Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    @Sterre,
    Gefeliciteerd, een 9 wow!

@BabyD,
    Als ze het zelf doet geen zorgen om maken.
    Hier heb ik een meisje wat sinds eergisteren op 3 flessen zit, ja het mag niet. (nog maar 5,5 maand oud)
    Jammer zolang ze het er goed op doet en alles loopt goed, lekker doen wat je zelf goed vind en wat je kindje aangeeft.
    Het advies van het buro sla ik altijd wel op en kijk wat ik ermee doe, meestal heb ik er niet veel aan.

@Hier,
    Ik ben doodop.
    Gisteren de avonddienst gehad (19:40-23:50) kom ik thuis zit m`n man met de kleine op.
    Die had vanaf 18:00 niet meer geslapen, ze huilde en jammerde.
    Om half 2 eindelijk ik m`n bedje op kunnen zoeken.
    En wat denk je, madam staat om 06:00 alweer heerlijk te roepen naar me.
    Fiepje wilde ze ook al niet, nu ligt ze voor de tv en het is stil.
    PPPPFFFF denk regelweekjes.
    Ze slaapt eigenlijk al weken goed door van 20:00 tot de volgende dag 8 uur zeg maar.
    Heb gisteren uit nood maar een pyjamapapje gegeven (vanaf 6 maand), ze heeft de fles niet leeg gedronken maar het vulde denk wel even voor der.
    Het is en blijft moeilijk waarom ze dan niet wil slapen en alleen maar huilt en jammert.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Uniqua, poeh, ik kan me voorstellen dat je moe bent! Hopelijk is het een tijdelijk iets, want van 20.00-8.00 uur slapen is natuurlijk wel erg lekker :D En misschien heeft ze een beetje last van de warmte?

Veda had gisterenavond ook last van de warmte (denken we), ze wilde ook totaal niet slapen terwijl ze heel moe was. Uiteindelijk sliep ze om 23.00 uur, maar gelukkig heeft ze wel de hele nacht doorgeslapen.

Pookie, ben jij eigenlijk al ongesteld?

Sterre, het zwemmen was zeker heerlijk? Ik neem aan dat je buiten zwemt met dit weer?

All, fijne dag!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa ik ben benieuwd naar je temp vandaag!! en ik vind dat je wel een spannend kaartje hebt hoor.. ahh jammer dat we je niet kunnen overhalen om te testen:p hihihi

@sterre Geflicitereerd:D een 9 wat goed joh! super hoor, en dan ook nog gevraagd als peettante.. helemaal leuk:D! en wil jij dan misschien voor salapio en mij testen...??? please please? ;) haha geintje hoor, maar gek bij jou, hoelang ben je nu overtijd? en zou het kunnen dat je zwanger bent? ik zou me niet te veel zorgen maken over die foto's hoor, komt wel goed:)

@baby d als je meisje lekker door slaapt zou ik het lekker zo laten:D ik heb vorrige x wel het advies van bureau opgevolgd, nou met als gevolg dat feli toen 5 flessen kreeg waarvan ze elke x maar super weinig dronk, omdat ze hetdus gewoon met 4 flessen wel kon.. niet handig dus, doen wat jij denkt dat goed is voor je meiske!

@uniqua wat zonde dat je meisje savonds even huilerig is, heeft ze dit altijd? anders zou het misschien nog kunnen dat ze honger heeft? of misschien gewoon even een huil uurtje? maar ik dacht dat ze ook koemelkallergie had? of ben ik nou ff suf? want feli heeft dat ook, en ik kan die pyama papjes niet geven, omdat daar melk in zit?

@salapio wat goed van t dat hij toch lekker zelf in slaap is gevallen in zn eigen kamertje, ik vond dat ook irritant hoor, dan moest ik gewoon Helemaal naar feli haar kamer lopen (2 stappen verder maar goed;) het idee;) hahahaha.

