Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb toch ff mijn agenda erbij gehaald.
    Voor mijn zwangerschap had ik altijd cyclussen van 30-34 dagen maar wel met een lf van 14 dagen.

Deze cyclus had ik op dag 18 t/m 22 best vervelende buikkrampen.
    Op dag 24 en 30 bruin slijm en nu zit ik dus op dag 31.
    Temperatuur gisterochtend was 36.8 mar dat is bij normaak tijdens de LF.
    Ik moet dus maar afwachten maar ik vind het wel vervelend hoor dat wachten! Laat het nu maar gewoon doorbreken!

Misschien dat ik het spiraaltje er maar uit laat halen en terug ga op de pil. Zeker met die buikkrampen rond eisprong en de overtollige afscheiding en vervelende draadjes maken het spiraaltje toch niet een fijne anti conceptie methode.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, hoe is het nu met je? Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis? Als je je zoveel zorgen maakt, lijkt het me heel vervelend dat je weer op de volgende afspraak moet wachten ;)

Afrola, ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met werken vandaag! Gelukkig is het al bijna weekend :) Maar wel vervelend dat je gezondheid zo blijft aanlummelen :(

En logisch dat je hier minder bent als jullie druk zijn met het huis! Komt nu wel erg dicht bij hè? Leuk hoor! Verstandig dat jullie 3 weken vrij nemen!

Wat eng van het blaadje dat Josien opgegeten had ;) Gelukkig was dat de oorzaak van het slechte eten, maar vervelend dat ze toch een beetje blijft kwakkelen :(

Sanne, knap hoor dat je gisteren toch gefietst hebt! Maar wel heerlijk weer natuurlijk. Leuk vooruitzicht dat Feli binnenkort meekan.
    En zielig hoor, Feli nog steeds niet lekker ;) Maar fijn dat ze veel slaapt!

Pookie, vrouwen zijn beter in multitasken hè, dus logisch dat wij meer dingen op een dag kunnen doen dan mannen :D
    En het bruin is misschien een voorteken van je ongesteldheid? En je bent niet geneigd om een testje te doen om een zwangerschap uit te sluiten?
    En ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt over het spiraaltje, misschien idd maar eens nadenken over de pil dan.

All, ik heb straks mijn moeder gebeld, die is hier naartoe gekomen, en we hebben een klein rondje met Veda gefietst :) :D Het ging hartstikke goed, ze bleef heel erg goed rechtop zitten en ze vond het prachtig :D Ze had constant een big smile op haar gezichtje :) Dat ga ik dus vaker doen nu, en dan een beetje opbouwen, maar toen ik fietste merkte ik ook heel goed dat Veda het nu wel aankan.
    Ik ben er nu helemaal vol van :D Ik vind het ook heerlijk om dan binnenkort niet alles meer lopend te hoeven doen!

Ik heb nog eens even goed naar mijn tempkaartje gekeken, stel dat mijn eisprong later is geweest, dan zou hij misschien op dag 30 geweest kunnen zijn? Gelukkig hebben we op dag 28 nog een zekerheidsklusje gedaan :D Dan zou mijn lage temp van pas en de spotting een innesteling kunnen zijn? Ik weet het ook niet, dat heb ik nog nooit eerder gehad, maar ik blijf het vreemd vinden. Die 2 dagen voelde ik me qua buikpijn ook ongesteld, alleen het zette niet door. Nu heb ik ook geen last van mijn buik meer, dus ik ben benieuwd of mijn temp nu hoog blijft.
    Wel balen, want inmiddels alweer dag 40 ;)

Oh oh, ze gaan timmeren bij de buren ;) Hopelijk blijft Veda slapen, want het viel me al 100% mee dat ze net zo makkelijk ging slapen ondanks de warmte.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah zeg, ze timmeren echt heel hard :x Voorlopig slaapt Veda nog, dus *duim duim duim* dat dat zo blijft!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; wie heft hier nu een zekerheidstestje nodig:p

Ik wacht nog 3 dagen, dan is het er zeker wel. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat na 1,5 jaar klussen voor de 1e ik meteen de 2e cyclus zwanger zou zijn terwijl ik een spiraaltje heb.

Maar lekker dat Veda het fietsen leuk vond. Yuna vind het ook geweldig. Ik denk niet dat er veel kinderen zijn die het niet leuk vinden!

