hoi dames @babyd wat zonde voor je meisje, feli zit ook aan de forlax, dat is ook laxeermiddel, eerst had ze ook lactulose, maar de kinderarts vond forlax beter, want dat zou de darmpjes nog beter in zn geheel leeg maken, misschien dat je dat nog eens voor kan stellen om te proberen? en aan de omneo heeft feli ook gezeten, dat hielp wel even maar toen weer niet meer(voor haar verdere klachten dan, poepen ging daarmee best goed) maar nu zit ze dus aan de nutramigen(koemelkvrijemelk) ik hoop echt voor je dat het snel beter mag gaan metje meisje, ik weet hoe het voelt dat je weet dat er wat is en dat ze er gewoon niets mee doen! het is zo vervelend om je kindje te zien en dan te zien dat ze het moeilijk heeft, met dat poepen enal. hele dikke knuffel! hoeveel lactulose geef je eigenlijk? ik moest 2x op een dag 2,5 geven. @bubsie ahhh spannend zeg, dus zowiso dinsdsag inleiden, hopen dat je beebje toch nog eerder uit zichzelf komt, en jij hups op bed blijven liggen!! vandaag je uitgerekende dag, toch speciaal he zo'n dag.. @sterre het was van de hobbels ofso w.s. gekomen..:S ik weet het ook niet precies, vond het maar een eng verhaal. @all feli vind de box tegenwoordig ook niet meer leuk hier, ik hoorde het al van anderen hierzo, maar nu is feli ook in die 'fase'? keihard krijsen als ik dr ff dr in wil leggen.. daarna houd ze meestal wel vanzelf op(niet altijd haha) ze gaat ook de hele box door, niet rollend maar schuivend.. rollen doet ze echt nog niet zo veel.. naja komt wel goed zo ik moet ff verder stofzuigen hier en dan mn meisje maar ff met speelkleed op de grond leggen, kijken of ze dat wilt groetjes!
BabyD: Hierbij het linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/173895-geluksmamas-de-klavertjes-4-a-34.html#post7653897 Het gaat dan om Crepe. Wel vervelend zeg dat je meisje er zoveel last van heeft Ik kan je helaas geen goede tips geven want noah heeft er gelukkig nooit last van gehad en als er toch wat dwars zat was wat extra water hier voldoende. En dat je zo'n ongelukje hebt is helemaal niet erg hoor, hier gebeurde (en nog stees trouwens) ook weleens wat. Gister bijvoorbeeld viel hij om in bad en ik was net te laat, nu heeft hij een blauwe plek op zijn hoofd maar goed hij blijft het doen. En mosa heeft veda per ongeluk tegen de lamp gegooid Eigenlijk niet grappig maar blijf er wel steeds aan denken hihi (sorry mosa) Bubsie: Jeetje zeg, balen dat je bloeddruk nog steeds zo is. Hopelijk komt de kleine snel! En is het inleiden niet nodig. Sanne: Goh zeg zeker een eng verhaal. Hier gaat noah nog steeds niet graag de box in hoor maar is het wel beter dan vorige week. Ik probeer hem steeds ander speelgoed aan te bieden om hem zo af te leiden en als hij gaat huilen haal ik hem er ook niet gelijk uit. Ik wacht even tot hij stil is tenzij hij echt hard gaat huilen natuurlijk. Maar vaak heb ik ook het idee dat hij probeerd te dwingen want zodra ik hen eruit haal is het weer lachen Maar hij gaat nu ook staan in de box en dat scheelt hier ook een hoop. Ik zal eens een foto plaatsen van het batje...hij voelt zich helemaal de koning volgens mij Bekijk bijlage 83660 All: Ik verdenk hem er trouwens van dat hij misschien tandjes aan het krijgen is. Hij heeft al de hele week hele zure poep. Dat is een teken toch?
