Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey!!!

tis hier nog steeds geen baby helaas.
    misschien toch wk baby (ahhaha).
    morgen naar de gyn, en dan zou er over inleiden worden gesproken. dus best spannend. als zie ik wel tegen het inleiden op. bang dat het heel heftig wordt kwa pijn.
    maar zal het morgen wel eens ff bespreken.
    als alles goed gaat ben ik in ieder geval eind volgende week mama.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, alvast gefeliciteerd dan met je grote knul :) En veel plezier met het feestje vandaag!

Hoe gaat het verder met jullie?

bubsie, wat rot dat je nog steeds niet bevallen bent, ik had er op gehoopt! Spannend! Bij mij begon het op een zondagnacht toen ik 13 dagen overtijd was, dus wie weet komende nacht ;) Zou mooi zijn als het alsnog vanzelf op gang zou komen, maar anders heel veel succes bij de gyn morgen!

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Tijgertje, Gefeliciteerd met Thijmen en veel plezier vandaag!

@ Mosa, ik zou ook maar eens aan testen denken vandaag, vooral omdat je zelf denkt dat je eisprong als ruim 18 dagen geleden was. Spannend hoor!

@ Pookie, gezellig met z'n drietjes op bed, gelukkig kon ze uiteindelijk in haar eigen bedje weer verder slapen :)

@ uniqua, ik gebruik elke keer zo lang mogelijk de kleinste maatjes. Ben dus pas toen J. 9 kg was helemaal overgegaan op mtje 4, al had ik mtje 4 al wel in huis voor 's nachts, maar overdag krijgt ze vaak genoeg een schone luier, om toe te kunnen met kleinere mtjes. Ik vind mtje 4 ook nu nog aan de grote kant, op KDV krijgt J. ook nog regelmatig mtj 3 om.

@ Bubsie, nog niet bevallen :$, wow wat zul jij het zwaar hebben met dit weer zeg. Heel veel sterkte!

En dan komt zo mijn post op eerdere berichtjes...

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, weer een beetje bijgekomen van alle onderzoeken van de week. Je was wel echt binnenstebuiten gekeerd. Wel goed dat ze even alles ging checken, wanneer krijg je nu de uitslag?
    Je komt niet in aanmerking voor biologicals. Hmm, vreemd voor wat ik ervan heb begrepen, maar goed ik weet er niet heel veel van en er zijn veel varianten binnen reuma, tis toch een moeilijke ziekte!
    Wat een dondersteen is Noah toch, maar wel een watterratje dus dat ie nu al de watterreservoirs los rukt :D
    OOH lees je geheimpje, wat grappig.
    Jammer, toch een witte test. Als je dan eenmaal gaat testen heb je toch hoop ;). Lees nu dat je ws ongesteld bent geworden. Weer door naar de volgende cyclus :)

@ Mosa, je eerste fietsritje met Veda gehad, lekker hoor!
    En Veda die al in haar handjes kan klappen, leuk he?!
    Josien doet dat ook sinds ze met haar opa klap eens in je handjes heeft gespeeld, een keer of 20 achter elkaar, ze gaf elke keer aan dat ze nog wel een keer wilde, dus opa ging maar door ;) :D
    Leuk zeg pasfoto's voor V gemaakt voor ID kaart. Toch knap als ze kleine kindjes er goed op weten te zetten volgens de regels :). Nu ik jullie over de ID kaart hoor bedenk ik me dat we die voor J niet eens hebben gemaakt toen we naar Zwitserland gingen, oops.
    Wat een schattige foto's van Veda gister in badje, heerlijk :)

@ BabyD, moeilijk hoor dat je meisje zoveel moeite heeft met poepen. En jij stootte je meisje tegen de boxrand, zoiets is wel heel zielig, maar het overkomt ons allemaal hoor. J zat gister ineens lego te eten in een winkel waar we laminaat aan het kopen waren. Gelukkig had ik het door voor ze ging slikken.

@ Loe, meer moe, nou met dit weer in combi zwangerschap snap ik dat wel hoor! Lekker rustig aan en veel snurk snurk als het kan ;)
    Leuk dat je laminaat gekozen hebt, echt leuk dat kamertje binnenkort echt leuk aanzien krijgt, ben nieuwsgierig naar de foto's!
    Hoe voe je je verder. Nog erg zenuwachtig en zorgelijk over snuf? Wanneer krijg je uitslag over vruchtwater?

