Mosa: Leuke foto's! Wat lijkt...onee wat is ze al lang En dat 'grote' badje hebben wij ook gekocht vandaag Maar het is wel echt een groot badje hoor, ik pas er ook nog bij als ik wil Ik vind haar trouwens op die laatste foto erg veel op jou lijken!
Leuke foto`s van Veda. @Melisa, Je bent zwanger! Van harte gefeliciteerd, het is me denk een beetje voorbij gegaan dat je het hier vertelde. Voor de rest niet echt bijgelezen. Het is hier net een hel met het weer. @sterre, Ik heb je uitgenodigt op Hyves. Leuk, als er nog iemand wil?
Sterre, en ze heeft ook al echt hele lange benen Ik hoop maar dat ze binnenkort wat minder hard groeit, want het gaat nu wel erg hard. En dat is een fijn badje vind ik! We hadden eerst een kleinere (we hebben er in totaal denk ik 4 gehad al ), maar daar klom ze telkens over de rand heen op het gras Hier blijft ze tenminste in liggen, dus deze gaat ook mee op vakantie Kunnen we hem ook een beetje als box gebruiken. We horen de laatste tijd ineens heel vaak dat ze sprekend op mij lijkt. En ik zie zeker overeenkomsten met babyfoto's van mij, maar nu vind ik dat lastiger te zien. Maar wel opvallend dat eerst mensen haar op niemand van ons in het bijzonder vonden lijken, terwijl ze haar nu op mij vinden lijken. Uniqua, het was vandaag idd wel érg warm hè? Iets te veel van het goede, maar we mogen natuurlijk niet klagen. Hoe is het nu met je meisje?
Uniqua, ik heb niet echt hyves, alleen voor een ander forum had ik het een keer nodig, dus er eentje onder Mosa aangemaakt. Maar ik vind het wel leuk om foto's van je meisje te kunnen zien, dus dit is mijn hyves: Mosa Profiel - hyves.nl
Mosa: Leuk he als ze zeggen dat je kindje op je lijkt? Ik loop altijd over van trots als ze zeggen dat Noah op mij lijkt Noah is dus hier al uit het badje gekropen en 1 keer ook over de rand gekieperd...vond hij wat minder haha.
Ik ben dan idd ook heel trots Oh, dus Noah gaat er ook in het grote badje gelijk vandoor Dat is wel jammer dat hij het doorheeft, dan zal hij het wel vaker doen ook. Ik was allang blij dat Veda het niet doorhad
Zo, het gaat tekeer hier Echt zo hard onweren en waaien, gewoon een beetje eng zo hard. Apart altijd, dat Nederlandse weer!
Ik deed net de laptop dicht, en ineens sloeg de bliksem hier ergens dicht in de buurt in Ik schrok me dood, het was zo'n keiharde klap en zo'n felle flits Het blijft ook maar flitsen op dit moment, erg vreemd weer. De stoppen sloegen ook door hier Hopelijk valt de inslag mee! Het blijft ook echt noodweer. Ik ben helemaal niet zo bang voor dit soort dingen, maar ik begin het echt een beetje eng worden Zo erg heb ik het volgens mij nog nooit gezien. Gelukkig slaapt Veda rustig door Maar ik zou haar bijna uit bed halen om bij ons te laten zitten
Mosa: Ik vind dat soort weer ook best eng Moet ook niks van onweer hebben. Hier heeft het tot nu toe alleen geflitst en wat gebommeld maar nu gaat het iets harder...ben benieuwd wat het vannacht gaat doen. Hopelijk een goede nacht voor iedereen!