Sterre, heel goed dat je door twijfels toch om een second opinion bij een andere reumatoloog hebt gevraagd! Volgens mij strooien ze ook heel makkelijk met fibromyalgie zonder andere dingen uitgesloten te hebben. Ik heb vaak flink last van mijn darmen en toen ik een keer bij de huisarts was, heb ik dat ook gezegd, en hij zei toen gelijk dat het vast een spastische darm was Niks checken of iets Maar zijn het witte/gele led-lampjes of in verschillende kleuren? Klinkt leuk in ieder geval! Oke, je hebt dus nog even om te beslissen welke kant je nu precies op wil met leren, fijn! Waar gaan jullie precies heen op vakantie dan? En oeh, Noah die een waterreservoir van de verwarming aftrok BabyD, dat hoor je niet vaak meer, dat iemand nog nooit in het buitenland is geweest Maar gaan jullie weleens op vakantie of dat eigenlijk ook niet? Wat rot dat je meisje zo moeizaam poept Heel sneu voor d'r! Ik zou niet weten wat je er verder aan kunt doen, maar ik hoop dat ze vandaag nog poept! En ik kan je nu al vertellen, dat je nog weleens vaker met je meisje ergens tegen aan stoot Dus niet schuldig voelen, bijna altijd valt het hartstikke mee. En het is vaak ook meer huilen van de schrik dan van de pijn hoor Zo heb ik Veda al eens tegen de kroonluchter in de keuken aan 'gegooid' en met de meeting wilde ik haar van een glijbaan af laten glijden, maar ze zette zich af en kwam met haar hoofdje tegen een stang aan Bubsie, jeetje, wat een zware laatste loodjes voor jou Hopelijk besluit je kindje snel te komen, het fijnst zou zijn uit zichzelf natuurlijk! Dus ik ga duimen dat het voor maandag gaat gebeuren! En een bevalling is heel spannend, maar op het moment zelf voelt het best wel natuurlijk vond ik Komt helemaal goed! Sanne, Veda kan nu eigenlijk weer beter in de box spelen, niet superlang maar een tijdje kan ze zich wel vermaken. Maar op de grond spelen is natuurlijk veel interessanter en spannender, dus ik kan me goed voorstellen dat kindjes op een gegeven moment de box saai vinden. Maar ik zou het blijven proberen, want als ze op een gegeven moment echt kruipt en later loopt, is het natuurlijk fijn als ze af en toe ook in de box wil spelen. Maar je hebt kans dat ze het binnenkort wel weer leuk vindt. Sterre, daar komt mijn lamp-verhaal alweer Ik moet er nu ook wel om lachen hoor, maar op dat moment kun je jezelf wel voor je kop slaan Zo, Noah, grote vent Stoer hoor!!! En hoe hij er ook bij kijkt Zure poep kan idd een teken zijn dat er een tandje aan het komen is. Veda heeft het de laatste tijd ook weleens zomaar, dus het hoeft niet. Ik heb hier ook al een tijdje het idee dat er weer wat aankomt, maar nog niets tot nu toe. Dus nu al twee GROTE ondertanden (groeit echt nog steeds met de dag) en verder niets.
Mosa: Precies, ik vind ook dat ze al snel met dingen gooien zonder dat ze er écht naar gekeken hebben. Nu heb ik echt het idee dat er naar allerlei mogelijkheden gekeken word en dat voelt goed. De ledjes zijn blauwachtig. Ik zal er eens een foto van maken, dan heb je een beter beeld. Sorry, kon jouw veda-lamp verhaal even niet voor me houden Wij gaan naar de Ardennen, niet heel ver weg maar het is daar wel heel mooi. We willen straks als noah en eventueel een 2e en misschien 3e wat ouder zijn wel verder gaan reizen zodat ze wat van de wereld gaan zien. Wij zijn daar allebei wel van. Mijn oom en neef zijn laatst samen een maand door Thailand getrokken, erg stoer vond ik dat. Haha ja dat gezicht op die foto he?! Ohohoh daar krijgen we nog wat mee als ie een jaar of 16 is. Oke dus zure poep hoeft nog niet veel te beteken. Ik probeer wel eens te voelen maar daar moet hij niks van hebben. En ach, ik merk het van de andere kant vanzelf wel Zo en nu weer verder met leren...
