Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, je weet idd maar nooit, maar ik kan me voorstellen dat je niet verwacht zwanger te zijn. Maar even afwachten dan nog, hopelijk duurt het niet te lang meer.

En een dagje niks doen heb je zeker verdiend :)

Stoer bed hoor :D En een flink luxe zo te zien, heerlijk!

Melisa, geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dus wie weet heb je deze keer veel minder last van misselijkheid, ik hoop het in ieder geval voor je!

De dakkoffer kwam om 14.05 uur, maar ik was al bang dat hij helemaal niet zou komen. Dus nu staat er een doos van ruim 2 bij 1 meter in de kamer :)

Mijn moeder heeft net Veda even opgehaald, dan kan ik zo even naar het dorp. Ik moet eigenlijk naar veel winkels, en lopend met de kinderwagen gaat het allemaal een stuk langzamer. Dus zometeen maar even snel op de fiets alles halen.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Oeh nog een zekerheidstestje, spannend. Ik hoop dat ie lekker knalt! Maar jij natuurlijk ook :p
    Oh dus de misselijkheid kan nog komen dan, ik duim voor je dat dat deze keer weg blijft of i.i.g niet zo erg.

Mosa: Het bed is inderdaad erg luxe :):) Maar dat hebben we gedaan omdat ik er een aantal jaar geleden best slecht aan toe was met de reuma. De fysio was zelf een beetje bang voor een rolstoel :( Maar met een hoop therapie (bijna 9 maanden fysio en ceasar, allebei 2x per week) en flink wat positiviteit ben ik heel goed terug gekomen 8) Dus kom maar op wereld :p:D

Oke genoeg sentimenteel gedoe..:p

Fijn dat de koffer toch nog is gekomen! Haha geinig dat er nu zo'n grote doos staat. Heb je em wel goed binnen gekregen?
    Ik stond 2 jaar geleden met een zonnebank (in doos) buiten en we kregen em niet naar binnen. Liet die chauffeur me gewoon staan :$:x Heb ik buiten alles uitgepakt en in delen naar binnen gebracht. En natuurlijk even geklaagt bij het bedrijf, die waren not amused en so do I :x

All: Ik heb even flink geshopt, nieuwe dingen gehaald om oude spullen weg te gooien (die aangfikte ovenwanten bijv) Wat nieuwe speelgoedjes voor noah, een voelboekje en een soort pianootje. Bij de zeeman waren de rompers in de aanbieding, wel moeten graven naar maat 74 maar heb er 5 gevonden.

3. gimena

gimena Niet meer actief

Melisa: gefelciteerd met je zwangerschap :)

4. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre, wat een verhaal over die zonnebank! Belachelijk inderdaad! Mooi bed zeg!
    Aangefikte ovenwanten? eh...........die zijn hier ook nog aanwezig denk ik......

Mosa, alle boodschapjes kunnen doen?
    Leuk, zo'n joekeldoos in de kamer hihi. Heeft je vriend wat uit te pakken vanavond.

Melisa, ben benieuwd naar je test. Kom je hem hier showen?

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gimena: dank je wel!

Loe:als ik em goed op de foto krijg wel. Die van gisteren krijg ik niet goed op de foto.
    Fijn dat alles goed is met je pace-maker. Mag je trouwens op natuurlijke wijze bevallen?

Chelsey is nog steeds ziekjes. 39c koorts en spuitluiers. Ze hangt ook de hele tijd bij me op de bank. Zielig hoor.

6. Loe

Loe Niet meer actief

he gatsie, wat zielig voor chelsey. Houdt ze wel drinken binnen?

Ik mag volgens email van cardioloog naar gyn op natuurlijke wijze proberen te bevallen. Ook hoeft er blijkbaar geen inleiding te komen. Zowel vriend als ik vinden nu wel dat er heel makkelijk over gedacht wordt. Niet dat ik vind dat het niet zo kan, maar eerlijk gezegd heb ik geen zin in een weekendbevalling, avond/nachtbevalling, waarbij er alleen maar een arts ass cardioloog rondloopt, die mij helemaal niet kent, laat staan info heeft over mijn pacemaker. Heb ik eigenlijk gewoon niet veel vertrouwen in. Volgende week maar eens bespreken met de cardioloog.
    Misschien overdreven van mij, maar ik wil dit keer 'gewoon geen geklungel'.......

