Tjonge wat een wedstrijd. Man werd gek naast me op de bank haha. Ik ben zo moe, kon mijn ogen bijna niet open houden. Daarnaast is C. echt ziek aan het worden. Hoge koorst (39.5), en niet kunnen slapen. Ligt nu met een rompertje en slaapzak in bedje. Want alleen een slpaazakje vond ik ook wel weer koud. Hopelijk zakt de koorst snel. Ik slaap toch altijd slecht als ze zo ziek is hoor. Ga ik bijna ieder uur kijken.
Goedemorgen, WAUW, wat een wedstrijd hè? Toen het 1-1 werd, was ik even bang maar gelukkig hebben ze toch gewonnen Ik ben heel benieuwd wie vanavond wint, die wedstrijd wil ik in ieder geval wel zien Sterre, hoe ging het gisterenavond?? Sanne, kun je het dekentje niet ver onder het voeteneind instoppen dan? Zodat Feli het niet over haar gezichtje kan trekken? Melisa, wat zielig voor Chelsey dat ze ziek is geworden Hoe ging het vannacht en nu met haar? En mooie banner hoor Afrola, fijn dat je je iets beter voelt, maar helaas nog niet helemaal fit Hopelijk heb je goed geslapen en voel je je inmiddels helemaal beter! Pookie, yeah voor Yuna's eerste tandje En fijn dat ze er tot nu toe nog geen last van gehad heeft, houden zo! Ik heb hier het idee dat ik ook een nieuw tandje zie zitten, naast haar ondertandjes. En ik hoop dat je morgen gewoon ongesteld gaat worden dan! All, Veda slaapt nu ineens weer iedere dag tot na 7.30 uur, heerlijk En sinds twee dagen zegt ze echt (wel onbewust) mama Gisterenavond ook, en iedereen hoorde het gelijk. Ook niet mamamamamamama, maar echt maa-mah Zó schattig Fijne dag!
Lekker handig Wij hebben vorige week een dakkoffer besteld en vandaag komen ze hem brengen. Op internet zou je dan kunnen zien hoe laat ze verwachten te komen, maar dat staat er natuurlijk weer niet :x Zo maar even kijken of ik kan bellen, want om nou de hele dag te wachten is ook zo zonde. Ik wil dan niet buiten zitten want stel dat ik de deurbel niet hoor Zul je zien dat ze komen als ik met Veda boven ben
Wat een wedstrijd Ik vond niet alleen de 1-1 spannend, maar ook de laatste 5-10 minuten nadat de 3-2 was gescoord poe poe... Vanochtend vond J het weer welletjes om 5.15 uur en na drinken, wilde ze ook echt niet meer slapen GAAAAP @ Pookie, gefeliciteerd met 1e tandje en dat met alleen maar kwijlen @ Mosa, gefeliciteerd met Veda's eerste woordje . Hopelijk kun je een tijdstip achterhalen! Zo nu een poging wagen om te werken...
Afrola, was ik alweer vergeten ->) maar die laatste minuten waren idd helemaal spannend Vroeg ochtendje voor jou dan! Hopelijk voel je je ondanks dat vandaag wel een beetje fit. Ik heb gebeld over de dakkoffer, en ze komen tussen 11.00 uur en 14.00 uur. Maar die tijd ben ik sowieso meestal wel thuis, dus dat is fijn
Goedemorgen! Ik vertrek dadelijk naar de peace maker uitlees-kontrole. Ben wel benieuwd of er nog veel gezien is qua hart ritme. Fijne dag allemaal!