Zo, even zitten Veda sliep lang, dus ik heb even de ramen binnen en buiten gelapt en gestoft en gedweild, dus nu heb ik het warm Sterre, dat lijkt me idd een fijn gevoel, dat ze nu naar veel meer dingen kijken. Wie weet komt er dan wat uit waar wel wat aan gedaan kan worden! En leuk, een foto van jullie bed! Ben benieuwd De Ardennen zijn ook leuk! Wij hebben wel echt iets met Frankrijk, je hebt daar zoveel verschillende soorten natuur, dat trekt ons wel. Twee jaar geleden zijn we een keer naar Italië geweest, maar dat vonden we eigenlijk niks Er zijn ook veel mensen die Italië geweldig vinden en Frankrijk niets, maar ik heb toch meer met Frankrijk Ik moest lachen om die 'misschien een derde' in kleine lettertjes Maar wel leuk om later wat meer te gaan reizen! Hebben jullie met z'n tweeën wel verre reizen gemaakt? Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, maar het kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen. Australië of Canada lijkt me wel erg mooi, maar bijv. met Azië heb ik voor mijn gevoel niet zoveel. Hihi, Veda jaagt één van de katten weer Dus die gaat weer telkens een stukje verderop liggen Binnenkort maar eens filmen, met als risico dat Veda weer naar mij en de camera toekomt Maar het kan best wel een voorteken van een tandje bij Noah zijn hoor, maar je ziet het vanzelf wel. Als ik nu in Veda's mondje wil voelen, dan bijt ze (hard!) op mijn vinger Tanden poetsen vindt ze trouwens helemaal geweldig, maar ze vindt de tandpasta vooral lekker Ik heb trouwens flink last van mijn buik, maar nog niet ongesteld. Van mij mag het komen! Alhoewel ik de eerste dagen dan wel heel erg last van het litteken tussen mijn benen heb, dat is altijd wel heel vervelend Wat gebruik ik trouwens altijd veel smileys Toch mochten er van mij wel meer opties zijn, deze zijn een beetje beperkt
Mosa: Ik hoop ook dat er iets uitkomt waar iets aan gedaan kan worden. Niet dat ik wat wil hebben hoor maar je snapt het wel Haha ja roy wil maar 2 kinderen en ik wil er graag 3 Daar moeten we nog even vechten dan (even hopend dat we die keus kunnen maken dan, voor hetzelfde geldt lukt het nooit meer) Nou wij zijn ook nog nooit buiten Europa geweest hoor hihi maar daarbinnen wel al naar veel landen en plekken geweest. Mij zou je dus nooit blij maken met een reis naar Amerika eigenlijk. Veel te massaal naar mijn gevoel Haha veda die de kat weer achterna zit Wij hebben bij mijn moeder ook altijd katten gehad dus ik zie het helemaal voor me. Wij hadden zo'n dikke kater en die lag dan op de koelkast te wachten tot er iemand voor kwam om vervolgens tegen je hoofd aan te tikken En een kat die meeging de hond uit laten.. staat ook leuk We hadden ook een psychisch gestoorde kat..de dierenarst zei altijd 'als dat een mens was liet ik hem direct opnemen in een inrichting'. En een kat met 3 pootjes, die is 18 geworden...en zo kan ik nog wel even doorgaan haha... Ik moet een dezer dagen ook ongesteld worden maar ik heb nog geen gevoel dat het eraan komt eigenlijk...hopelijk word het geen lange cyclus Ik vind de smileys ook zo beperkt en heb me weleens beklaagt maar ze vinden het niet nodig Zal ik jullie ook een geheimpje vertellen... de vriend van mijn moeder is webdesigner en heeft deze site mede-ontworpen.. ik heb hem zelfs nog gevraagt maar ze willen er echt niet aan hier. Saai hoor