@ Melisa, hoe gaat het met Chelsey en met jou? Leuk dat je het opa en oma hebt verteld, wordt het zeker echter van :)

@ Pookie, leuk met kamper door australie :). Dat lijkt mij ook leuk, ivm congres ben ik al eens 2 weken in Australie geweest maar dat was echt te kort!
    Irritant he dat die kids alles in de mond stoppen en opeten. Hier is ook niets veilig voor J.

@ Sanne, je hebt je nieuwe fiets binnen. Heerlijk. en gelijk 17 km gefietst, sportief, maar is ook wel lekker met dit weer fietsen, vang je tenminste nog een windje :)
    Goed dat je gepraat hebt met Hai over wel of niet een 2e. Ik lees vaak genoeg, dat mannen het condoom vergeten, en vrouwlief denkt er niet aan om het te zeggen omdat ze zwanger wil worden en vervolgens is manlief laaiend als ze toch zwanger is.

@ Salapio, wat een heerlijk mannetje is T toch. Met een geweldige romper :D:D

@ Paul de octopus, tja, maar piet parkiet en de octopus in sealife scheveningen en de voorspellers in afrika en bij boulevard zijn wel voor Nederland, Meeste stemmen gelden???
    Oh Mosa, zie nu dat jij ook al de verschillende berichtjes hebt gezien hihi.

@ Uniqua, gossie je meisje ook al ziek, gaat het al beter?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, ik heb met Veda ook regelmatig geoefend met klappen hoor, en dan is het zo leuk als ze het ineens zelf doet :) Maar opa is bij jullie dus druk bezig met dat soort dingen :D
    Ik merk dat Veda sowieso wel met interactie bezig is, want zwaaien en hoera (handjes in de lucht) gaat ze nu ook een beetje doen.

Oeps, geen ID-kaart voor Josien toen jullie naar Zwitserland gingen :) De kans dat je gecontroleerd wordt is natuurlijk niet zo groot, maar toch moet je hem wel hebben. Maar nu weet je het voor de volgende keer ;)
    En eigenlijk meteen de eerste pasfoto was goed, net alsof Veda wist dat ze recht vooruit moest kijken ;)

Is het gelukt met het laminaat gisteren? Wanneer krijgen jullie de sleutel, volgende week al? Voor de bouwvak toch?

All, wij zijn aan het wachten tot Veda wakker wordt, dan kunnen we fietsen. Gisteren vond ik het uiteindelijk te warm, dus toen hebben we niet gefietst. Nu hebben we al het oude brood verzameld, dus we fietsen even naar het park om brood aan de schaapjes en geitjes te geven. Veda kijkt dan echt haar ogen uit :)

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    nu nog even ego...

Gister flink aan de shop geweest, laminaat voor op de 1e verdieping en zolder besteld, in totaal ruim 100 m2 :$. Gelukkig was er airco in de winkel :);):)
    Bij de laminaat winkel kwam ik ook leuke stof tegen voor gordijnen. Nog maar even gewacht met bestellen, maar de kleur wel opgeschreven :)
    Ook hebben we vloertegels voor in de keuken, hal en toilet en de tegels voor in de badkamer besteld :).

Nu moeten we alleen nog behang uitzoeken. Maar we kunnen hier geen behang winkel vinden, raar :(. Maar eens op internet gaan zoeken waar we die winkels wel kunnen vinden!

Verder vind ik het te benauwd en heb nog steeds last van mijn keel :(.
    J eet echt alles wat ze onderweg tegen komt, gister had ze ergens een heel klein legoblokje gevonden terwijl ik eerst nog de grond leeggehaald dacht te hebben voor ze aan de kruip mocht in de winkel. ik zag haar smakken en toen kon ik het blokje gelukkig op tijd uit haar mond vissen!

Onweer, J is er gewoon doorheen geslapen :$. T was hier echt heftig maar ook wel spectaculair al dat geflits. Ook veel regen, buren stonden te hozen vanwege al het water op het balkon. Ik zag ook wel dat het balkon onder stond, maar het kwam nog niet door de deur naar binnen :). Ik heb alleen de keuken gedweild, was vergeten dat er nog een raam open stond :)oops, die stond echt blank.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, goed geslaagd dus gisteren, fijn! Als het uiteindelijk helemaal klaar is, zou ik het erg leuk vinden om wat foto's te zien :)
    Aan wat voor soort behang denken jullie?

Schrikken van dat legoblokje zeg! Je moet echt overal ogen hebben om op te kunnen letten hè?