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Melisa!

Verder maak ik me ervanaf met een zwaai en/of knuf ;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, jeetje, dat de fysio bang was dat je in een rolstoel zou belanden :( Dat is heftig! En dat je een positieve instelling hebt, kun je wel merken :)

Irritant van die zonnebank zeg! De doos was denk ik een halve meter hoor, dus dan kan hij wel makkelijk naar binnen, maar het is een flink gevaarte.

Melisa, Chelsey heeft het wel flink te pakken zo te lezen :( Beterschap voor haar!

Loe, lijkt me heel goed en verstandig om je bevalling te bespreken in het ziekenhuis! Normaal wil je al niet voor verrassingen komen te staan als je gaat bevallen, maar in jouw geval al helemaal niet natuurlijk. Dus goed idee, en helemaal niet overdreven hoor!~

Salapio, zwaai/knuf terug dan :)

All, ik denk dat ik vanmiddag wel on 10 winkels ben geweest, maar in je eentje kun je natuurlijk veel meer opschieten. Ook nog wat leuke jurkjes voor Veda gekocht, ze gaat ook zo hard met kleertjes. Maar ja, wat wil je met haar lengte :)
    Weer verder voetbal kijken :D

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

even snel zwaai zwaai vandaag

@melisa wat zonde van chelsey dat ze zo ziek is! en hopen dat jij niet weer zo misselijk gaat worden als toen je van chelsey zwanger was!

@loe fijn dat het met je pace maker goed was, en ook fijn dat ze dat ene nog ff na gaan chekken, en zeker overleggen over je bevalling, snap dat je daarbij GEEN geklungel wil hebben!!

@sterre jeetje dat je miss in een rolstoel zou belanden, nou dat is niet nix nee! wel fijn dat het nu goed met je gaat! en wat een heerlijk luxe bed zeg :D!

@mosa heerlijk he, ff alleen shoppen, dat schiet zeker veel meer op, en lekker nog kleertjes gekocht voor veda, altijd leuk :D

@salapio knufknuf

@all.. ben benieuwd of spanje gaat winnen ja of nee...

groetjes!

10. Sannehai

hey gister de laatste nu de eerste! haha

hier is ons meisje ook ziek:( vannacht begonnen denk ik, ze lag maar te spoken en te doen, ik d8 even kijken en tempen, ja hoor 39,5! kvond het best wel heel hoog eigenlijk, zo hoog heeft ze het nog nooit gehad

dus ik zetpilletje gegeven maar ze heeft super onrustig geslapen, ze miept ook de hele tijd (logisch ook natuurlijk) vanmorgen had ze nog 38,7 dus wel een klein beetje gezakt maarja..

moet eigenlijk om 9u bij de osteo zijn, maar die bel ik wel ff, ff overleggen, want ik wil eigenlijk liever wel gaan, want anders word het er ook echt niet beter op, kan namelijk wel echt weer merken dat ze er nodig aan toe is....

nouja, groetjes allemaal!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, ik weet niet hoe laat je een paracetamol hebt gegeven, maar die werken in principe 6 uur lang, dus misschien is de temp daarvan nog laag.

Mosa, lekker geshopt. M zit al een behoorlijke tijd in dezelfde maat dus haar kledingkast puilt enorm uit. Toch heb ik me gisteren niet kunnen beheersen en een rokje en hemdje gekocht bij de hema (die hebben zulke leuke dingen!) :D

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: hopelijk knapt je meisje snel weer op.

Chelsey had vanmorgen weer bijna 39 graden koorts. Dat is dag 3, dus ik heb voor 10 uur een afspraak met de huisarts gemaakt. Vind het nu wel lang genoeg duren om aan te kijken hoor.

Verder had ik vanmorgen een super positieve test, dus kan ik dat ook direct melden bij de HA.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier de test, hij is niet heel duidelijk op de foto, maar denk dat jet het streepje wel ziet.