Sterre, oke, dus dat wordt nu goed praten over 2 of 3 kindjes Maar dat komt tegen die tijd vast wel goed Aparte katten hadden jullie dan Hier kunnen ze er ook wat van hoor, zijn ook niet helemaal normaal Maar wel heel gezellig, en alledrie grote knuffels Alleen nu blijf je stofzuigen en dweilen, en pas had Veda een witte legging aan, dat is niet zo'n goed idee met het buikschuiven Hopelijk krijg je idd geen lange cyclus, zou jammer zijn! En leuk van de vriend van je moeder! Ik vind het ook jammer dat je geen krabbels meer kunt sturen, dat deed ik best geregeld, en een pb-tje sturen doe je toch minder snel vind ik. Ik heb net een tijdje met Veda op het gras gespeeld, maar ze was er al snel op uitgekeken. Vanochtend vond ze het heerlijk, en heeft lang alleen gespeeld, maar ook met mij spelen was nu niet leuk. Dus maar weer naar binnen gegaan en ze vermaakt zich weer prima Ik moet nu alleen even gaan kijken waar ze uithangt
Wat ik me ineens bedenk, heb jij je examen tijdens voetbal? Of is het al vroeg en ben je op tijd thuis? Mocht ik je straks niet meer 'spreken', dan in ieder geval heel veel succes! Maar ik ben ervan overtuigd dat je het gaat halen!
@ Bubsie, wow vandaag de uitgerekende datum wat gaat dat snel zeg!! Meid heel veel succes voor wanneer het ineens op gang komt en anders voor dinsdag, spannend! Neem je rust zolang het nog kan . @ Sanne, wij gaven ook 2x per dag 2,5 en we mochten ophogen naar 3 maar dat lukt niet dat krijg ik er niet in bij haar.. Maar we zijn er nu mee gestopt omdat het niets helpt en ze er toch al bijna 2 weken aan zit. Heb jij het er over gehad bij de KA of CB dat je bij die voeding uit kwam?? En ze mogen toch maar voor een bepaalde tijd aan die laxeermiddelen? Flink rot ja dat je niks kunt doen voor ze denk ook de hele tijd ik wou wel dat ik het allemaal kon overnemen maarja, dat kan helaas niet. Hoe oud is Feli nu dat ze niet meer in de box wil .. Poeh wat moet je dan als je je handen even vrij moet hebben.. Ik kijk er nu al naar uit haha even zoeken hoe je het dan weer "op moet lossen". @ Sterre, bedankt voor de link zal het later nog even lezen. Wat staat Noah daar stoer zeg!! Echt een mannetje he geweldig. @ Mosa, mijn ouders zijn niet echt vakantie mensen, dus ik heb het niet echt mee gekregen.. Maar nu kijk ik er wel naar uit om eens even lekker weg met z'n 3tjes! Ik kan overal wel genieten al is het hier 15 minuten vandaan maar buitenland zou ik nog wel graag in willen. Anders mis je toch iets vind ik.. Zielig als zoiets gebeurd en ze er plekjes aan over houden.. Ik dacht echt "jeetje nu moet ik naar het ziekenhuis met haar straks heeft ze een hersenschudding" haha maar later dacht ik wel weer helder is alleen niet leuk dat je kind door jou schuld zo gaat huilen maarja het hoort erbij.. Iedereen die voor de tv gaat hangen voetbal-kijkze Sterre succes met je examen! Wij krijgen visite dus dat wordt weer geschreeuw met de doelpunten dus laat ze maar scoren haha altijd gezellig nu eerst eten koken!