Het is warm@!!!!!!!!!!!!!! En buiten gewoon HEET. Ik zit eraan te denken om het grasveld van de school te kraken. Er is toch niemand. Zet ik daar een teil met water neer voor Y en een tuinstoel voor mama. Drinken mee en dan maar afkoelen!!! Eerst Y maar de fles geven en in bedje leggen als ze niet gaat slapen op naar plan B.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, ik dacht zelf al toen ik het typte over het zekerheidstestje: zou ik het wel doen? :D ;)

Zou idd wel apart zijn als je ondanks spiraaltje nu ineens zwanger zou worden, maar je weet het niet natuurlijk. Maar omdat dit pas je 2e cyclus is, kan het natuurlijk ook nog een beetje in de war zijn. Maar die buikpijn toen is wel vreemd dan, je zou idd denken dat toen je eisprong was.

Nou ja, we wachten het allebei wel af ;)

Het is idd echt HEET buiten! Ik ben ook nog niet veel buiten geweest, in de tuin met Veda vind ik het veel te warm. Zometeen ga ik wel even haar badje laten vollopen, dat zal ze wel leuk vinden als ze wakker is.
    Maar goed idee om naar dat grasveld te gaan!!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mosa dag 30 en innestelingsdip + spotting zou ook nog goed kunnen spannend hoor!! en irri dat ze zo hard aan het boren zijn zeg!

@pookie haha je optie op dat grasveld lijkt me ook wel heerlijk hoor!

@ hierzo

bah te heet niet normaal ik zweet overal, sinds ik feli heb gekregen zweet ik ook ineens veel meer als anders, echt irritant maarja, niets aan te doen.

feli nog steeds koorts gelukkig door de zetpil nu wel wat gezakt naar 38,1.

15.40 bij de huisarts zijn dus ben benieuwd.

dames ga nog ff wasje opvouwen, bah bah en groentehap maken voor feli, heb net broccoli snijboontjes en een aardappel gekookt dus ff pureren zo en in de vriezer/koelkast.

ik heb ook echt buikkrampen vandaag zeg jeetje.. je zou denken buikgriep ofso ik weet het ook niet, heb verder geen klachten ofso maar vind het wel irritant.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bereid je maar vast voor op verlies zondag :)
    Octopus Paul kiest Spanje als winnaar WK | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Sanne, succes bij de huisarts straks! Ben benieuwd of ze een oorontsteking heeft.
    En vervelend van je buikkrampen ;) Hopelijk word je niet ziek!

Bubsie, hoe is het eigenlijk met jou? Lukt het rustig aan doen een beetje? Wie weet ben je al weer bevallen (zou mooi zijn natuurlijk!), maar ik hoop in ieder geval dat je binnenkort weer een update komt doen :)

8. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    @Mosa,
    Leuk dat het fietsen zo goed is bevallen en dat je er goed gevoel van hebt gekregen.
    Heerlijk fietsen nu met die meid.

9. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Onze meid heeft 39,4 graden koorts dat verklaart waarom ze gisteren en vandaag al helemaal uit der doen is.
    Vanavond zetpilletje zetten.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #550 Sterre82, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    Melisa: Fijn dat je test duidelijk positief was!
    Arme Chelsey, hopelijk slaat de antibiotica snel aan.

Sanne: Hoe was het bij de HA?
    Ik heb ook weleens gehoord dat zakjes met water kunnen helpen tegen vliegen. Mijn opa legde bijvoorbeeld ook altijd stuivers neer tegen de mieren maar of het echt werkt heb ik eigenlijk nooit op gelet ;)
    Zo jij bent stoer met je 17 kilometer fietsen!

Loe: Ik zou maar goed aangeven wat je angsten zijn, vind inderdaad dat ze erg makkelijk zijn in jouw zkh.
    Hoe is het vandaag gegaan?

Uniqua: Ik heb heel erg hard nagedacht maar ik weet écht niet wie je bent :)
    Onee! Wacht ik weet het al...schiet me ineens te binnen :D Hoi, welkom terug!
    Oef wat een nachtje.. hopelijk gaat het snel weer over. Oh lees nu dat ze koorts heeft :(

Salapio: Awhh wat een lekker mannetje!

Mosa: :D leerpikkie :D
    Ik ben op zich niet regelmatig, tussen de 28 en 33 dagen, maar heb nog nooit zo lang op m'n menstruatie hoeven wachten.
    Jouw kaartje maakt het wel spannend...ik zou er toch maar eens een testje tegenaan gooien hoor :p Je LF heeft nu wel lang genoeg geduurd naar mijn zin ;):D Lees nu over je theorie over dag 30...zou ook kunnen .. je maakt het wel spannend hoor.
    Ik zwem binnen, er is geen buitenbad maar binnen is lekker koel hoor.
    Leuk zeg dat het fietsen met Veda zo goed ging. Maar hoe ga je dat dan doen als jij bijvoorbeeld even naar de winkel gaat, hoe neem je veda dan mee in de winkel als je op de fiets gaat?

