Goedemorgen, Meestal als ik Veda 's ochtends hoor wakker worden, ga ik gelijk de fles maken maar nu wilde ik even afwachten wat er gebeurde. En na even kletsen viel ze weer in slaap tot 8.00 uur, dus dat ga ik vaker doen Sterre, ik weet het niet precies van mijn moeder, maar ik zie haar nog wel vandaag en dan zal ik het vragen Ze heeft ook veel slijtage en fibromyalgie, dus eigenlijk van alles Het begon ongeveer toen ze moeder werd, dus toen ze 24 jaar was. Helaas lijk ik heel veel op mijn moeder, en heb dus ook nogal wat klachten de laatste jaren En schrikken van dat kussen, maar gelukkig was er niets kapot! Maar ledlampjes in je bed, wat apart! Succes nog even vandaag met leren en natuurlijk vanavond met het examen! Komt vast goed, als je de vorige keer een 8 had, dan lukt het vast vanavond ook En dan lekker klaar voorlopig Wil je na de zomer wel meteen verder gaan? En was je er al over uit of je de medische of de juridische kant op wil? Afrola, hoe voel je je nu? All, mijn temp was weer iets lager, en ik voel me in ieder geval wel ongesteld, dus laat maar komen Dan heb ik het liever ook gelijk. Fijne dag allemaal!
O ja, ik dacht gisteren, ik moet binnenkort weer nieuwe luiers kopen, en vanochtend lagen weer die kortingsbonnen in de brievenbus Dus 3 pakken voor 20 euro, jullie zullen ze ook wel weer gehad hebben, maar dat scheelt natuurlijk nogal Nu nog even kijken of ze nog maat 3 moet hebben, of dat we binnenkort overstappen op maat 4.
Meiden, ik ben even van slag. Man is even naar de huisarts en heb net een test gedaan. Zie 2 streepjes!? Het is vaag maar..... Ik heb zo wat uit te leggen als ie terug is. Wil nog niet te enthousiast zijn, want dit hebben we wel vaker gehad en na een week werd ik toch ongie (2 vroege miskramen). Maar het zou zo maar kunnen! Slik!
WAUW Klinkt goed zeg!!! Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Ik ga duimen dat je echt zwanger bent Maar hoezo heb je iets uit te leggen als je man terugkomt, hij staat er toch wel achter?
Haha ja hoor Mosa, maar ik riep in de vakantie dat ik maar aan de condooms wilde. Maar het is echt een duidelijk streepje geworden, dus meiden: ik ben weer zwanger.
Goedemorgen! Als eerste: whoe Melisa, dat is snel zeg! Gefeliciteerd! Ging het bij de vorige eigenlijk ook zo snel? Wanneer had je ongesteld moeten worden? Mosa, ja mooie foto's he! Heeft de vergadering nog lang geduurd? Als ik eerlijk ben, zou ik (denk ik) wel klussen, maar alleen als Veda slaapt. Ligt er ook een beetje aan of ik echt haast zou hebben denk ik. Of dat het nog wel een maandje kan wachten. Even ontspanning tussendoor is misschien ook wel fijn. Mijn ouders komen zo behangen! Ze mochten pas om half elf komen van mij (erg he) omdat ik zo moe ben. Laat onze snuf asteblief geen nachtbraker worden, puf. Maar we gaan eerst even de foto's en de dvd kijken natuurlijk! Sterre ik heb ook fibromyalgie, ben aantal jaren terug bij een reumatoloog geweest. Die doc van de hap die dacht dat dat van ijn arm misschien uit mijn nek kwam denk ik, want hij ging daar ook fijn drukken. Au aua au. Ik zeg stop maar hoor meneer, hihi, ik heb fibromyalgie, dit doet erg zeer. Ooooo vandaar zei hij. Tis iets heel erg vervelends. En auto immuunaandoening. En heb je de ene auto immuunaandoening, dan heb je ook meer kans op de andere. Zoals een schildklierprobleem en een tekort aan vitamine in mijn geval. Ook heb ik regelmatig onstekingen in mijn gewrichten/pezen. Tot op heden doen ze daar niets mee. Ik heb het trouwens een beetje van mijn vader, ook hij heeft al deze klachten, al begonnen ze bij hem op veel latere leeftijd. tot later! oja, het is het rechtse laminaat geworden, zomer eiken!