BabyD, ik weet niet of het echt mag, maar misschien zou je kunnen googlen, maar ik heb weleens gelezen dat een paar druppels olijfolie door de fles heen ook helpt bij poepproblemen. Maar nogmaals, ik weet niet of het mag, maar daar is vast wel achter te komen. Als je graag naar het buitenland wil, dan komt het er vast nog wel eens van Maar toch heerlijk dat je ook dicht in de buurt kunt genieten, zo hoort het ook!
Hier staan trouwens wat tips, en ook olijfolie staat er tussen: harde ontlasting | babyadvieslijn.nl Alhoewel ik dit persoonlijk niet zou doen bij een jong babietje Als je baby al zo'n vier weken is, kun je een paar theelepels tomatensap geven, dat laxeert prima. Andere huismiddeltjes: 2 theelepels sinasappelsap. 1/2 theelepel bruine suiker in 30 cc water, lekker warm geven
Snurrrrrrrrrrrrrrrrrk.Ik ben er weer even. Waren jullie ook zo slaperig in het laatste trimester? Sinds vorige week voel ik me weer een beetje zoals in de eerste weken, zo moeeeeeeeehoeeeeeeeeee en soms misselijk. Kan echt bijna mijn ogen niet openhouden. Sterre, wat een koning inderdaad!! Stoere kerel noah!! Ik moest weer lachen om jouw lachen om de kroonluchter en Veda van Mosa. Sorry mosa, maar ik zie dat ook zo voor me haha, moet er ook nog om grinniken. BabyD, kan me voorstellen dat je schrok hoor. hoewel ik er op voorbereid ben nu, ga ik ook zeker weten schrikken. Misschien kun je het middeltje vragen waar Sanne het over had? Ooooooooooooo ik weet t verder niet meer. Geheugen als een zeef. Excusez moi! Fijne avond vanavond allemaal. En voor degenen die fussball gaan koeken: aanvaallllllllllllllllluhhhhhhhhhhhh!!!
Ik heb nog even verder gekeken, en over het algemeen las ik dat olijfolie ook aangeraden wordt door huisartsen. Maar omdat ik je niet een advies wil geven wat misschien niet goed is, zou je misschien morgen even de huisarts of het CB kunnen bellen om te vragen wat zij vinden? Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je meisje!
Ik denk dat bijna heel NL wel voetbal kijkt vanavond Hier komen mijn ouders, broer en vriendin, dus gezellig Veda krijgt zo na haar badje ook weer haar oranje-tenue aan, dan kan het niet foutgaan Lichamelijk wordt het natuurlijk zwaarder naarmate je langer zwanger bent, dus dat je meer moe bent is niet zo gek. En de gebroken nachten maken je ook niet fitter natuurlijk Maar af en toe gewoon lekker overdag een dutje doen
hoi dames @loe ahh snurk snurk lekker veel slapen hoor is alleen maar goed voor je, en wat mosa zegt, die nachten helpen er ook niet bij, en alles word toch steeds maar weer zwaarder natuurlijk @babyd ben je uitjezelf gestopt met het geven van lactulose? of heeft de huisarts dat gezegd? want ik had ok een x (een ander medicijn van feli) waarvan ik d8 dat het niet werkte, wat ik feli later Toch weer moest geven.. maar als het niet werkt, zou ik vragen of ze geen forlax mag hebben feli heeft dit volges mij vanaf dat ze 6 mnd was, en daarvoor had ze dus al lactulose en omneo voeding, dat van die voeding heeft de kinderarts ons voorgeschreven, omdat het elke x met drinken een heel drama was met feli en met poepen dus ook. ik d8 ook dat als ze langer laxeer middelen kreeg dat dat niet goed was, maar ze mocht het zowiso tot 1 jaar hebben zei de kinderarts dus dat komt wel goed, ik kan het hier echt merken als ik het een dag niet gegeven heb. maar ik zou als ik jou was niet zomaar met de lactulose stoppen, het kan geen kwaad dat ze het krijgt, alleen maar goed doen, en