En balen zeg, dat je nog steeds last hebt van je keel :( Duurt érg lang, misschien toch nog maar eens naar laten kijken of is dit normaal?

Hoe gaat het nu met de bv eigenlijk? Loopt het nog allemaal goed?

Mooi zo, Veda wordt wakker, dus fietstijd :D

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, morgen gaan we naar de notaris en dan worden we ieg juridisch eigenaar. Verder zei de projectleider dat we in principe morgen de sleutel wel mochten krijgen, maar hij wilde geen afspraak maken. Toen ik zei dat ik wel graag een tijd wilde omdat ik eigenlijk iemand van Vereniging Eigen Huis mee wilde nemen toen wilde hij daar helemaal niet aan. Of we kregen de sleutel voor de bouwvak zonder opleveringskeuring en als we perse een opleveringskeuring wilde dan werd het pas na de bouwvak.
    Opleveringskeuring moest hij met zijn baas overleggen, kostte meer tijd bla bla bla.
    Hij zei dat hij ons eigenlijk matste als we voor de bouwvak de sleutels kregen.

Hub heeft toen besloten dat we toch voor de bouwvak de sleutel wilde, dan maar zonder opleveringskeuring, maar nog altijd hebben we maar een vage toezegging.

Ik word een beetje tureluurs van die man, elke keer dat we hem spreken zegt ie weer wat anders.

Dus ik hoop wel dat we de sleutels krijgen morgen, maar ik heb er niet alle vertrouwen in ;).

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Van mijn keel wordt ik zelf ook niet vrolijk, duurt veels te lang :(.
    Ik was laatst bij de ha en die gaf toen aan dat het naar zijn idee nog wel een maand kon duren nadat ik van de keelpijn af was voor ik me weer fit voelde. Hoe lang het mocht duren voordat ik van de keelpijn af was zei hij niet. Hij vroeg toen wel of ik al eens pfeiffer had gehad, want misschien had ik daar wel last van. Ik heb dat toen weggewuifd, daar geloofde ik nog niet in. Maar ik vind het toch wel raar dat het zo lang duurt ;). Vraag me verder af of het zin heeft om weer terug naar de ha te gaan. Aan een virus kunnen ze namelijk neit veel doen :x

BV gaat nog goed, geef nu 's ochtends en 's avonds. Maar twijfel wel of het voor mezelf goed is om door te gaan. Of zou het beter zijn om te stoppen zodat ik zelf beter word. Is bv (op dit moment) zo'n aanslag op mijn lichaam dat ik mede daardoor niet beter wordt??? Of ligt het ergens anders aan???

@ Behang, voor op de kinderkamer en werkkamer willen we vliesbehang met een oneffenheid. Die kunnen we dan evt nog in een leuke kleur verfen.
    Voor onze slaapkamer willen we iets met blauw/turquoise en dan dacht ik aan grijs, maar we vinden veel in combi met bruin en ook nog wel wit.

TZT zal ik foto's plaatsen :).

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hier maar even snel een uitgeputte djaar.

Mijn meisje houd me de hele dag bezig met haar huilen en vragen om aandacht. Daarnaast heb ik nog steeds te veel voeding voor haar en duurt het dus lang voor ze goed verzadigd is en geeft ze nog steeds veel terug. Het valt me erg zwaar om de dagen alleen met haar door te brengen en te ontdekken wat er aan de hand is. Ik kan haar heel moeilijk laten huilen maar moet soms ook gewoon mijn rust hebben.

Morgen intakegesprek van het CB, ik ben erg benieuwd.

De warmte hier in huis speelt ons geloof ik beide parten. De kleine meid heeft alleen maar haar pamper aan en dat is genoeg met die 29 graden in huis denk ik.

En voor de liefhebber is hier dan ook een kiekje van ons klein wondertje (hoewel zo klein is ze ook al niet meer) in mijn album.

tot snel!!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    jeetje meiden wat is het warm!!!!!!!!!!!!
    dacht dat het wel lekker afgekoeld was na die bui van gister. nou alleen toen was het lekker tis hier nog steeds 27 graden in huis zit voor de ventilator buiten is het helemaal benauwd. ga straks nog wel ff in het zwembadje denk ik. ff afkoelen.
    en manlief ligt gewoon in de zon, nou het zweet breekt me al los al doe ik nog niks. aankleden en douche is helemaal een ramp, ka ngelijk weer douche. bah. van mij mag het echt minder or.

kan je meissie niet zien op je album djaar.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, wat een gedoe over het huis dan :x Heel irritant lijkt me!
    Alvast succes morgen, en ik hoop dat jullie dan idd de sleutels krijgen!