@all

feli is nog steeds ziek, tis sonde mn kleine mopske, gelukkig eet en drinkt ze nog wel goed, anders zou ik al weer bijna in de stress schieten of nu de goede tijd misschien weer over was...

maar gelukkig lijkt dit niet zo te zijn, alleen wel nog steeds dus die vervelende hoge koorts, gister had ze weer 40 graden toen dr zetpil was uitgewerkt en dus hups weer een gegeven.

vannacht heeft ze gelukkig wel lekker doorgeslapen, maar vanmorgen had ze weer 39, ze is een uurtje wakker geweest en ligt nu al weer heerlijk te knorren. had haar daarnet een zetpil gegeven voor dat ze naar bed ging, maar toen had ze evenlater weer gepoept, ik zag er wel wat slijmigs van zitten bij haar poep (sorry) maar zou ie nog wel werken denken jullie?

heb ook ff de dokter gebeld en mag vanmiddag even langs komen, ik d8 dat het me opviel dat ze ook vaak naar haar oortje pakte.. misschien oorontsteking ofso?

nou goed, vanmiddag horen we het weer:)

groetjes allemaal.. pff ik nog doodmoe.. ga miss zelf ook nog ff op bed liggen haha:p

4. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    #524 Uniqua, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    Gelukkig is ons meisje al over de koemelk-allergie gegroeit, ben ik echt blij om.
    Ze is anders heel erg vrolijk en blij en slaapt anders heel goed.
    Dit is dus anders dan anders.
    M`n man heeft haar gisteren meerdere malen melk aangeboden maar ze wilde het niet hebben, dus honger denk ik niet dat ze had.
    Een vriendin zei me net dat ik eens in der mondje moet kijken, misschien tandjes in aantocht.
    Ze slaapt gelukkig nu.

Jij beterschap met je meisje, hopelijk is ze snel beter.

Ja de warmte zaten wij ook al aan te denken, maar juist overdag slaapt ze een gat in de dag.

Je temp.kaartje gaat weer omlaag. :(

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda ligt in de box, en nu net 1 minuut geleden zie ik haar overeind komen, dat doet ze vaker, maar nu zit ze echt :D Dus van lig naar zit, dat is de eerste keer dat ze echt helemaal zelf gaat zitten :) Aah, wat kun je altijd vertederd zijn door dat soort dingen hè? Ze zit nu ook echt heel stevig.
    Vandaag de box nog maar wat verder naar beneden zetten dan ;)

Morgen is mijn vriend thuis, dus een mooi moment om maar eens een heel klein rondje te fietsen :D Met z'n tweeën vind ik toch fijner de eerste keer, dus ben benieuwd :) Maar het zal me verbazen als het niet goed gaat, en ik denk dat Veda het heerlijk vindt.

Sanne, wat zielig dat Feli nog steeds ziek is :( Goed dat je thuis gebleven bent en fijn dat je vanmiddag terecht kunt bij de HA! Een kindje heeft volgens mij best snel oorontsteking, dus als ze naar haar oortje grijpt dan zou je daar wel aan denken.

Ik zou niet weten of de paracetamol nog wel werkt als ze erna gepoept heeft, maar goed haar temp in de gaten houden, daaraan merk je het denk ik wel. Blijft hij hoog, dan zou ik iets eerder nog eentje geven.

Sterkte vandaag in ieder geval!

Mijn temp was trouwens nog steeds hoog, en nog steeds geen bruinverlies meer gehad sinds woensdag :(

Melisa, hoe is het nu met Chelsey?

6. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Dat lukt mij dus nou echt niet, terug naar bed te gaan.
    Vroeger had ik daar geen enkel probleem mee en nu???????????? :x

7. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Wat goed van haar, van lig naar zit.
    Wij hebben ook al gefietst met onze meid, korte stukjes maar wel erg leuk hoor en ik vind het echt wel een beetje eng/spannend met zo`n kleintje aan het stuur.
    Ze heeft heel de rit zitten brabbelen en kijken naar alles en nog wat.
    Ze pakte elke keer mijn duim vast met het fietsen.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, vind je het niet eng om nu al te fietsen dan?

9. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Zodra een kindje zelfstandig kan zitten mag ze mee op de fiets in de kinderstoel.
    Nu zijn het echt kleine stukjes hoor, de blok bij wijze om en dan weer naar huis hoor.
    Maar nee zolang het nu korte stukjes zijn vind ik dat niet eng voor haar.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, je kunt het zelf natuurlijk het beste inschatten wanneer het kan.

