Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, fijn dat het nu al zo'n stuk beter gaat met Feli!

Veda slaapt nu, en zodra ze wakker is, gaan we naar mijn moeder om het te vertellen :)

2. Loe

Loe Niet meer actief

whoeeeeeeeee wat is er net weer veel gekletst.

Mosa, ik zat net aan mijn boterham en toen dacht ik: ronde 2? Niet dat het ertoe doet natuurlijk, maar jullie waren toch 'bezigende' vanaf januari??
    Ik vond klachtjes ook wel prettig, behalve die van rond de 8 weken, whahaha, die misselijkheid en dat in slaap vallen. Ik lach er nu om, maar ja toen was t niet leuk natuurlijk.

Nijn, wat een ontzettend lieve foto. Jullie hebben beiden donkere ogen he? (tenminste jij bent toch vriendje op mijn hyves?) Durf het soms niet meer te vragen, omdat ik niet altijd nog de nickname hier en de echte persoon kan samenkoppelen. Ik word oud. Maar ik weet t wel zeker denk ik, voornaam J?
    Knappe meid hoor!

Fijn dat het beter gaat met Feli Sanne! Misschien heeft er iets lopen broeien ofzo met die warmte? Dat het is gaan smetten?

Oja, Mosa, hoe ik het aan wil pakken: nou ahum, gisterenavond dachten we ineens: we vragen gewoon niets op, en dan zeggen we: is het nog niet aangekomen? Op die manier weet mijn ziekenhuis niet van de second opinion, hebben we geen gezeur daarover. Aan de andere kant: je hebt er toch gewoon recht op, ze moeten je normaal behandelen, ook al zouden ze er pissig om zijn. Dus ik denk, ik ben van plan morgenochtend te bellen en te vragen mijn medisch dossier te sturen naar amsterdam.

oja nog iets, weer Mosa: hoe zat het nu ook alweer met je werk? Begon dat na de zomer? Ga je het dan ook gelijk vertellen?

Veel plezier straks met vertellen bij je moeder!:)

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nijntje: wat een leuke foto's!
    (Wij wonen echt in Maaskantje!)

Afrola: New kids is mateloos populair onder jongeren, via Youtube. Nu wordt er een film van gemaakt, idee van Reinout Oerlemans. Moet je maar eens zoeken op youtube.

En klachtjes: ach ja, hoort er bij. Hopelijk kan ik er wel gewoon door werken.

Chelsey trekt zich nu echt overal aan op, alleen staan lukt nog niet echt. Ook heeft ze de TV ontdekt, kan er minuten verwonderd naar kijken. Alsof ze het nog nooit heeft gezien haha.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, vanaf januari? Toen was Veda nog geen eens 2 maanden (en hadden we nog niet eens seks gehad na de bevalling :))In april hebben we één keer seks zonder condoom gehad (achteraf niet rond de eisprong), en daarna hebben we besloten ervoor te gaan. Dus in mei/juni ronde 1, en nu ronde 2...

Ik denk dat het wel verstandig is om de gegevens gewoon op te vragen, en waarschijnlijk maak jij er een grotere big deal van dat dat zij dat doen. Succes in ieder geval, valt vast allemaal mee! En de geruststelling van een second opinion is veel belangrijker natuurlijk.

En aanstaande maandag heb ik weer een afspraak met mijn leidinggevende, dus die timing is niet helemaal ideaal :) Na de vakantie ga ik dan hoogstwaarschijnlijk beginnen met mijn promotietraject. Maandag ga ik in ieder geval nog niets zeggen, en na de vakantie zie ik wel weer verder.

Ik vind het een heel apart idee dat ik nu voor het 2e jaar op rij zwanger op vakantie ga :D Nu nog maar heel pril natuurlijk, maar de wetenschap is er natuurlijk wel :)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Loe, wij hebben idd allebei donkere ogen en die ogen van Esmee zijn zoooo donker (en mooi, vinden wij, haha). Ik ben idd vriendje van je op hyves en mijn naar begint met de J... hihi

Melisa, Maaskantje bij Den Dungen toch? Ik woon in Berghem bij Oss.... In de buurt dus... Wel ontzettend balen dat jullie last van die opnames hebben zeg... Chelsey wilde gewoon commentaar toevoegen aan de film! haha

Mosa, veel plezier dadelijk bij je moeder!!
    En alleen maar fijn dat je relaxed in je zwangerschap staat, toch?
    Wij gaan niet op vakantie. Misschien gaan wij van 2 t/m 6 augustus nog een midweekje weg met ons gezin, maar dat staat nog niet vast. Jullie nog op vakantie??

Nou ga ik echt even strijken...

6. Loe

Loe Niet meer actief

;)oja toen was Veda twee maanden..........hoe kom ik daar dan bij.......hmmmm..........ik word oud.......alweer........;)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik wist helemaal niet dat dat een echte plaats was :D Ik dacht dat het verzonnen was voor New Kids. Dus zulke mensen wonen er bij jullie in het dorp ;)

En leuk, dat optrekken! Dan volgt het staan vast snel :)
    En grappig dat ze ineens te tv ontdekt. Veda vindt er eigenlijk weinig aan, maar de tv staat eigenlijk nooit aan als ze wakker is.