Meiden bedankt voor de 'suc66' !!! Het is redelijk gegaan en nu even afwachten wat het is geworden. Sanne: Hier vond ik Noah ook met een dekentje over zijn hoofd.. de eerste keer schrok ik me rot! Ik stopte het uiteindelijk van de slaapzak heel ver onder het matrasje, is zo'n ding met extra lange sleep. Nu met de warmte slaapt hij alleen in een zomerslaapzakje en het dekentje heb ik uit zijn bedje gehaald. Melisa: Mooie banner Hoe gaat het met Chelsey? Pookie: Joehoe Y haar eerste tandje! Mosa: Fijn dat veda weer als vanouds slaapt! En ook zonder katten blijf je stofzuigen en dweilen hoor haha, van de prairiehondjes kunnen we nooit zoveel rotzooi krijgen en noah is toch snel vies als hij over de grond rond kruipt. Awh wat schattig dat veda (onbewust) mama zegt Owh gelukkig weet je wanneer ze komen voor de koffer. Afrola: Zo dat is op tijd Werkse! Loe: Suc6 voor de controle! All: Wow wat een wedstrijd gister! Ik was om 20.45u thuis dus bijna de hele wedstrijd kunnen zien Joehoe, we gaan naar de finale!!! Zo en nu alles bij elkaar rapen (noah en moos) want moos moet weer voor z'n tandjes naar de dierenarts.
Loe: succes vandaag! Mooie banner he haha. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen klachten, dus kan nog niet geloven dat het raak is, ben nu steeds aan het broek loeren. Chelsey heeft redelijk geslapen. Om 4 uur heb ik even met haar beneden gezeten, en vanmorgen was het zo 7 uur. Ze heeft nog wel koorst, dus heb haar eenparacetamol gegeven en nu slaapt ze.
Sterre, nog even spannend dan tot de uitslag! Hopelijk krijg je hem weer zo snel als de vorige keer. En Moos alweer aan de beurt voor z'n tandjes, gaat snel! Hoe gaat het nu met het nieuwe hondje? Heeft hij inmiddels al een naam? Melisa, jij was tijdens je vorige zwangerschap toch zo ontzettend misselijk? Alleen maar lekker dat je nog niets merkt, hopelijk blijft dat nog een tijdje zo Hopelijk knapt Chelsey snel weer op!
Sterre, spannend! Je hebt t vast goed gedaan, heb er alle vertrouwen in hoor. Melisa, hopelijk word je ook niet misselijk! Wat zielig voor C., die combinatie met de warmte is natuurlijk ook niet fijn. Mosa, is de dakkoffer al gekomen? All, ze stonden me al op te wachten bij het ziekenhuis haha. ik hijgend, puf puf. O daar is ze............ jaa, daar ben ik. Hijgend en wel. Alles was ok, veel tachy's maar geen verdere problemen. Accuduur batterij was nog ok. Stond zo weer buiten. Voor een eigenaardig snel ritme wat optreedt moet ik nog een keer een recordertje vragen die je een paar dagen thuis kan hebben. Je hebt namelijk een boezem en kamer in je hart en mijn draad in de kamer staat uit, dus daar kunnen ze geen info uit halen. (hij kan niet aan in mijn geval). Dus helaas weten ze niet wat dat is. Aangezien ritmestoornissen in de kamer veel gevaarlijker zijn dan in de boezem, wil ik nog wel graag proberen erachter te komen wat dat is wat af en toe optreedt.
Melisa: Gelukkig een redelijke nacht gehad, hopelijk knapt ze snel op. Die eerste periode vond ik verschrikkelijk. Ik had steeds zo'n ongiekrampen en zelfs een keer een beetje paniekerig de gyn gebeld Hij kon er wel om lachen, de stommerd Maar achteraf heb ik de hele zwangerschap behoorlijk last van groeipijn gehad. Wanneer werd je met Chelsey zo misselijk? Mosa: Ik hoop ook dat ik de uitslag net zo snel krijg als de vorige keer. Maar ik ga ervan uit dat dat wel zo is. Ja het lijkt inderdaad steeds sneller te gaan bij moos. En nu hij zo oud is, worden de narcoses ook steeds zwaarder voor hem dus dat vind ik niet zo fijn maar goed, met lange tanden eten is ook moeilijk natuurlijk Hij ligt nu lekker te zonnebaden . Die nieuwe heeft officieel nog geen naam maar volgens mij is ie omgedoopt tot bink(ie)...vonden we wel grappig klinken. Jouw temp is helaas niet hoopgevend zie ik nu All: Ik zit inmiddels op dag 33 Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad, ja 1 keer maar toen had ik al bruin op dag 33 en nu nog niks. Baal er wel van maar ja, je doet er zo weinig aan. Vandaag zijn mijn mannetje en ik trouwens 8 jaar samen We gaan alleen niks speciaals doen. Vandaag is toevallig ook ons neefje (roy's petekindje) jarig dus daar gaan we heen vanavond.