Mosa, snap wel dat je daar onzeker van wordt ... nog even geduld hebben dus . En wat stoer van Veda! Dat wordt lekker fietsen . Leuke spam! En dat grote badje hebben wij ook Melisa, leuk aan opa/oma vertelt, hoe was de reactie? Sanne, hopelijk gaat het alweer beter met je meisje Sterre, leuk geslaagd dus bij H&M. En ik ga ook voor winnen (komen vrienden hier kijken). Met M&T gaat het supergoed. M is soms wel een beetje jaloers maar dat uit zich vooral in haar houding, meestal leg ik T (indien mogelijk) dan even in de box en knuffel even met haar of ik probeer haar bij het gebeuren met T te betrekken. Als ik T zit te voeden dan haalt zij haar eigen baby T (babypop) en gaat ze die ook voeden en op de weegschaal leggen enzo. Verder is ze vooral veel aan het knuffelen met T en T kan zn ogen niet van M afhouden. Laatst zei M: Ik hou van T ... *smelt* Lijken op .... hier allebei op Jan ... dus we moeten nog maar ff door (hoewel M wat gedrag betreft sprekend op mij schijnt te lijken) Onweer, hier ook flinke knallen. Wij zijn allebei fan van onweer, maar M werd altijd hysterisch wakker dus ons enthousiasme is wat gedempt. Maar M heeft overal doorheen geslapen (en T niet wakker geworden van knallen). Joepie!
Goedemorgen, Zal zo eens even bijlezen. Maar heeft er al iemand getest??? Hier was het gisteravond ook spectaculair met onweer en flitsen (80 per minuut of zo?) en regen. Ons balkon stond onder. T was ook wel ff nodig, want pfoe wat was het benauwd! Tot zo...
Jaja het was wel een weertje gisteravond. Het was ook nog een ware wolkbreuk. Y werd door al het geroffel op het dak wakker en wilde niet meer slapen. Dus naar onze slaapkamer gehaald want daar was minder herrie en was het iets koeler. Toen gezellig met zijn 3-en in bed naar de lichtshow buiten en North Sea Jazz op TV gekeken. Althans papa en mama keken Y lag al heel snel weer te pitten. En na de heftige regen sliep ze weer lekker verder in haar eigen bedje. @mosa; Hoe is temp nu????????????????????? Hier weer wat bruin wie weet vandaag dus echt ongi. @salapio; Wat een moppie is M!!! Zo lief. En doorgaan totdat je er eentje hebt die op jou lijkt Aan hoeveel dacht je?
Goede morgen, Hier klein dilema, Ik vraag me af hoe en welke maat jullie hebben? Ik gebruik altijd Pampers. Nu is er bij Etos een mooie reclame 2+1 gratis. Welke maat moet ik gaan pakken? Ik gebruik nu nummertje 3 van Baby dry. Ik heb deze week een proefpakketje gehad van nummertje 3 Active fit. Vond die ook heel lekker zitten bij haar. Nu zit ik op de site te kijken naar welke nummers enz. Nu het volgende: Pampers Active Fit Maten 3 (4 - 9 kg) 4 (7 - 18 kg) 4+ (9 - 20 kg) 5 (11 - 25 kg) En je hebt Pampers Baby-Dry Maten 2 (3 - 6 kg) 3 (4 - 9 kg) 4 (7 - 18 kg) 4+ (9 - 20 kg) 5 (11 - 25 kg) 5+ (13 - 27 kg) 6 (16+ kg) Ons meisje is nu 7235 gr. aan gewicht. Maatje 4 lijkt me wel wat maar je kan ook 4+ nemen. Waarom laten ze de gewichten zoveel over elkaar heen lappen vraag ik me dan weer af, vind ik dan weer zo moeilijk. 4+ lijkt me dus echt nog wel te groot maar zal ik nu maatje 3 of maatje 4 in gaan slaan? En je kan niet even enkele Pampers uitproberen (proefpakettje) Hoe doen jullie dan en welke maat hebben jullie nu? Vind de keuze zo moeilijk. Heb trouwens nu nog 1 pak Pampers liggen van Babydry nummertje 3.
