Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joehoe, heb ik het toch weer voor elkaar gekregen om de 500e post van dit topic te hebben :p :D
    Ik zit hier gewoon te veel :)

En zelf zit ik alweer bijna op de 7000 zie ik :$ En ik typ eigenlijk alleen maar hier, nooit ergens anders.

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee dames

@uniqua ik weet wel wie je bent hoor;) moest eerst ff denken maar nu weet ik het zeker:D fijn dat alles goed gaat, en al zelfstandig zitten wat knap zeg! en ook kruipbewegingen super hoor!!

@mosa haha kletskont;) ik post het meeste hier en verder overal een beetje waar ik 'denk' dat ik er iets van weet ofso hahahaha;)

@vliegen, ik word er gek van hier niet normaal! aghhh zal eens waterzakjes op gaan hangen bij de deur dat schijnt te helpen d8 ik...maarja als je dan naar binnen moet moet je tussen de waterzakjes door? hahahaha

groetjes!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, het is echt al warm! In de tuin heb je het minder door vind ik, maar ik ging net nog even naar de supermarkt (wil pasta voor Veda maken, maar we waren tomaten vergeten vanochtend ;)) en toen vond ik het flink warm. Morgen wordt het weer 30-35 graden :$

Wel een goede proef om te kijken of Veda vorige week door het warme weer slechter sliep, of toch door iets anders. Tot nu toe slaapt ze overdags en 's nachts prima, hopelijk blijft dat zo.

Sanne, waterzakjes ophangen tegen vliegen, nog nooit van gehoord! Hier ook veel vliegen, maar gelukkig ook 3 vliegenkillers in huis :D

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey uniqua, leuk dat je er weer bent.
    Ik houd je site nog wel in de gaten.

Wij waren inderdaad ook bezig voor nummer 2, en zijn inmiddels zwanger. Welkom terug.

Loe: wat een gedoe toch bij je. Het lijkt maar niet te lukken ontspannen zwanger te zijn he. Goed hoor, dat je niet over je heen laat lopen. Dit kindje moet gezond ter wereld komen als het kan! DIkke knuffel.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne, hoe is het met je meisje?

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Ik heb niks bijgelezen maar wilde even laten weten dat ik geslaagd ben met een 9 :$:D Ben natuurlijk errug tevreden!

Verder ben ik gister gevraagt als peettante door de broer van roy en zijn vriendin voor hun aankomende 2e kindje! Ik vind dat echt mega, super leuk, wat een eer! En wat een speciaal gevoel geeft je dat zeg :D

Ook ben ik nog niet ongesteld! Ik begin me toch stiekem zorgen te maken eigenlijk...niet dat het erg is maar het zou me toch wat zijn! En als het écht zo is...dan heb ik foto's laten maken van de week...:(

Zo en nu aan de kook en straks lekker zwemmen. Erg fijn met dit weer.

Liefs voor jullie allemaal!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: gefeliciteerd! En misschien toch eens een testje wagen? Nu weet ik van iedereen hier dat er wel eens een hele lange cyclus bij zit. Mosa en ik hadden dat ook.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Thanx :D
    Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad, voor noah ook al niet dus ik knijp em wel een beetje maar dan vooral omdat die foto's gemaakt zijn :( Maar je weet natuurlijk nooit, maar goed...

Jah...maak me er toch wel zorgen over :(

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, wauw zeg, een 9 nog wel :D Super, en knap hoor! Leerpikkie :p Gefeliciteerd!

En gevraagd als peettante, ook speciaal! Hier doen ze daar helemaal niet aan, maar wel bijzonder lijkt me.

En nog niet ongesteld, zo regelmatig ben je toch niet echt? Misschien komt het een dagje later ofzo, vanwege de warmte? Maar even afwachten, of als je nu al zekerheid wil, een testje wagen?

Melisa, een lange cyclus is mij niet onbekend idd :) Maar bij mij is het om en om, een normale en dan een lange ;)

Fijne avond allemaal!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar zouden die foto's zó schadelijk kunnen zijn dan? Ik zou daar niet zo over nadenken hoor :)
    Eerst maar eens afwachten waarom je nog niet ongesteld bent.

Als je tijd heb, moet je maar eens naar mijn tempkaartje kijken :) Wat moet ik daar nu weer mee :( Ik ben wel benieuwd naar mijn temp morgen, en ik vind het vreemd dat ik na twee dagen een beetje bruinverlies vandaag echt helemaal niets meer had.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre en Mosa moeten van mij morgen een testje wagen :D (a please toeoeoeoeoeoeoeoeoeeo)

En wat een eer Sterre! En een 9 gehaald = supergoed! Ik wil jou wel als student ;) (mijn tentamen is best slecht gemaakt en ik baal daar altijd wel erg van ...)

13. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik lees later bij hoor maar ik had even snel een vraagje en daarna moet ik er weer vandoor..

Maar D. wordt nu al zeker 1,5 week niet meer wakker voor de 5e fles.. En ze drinkt 'm ook slapend en heel traag en dus niet op.. Nu drinkt ze sinds vandaag heel snel haar flessen op terwijl ik altijd zeker 3 kwartier met haar zat!! Dus ik ga haar voeding straks verhogen en dan zien wat ze drinkt. Maar zal ik dan die 5e voeding er af laten als ze niet wakker wordt??

Ze heeft sinds dr geboorte al aangegeven wanneer ze voeding wil en we hebben haar ook laten bepalen wanneer ze haar 6e voeding er af wilde hebben en ze groeit als kool elke maand dus dat ging toen ook goed..

Het mag eigenlijk nog niet op 4 voedingen volgens het CB, maar wat als zij het er wel goed op doet net zoals toen we van de 6 naar 5 flessen gingen..

Wat zouden jullie doen??

We hadden vorige week de wekker ook gezet maar zijn we door geslapen en D dus ook tot 6u 's ochtends (haar 1e fles-tijd) terwijl dr 4e fles dus om kwart over 7 's avonds was! Dus ze kan het wel..

Sorry ik heb het even snel getypt dus het kan wat door elkaar staan allemaal :p .

Maar vraag me echt af wat ik zou moeten doen. Tips tips?

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarom mag ze niet doorslapen? Ik geloof dat het officiele rekensommetje is 1 uur slaap per halve kilo lichaamsgewicht. Je meisje weegt ruim 5 kilo, dus 10 uur slaap mag gewoon.

Ik heb verder geen ervaring met de regels van flesvoeding. Maar ik zou gewoon voeden op verzoek en dus ja: meer voeding per fles (als ze het opdrinkt) en lekker laten slapen (maar ik zou dan dus ook gewoon een fles geven als ze om 4u wakker wordt :D).

Ik heb T net in zn eigen kamertje op bed gelegd. Volgens mij had hij wel door dat het anders was want hij heeft eventjes liggen huilen. Maar ik zat net met M aan tafel dus het was eventjes pech voor hem. Achteraf wel blij, want hij is dus lekker zelf in slaap gevallen. Ik ben benieuwd of ik vannacht ook nog blij ben (als ik mn bed dus uit moet) :D :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, testen ga ik voorlopig echt niet hoor, dus zelfs smeken heeft geen zin ;) Maar misschien kun je Sterre overhalen :p

En T in z'n eigen bedje, ben benieuwd wat hij er vannacht van vindt :D

BabyD, ik denk dat het belangrijkste is dat je doet wat jou het beste lijkt. Jij kent je meisje het beste, en zolang je maar weet dat ze genoeg binnen krijgt met 4 flessen in plaats van met 5 flessen, zou ik dat mooi doen.
    Dus ik zou het uitproberen, en werkt op op lange termijn niet helemaal, kun je altijd weer terug veranderen. Maar lekker laten slapen, heerlijk toch?!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jij bent veel te boelkloedig Mosa ;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, liever boelkloedig dan een stresskip :p

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe anders heel boelkloedig een zwangerschapstest ;) :D

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik verveel me enorm. Jan is er niet. TV is stom. Heb geen puf in mn boek. Wil eigenlijk nieuwe boeken, maar dat heb ik uitgesteld tot het moment dat T op zn eigen kamer zou liggen: dan lees ik tenminste :D

En hier is het ook veels te rustig :)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jaja, dat zal wel :p Ik heb er eigenlijk nog helemaal niet zo vaak eentje gedaan, maar het is en blijft toch spannend.

Vervelend dat je je verveelt. Je schrijft toch ook nog mee bij de ...-mama's? Misschien is daar meer te beleven dan hier ;)

Sanne, hoe is je nieuwe fiets? Heb je daadwerkelijk 17 km gefietst? En hoe is het nu met Feli? En hoe doe je het morgen, toch thuis blijven?

Melisa, hoe gaat het nu met Chelsey?

All, Veda heeft weinig zin om te slapen ;) Het begon heel goed, om ongeveer 20.15 uur lag ze erin. Rond 21.00 uur werd ze wakker en sindsdien heeft ze er weinig zin in. Mijn vriend zit nu al een tijdje bij haar, hopelijk valt ze zo weer in slaap.

Deel Deze Pagina