@melisa waaauuw super zeg gefeliciteerd!!! ben ook wel benieuwd hoe ver je bent! @afrola wat een heerlijk mopje is josien toch, die foto van haar in dat teiltje, te lief/leuk! hahah, en ook leuke foto van jou met haar samen @mosa, ahh jij hebt je fiets lekker al, heerlijk hoor, ik vraag me af wanneer ik wat van mijn fiets hoor.. ik wil um ook uitproberen! ga hier denk ik zowiso maar even vragen of ik dat ding voor die maxicosi op de fiets mag lenen, gister haar ff bij vriendin van hai zn neef in het fietszitje gezet om ff te kijken, nou dat word nog nix hier! owja, dames, eng verhaal gehoord, wil niet niemand afschrikken, maar was ergens (weet ff niet waar) een vader met kindje gaan fietsen, hij d8 dat ze in slaap was gevallen, maar dat was dus niet was ze dus blijkbaar dood! haar nekje was gebroken!? aghh te erg he! echt heel zielig. @sterre haha ik kan ook wel veel schopjes gebruiken hier hoor hahaha ik doe ook vaak helemaal nix, terwijl het wel Echt nodig is wahahha en wij hebben ook vakantie wanneer jullie hebben volges mij wij gaan van 7aug tot 14 weg. daarvoor een week thuis, en daarna ook nog @loe alles goed?? gaan de nachten al wat beter? @hanna heerlijk aant genieten vd vakantie!!! @laminaat, ik zou voor rechts gaan @afrola wat heerlijk dat je een oplever datum hebt snapt dat je er super blij mee bent! @salapio alles goed?? wat heerlijk joh, zo'n bakfiets, ideaal lijkt me! hoe ist met T en met M? nog steeds aan de b.v. ? loopt wel lekker volges mij he? hoe lang denk je het te gaan willen doen? (ahh bij onze volgende wil ik echt zo lang mogelijk proberen bv geven haha) @djaaar woww wat een heftige bevalling zeg! lekker bij komen meid, en fijn dat de bv goed op gang is, maar te veel is ook niet altijd handig, ik had het ook, daardoor kwam feli niet goed aan haar zuigbehoefte, omdat ik het er gewoon in spoot zonder dat zei wat deed haha, dus toen zat ze al snel aan de tut haha. en misschien die koude maandverbandjes proberen? @mosa, wow ik wist ook niet dat jij zo veel hechtingen had zeg! wel dat je best lang last had van je onderkantje, logisch ook natuurlijk haha. @loe, enge bevalingsverhalen, hier geen ideaale bevalling(best lang en wee opwekkers en die onzin allemaal en ruggenprik) maaaaarr geen hechting aan de pas geweest @all hier alles wel prima kben aan vakantie toe! haah, kben ook benieuwd hoe dat tussen hai en mij zal gaan, zal ook niet denderd zijn in het begin , omdat wij ook niet zo heel veel tijd samen door brengen, maar ik ben benieuwd haha. met feli-tje gaat het allemaal goed ze slaapt nu meestal 2 slaapjes overdag ipv 3, ze slaapt nu meestal van 9.00/9.30-11.00 ongeveer en van 14.00/14.30-16.00 daarna gaat na dr laatste fles, zo rond 19.30/20.00 weer naar bedje toe. werkt best aardig zo eigenlijk nou ik moet hier echt veel doen in huis, dus dat ga ik snel doen! groetjes!!