Goedemorgen! Salapio: Wat leuk dat M ook babypop T dan ook gaat voeden Lijkt me een erg grappig gezicht. En awwwhhh dat zijn inderdaad van die smeltmomenten als ze dat zegt. Haha jij hoopt dus dat er voorlopig geen kindje op jouw lijkt, kan je nog even doorgaan Hier worden alleen maar jongens geboren en heb al tegen roy gezegt dat wij ook doorgaan tot we een meisje hebben Fijn dat beide kinders lekker doorgeslapen hebben! Afrola: Hier ook heel veel geflits. Wij zaten een keer in een restaurant en toen kwam er een wolk voorbij met alleen maar weerlichten erin, dat was erg apart om te zien..voor de rest was er niks. Pookie: Jullie dus een gezellig familie-avond/nachtje in bed met onweer en NSJ All: Hier heeft het flink geregend, onweer viel wel mee. Het is helaas nog steeds best warm hier, kon er gewoon niet meer van slapen We hebben de deur nog wel open gehad gisteravond maar we hebben even geen hor erin zitten (die was kapot) dus nu zitten er allemaal vliegen binnen...grrr...rotbeesten. Straks maar eens op jacht met de vliegenmepper. Verder is het bruin gestopt...hopelijk zet het nog wel door vandaag.
Uniqua: Wij hebben toevallig net maatje 4 baby dry meegenomen gister. Onze jongen is 7,5 kilo. We hadden ook een proefpakketje met maat 4 active fit en die zit hem ook goed. Die 4+ zou ik nog niet pakken, denk echt dat die nog te groot zijn. Maat 3 past hier trouwens ook nog wel maar hij is er te lang voor aan het worden, in de breedte gaat het nog wel. Daarom onze keuze om nu voor 4 te gaan.
Goedemorgen, Salapio, goed dat je M overal zoveel mogelijk bij betrekt, en lief hoe ze met haar broertje bezig is En idd maar doorgaan tot jullie een kindje krijgen dat op jou lijkt Afrola, ik las ook dat het onweer ook vooral in Utrecht en Gelderland was. Gelukkig heeft Veda overal doorheen geslapen, dat is wel fijn Pookie, zou fijn zijn als je ongesteld zou worden! Weet je al wat je met het spiraaltje doet? Uniqua, Veda was pas 8 kilo en we gebruiken tot nu toe nog maat 3. Dat gaat eigenlijk prima nog. Ik heb nog 2 pakken en dan wil ik overstappen op maat 4. Maar je zou toch ook nog bijv. 1 pak in maat 3 en 2 in maat 4 kunnen kopen, of 2 in maat 3? Maar ik denk dat je het het beste in kunt schatten op basis van hoe maat 3 bij je meisje zit. Sterre, wat vervelend dat het bruin gestopt is, hopelijk komt het wel nog vandaag. En omdat het gisterenavond bleef regenen, moesten wij ook met het raam dichtslapen, echt bloedheet Om 4 uur heb ik maar het raam en de balkondeur wagenwijd open gezet, dat was wel lekker. Bubsie, ik ben nog steeds benieuwd hoe het met je is All, mijn temp is nog steeds hoog, dus ik begin nu een beetje aan testen te denken. Alhoewel ik wel in mijn achterhoofd hou dat mijn eisprong ook op dag 30 geweest kan zijn, en dan zit ik pas op 12 DPO. Maar die spotting van pas blijf ik zo apart vinden. Maar ik wacht het nog wel een paar dagen af, eerst maar eens zien of mijn temp ook daadwerkelijk hoog blijft. Vandaag een drukke dag. Net flink schoongemaakt in huis, straks even een rondje fietsen met z'n drieën (wat leuk om te zeggen ) en dan komen vrienden met hun dochtertje van 9,5 maanden langs. Vanavond natuurlijk voetbal, mijn ouders, broer en schoonzus komen weer kijken. Spannend
Hey meiden Hier een hels avond en nacht gehad met onweer Wow ging hier te keer brrrrrr Heb het helemaal niet op onweer Hier in het oosten is alles of niks Maar wel afgekoeld maar nu schijnt de zon weer Vandaag verjaardag van thijmen vieren Morgen officiel jarig maar vandaag komt beter uit omdat iedereen dan werkt maandag Wij hebben voor thijmen een meegroei driewieler gekocht kan hij tot en met 3 jaar mee doen Liefs Tijgertje23