ahhhhh svinthetje met dr waterpokjes tis sonde!! wel super leuke badfoto's en echt een leuk badje hebben jullie!
Leuke badderfoto's ... zou de mijne ook graag plaatsen, maar die zijn niet voor internet ... M gaat altijd in dr poedelenakie in t badje. Stond ook zo aan het tuinhek te rammelen (zit op slot) omdat ze naar de speeltuin wilde. Toch maar even wat aan gedaan Loe ik wil ook mn mening geven! Sanne, ik heb geen idee? Zijn die tijden echt zo strak dan? Hier is het ritme: eten bij honger en slapen bij slaap. Dus ik zou dat ook bij Feli volgen: als ze om 14u nog niet moe dan later naar bed, misschien slaapt ze wel langer dan 16u? En dan groentehap gewoon later? *** Ik zat me vandaag te bedenken dat het nog maar anderhalve maand duurt voordat we hier ook aan de hapjes gaan. Wel weer een mijlpaal hoor! Vandaag heb ik het kindje van mn schoonzus in mn armen gehad. Emotionerend: wat een klein popke! Hij zit weer op zn geboortegewicht, maar weegt nog maar 2860 (oid) ... Maar goed, die kraamtranen stromen bij mij nog steeds Argh! 1-1 (al vind ik het bijna leuk vanwege irritante gilwijven bij buren iets verderop ... dronken pubers die gillen om het gillen na doelpunt en dat blijven doen tot 5 minuten na de goal ... en iedere keer als een speler van NL ook maar kijkt naar het doel gaan gillen ... KILLKILLKILL)
deel 3, kletskouzen @ Djaar, wat spannend! Heel veel succes (mocht je het nog lezen). Hopelijk begint het snel en gaat alles voorspoedig @ rest knuffel, bijna weekend dan heb ik weer wat tijd en puf om fatsoenlijk te reageren. @ all sweat dreams alvast, hopelijk betere dromen dan het voetbal van vanavond
hallo meiden, wij hebben trubbels met het internet dus geen uitgebreide reactie. Een nieuwe modem is onderweg dus hopelijk na het weekend weer normaal internet!
Pookie, je bent nog goed overgekomen voor nu hihi! Wat een leuke foto's allemaal van de baddersessies! De pittigheid kan ik ook zien hoor bij Feli! (hadden ze toch gezegd bij cb?) Die komt er wel. En wat een poppie is Svinthe ook, met of zonder pokjes! Trouwens, leuk badpakje! Salapio, ik stuur je pb! Ik zet t kletsding zo uit, tot morgen!
Goedemorgen, Djaar, ik heb nog vaak aan je gedacht, en hoop dat je nu 'bezig' bent Spannend hoor, ik hoop dat alles goed gaat en dat je vandaag lekker mama bent Loe, mijn moeder had hete kip met rijst gemaakt, érg lekker En hoe smaakte jouw broodje hamburger? En jammer dat je nog steeds weinig voelt, je zou denken dat dat nu wel anders zou zijn. Maar wat zeggen ze daar over dan in het ziekenhuis? Sterre, wat leuk dat jullie het prairiehondje gelijk mee hebben genomen!! Foto? Eén van onze katten heet Sylvester, vind ik erg leuk voor een dier, misschien ook voor een prairiehondje? Wat rot dat je weer heibel had met Roy En als het dan nog echt ergens over gaat, oke, maar om iets kleins is helemaal vervelend :x Hopelijk is het nu weer opgelost!! Knuffel! Bubsie, goed zo dat je moeder vandaag komt soppen! En lullig is het niet, jij moet echt rust houden en zeker met dit warme weer, dus echt doen!! Sanne, wauw, wat heeft Feli dan goed geslapen gisteren! Zo langzamerhand lijkt er toch echt een verbetering op te treden hè?! Eerst al op eetgebied, en nu ook met slapen! Maar hoe ging het vannacht? Wat een superschattige foto's van je mooie meisje Vooral die foto die je nu ook in je avatar hebt, vind ik érg leuk! Hanna, leuk badje heeft Svinthe! En wat een schattig popje toch weer, maar zielig van de waterpokjes! Salapio, ik kan me voorstellen dat het emotioneel was om je neefje in je armen te houden En alweer klein in vergelijking bij T natuurlijk! Afrola, hoe voel je je nu? Nog naar de HA gebeld? Pookie, balen van internet, maar gelukkig is de modem onderweg! All, gisterenavond wilde Veda eerst niet slapen, dus in het donker met haar op de schommelstoel gezeten, en na 2 minuten hoorde ik haar zachtjes snurken Het was zo'n heerlijk moment om haar zo lekker tegen me aan te hebben, dat ik ondanks voetbal nog even ben blijven zitten. Daarna ging ze gelukkig zonder moeite slapen toen ik haar weer in bed legde. En tegenwoordig slaapt ze bijna altijd tot iets na 7 uur, dus dat is lekker. Vandaag een drukke dag met booodschappen doen en cadeautjes kopen, dus ik denk niet dat ik er aan toe kom om Veda in het badje te doen. Wel jammer, maar gelukkig blijft het mooi weer Fijne dag allemaal!