Loe, mijn vriend was om 23.30 uur thuis, dus best laat, maar ik heb wel even op hem gewacht. Vind ik altijd wel het leukste, maar daarna zijn we snel naar bed gegaan. Leuk zeg, vandaag behangen! Wel spannend hè, en dat verandert een kamer al zoveel! Maar eerst idd de dvd en foto's Mijn moeder is ervan overtuigd dat ik ook fibromyalgie heb, zij kent al die drukpunten natuurlijk precies. Maar ik heb eigenlijk weinig behoefte om het te laten checken, want verder is er toch weinig aan te doen Maar rot dat jij ook dat nog eens hebt Sanne, zeker een zielig verhaal over dat nekje, maar volgens mij gebeuren dat soort dingen bij kindjes van 4/5 maanden, dus echt heel vroeg. Sowieso denk ik, hoe lang ga je dan al fietsen met een kindje als het in slaap valt op de fiets Maar wel een vreselijk verhaal natuurlijk! Fijn dat het nu zo lekker loopt met Feli! Altijd goed om te lezen All, dat vergeet ik telkens, maar Veda kan sinds een paar dagen in haar handjes klappen Heel ongecontroleerd, maar wel bewust klappen dus zó schattig
@mosa wat leuk dat veda in dr handen kan klappen, wat ik nog steeds tegen je wou zeggen, opt kdv bij mij op de groep, zit echt een veda kindje hahahaha je zult wel denken huh!? maar ik vind het gewoon echt een veda kindje haha, zo heet ze niet natuurlijk, maar ze is iets ouder als feli, (25 oktober, mijn uitgerekende datum) maar ze is super snel met alles, ze kruipt overal in het rond, gaat al zelf zitten, speelt heerlijk zelf, eet alles wat op dr bordje komt, en ook altijd alles op, een heerlijk kind gewoon, qua uiterlijk lijkt ze ook een beetje op veda, maar gewoon haha ikvind dr een veda kindje
Ik ben nu ruim 4 weken denk ik, want kon vandaag testen. Loe: bij C. hebben we er ruim een jaar over gedaan, dus dit is echt meer dan een verrassing!
Sanne, hihi, een Veda-kindje Die zou ik wel eens willen zien dan Maar de snelle van hier (niet dat dat uitmaakt natuurlijk ) is toch echt Noah volgens mij Maar verder klopt de beschrijving wel aardig hoe Veda is Melisa, is je man al thuis inmiddels?
Mosa: ja hoor die is thuis. Is helemaal blij hihi. Ik nog niet echt, zie denk ik te veel negatieve kanten na het mislopen van andere zwangerschappen. Ik had gevraagd of hij zijn ogen dicht wilde doen,en dat Chelsey een kadootje had. Haar heb ik de test laten geven....
Leuk zeg Maar ik kan me wel voorstellen dat jij een beetje bang bent, maar het begin is er in ieder geval Leuke laatste vakantieweek op de manier in ieder geval
hoi hoi @melisa ik snap dat je een beetje bang bent, het is ook niet een gegeven dat alles zomaar goed zal gaan, maar probeer er van te genieten een nieuw klein kindje voor jullie super! @mosa, jaa noah die is ook heel snel ja, maar ik vind veda ook heel snel hoor! kruipen, handjes klappen,tandjes, zitten, alles zo heerlijk opeten (niet dat dat met snel te maken heeft maar toch)
Mosa: Ze hebben tegen mij ook gezegt dat ik fibromyalgie heb maar ik twijfel eraan, daarom ben ik nu naar een andere reumatoloog gegaan. Ik vind mijn klachten te plaatselijk en gelukkig dacht de HA er ook zo over. Mijn vader heeft artrose en bij hem zijn zijn tenen al helemaal versleten. Daar ben ik ook een beetje bang voor. Haha ja we hebben een glasplaatje die dan horizontal uitsteekt en daar zitten ledjes in en we hebben nog een klein strookje horizontaal in de achterwand zitten. Die kunnen we allemaal apart aanzetten, ideaal voor als 1 van ons nog wat wilt lezen Eigenlijk allemaal luxe en duur maar we vonden het zo mooi Ik wil na de zomer nog wel verder, zal wel moeten want dat hoort nog bij deze modules haha. Daarna kan ik kiezen of ik de medische of juridisch kant op wil maar dat zal pas begin 2011 zijn. Oh haha lees dat Veda aan de kattenbrokjes zit Buienradar: Haha inderdaad! Melisa! Spannend Heb je het je man inmiddels al verteld? Oh lees dat het nu duidelijker is, GEFELICITEERD!!!! Oh lees nu dat je man helemaal blij is, awwhh leuk dat je Chelsey de test hebt laten geven En nu? Moet je naar de gyn of naar de vk? Loe: Jij ook FM... Je hoort het steeds vaker helaas . Ach man dat duwen word ik gek van als ze dat doen. Gister heb ik ook weer mega last gehad van het getrek en gepluk. Met een molletje gaan slapen en nu gaat het gelukkig wel weer. Ik zie alleen op tegen vanavond. Ik moet examen op de pc doen en op school hebben ze van die stugge muizen. Ik krijg daar altijd last van in mijn pols en hand. Nou ja, laatste keer moet ik maar denken. Toch het rechter laminaat, dat was die lichte toch? Sanne: He jakkes wat een verhaal. Maar hoe kan het dat ze haar nekje brak dan? Met vakantie hebben wij ook een week voor en een week erna vrij. Al gaan we liever gelijk de eerste week weg maar ja, dat kwam nou eenmaal zo uit met het huisje enzo. Fijn dat het zo lekker loopt met Feli! All: Wij zitten aan de fruit en boterham in 1. Noah had zo lang geslapen en hem maakt het toch niet uit..alles gaat het mondje in Vanmorgen had hij trouwens één van de waterreservoirs van de verwarming afgetrokken en die zat vol, dus ik dacht en noah dacht Die ging er gelijk in liggen Helemaal kleddernat haha. Gelukkig had hij alleen zijn luier en rompertje aan dus hij was zo weer omgekleed.