8. Loe

Loe Niet meer actief

Zie Nijn, ben ik toch nog niet helemaal warrig haha. Gelukkig. Ahhhhhhhh en jullie meisje had zo'n mooi oranje outfit aan! hihi.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, een midweekje weg als echt gezinnetje is natuurlijk ook erg leuk :)
    Wij gaan over anderhalve week met de tent naar Frankrijk. We hebben niets geboekt, dus we zien wel waar we precies heengaan. In ieder geval hebben we er erg veel zin in :D

Loe, flauw I know, maar je wordt niet oud, je bent het :p :D
    En ik had wel al heel snel na de bevalling het idee dat ik niet te lang wilde wachten tot we voor een 2e kindje zouden gaan, vooral omdat het mij al altijd leuk lijkt om de kindjes een beetje dicht op elkaar te krijgen, dus misschien dacht je het daardoor?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, weet jij hoe het met Maar is? Ik heb net even gecheckt, en ze is nu 39,6 weken zwanger, dus ik ben even benieuwd :)

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ow jeej maar ook al bijna uitgerekend spannend zeg, kben ook wel benieuwd hoe het met dr is :)

owja dames, even een lekkere tip van mij:

een pak om brownie's mee te maken van de AH, super lekker en super makkelijk

je hoeft alleen water toe te voegen, en het in de oven te zetten en later wat chocolade smelten in een bakje, en klaar is kees

en ze zijn echt lekker :D en er zit zelfs een bakje in waarin je het moet bakken, super makkelijk dus.

(jeetje, lijkt wel alsof ik hier voor een relcame maak wahah, niet dus:p)

12. Loe

Loe Niet meer actief

ik weet niet hoor wat het was en ik ben NIET oud:p, maar er was toch iets met januari............weet je zeker dat je het niet dacht, omdat je dacht dat het weer wat langer ging duren?:(
    Dat je toen nog niet ging tempen maar wel onbeschermd?:(
    Ach, c'est la vie, je ne sais pas.............:D

Wie wil er trouwens mijn buddy zijn voor de bevalling? Beetje vroeg misschien, maar onze snuf wordt een snelle denk ik.

13. Sannehai

@loe ik wil je buddy wel zijn hoor, leuK:d en beter te voeg als te laat toch! zal ik mn nr ff pb-en? stuur je jou nr dan ook?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, al voor januari tempte ik, maar voornamelijk om te weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Omdat ik flink last heb gehad van hechtingen, hebben we pas ergens in februari voor het eerst weer seks gehad, en pas in april één keer zonder condoom.
    Maar maakt verder ook niet uit natuurlijk :) In ieder geval is het een heel stuk sneller raak dan de eerste keer (ronde 8)

En ik wil wel jouw buddy zijn hoor :) We hebben in ieder geval elkaars telefoonnummers al.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar Sanne is natuurlijk ook prima :)
    Áls we het maar horen als het zo ver is :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik blijf hier heel suf hangen, dus ik ga nu echt maar eens afsluiten :)

Fijne dag allemaal!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Joe, jullie staan beiden in mijn mobiel! Thanks. Heb ik twee buddy's, dat is toch heel luxe!!:D
    Ik ga er nu zo vandoor, kijken of er nog iets interessants te melden is in het ziekenhuis.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    :$ kletskouzen :D

@ MOSA veel plezier bij je ouders!

@ Nijn, wat een lieve foto's van Esmee, wat n schatje! En leuk jou te zien.

@ Sanne, terug van Ha de vlekverwijderaar :D.

@ Hier, Josien wilde ook niet lang slapen... Nu is ze erg onrustig over mij heen aan het worstelen. Ga maar een lange wandeling met haar maken. Langs een behangwinkel. Zoeken nog behang voor onze slaapkamer...

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha, Maaskantje is een echt gehucht. Maar valt onder een ander dorp tegenwoordig. Vroeger hadden we nog naambordjes, bushaltebordjes etc. Maar die worden nu steeds gestolen.

Loe: buddy vast geregeld! Altijd handig.

Maar: die heb ik inderdaad al een tijdje niet gezien hiero.

Chelsey slaapt als een roosje. Ze gaat langzaam naar 1 slaapje toewerken. Eerder lag ze voor 10 uur in bed, nu heb ik haar er om half 11 maar ingelegd. Ga haar er zo weer uithalen, anders slaapt ze vanmiddag weer niet.

20. Sannehai

hoi dames

feli heeft heerlijk van 9.45 tot 11.20 geslapen:D joehoe

even vraagje,

ik ga even kijken hoe haar fles dalijk rond 12u gaat, maar afgelopen dagen wou ze die niet zo lekker drinken( misschien dat ze niet zo lekker was) maar ik d8 zou ook kunnen dat ze liever boterham heeft?? hoe doen jullie dat, want ze kan toch moeilijk op 2 flessen gaan?

en hoe doen jullie het met avond eten? met vlees zegmaar, ik maak vaak zelf groentehapjes voor feli, meestal dus alleen groente en een aardappel of pasta, maar hoe doen jullie dat met vlees? en wat voor vlees dan?

alvast bedankt, ff met mn meisje spelen! groetjess

Deel Deze Pagina