Dus je keelpijn is helaas afwachten :( Maar het zou best kunnen dat het nog geven van bv het herstel vertraagd. Lastig wat je dan zou moeten doen, en het is denk ik ook iets waar je niet achter komt.

Maar hopelijk voel je je in ieder geval binnenkort weer wat beter en energieker!

Djaar, lastig dat het niet allemaal soepeltjes verloopt bij jullie! En ik kan me heel goed voorstellen dat het je zwaar valt om lange dagen alleen met haar te zijn, vooral als ze veel huilt :(
    Maar misschien heeft ze nu ook een beetje last van de warmte, dat hebben veel kindjes. Uiteindelijk krijg je er wel wat handigheid in om in de meeste gevallen te kunnen zeggen wat er scheelt bij een kindje, maar dat duurt even.
    Sterkte, hopelijk kom je snel ook wat meer aan je eigen rust toe!

Lieve foto! Maar wat lijkt ze op jou :$ Lief hoor!

All, heerlijk gefietst straks en ook nog even 'gespeeld' in een speeltuin :D Veda lachtte heel hard op de schommel, zo leuk vindt ze dat :)

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @bubsie; heb mijn album aangepast nu zou je haar wel moeten zien.

@Mosa; ook wij gooien het hier op de warmte hoor. En ja die lange dagen alleen met haar zijn killing vooral in de hitte en met de vermoeidheid. Gelukkig heb ik nagenoeg geen last meer van de hechtingen (hoewel ik vanmorgen nog een verstopte hechting zag, na twee weken nog ??!!!)

Tja de kleine meid lijkt inderdaad erg op mij, hoewel de meesten dat niet zien. Pas als we mijn babyfoto's tevoorschijn halen is de gelijkenis duidelijk. Het is helaas voor djaarman en echte mini-me hahaha.

Oeps ze meld zich weer, tot later.

Have fun vanavond allemaal met het voetbal !!!

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@afrola ja dat wil ik dus niet hebben dat hai dan ineens moeilijk zou gaan doen, maar dat zou ie ook niet doen hoor, maar tis meer dat het hem nu gewoon nog ff niet uit komt:) wat een gedoetje bij jullie met het huis zeg, heel irritant! en misschien verder afbouwen met b.v. ja moeilijk lijkt me dat, het is wel volges mij een aanslag op je gezondheid b.v. geven dus het zou misschien wel kunnen dat als je dat minder geeft, je misschien meer antistoffen voor jezelf houd? maarja zeker weten doe je het ook niet natuurlijk...

@djaar wat jammer dat nog niet alles even lekker loopt, het is ook moeilijk hoor om te weten wat er met je kleintje is, ik vond dat ook heel erg, zeker in het begin, en dan ook nog van die lange warme dagen alleen met haar, ik snap dat dat echt nog niet zo fijntjes is! en zonde dat ze zich nog zo verslikt bij de borstvoeding, heef je zus geen goeie tips voor je die goed werken?? suc6 hoor! en wat een dotje is het zeg :D

@bubsie hee nog geen baby! die wil gewoon pas komen als we wereldkampioen zijn;)

@mosa wat een super leuke foto's van veda!! ikw il ook nog een wat groter badje erbij, want hier kan ze alleen maar in zitten zegmaar, en dan moeten we dr steeds vast houden, als we een wat groter badje hebben kan ze ook een x op haar buikje spelen haha

@all

feli heeft dus toch de 6e ziekte te pakken, ze zit helemaal onder de vlekjes, maar niet echt op dr benen en armen, en ook niet zo veel op dr gezichtje, meer dr romp

zielig hoor! maar gelukkig heeft ze geen koorts meer! dus dat is al heel wat, ik heb nog heel het internet afgestruind om te kunnen vinden of ze nou wel of niet naar het kdv mag morgen van de ggd, want op internet stond dat de 6e ziekte besmettelijk is totdat de vlekjes weg zijn...

maar ze mag toch gewoon komen heb ik uit eindelijk gevonden, want het is een onschuldige ziekte. naja, heeft ze die maar vast gehad;)

morgen dus weer aan de slag.. vrijdag hebben we een feestje van mn beste vriendin in tilburg omdat ze geslaagd is, wel gezellig, wel een gepuzzel en gehaast, want ik moet tot half 7 werken en jolanda(omi) gaat oppassen op feli, maar die willen we toch ook wel weer om 23.00 halen savonds

naja komt vast wel goed:p hahaha groetjes allemaal

wat een snik hitte he, hier ist niet uit te houden!! enne hup holland hup!!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, fijn dat je in ieder geval geen last meer van de hechtingen hebt!
    En leuk dat ze ook echt op jou lijkt :) Ik dacht het meteen al, maar ik heb je natuurlijk maar één keer gezien.