@ Sterre, ja dat linkje mag je me wel sturen als je wilt.. Ben benieuwd .. Ahw krijg je dat nog uit zijn shirt? Anders zou het echt zonde zijn ja.. Wel fijn dat hij het zo naar z'n zin heeft bij opa en oma . Succes met het examen!! Lol Noah zwemmen in een plasje water haha, zijn wel de mooie verhalen voor later . @ Tijgertje, aaah wat een skattie! Geweldig, mooie foto's . @ Loe, wat een lief hummeltje ! Leuke echo foto's! @ Salapio, haha geweldig die romper! @ Mosa, die fiets is mooi!! Ik ben nog nooit ook maar buiten nederland geweest lijkt me echt leuk ik kijk er zo naar uit als D straks wat ouder is dan zou ik ook zo graag eens naar 't buitenland gaan. Alvast heel veel plezier 't is straks zomaar weer zover!! Balen van je temp zeg . Hahaha dat werkt he om je kindje even te laten kletsen, D valt ook gewoon weer in slaap haha ze slaapt nu 's nachts ook lekker door tot 6u. Hahaha die Veda in de brokken!! @ Melisa, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat leuk dat je meisje de test aan je man gaf hihi. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je straks lekker kunt genieten! @ Sanne, wow jeetje zeg nekje gebroken toen ze aan het fietsen waren??? Zoiets vergeef je jezelf nooit weer zeg . Nou ik mag toch HOPEN dat m'n meisje vandaag kan poepen zeg alweer 3 dagen niks en een last dat ze ervan heeft... Gisteren ging ze 2x overgeven ze is er volgens mij gewoon misselijk van de schat.. En ik heb geen idee wat ik verder nog kan doen we hebben nu Omneo voeding, Barleduc water, tussendoor beetje water geven 5cc extra in de fles met dr beentjes bewegen en dr buikje masseren.. Oh en nog de lactulose.. Zucht! Alleen kon ze voor de lactulose om de dag poepen en nu gaat het weer zo slecht.. Vanmorgen ging ik haar uit de box pakken en ik ging perongeluk teveel naar achteren met haar en stoot zo haar kleine koppie aan de rand van de box huilen... De schat ik schrok me rot, mijn schuld .. Heb meteen een koud washandje gepakt en die heb ik er wel 20 minuten op gehouden.. Lange rode streep had ze over dr hoofdje .. Hoop niet dat ik nog eens zoiets doms doe zeg..
hey meiden. gister naar de gyn geweest en bloeddruk was weer te hoog dus mocht weer aan de ctg. bloed en urine weer onderzocht. en uiteindelijk mocht ik naar huis met alweer advies rust! nog meer rust! dat kan bijna niet maar goed. verder hebben we afgesproken als het er maandag nog niet is ik maandag middag weer naar de gyn terug kom en we dinsdag gaan inleiden. erg spannend dus. hoop alleen heel erg dat de kleine uit zichzelf komt want inleiden lijkt me veel heftiger. ben zowiezo wel beetje bang voor de pijn. maar zal best wel goed komen. maar het idee dat je niet weet wat je gaat voelen vind ik eng.