BabyD: Ik zou het jullie meisje gewoon lekker zelf laten bepalen en inderdaad anders de andere flessen wat groter maken, dan weet je zeker dat ze genoeg krijgt.

Afrola: Ik voel me met dit soort punten inderdaad wel een studiebol :D
    Owwh hahaha had J een blaadje opgegeten :$:D
    Heel slim om lekker vrij te pakken voor de verhuizing e.d.!
    Jij had het trouwens laatst over biologicals maar daar kom ik niet voor in aanmerking...tenminste, als ik me goed heb laten informeren, of misschien zijn 'de regel' inmiddels ook wel veranderd.

Pookie: Jij op mamadag wat minder doen zodat papa op papadag ook wat te doen heeft :p
    Jij ook al zo'n gekke cyclus :(

Bubsie: Zag dat je nog niet bevallen bent, hoe gaat het met je?

All: Vandaag gewerkt maar bij ons was het goed uit te houden gelukkig.
    Ben daarna naar de kruidvat geweest om testen te kopen en er gelijk eentje gedaan toen mijn moeder weg was maar deze was negatief :( Van de ene kant jammer, én omdat ik dus niet zwanger ben én omdat ik dus al op dag 36 zit, dus een lange cyclus :( maar van de andere kant was ik er dan helemaal niet gerust op geweest v.w die foto's en omdat ik nogal veel wijntje gedronken heb de laatste tijd..(krijg je van al die feestjes :p) Dus nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.

Morgen ga ik lekker naar de kapper! Is ook alweer een tijdje geleden.
    Verder ga ik heerlijk genieten van eindelijk weer eens een vrij weekendje zonder dat ik hoef te leren o.i.d. Heerlijk!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Uniqua, zielig voor je meisje dat ze ziek geworden is, maar het verklaart idd wel veel. Sterkte!

Sterre, balen van de negatieve test :( Irritant dan, zo'n lange cyclus ineens! Maar misschien door het warme weer, volgens mij kan dat wel. Nou, hopelijk word je nu wel snel ongesteld!

De komende tijd ga ik alleen maar gewone rondjes fietsen met Veda, maar ik heb met de fiets gelijk zo'n buggy-mee gekocht, dus dan kun je de buggy meenemen op de fiets. Dus zo kun je het doen als je naar een winkel moet, dus wel handig. Een buggy hadden we toch al gekocht voor de vakantie, dus ook voor op de fiets komt hij mooi van pas.

Leuk, morgen naar de kapper! Alleen de puntjes of iets meer? Ik moet voor de vakantie ook nog, binnenkort maar vast een afspraak maken.
    En heerlijk, een weekend zonder leren of iets :) Ik kan me voorstellen dat je daar wel aan toe bent!

All, Veda heeft net een hele tijd gezwommen in haar zwembadje, heerlijk vindt ze dat. En net genoten van haar witlof met ham en kaas :) Jamjamjam doet ze dan :D

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  14. Sannehai

hoi dames

@uniqua ahh je meisje ook al zo'n hoge koorts! vandaar dat ze uit dr doen was! beterschap

@sterre he wel jammer eigenlijk dat ie niet posi was of?? maar wat je zegt, dn hoef je je ook geen zorgen te maken over die foto's en wijntjes

@mosa ik zag het ook ja van die octopus, achja we zullen zien!

@all

dokter zei dat het w.s. een zomergriep was, dat hadden veel kindjes nu zei hij, en anders als ze morgen miss nog vlekjes kreeg, kon het de 6e ziekte zijn. hij zei dat het wel 5 dagen kon duren, hoop het niet voor mn meisje! maar dat de koorts niet zo veel kwaad kon als het maar niet hoger werd dan 43 volges mij.

ook heeft hij ff naar een moedervlek van mij gekeken die op mn borst zit, gelukkig hoefde ik niets uit te doen haha, en die gaan ze dinsdag weg branden, aghh heb ik geen zin in want ik ben een chikken hahaha, maar goed hij zag er niet eng uit ofso maar hij zei dan kan hij dat ook niet worden, dusja en feli wil er ook steets aan frummelen haha

nou dames tis hier niet te harden zo warm zeg bah!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ah zo met een buggy, had ik niet eens over nagedacht eigenlijk :) Wel handig hoor.
    Ja wel een beetje balen van die test maar ja, het was anders ook wel te mooi om waar te zijn natuurlijk. Ach ja, nog een paar maandjes en dan gaan we toch voor het echie...word er alleen wel een beetje zenuwachtig voor als ik merk hoe ik er nu alweer mee bezig ben :)
    Ik weet nog niet wat ik ga laten doen bij de kapper, ik denk gewoon safe de puntjes :p
    Hmm lekker witlof met ham en kaas, daar maak je mij ook wel blij mee.

