond omdat D. over een half uurtje alweer moet eten en m'n mannetje te laat thuis was met aardappels.. Goed voor de kg's he snack .
Gimena: Haha leuk zeg, dus jullie beginnen na deze strip alweer, spannend hoor. Ga je weer tempen? BabyD: Ik heb gelukkig wel airco in de auto maar die hou ik niet de hele tijd aan. Gewoon even als het te heet word en als het dan wat aangenamer is weer uit. Maar met de climate control..wat een lekker woord...is het ook goed te doen. Lekker snackjes! Haha ja inderdaad niet goed voor de lijn maar af en toe mag je wel zondigen vind ik Ik las trouwens ergens een verhaaltje hier op het forum van iemand anders waarvan het kindje ook een navelbreuk heeft. Daar deden ze het eerste jaar niks aan Als je wilt weten bij wie het was wil ik je wel even een linkje geven o.i.d. All: Nou ik voel goed dat er weer aan me getrokken en geplukt is vandaag.. mijn heupen en rug doen pijn Heb net ook een uurtje geslapen maar het is er niet beter op geworden. M'n kleine man heeft het i.i.g leuk gehad bij opa en oma en die ligt nu helemaal uitgeteld op bed haha. Ze hadden aardbeien gegeten en die vond hij natuurlijk wel lekker. Alleen een beetje jammer dat het nu ook in zijn nieuwe witte t-shirtje zit Straks gelijk maar even met ossengal inwrijven. Zo en nu aan de kook...pff heb er geen zin in. Heb het een beetje gehad voor vandaag helaas.