Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@tijgertje echt mooie foto,s! en echt een knappe zoontje

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Gimena dank je wel
    Kyano als je m in het live ziet is het net een aapje :D

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo, wij zijn er weer. Ff een weekendje naar schoonuoders geweest in Belgie. En het viel mee.
    Yuna is gelukkig niet zo moeilijk:) ze vind gewoon alles en iedereen leuk. En als er een grasveld is een een teil met water is ze je beste vriendin:D.

@loe; mooi laminaat, de rechter heeft mijn voorkeur. En balen van je arm:( Hopelijk geen prikken nodig ( klinkt eng!)

@hanna; internet in het huis en NL TV. Goed geregeld! Fijne vakantie nog.

@Sterre; zwaai, wij zijn dit weekend dus 2x langs jullie komen rijden;) En een 8, mooi cijfer hoor.
    Wel een waslijst aan mankementjes bij de dok. Maar inderdaad goed dat je binnenstebuiten wordt gekeerd en dat er actie wordt ondernomen. En als je een zooltje nodig hebt, tja dan moet dat toch maar?

@sanne; Bofkont de TOUR bijna langs huis. Je bent toch wel wezen kijken??? Ik wilde eigenlijk vandaag langs de route staan. Helaas was dat toch allemaal lastig te plannen met Yuna en is het druk op het werk. Volgend jaar beter.

@djaar: Wat een grote meid ( vergeleken met Yuna dan he) Maar wat jammer van die moeizame bevalling en start van G.I. Janne. maar je hebt het goed gedaan hoor!!!
    Gelukkig begint er nu vorm in te komen en doet je meisje het goed. En een teveel aan BV kan zeker ook lastig zijn. Hopelijk raken jullie snel op elkaar ingeregeld. En echt vooral de eerste 3 weken zijn niet leuk, het wordt beter!

@melisa; vakantie alweer over, jammer hoor. Maar misschien voor jou en man toch een nieuwe start. En wat een grote stoere meid in de speedboot.

@afrola; wat een leuke foto's en wat leuk jou ook eens in het "echt" te zien.
    ZIek van eten........blehhhhhhhhhhh. Voordeel is vaak wel dat je na een dag weer aardig opgeknapt bent.

@mosa; wat een "hecht" anekdotes heb jij, brrrrrrrrrrrrrrrr. Ik ben toch wel blij dat dat soort plaatselijke hechtingen mij bespaard zijn gebleven. Dan maar een ritssluiting op mijn buik:)

en dan Sterre................de VK zat gewoon met haar vinger in je sterretje:$:$:$:$:$:$:$

@tijgertje; Dat klinkt als een redelijk soepele bevalling. Fijn hoor. En fijn dat het goed met Kyano gaat. En wat een lieve foto's!

Zo, weer bijgelezen. Nu maar eens ff relaxen:)

4. gimena

gimena Niet meer actief

echt :) ik vindt aapjes ook super leuk ;)
    hoe doet kyano het verder eet hij goed enz?

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tijgertje: Awhhh wat een knapperdje zeg! Haha, wij vonden noah ook al een aapje. Ze kunnen zich ook zo grappig vast klemmen vind ik.

Gimena: Ik vond het tempen ook erg fijn. Alleen in het weekend moest ik weleens smokkelen met de tijden maar als wij voor een 2e gaan zal ik nu wel op tijd op zijn, of i.i.g wakker haha.

Afrola: Helemaal vergeten te reageren. Vervelend zeg dat jullie zo ziek waren van het eten :( Gaat het inmiddels al iets beter? Gelukkig had Josien iets anders gegeten.

Pookie: Hahaha een vinger in je sterretje :D
    Heb je wel gezwaaid toen je langs reed? Wel fijn dat het goed ging bij je schoonouders!
    En als ik een zooltje nodig heb dan is dat inderdaad zo maar aangepaste schoenen lijkt me toch niks. Al denk ik zelf niet dat het zover komt hoor.

Mosa: Ik ben benieuwd naar je temp vandaag!

All: Pff ik ben helemaal kapot. Ik duik lekker vroeg m'n bedje in vandaag.

6. Loe

Loe Niet meer actief

Even ego: onze 3d echo.........mooi he!:D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Ik wilde net gaan kijken of je al terug was...volgens mij was ik je ook helemaal vergeten veel plezier te wensen :)
    Maar wat een mooie echo's zeg! Op wie lijkt de kleine?

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tijgertje: wat een knap mannetje weer. Lief dat je de foto's wilde delen. Wel grappig om je oudste zoon zo met zijn broertje te zien. Chelsey is net zo oud... En in mijn ogen nog zo'n babytje haha.

Loe: knap kindje al! Heb je genoten?