Volgens Salapio is de officiële richtlijn dat ze zelf moeten kunnen gaan zitten (dus van lig naar zit) wil je kunnen fietsen, daarom twijfel ik nog een beetje. Want zelf zitten kan Veda al wel een tijdje, maar zelf gaan zitten deed ze dus net pas voor het eerst.

Maar het lijkt me wel érg leuk :D

11. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    O daar wist ik niets van, ik dacht dat de richtlijn zelfstanig zitten zo bedoelt werd eigenlijk.
    Kan best dat Salapio het juiste heeft hoor.
    Ik durf het nu dus niet te zeggen.

Maar Het gaat goed met fietsen en zoals ik al zei het zijn kleine stukjes hoor.
    Ben benieuwd of je morgen gaat fietsen of niet.
    Heb je een stoeltje van Bobike?
    Ik wel en ik vind het dood eng dat op en afstappen.
    Anders moet je even droog oefenen, heb ik namelijk wel gedaan.
    Staat misschien rara voor je gevoel maar ben benieuwd hoe jij het ervaard.
    De oude type stoeltjes hangen aan het stuur en daardoor heb je meer ruimte en nu met Bobike hangen ze aan de stuurpen en komt het stoeltje echt naar het zadel.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb vorige week een moederfiets gekocht, met Bobike zitje en ik heb er al wel op gefietst zonder Veda. Het opstappen is idd even wennen, maar op zich ging het wel.

Nu Veda zelf ging zitten (weliswaar één keer, maar al vaker bijna, dus ik verwacht dat ze het nu snel onder de knie heeft) durf ik morgen wel even met haar te fietsen :) Nu weet ik zeker dat het niet te vroeg is, snap je?

Ik ga er vandoor, even met Veda spelen. Fijne dag!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen....

Ben heel hard aan het "werk" :):):)
    Kost weer erg veel moeite vandaag. Maar mijn lichamelijke conditie helpt niet mee (nog altijd problemen met keel en virus vind het heerlijk in mijn lichaam :( ben ook erg moe).

Lees ook over allerlei zieke kindjes, zielig.
    Hopelijk helpt antibio voor C!
    Hopelijk helpen de zetpillen voor F!

Welkom terug U, gelukkig hadden anderen wel door wie je was en kon ik door hun hints raden wie je bent ;)

Sterre, wow een 9 :$ Studiebol :p;)
    Ook al een rare cyclus

Mosa wat een kaartje, zou je je ei dan nog later hebben gehad? Echt raar kaartje ;)! Ik zou in jou situatie denk ik ook boelkloedig zijn, wel vervelend

t zou wel wat zijn als ineens iedereen weer zwanger is hoor :$:p

Ik verontschuldig me voor mijn afwezigheid van de afgelopen dagen, maar vrees dat het de komende dagen/weken niet beter word ivm verhuisperikelen, klussen etc etc.
    We hebben wel besloten 3 weken vrij te nemen voor het klussen, verhuizen om maar niet teveel in de stress te zitten en hopelijk knap ik dan ook echt fatsoenlijk op...

J schommelt ook nogal, de ene dag gaat het supergoed en vrolijk en vol energie, de andere dag hangerig/huilerig iets verhoging en ze heeft zoveel slijm in haar borst/keel/hoofd is heel zielig.
    Gisteravond ging het met eten helemaal niet goed, zodra we een hapje gaven stikte ze zowat, ik snapte er helemaal niets van, dus alles heel klein geprakt, maar dat hielp niets. Opgegeven moment ging ze toch kokhalzen, dus ik hield haar maar ondersteboven, kotste ze een heel verdroogd stug boom blaadje op. Had ze die blijkbaar naar binnen zitten werken 's middags, maar die wilde dus niet zakken. Daarna ging alles er gelukkig in hoog tempo weer in :), tot grote opluchting van paps en mams ;)

@ all dikke knuf en fijne dagen. Succes ook met de warmte

15. Sannehai

hoi dames

op www.veiligheid.nl staat best veel informatie over hoe en wanneer te fietsen met kleintje :)

wel een goeie vond ik : zo lang het kindje zelfstandig kan zitten, zo lang kun je ook met het kindje fietsen. qua tijd he is dit.