hey ik ben de eerste Goedemorgen allemaal @salapio nee het is helemaal niet dat het zulke strakke tijden moeten zijn of wat dan ook, feli had gewoon altijd zelf die zelfde slaaptijden, maar omdat ze gister 2 dutjes had wist ik ff niet goed hoe ik het moest doen, maar ik heb haar om half 6 nog naar bed gebracht want ze deed heel moe, maar ze wou echt niet slapen. en dat is ale en paar x geweest, dat ze dn rond half 6 moe is, maar niet wilt gaan slapen, volges mij slaapt ze liever (logisch ook natuurlijk) met een volle buik ofso. @pookie aghh vervelend dat je intertnet zo raar doet! @afrola ah je hebt ons ook gevonden @loe haha ja dat had cb gezegd hihi hoe was je nacht?? en ik ben ook nieuwschierig! je mag mij ook pb-en hoor! @ Djaar, ik ben heel benieuwd hoe het nu bij je is! spannend hoor ! @all ow er zijn er al meerdere online whaha, ik weet niet of ik nog de 1e bent, maakt ook niets uit hoor haha. ik moet om half 11 bij t ziekenhius zijn, kga nu ff feli fruithap geven en medicijnen, dan kan ze nog ff slapen groetjes!
FF heeft weer een nieuwe plek voor een kruis gevonden Van dag 14 naar dag 18, maar ik zou niet weten of het klopt. Voor mijn gevoel niet, dus nog maar even doorklussen, alhoewel ik dat ook wel even heb gehad Maar het is ook zo zonde om hem mijn eisprong dan alsnog net te missen, dus het is voor het goede doel
Grappig, Veda schuift achter één van de katten aan Hij wil ook op de koele vloer liggen, dus als Veda te dicht bij komt, staat hij op om een paar meter verder weer te gaan liggen En dat nu al voor de 4e keer, arme kat
hoihoi @mosa je was me voor! haha en ow ik ken je gevoel, zooo heerlijk is dat als je meisje dan zo lekker tegen je aan ligt te slapen, als dat bij ons soms zo is, dan geniet ik daar ook helemaal van, en dan zou ik het liefst zo een hele tijd blijven zitten! haha. gelukkig ging ze in haar eigen bedje ook weer goed slapen en bij feli, ja er is nu echt een blijvende verbetering, het is zo fijn echt wow niet normaal. eerst was ik al super blij met dat eten, maar nu gaat het slapen ook steeds beter vannacht is ze weer maar 1x wakker geworden! nou, dat vind ik echt al helemaal super hoor ik ben zo trots op mn kleine meisje owja wat ik me nog af vroeg, na de laatste fles die je haar geeft he, dan wacht je gewoon weer tot ze moeheidsverschijnselen vertoont en doe je haar dan naar bed? hier gaat feli eigenlijk gewoon standaart na die fles naar bed, dan is het gewoon bed tijd haha, en eigenlijk gaat ze ook altijd zonder mokken slapen haha. ik vind het wel lekker hoor, dan heb je ook de avond nog even lekker voor jezelf zegmaar.
hhaha ow die arme kat haha wel leuk dat veda echt al zo over de vloer schuift, haha feli komt nog niet vooruit hoor en je hebt wel echt een moeilijk kaartje zeg.. haha sorry! maar ik zou als ik jou was ook nog maar ff voor de zekerheid door klussen, zou zonde zijn als je hem net zou missen, maar ik snap dat je het wel een beetje beu bent! echt knap dat je dat volhoud hoor! hahah. en vandaag niet naar de kinderarts, maar voor die echo van haar heupje ben benieuwd, khoop maar dat het niets is. en owja, wanneer is het weer om voor onze kleintjes met blote beentjes buiten te gaan? feli heeft namelijk nu een heel schattig jurkje aan wat ze gister van mn vriendin gekregen heeft, er zit ook nog een legging bij, maar is dat nog nodig of ?? ik zal dalijk zelf ook wel even voelen buiten, ben altijd bang dat feli het anders te koud heeft ofso.. naja ik zal wel zien!
Sanne, wat goed zeg, dat Feli weer maar één keer wakker werd vannacht! Heel fijn! En dat je trots bent, kan ik me heel goed voorstellen Wij wachten altijd tot Veda moe is na de laatste fles, en dan brengen we haar naar bed. xccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc Hihi, ik moest even snel naar boven, dus bovenstaande heeft de kat getypt Maar goed dat hij niet helemaal bovenop het toetsenbord zat Als we Veda naar bed brengen als ze nog niet moe is, dan slaapt ze ook niet. Maar als Feli wel meteen na de fles gaat slapen, dan zou ik dat mooi blijven doen. Blijkbaar is ze dat zo gewend, dat ze dat goed vindt. Zo, nu moet ik echt wat gaan doen in huis
Dat is waar ook, de echo vandaag. Succes in ieder geval! Krijg je gelijk de uitslag? En Veda heeft met dit weer wel blote beentjes, als ik dan een maillotje of iets aan doe, dan worden haar beentjes heel warm en zweterig. Maar ik zou het gewoon even aankijken. Het ene kindje zal het iets sneller warm of koud hebben dan de ander. Dus misschien legging aan doen, en dan na een tijdje even controleren of haar beentjes niet te warm aanvoelen? Maar voor mijn gevoel is het met deze temperaturen niet nodig. En dat buikschuiven is idd heel leuk. En ze wordt er ook steeds beter en sneller in, ze maakt nu zeg maar al lange slagen met haar armen, dus dat gaat best snel. ' Rolt Feli wel veel?