9. Loe

Loe Niet meer actief

het was super leuk!! Het was ook 107 euro even slikken, maar je hebt nu wel echt een beeld van het kindje.
    Ehhhhhhhhh, ik heb geen idee op wie 'het' lijkt! Ik herken mezelf er helemaal niet in hahahaha. Dus ik vermoed dat het op mijn vriend lijkt. Volgens mij staat er ook een foto van ons in mijn fotoalbum......

Kindje lag diep in mijn bekken, vandaar weinig voorhoofd (licht in de buikwand dan), en vandaar ook mijn vele plassen ;)

Ben nog steeds een beetje hyper hihi.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijgertje, wat een liefie!

Sterre, fijn dat de afpraak goed was.

Loe, joehoe :D

Dit kregen Jan en T van mn ouders 'op beide van toepassing' :D

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: E107,-...maar dan heb je ook wat. Achteraf heb ik wel een klein beetje spijt dat we het niet gedaan hebben maar wij hebben dan ook wel 11 echo's gehad met meerdere foto's per keer dus behoorlijk veel. Als wij een 2e zouden mogen krijgen ga ik het wel doen denk ik.
    Aha dus de kleine is de dader van je vele plassen. Dan met het wel een lieve zijn als 'het' straks geboren word..heeft wat goed te maken met mam :p

Melisa: Nog lekker aan het genieten van je vakantie?

Salapio: :D Wat een leuke romper! Hebben ze die laten maken of hebben ze die zo ergens gekocht?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die hebben ze ergens gekocht ... ja ja dat bestaat ook. Van het merk ook wel grappige andere rompers: www.babygags.com

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Ik heb ook een t-shirtje gekregen voor noah en daar staat ook een tekst op van.. beetje gepoept (o.i.d), beetje tiet (en nog iets) en dan, en wat heb jij gedaan vandaag? Vond ik ook erg grappig.
    Die site is gaaf! Dat rompertje met 'to pee or not to pee' :D en die met 'i am a boob man' , geweldig!
    Ohh je hebt er ook schoentjes van... :D Ik ga hem even onder mijn favorieten zetten!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Wat leuk die romper haha!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Tijgertje, leuk om weer wat van je te horen :)
    Fijn dat je toch op een natuurlijke manier hebt kunnen bevallen! En fijn dat alles goed met jullie gaat. Ik ben benieuwd naar je mannetje :)
    Wat een scheetje zeg!! Mooi mannetje hoor! Vind je hem erg op Thijmen lijken? En die foto met Thijmen is ook erg lief :) Zal wel een drukke boel worden bij jullie de komende tijd!

Salapio, hoe gaat het met de tandjes van T?
    En die romper :D

Loe, vervelend van dat slechte slapen, maar ook herkenbaar van mijn zwangerschap ;) Ik ging er vaak 's nachts maar een tijdje uit, want liggen draaien in bed wordt ook heel vervelend na een tijdje. Toen ik op een gegeven moment constant last van brandend maagzuur kreeg, was het soms helemaal niet meer te houden in bed. Veel zwangere vrouwen hebben er last van, en hoe rot ook, het hoort er volgens mij wel een beetje bij en dus kun je het beste proberen er zo min mogelijk over na te denken ;)

Wat leuk dat je vanavond een 3D-echo had, hoe was het? Lag het kindje goed, zodat jullie veel konden zien? Ik weet nog wel dat Veda toen bijna de hele tijd met haar gezichtje in de placenta lag, dus maar af en toe konden we haar gezichtje zien :)

Je was er al weer zie ik, wat een mooie foto's zeg! En duidelijk, en wat een lief fijn gezichtje vind ik :)

Afrola, oh bah zeg, wat rot dat je man en jij allebei ziek waren vannacht :( Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter, en gelukkig ben je morgen nog vrij zodat je iets meer tijd hebt om bij te komen. Sterkte!

En nou, welke schaatsers vind je lekker dan? ;) Ik ken eigenlijk alleen Sven Kramer, vind je dat wat?

Sterre, wat 'fijn' dat er veel dingen onderzocht gaan worden bij je! Wie weet vinden ze iets waar wat aan gedaan kan worden, en voel je je binnenkort wat beter. Dat hoop ik tenminste, want het is niet niks allemaal!
    Mijn moeder heeft verschillende vormen van reuma dus ik weet dat het met vlagen echt geen pretje is ;) Met haar gaat het nu ook niet goed, dus volgende week toch maar eerder dan gepland terug naar de reumatoloog.

Hoe ging het leren vandaag? Heb je het idee dat je het allemaal een beetje onder de knie hebt? Na morgen heb je het lekker gehad!

Gimena, ik zal morgen eens kijken naar Sophie en dan op haar stemmen :)
    En wat spannend dat je aan je laatste pilstripje bezig bent!! Hoe lang duurde het tot je zwanger was van Sophie?