14. Sannehai

hoi hoi

@salapio feli heeft denk ik de paracetamol om 12u vannacht gehad, dus dan is het denk ik niet meer daar van, ik hou het gewoon in de gaten:)

ik heb net de osteopaat gebeld, ze zei dat ik best kon komen ookal had feli koorts, want dat een behandeling ook wel eens koortsverlagend kon werken, (zegmaar als er iets vast zit dat ze daar dan ook koorts van kunnen krijgen en dan als het weer losser is, het weer sneller verminderd)

ik wou zelf ook liever wel gaan, dus dat is wel fijn:)

kzit ook nog wel ff met morgen in mn maag.. morgen heb ik studiedag en zijn de kdv's dus gesloten, vorrige x ben ik niet bij studiedag geweest want toen had ik verlof,

en deze keer gaan we de nieuwe ruimte's inrichten, per september ga ik op een nieuwe babygroep werken, dus die moet nog ingericht enz worden. dus dat lijkt me wel erg leuk, en dat ik dan ook mn nieuwe collega's zie en dingen daar over kan bespreken over hoe of wat.

heb er eigenlijk dus wel zin in maarja, ik heb mn beste vriendin gevraagd om op feli te komen passen, en die heeft dat dus nog nooit gedaan, ik ga we alles opschrijven en uitleggen, en ik kan tussendoor natuurlijk bellen, maar toch weet ik nog niet zeker of ik ga.. als je kindje ziek is zorg je er zelf toch het liefst voor.. teminste dat heb ik.

nouja even kijken hoe feli het vandaag doet:)

groetjes allemaal!

15. Sannehai

@melisa ahhh ja ik zie het streepje hoor :D super!! en wat zonde van chelsey dat ze nu al 3 dagen zo'n koorts heeft.. zou er iets heersen? ben wel benieuwd wat de dokter er over zal zeggen..? want ik vind dat feli ineens ook zo'n hoge koorts heeft, meestal heeft ze maar max 38,5 nou suc6 in iedergeval:D en hem ook nog leuk nieuws melden, dat is altijd leuk natuurlijk haha.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan Hai niet een dagje thuisblijven? Ik werk in het onderwijs dus bij zieke kindjes neemt jan vrij.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sanne, wat zielig dat Feli ziek is :( Hopelijk valt het allemaal mee, en knapt ze snel weer op! Fijn dat je wel naar de osteopaat kon! En wie weet werkt het idd wel in haar voordeel :)

Lastig van morgen, maar misschien eerst nog even aankijken hoe het verder vandaag gaat met Feli? Wie weet valt het allemaal reuze mee en kun je morgen met een gerust hart gaan werken. En zou Hai niet vrij kunnen nemen morgen mocht ze nog wel ziek zijn?

Salapio, sommige maat 74-kleertjes zijn al te kort voor Veda :$ Dus ik ben nu aan het kijken naar 80, maar dat is puur omdat ze het voor de lengte nodig heeft.

Wat voor maat heeft M eigenlijk? Ik heb geen flauw idee wat een 'normale' maat is voor haar leeftijd.
    Maar leuk toch, evengoed af en toe wat kopen voor haar :) En ik hou ook van de Hema!

Melisa, mooie test :D En een duidelijk streepje hoor! Succes zo bij de HA, want ik kan me voorstellen dat je even wil dat ze naar Chelsey kijken.

All, mijn tempkaartje was al vaag, maar hij is er niet duidelijker op geworden vandaag :) De afgelopen twee dagen had ik iets bruin bij het afvegen, maar dat lijkt nu ook weg. Vreemd, maar we wachten het wel weer af, maar zo wordt het helaas wel weer een lange cyclus ;)

Fijne dag allemaal! Mijn vriend is vrij, dus we hebben veel klusjes gepland staan. Maar zo eerst even boodschappen doen...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie test Melisa.

*kriebeldekriebel*

:D

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gaat het al weer kriebelen salapio? Dat is wel snel haha.

Sanne: succes bij de osteopaat, misschien helpt het inderdaad wel iets.

Mosa: bij jou kan het ook nog alle kanten op gaan he.

Sterre: al ongesteld geworden?

Waar is Hanna eigenlijk? Heeft die al vakantie?

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

:D :D :D

Veel plezier dan maar ;)

En M zit nu in 86/92 (is 90 cm lang). Met een half jaar zat ze in 62/68, pas met 1 jaar in 74 ... (net aan)

Deel Deze Pagina