Djaar: Vervelend dat je zo met jezelf worstelt maar inderdaad herkenbaar Je moet er niet te lang mee blijven zitten hoor, is alleen maar zonde van de tijd met je meisje. Het is ook zo'n grote verandering maar houd moed, het komt écht goed! Mosa: Owh 14 maart...zei ik wat anders dan? Oja lees nu dat ik 16 maart zei, sorry. Oeh maar 2 dagen verschil met Melisa..dadelijk bevalt zij ook op jouw uitgerekend datum Ik hoop ook echt dat het voor iedereen zo voorspoedig mag gaan als ze voor een kindje gaan. Ik zie van de ene kant wel een beetje op tegen het tempen en de spannende tijd Maar ik ben daar gewoon niet goed in. Haha wacht maar tot ze kan staan, dan staat ze in bedje op je te wachten. Noah staat met slaapzak en al aan in de hoek van zijn bedje te kijken naar de deur als je binnen komt..en lachen als je om de deur kijkt Krijg je gelijk goede zin van he?! Awhhh wat lief van je moeder!!! Kan ze zich inhouden tegen je vader denk je? Nijn: Ja joh hoe kan je mij nou vergeten Oh lees dat je morgen jarig bent, hoeveel lentes word je? Vast niet zo oud als Loe Sanne: Wat grappig dat je je eigen groeiboekje gevonden hebt! En wauw wat kon jij eten zeg! haha. Je moet Feli in het campingbedje laten liggen joh, slaapt ze goed Loe: Oja altijd fijn zulke opmerkingen zoals een pafferig gezicht Oke dus je pace-maker word anders gezet. Hoe doen ze dat? Wel kl*te dat je dan niet kan douchen! All: Ik heb even 3 ton kleren weggewerkt...was ik de laatste 2 weken niet echt aan toe gekomen dus we hebben allemaal weer wat om aan ons kont te trekken Nu staat inmiddels het 2e wasje weer te draaien dus morgen nog meer strijk. Zo nog wat proberen te poetsen, zover dat gaat lukken met Noahtje erbij. En anders morgen nog een dag.
@mosa haha hmm wat gek dat je je aandacht er vandaag niet bij kan houden zeg, hoe zou dat nou komen??? hahahah is helemaal logisch meid, je zit gewoon met je gedachten ergens anders!! en ja, nieuw speelgoed mee op vakantie is ook wel een idee, zeker voor ff in de auto enzo. en whaha ja die hyves foto's waren ook van Voor feli! hahahahaha hmm tis nog steeds stil van boven.. ik wacht wel tot ik dr hoor.. haha :d ben zo blij dat ze niet dramatisch ging doen in dit bedje, want binnenkort krijgen wij ook het ledikantje van de vriend van jolanda, dus dat is weer nice, dan zal dat w.s. ook wel goed gaan @sterre oww jij flink veel was/strijk gedaan! goed bezig!h aha ja feli slaapt laatste tijd steeds ook goed, heerlijk schema heeft ze nu eten en slapen:d allemaal prima hahah! en die noah staan in zn slaapzak haha, en dan gelijk lachen als je binnenkomt, super is dat he
hoi meiden Sorry dat ff niets meer heb laten horen, was jullie ook ff kwijt, hahaha! Hier groeit de kleine man als kool. Heeft wel veel last van zij voeding die blijft opstoten en krampjes geeft, maar lang niet zo erg als zijn zus had! Verder heeft ie wat moeite met inslapen,maar we mogen niet klagen. Met mij gaat het redelijk, maar soms denk ik toch dat ik tegen een depressie aanzit. Merk dat erg snel overprikkeld ben en alles te hard binnenkomt. Geniet wel van me kinderen, maar ben soms zo ontzettend moe....... en dat weet ik het niet meer. Zoë vindt haar broertje helemaal het einde. Ze gaat zo stralen als ze hem 's morgens ziet en wil steeds knuffelen en kusjes geven. Het is zo lief...... Zag trouwens dat er weer zwangeren zijn: van harte gefeliciteerd! En djaar bevallen: proficiat met Janne en als je vragen hebt mag je me altijd mailen hoor! Tis inderdaad jammer dat ze niet met spraak en gebruiksaanwijzing komen!! Hoe is het met bubsie? grtjs twinny
Hoi, Ben ik weer even naar een vette wandeling, was toch wel warmer dan ik verwacht had (zweet, zweet) Ze ligt nu heerlijk te slapen in de buggy. Wat ik me ineens afvroeg. Werken jullie nog en hoe of zijn jullie thuis-blijf-mama`s geworden? Vind ik gewoon leuk om te horen. Ik werk nu sinds de kleine meid er is parttime in ploegen. Een week: 06:15-10:25 Een week: 19:40-23:50 En dat dan altijd om en om per week. Ga nu even verder in het huis.
hihi Sterre, als mijn peace maker veranderd wordt, kan ik wel douchen hoor. Moest even lachen. Ze leggen er een spoel op (soort magneet), en ze hebben een soort laptop naast zich. Op de laptop komt dan door de spoel heen de informatie. Dan doen ze net op de computer, klik klik klik op de laptop, en dan halen ze de spoel eraf. Klaar is klara. Mijn hart reageert er echter sterk op, want het wordt onderbroken door iets van buitenaf. Krijg dan altijd veel overslagen en een onrustig gevoel. Jakkie. Hoop dat het nu niet zo erg is. Ik had niet mogen douchen, als ik zo'n apparaatje op me had moeten dragen voor een paar dagen. Die zit met draden enzo vast op mijn borst, dus dat mag niet nat worden. Poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ikb en zostraks in slaap gesukkeld...........schaam schaam................. Unique, ik heb dan nog geen kindje, maar ik werk niet meer ivm mijn medische gezondheid, dat gaat helaas niet meer. heb zes jaar een vaste baan gehad. sanne, waar ben jij op hyves???