ook ergens las ik dat het zitje voorop was van kinderen vanaf 9 kilo! tot 15 kilo,... nou.. dat is feli nog lange niet hoor. .maar dat heb ik ook maar op 1 site zien staan, niet op die veiligheid site, dus daar zou ik niet helmaal van uit gaan.

owja ik heb dus echt gister die 17 kilometer gefietst! wow dat was wat zeg, na zo lang niet gefietst te hebben! wel heerlijk hoor met dat weertje, en ik weet al dat feli veel te zien zal hebben als we eens gaan fietsen, allemaal weilanden, paarden, koeien, brug, naja genoeg dus :D

khep haar daarstraks nog een zetpil gegeven, want ze had nogsteeds 39 koorts.. de kleine muppet. ze slaapt ook heel veel, maar dat is ook goed:)

groetjes!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo,

huis is weer schoon. Buitenboel is opgemeten door kozijnenboer voor offerte. Nu wachten tot vriezer gebracht wordt.
    Hoe kan het toch dat ik dat allemaal voor elkaar krijg op mamadag en papa op papadag alleen maar de vaatwasser uitruimt?????????????????

En mosa, nee hier nog geen ongi. Gisteravond wel weer een beetje bruin maar verder niets:(:(:(:(

17. Sannehai

ow jeej wat zonde voor Josien! een blaadje naar binnen gesmikkeld was toch niet zo lekker dus.. maar wel ff schrikken zeg.

@loe goedemorgen:)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

:D:D Ik stel in mijn hoofd regelmatig dezelfde vraag, mannen ;):D:D

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gezellig; bij de school hiernaast het huis hebben ze het afscheidsfeest met een soort musical. Het klinkt heel gezellig..........over 11 jaar zijn wij ook aan de beurt;)

@Loe; wat een gedonder weer. Hopelijk komt er een resultaat uit de suikertest. En cervix??????? Ik had er nog nooit van gehoord maar het klinkt best eng.

@Uniqua; ahhhhh nu weet ik weer wie je bent. Was je vorige naam nog niet anoniem genoeg?

@salapio; Wat een lekker ding die T. zelfs met zo'n text op T-shirt:p

@sterre; Peettante en een supercijfer voor examen, gefeliciteerd!
    O, o en ook nog niet ongi......... Misschien ligt het aan het weer??????

@mosa; Zeker een spannend kaartje!!! Wanneer een boelkloedige test?? En Veda kan ook zelfstandig gaan zitten!!! Joepie, kan ze mooi mee op de fiets!

@sanne; ziek kindje met dit weer...............zielig. En de zetpil, als het goed is werkt die heel snel. Binnen het half uur zie je al effect, ff aankijken maar.

@afrola; nog steeds niet beter:x Rot virus!!!! Fijn dat je nu wat"rust" krijgt met 3 weken vrij. Hopelijk gaat het klussen en de verhuizing voorspoedig. Wanneer krijg je eigenlijk de sleutel?? Of had je die al:)En ondeugende J eet boomblaadjes..........pff gelukkig ben ik dan niet de enige Y eet alles op wat los en vast zit. Laatst nog een hap krant. Zie dat dan maar uit het bekkie te vissen.

@sanne; fiets zitje vanaf 9 kg:$:$:$ dat is Y ook nog lang niet. Ik weet ook nog niet hoe we dat gaan aanpakken met de maxi-cosi. Ik denk eigenlijk dat we qua lengte binnenkort wel naar een ander stoeltje moeten overstappen. Maar welke??????????? Keuzes:(

20. Sannehai

hoi hoi

@pookie ja nee feli dus ook niet, maar ik denk dat dat ook niet persee zo is hoor...d8 ik?? maar hoe lang is yuna nu dan? en kan yuna al zelfstandig gaan zitten? ik zag ook pas vanaf 9 mnd ofso dat je dan weer een andere stoel kunt gebruiken ofso? naja feli is dr nog lang niet aan toe, ze zit nog niet en ze past nog makkelijk in de maxi, en 9 kilo haalt ze nog lang niet hahaha

Deel Deze Pagina