feli heeft ook een x een klisma gehad, nou dat wil je niet voor je meisje hoor, heel zielig!! ow je hebt trouwens ook nog druppels van vsm om de poep zachter te maken maar dat had bij feli geen effect omdat ze geen harde ontlasting had toen, maar wel heel moeilijk poepte. @sterre ahhhhhhhhhh wat een super foto van noah haha echt een koningkje ja en suc6 met je examen!!! @all feli slaapt normaal met een opgevouwen dekentje over haar armen heen, en dan op elke arm een knuffel, en dan aan de zijkant van het matrasje ook nog knuffels, om het dekentje strak te houden, zodat ze dus haar armpjes niet echt kan bewegen, maar niet ingebakerd is, anders slaapt ze dus niet echt maar nu trekt ze dus heel de tijd dat dekentje gelijk los. en vannacht lag het op dr gezichtje, dat wil ik dus echt niet hebben vandaag dus geprobeerd zonder dekentje en vanmiddag leek het wel te gaan, maar volges mij had ze toch niet echt veel geslapen (wel lekker gelegen denk ik) want ze was weer heel snel moe, net weer ff zonder dekentje geprobeerd, maar dat wou echt niet, dus toch maar ff met dekentje, en nu ligt ze lekker te slapen
Ah, C. is ziekjes. Hoge koorts en spuitluiers. Ze is vreselijk hangerig etc. Ontlastingsproblemen: ik heb ook gehoord dat een drupper olijfolie ook mag bij hele jonge kindjes. Leuke foto's kwamen er weer voorbij! Iedereen veel plezier met de voetbal. Wij kijken gewoon met z'n 2tjes. Ik heb denk ik al wel 10 keer naar de test gekeken haha. Er staat toch echt een streepje. We wachten met familie/kennissen vertellen als het lukt tot volgende maand. Dan is C. jarig, is wel leuk lijkt ons.
@loe; mooie 3D echo foto's. Zeker een uitgave maar als ze mooi lukken is het het geld wel waard. @Salapio; Wat een geweldige text Ik T het al zo dragen. Y had een T-shirtje van Jip en Janneke met I love milk, vond ik ook zo leuk. @mosa; klussen in tent naast Veda........Je moet er toch iets voor over hebben En de bonnen zijn weer binnen. Ik moet eerst eens mijn etos zegels gaan inleveren. Krijg je ook 5 euro korting op pampers. @sterre; Leer ze. En ik heb echt gezwaaid hoor, en ook nog tegen pookman gezegd dat jij daar ergens woonde @melisa; SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar vakantie al niet goed voor is ff posten voordat het weg is...................
Hai meiden, Sorry even heel snel langs de berichtjes gescrolld want het waren er te veel... Voel me vandaag gelukkig wel beter maar erg moe. Ik zou nu het liefst gaan slapen, maar is ook weer zo flauw tegenover hub en denk ook dat het lekker lawaaiig wordt vanwege de wedstrijd @ Melisa, wow nu al zwanger , gefeliciteerd hoor ! @ Sterre, succes nog met examen, of is die al achter de rug? @ Noah, wow stoere vent, wat kan jij goed staan! @ BabyD, knuffel voor je meisje. Hoop zo dat je snel iets vind waarmee je je kleine kan helpen! @ rest dikke knuffel!
spannend!!!!!!!!!!!!!! ik ben even de wedstrijd ontvlucht maar kan hier ook niet echt lezen. Vakanties; tja wij zijn wel van de reizerige, Canada, Curacao, Thailand, Zuid-Afrika en dan nog half europa. Als Y strax groter is lijkt het mij heel leuk om met een Camper een maand door Australie te crossen. Dat wordt dus sparen EN groot nieuws..................nee niet zwanger ( over 2 dagen moet ik ongi worden, maar bruin vorige vrijdag blijft eng!). Y. haar eerste tandje komt door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En geen rare poep, geen gehuil. Alleen maar kwijlen. Maar dat deed ze al een paar weken.