BabyD, ik heb deze fiets: Sparta Amazone Limited Edition 2010 - Afbeeldingen - IZIBIKE
    Precies als op de foto, dus met die zitjes :)

Wij gaan 25 juli 2/2,5 week naar Frankrijk, op de bonnefooi met de tent :) Normaal gesproken slaapt Veda dus heel goed, vandaar dat we het wel aandurven. We hebben er superveel zin in :D

Misschien niet goed voor de kilo's, maar snacks zijn zo nu en dan wel érg lekker :D

Pookie, wat fijn dat jullie weekendje schoonouders meeviel, en heerlijk dat Yuna zo makkelijk is!

En een ritssluiting in mijn buik lijkt me ook niet alles hoor ;) Gelukkig kun je achteraf wel om de meeste dingen lachen :) Na de bevalling was ik er zo vol van, dat ik alles in geuren en kleuren aan de familie heb verteld, zelfs toen vond ik het al grappig :D

All, zo, weer helemaal bij :) Het was een hele zit deze keer.
    Veda slaapt gelukkig weer als vanouds, dus erg lekker! 's Avonds gaat ze nog wel iets moeilijker slapen, maar met even doorzetten lukt het wel.

Mijn vriend had vanavond een vergadering van zijn werk in Loe's woonplaats :D Hopelijk duurt het niet zo lang meer voordat hij thuis is, ik vind het altijd wel leuk om nog even te kunnen kletsen.

Mijn temp was trouwens vandaag wat lager (heb wel vroeger getempt omdat ik moest werken) maar ik heb het idee dat ik morgen ofzo ongesteld ga worden. En eigenlijk ben ik wel heel blij dat die lange cyclus dan niet zo heel lang lijkt te worden (en een normale LF!) :) Hier kan ik nog wel mee leven ;) Ik denk dat het kruis van FF dan wel klopte.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Voordeel van ongesteld worden is ook nog dat mijn volgende eisprong dan waarschijnlijk voor de vakantie is, klussen met Veda naast ons in de tent zie ik niet zo zitten eigenlijk :)

17. gimena

gimena Niet meer actief

@loe mooie echo,s!!!

@sterre ik had het ook in het weekeind dat ik ook geen vast tijd had daardoor ook wel eens een ei gemist.
    maar nu gaan ik het ook netjes bij houden :)

@mosa fijn dat je wil stemmen op sophie! voor sophie hebben we bijna 2 jaar over gedaan!precies! dus hoop wel dat het eerder raak is :D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gimena, oeh, twee jaar, dan is het te hopen dat het deze keer een stuk korter duurt! Maar dat kan ook makkelijk natuurlijk :)

En aangezien ik toch nog aan het wachten ben op mijn vriend, zal ik nu op zoek gaan naar Sophie :) Zie ik haar gelijk weer een keertje ;)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gedaan :)
    Wat een leuke foto zeg :D

Wat ik op zich wel jammer vind van dat soort verkiezingen (en ik snap het ook wel hoor), is dat het er helemaal niet omgaat welke foto het leukst is, maar wie de meeste stemmen kan charteren.
    Ik heb ook weleens overwogen een leuke foto in te sturen, maar persoonlijk geen zin om overal te vragen op mijn meisje te stemmen :)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: Welke vormen van reuma heeft je moeder? Ik merk ook dat het erg vochtig is op de een of andere manier..als zou je dat niet denken met zulk weer maar ik voel het aan m'n botten om het zo maar even te zeggen.
    Fijn dat Veda weer wat beter slaapt. Dan merk je echt wat een luxe dat is he? Met noah merken we dat ook goed nu hij zo goed slaapt de laatste maandjes.
    En je temp omlaag inderdaad...ben benieuwd wat tie vandaag doet anders denk ik ook wel dat je ongesteld gaat worden helaas. Haha klussen met de kleine erbij lijkt mij ook helemaal niks.
    Ik heb trouwens ook altijd wel het idee dat het niet écht om de leukste foto gaat maar inderdaad wie de meeste stemmen bij elkaar sprokkelt van vrienden e.d.

Gimena: Jeetje 2 jaar! Hopelijk is het inderdaad nu sneller raak! Hebben jullie ook in de mmm gezeten of is dat jullie nog bespaard gebleven?

All: Hier goed geslapen alleen viel roy's kussen van het bed bovenop een glasplaatje die bij het bed hoort..daar zitten van die ledlampjes in.. Niks kapot maar het maakte een hoop kabaal. Daarna kon ik even moeilijk in slaap komen maar uiteindelijk toch nog geslapen.

Vandaag nog leren, vanaaf examen en dan ben ik er hopelijk voorlopig weer even vanaf :) Het moet wel te doen zijn maar goed, je weet maar nooit dus ik durf het eigenlijk niet te hard te roepen :)

Deel Deze Pagina