Loe: Haha tegelijk gepost Dankjewel hoor dat je zo'n vertrouwen in me hebt (iedereen trouwens!) Hmm oke dus op zich alles goed alleen dat draadje in je kamer staat uit en daarom kan er geen info uitgehaald worden. Heeft die wel ooit aangestaan dan? Onee lees dat dat niet kan bij jou, waarom niet?
Loe, fijn dat alles oké was, maar wel goed dat ze even checken wat dat snelle ritme dan is. Sterre, Bink(ie) is idd wel een leuke naam. Later (als ik groot ben ) ga ik ooit nog eens een kater Kereltje noemen, vind ik ook erg leuk Vervelend dat je een lange cyclus lijkt te krijgen. Standaardvraag, maar weet je zeker dat je niet zwanger bent? En gefeliciteerd met jullie 8 jaar Wat een tijd al hè?! Ik heb mijn temp van vandaag nog niet eens ingevuld Die was nog een beetje lager, maar nog steeds niet ongesteld Irritant, nu toch alweer op dag 38 geloof ik :x Ik wil normale cyclussen :x Wel had ik gisteren met het plassen wat bruine prut, maar daar is het bij gebleven. Maar als het goed is, krijg ik hierna weer een wat normalere cyclus (meestal begin 30) dus dat zou mooi zijn O ja, de dakkoffer is er nog niet, ik hoop dat het niet lang meer duurt, want ik vind het heel irritant om nu boven iets te doen omdat ik dan bang ben dat ik de bel niet hoor
Mosa: Haha 'later als ik groot ben' . Kereltje is ook grappig. Als wij een (gewone) hond zouden nemen wil roy hem 'vriendje' noemen Inderdaad alweer een lange tijd en bekroont met een kindje samen Ik kan eigenlijk zo goed als zeker niet zwanger zijn. We hebben wel eens voor het zingen de kerk uit gedaan maar met mijn gehandicapte eileiders zou het wel een enorme stunt zijn haha. Maar je weet het niet...misschien word ik ooit nog wel zo'n suc6-verhaal Al vind ik dat ik dat al ben met noah maar dan per ongeluk zwanger worden ..nee ik ga te ver haha... Owh had niet gezien dat je je temp nog niet had ingevuld vandaag Maar nog lager dus Ik ben ook altijd zo bang dat ik de postbode dan mis als ik erop zit te wachten...is me dus ook weleens gebeurd Dat is echt balen dan Ik ben aan het genieten van een dagje hélemaal niks doen! Heb ik wel verdiend vind ik
En nog eentje van ons hele bed..let trouwens niet op de rommel op de nachtkastjes Bekijk bijlage 83928
Sterre: je weet het nooit he haha. Wij hadden ook gegokt op een half jaar klussen, en zie het resultaat (van 3 keer deze maand). Met Chelsey werd ik met week 6 geloof ik 's avonds heel misselijk. Bij week 7 kwam het ook overdag en kon ik niets meer binnen houden. Dus hopelijk blijft het nog even weg. Morgenvroeg doe ik nog even een zekerheidstestje. Kijken of ie wat duidelijker is, want gisteren heb ik het ook niet met ochtendurine gedaan. En voor die bandenpijn heb ik zelfs een extra echo gehad toen. Natuurlijk was er niets aan de hand. Nu weet ik dat het er bij hoort.