Ocotpus Paul: Die blijkt de vorige finale ook mis gehad te hebben dus nederland word gewoon kampioen :D

Sanne: Awh arme Feli, hopelijk is het snel over en krijgt ze geen vlekjes!
    Ieks een moedervlek wegbranden..nee daar was ik ook geen goeie voor hoor. Je zou denken dat als je bevallen bent e.d je wel wat gewend bent maar toen ik afgelopen maandag bloed moest laten prikken vond ik het wéér eng :):) Die vrouw vroeg nog heel lief 'gaat het wel'... :) Ja hoor mevrouw en héél hard de andere kant opkijken haha.

Hier zat er vanmorgen trouwens een spin in mijn BH :$ Ik was gelukkig al wakker genoeg om hem eruit te schudden en toen hij op bed viel heb ik em snel doodgemept met een washandje...(was snel even naar de badkamer gerend en dat kwam ik als eerste tegen) Jakkes zeg!

Dadelijk lekker pizza eten!!!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, hopelijk heeft Feli niet de 6e ziekte, maar fijn dat het verder mee lijkt te vallen. Nu maar hopen dat het niet zo lang meer duurt!

En vervelend van die moedervlek, zou ik ook eng vinden! Maar wel goed dat ze hem weg gaan halen.

Sterre, bah zeg, een spin in je bh :$ Ik zou me doodschrikken! En doodmeppen met een washandje, ik zie het al voor me :D

Geniet van je pizza!

Wij eten zo loempia's van de chinees :) Daar had ik nu echt zin in, en weer om te koken is het ook niet.

17. Sannehai

@sterre ahhh een spin in je bh aghh hopelijk toch niet zo'n formaat als die wij hier pas gevonden hadden;)

en wat je zegt, over een paar maanden ga je al weer voor het echie :D super leuk hoor, ik wil eigenlijk ook al wel, maar hai nog niet, maarja we doen het nog steeds zonder condoom en hij weet dat ik niet aan de pil ben, dus ik denk niet dat hij het erg zou vinden als het bij ons ook een x raak is :)
    en die moedervlek ja ieuw ik vind het ook maar nix, maarja danben ik dr wel vanaf:)

18. Sannehai

@mosa, van de chinees?, vietnameese loempia's zijn veel lekkerder hoor ;) ;) ;) hahaha nee hoor, smakelijk!!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Dat was ook mijn idee daarom ging ik ook voor makkelijk vandaag met eten, veel te warm. Waren de loempia's lekker?

Sanne: Haha nee het was maar een kleintje gelukkig! Anders had ik em niet zelf gemept hoor..dan had ik roy wakker gemaakt :):)
    Oh dus jullie sexen zonder jas...tja dan zit de kans erin dat het weleens raak zou kunnen zijn. Word je dan niet zenuwachtig 'aan het eind van de maand'... Ik ben wat dat betreft echt een control-freak .. ik kan niet zo goed tegen onzekerheid :) Daarom heb ik ook een haat-liefde verhouding met m'n temp-kaartjes..vooral als ze zo wazig zijn :x hihi :p

All: M'n mannen zitten in de douche en zo te horen hebben ze plezier :D Straks ga ik lekker even douchen en dan lekker banken..het liefst met een glaasje wijn maar ik durf niet...stom he :) Toch even netjes wachten tot ik ongesteld ben ;)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, oke, dus jullie doen het nu echt zonder voorbehoedsmiddelen, spannend hoor ook al zijn jullie nog niet 'echt bezig'.

En ik zou niet weten waar we hier in de buurt Vietnamese loempia's kunnen halen :D Maar die van de Chinees vind ik ook erg lekker :)

Sterre, ik zou persoonlijk niet nu nadenken over alcohol hoor. Sowieso, als je zwanger zou zijn, dan is er pas vanaf 6 weken een bloedband, dus iets drinken mag volgens mij best. Ik zou me over zoiets geen zorgen maken :) Je hoeft je ook niet meteen klem te zuipen :p

Veda slaapt al anderhalf uur en is gelukkig meteen gaan slapen. Omdat het gisterenavond al zo'n drama was om haar in slaap te krijgen, was ik er nu door de warmte van vandaag helemaal bang voor, maar gelukkig ging het goed :)
    Fijne avond nog!

Deel Deze Pagina