Sanne, wat rot dat Feli toch de 6e ziekte heeft :( Maar gelukkig is dat onschuldig en kan ze morgen wel naar het kdv.

All, een gezellige middag gehad met onze vrienden, en Veda heeft leuk met hun dochtertje in het badje gespeeld. Inmiddels heeft ze d'r oranje outfit weer aan, dus we zijn er klaar voor :D

Ik vind het best spannend vanavond! En alhoewel ik er een beetje een hard hoofd in heb of Nederland wel gaat winnen, gok ik toch op 3-1 voor Nederland :D

Veel kijkplezier in ieder geval!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Balen hè van voetbal, en helaas ook wel een beetje door de scheidsrechter :x Maar ja, we overleven het vast wel weer ;)

Slaap lekker allemaal!

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hiep Hiep Hoera
    Me ventje Thijmen is 1 jaar geworden vandaag

Gister verjaardag gehouden
    Leuke cadeautjes gekregen
    van ons heeft hij een meegroei driewieler gekregen

Van oma en opa een mee groei schommel
    Van onze vrienden een loopauto
    En van andere oma's geld

Alweer 1 jaar oud wat gaat het toch hard met de kinders

Min puntje we hadden van de belastingdienst een meevaller gekregen wat blijkt gister onze koelkast die is kapot :x
    Maar ja manlief is ff naar hengelo ook ff kijken voor een paar kleine waaiers voor de kinderen op de kamer
    Op Kyano zijn kamer is het nu alweer 30 graden
    En op Thijmen zijn kamer is ook niet te houden

Meiden heb een vraag
    s'Morgens krijgt thijmen papje maar dat wil hij niet opeten
    alleen maar drinken en dat is nu zo'n 4 a 5 dagen aan de gang
    zou het door de warmte komen
    Of heeft hij het papje al bekeken

Weet me echt geen raad zodra hij het papje ziet
    schreeuwt hij en huilt hij en houdt zijn lippen stijf maar als je m drinken geef dan doet hij zijn mondje open

Liefs Tijgertje23

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijgertje, gefelicteerd met de verjaardag van Thijmen!!!
    Hij heeft leuke cadeautjes gekregen zo te lezen.

En die pap kan je denk ik best vervangen voor een boterham en dan proberen of hij wat melk wil drinken uit een fles of tuitbeker.
    Svinthe eet ook niet elke dag een papje en dan probeer ik dit ook.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nog even op het forum hier.
    Veel te veel om bij te lezen.

Djaar, wat is Janne een schattig meisje.
    Mooie foto hoor!

Afrola, lekker shoppen met dit weer :D
    Maar wel goed geslaagd zo te lezen.

Mosa, huh dag 43 al en nog geen ongi...
    Doe eens een test meid :D:D!!!!!!
    Mooie foto van een dromerige Veda!

Bubsie, succes bij de gyn vandaag!

Uniqua, nieuw hier of een nieuwe naam, of ???

Melisa, zwanger??? gefelicteerd!!!
    Ik wens je een fijne zwangerschap!

Zo, een paar blz terug gelezen en ik hoop dat ik niet heel grote dingen gemist heb...
    Anders seint iemand me wel in he?
    In Frankrijk is het nog steeds heel lekker en leuk.
    We gaan zo gezellig naar een dorpje.

Fijne dag allemaal!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey Hanna,
    Ben je weer terug of kom je gewoon even spieken?

Tijgertje: gefeliciteerd met je "oudste" kanjer.
    Chelsey is ook slecht aan het eten en drinken deze dagen, komt denk ik echt van de warmte. Als zij haar pap niet wil, geven we een fles met boterham. Kost even wat extra voeding, maar zo krijgt ze we alles binnen.

Ik heb net nog maar een testje gedaan, want ik voel me echt niet zwanger. Die werd al positief voor ik er naar kon kijken. Nu stop ik dus echt met testen, en ga het maar geloven!

Deel Deze Pagina