@Hyves, Ik heb ook Hyves en als iemand vriendinnetjes wil zijn, hoor ik het graag. Kan ik jullie kindertjes eens zien en jullie de mijne.
Ja dat wist ik nog van de vorige keer. Wel spannend straks met zo`n kleintje, hopelijk gaat dat allemaal goed. Je ken ten slotte alles een eigen ritme geven.
Hallo ik meld wij weer eens. Modem is vervangen dus alle trubbels moeten nu over zijn. Ik ga ff bijlezen maar moet ook nog schoonmaken dus het wordt geen megareactie.
@tijgetje; alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Thijmen. @salapio; Succes dan maar weer voor nr. 3. Wanneer willen jullie weer serieus "klussen" ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGG; MOSA ik zie nu pas je banner!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD @hanna; lekker huissie hoor daar in la douce france! RUILEN?? @sterre; bleh slaapkamer en bed nat. Hier hadden we weer lekkage Gelukkig alleen maar met uitonderlijk noodweer maar toch. @afrola; Huis betaald en sleutels gekregen. Gefeliciteerd. @loe; brrrrrr pacemaker weer aanpassen. Eerst maar de 2nd opinion. @sterre; lief he, als je kleintje met een big smile in het bedje staat te wachten tot mama/papa hem/haar komt halen. Ik smelt iedere keer als ze dat doet. Y probeert ook los te staan. Op het strand is het haar afgelopen weekend ook gelukt. En lopen langs de tafel begint ook vorm aan te nemen @all; wij worden beroemd!!! Wij zijn gebruikt als showfamilie op een foto: Carpe Diem Actueel
hoi dames @loe mosa heeft mij op hyves, en melisa en sterre ook daar kun je me vinden haha en uniqua heeft me ook hahah @pookie wat leuk dat jullie gebruikt zijn op de foto, jammer dat ik de foto niet vergroot krijg, of ligt dat aan mij?? en fijn dat je modem is veranderd, geen gedoe meer met de comp @mosa ennn al tegen je vader verteld???spannend! haha @uniqua ik werk 3 dagen in de week, 2 van 8,5 uur en 1 van 9 uur. en feli gaat 2,5 dag naar kdv en een ochtend naar omi. @all feli ligt weer heerlijk te slapen in haar campingbed hoor, ze doet het er super in echt fijn, dan komt dat wel helemaal goed een vrijdag en op vakantie vast ook schik alleen wel ineens vd maat van dat ding.. ben benieuwd of ie in ons caravannetje past hahaha groetjes!
Sterre, ik vond ook deze keer het 'voor een kindje gaan' wel spannend, net als de eerste keer denk je toch wel een beetje: zal het wel lukken? Het viel me op dat je toch nog wel onzekerheden hebt die je ook voor je eerste zwangerschap hebt. En mijn moeder kon zich wel inhouden tegen mijn vader hoor, ze vond het wel moeilijk, maar zou het nooit vertellen En goed zo van het wegwerken van de was! Sanne, fijn dat het slapen verder vandaag ook nog goed ging Dan komt het vast wel goed met het campingbedje. Twinny, leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat het over het algemeen goed gaat met je mannetje! Wel jammer dat je ook nog niet goed in je vel zit Heb je wel iemand om er over te praten? En steunt San je goed met alles? Uniqua, ik werk, maar momenteel niet zo heel veel. Eén dag buitenshuis en één dag thuis. Vanaf binnenkort ga ik 32 uur werken, waarvan 8 uur thuis. Loe, alvast succes morgen met bellen naar het ziekenhuis! Valt vast mee! Pookie, fijn dat jullie modemproblemen opgelost zijn! En thanks voor je felicitatie! En wie weet een modellentoekomst voor de boeg bubsie, ik ben erg benieuwd of je al bevallen bent, hopelijk wel!! All, straks bij mijn schoonouders gegeten, en die reageerden alsof wel vertelden dat we een nieuwe kat kregen ofzo 'Nou, leuk' en dat was het wel zo'n beetje....Beetje typisch weer. Mijn vader was wel superblij, die is ook zo ontzettend gek met Veda (en zij met hem) dus die ziet zo'n 2e kleintje wel zitten Nu net weer thuis en lekker aan het bijkomen. Van mij mag het alleen wel iets afkoelen buiten, want ik vind het heel erg warm
Hallo meiden, wat was het hier gezellig vandaag . @ Twinny, leuk dat je weer even langs kwam. Fijn dat alles wel goed lijkt te gaan. Superleuk dat Zoe haar broertje zo leuk vind. Kan me voorstellen dat dat supergenieten is om ze samen te zien @ Djaar, Lastig dat je het moeilijk hebt met de nachten. Je staat er ook voor het grootste deel alleen voor toch. Dat is ook wel zwaar! Het is ook een hele drukke tijd in het begin met weinig tijd voor jezelf en korte nachten en dan is het ook nog eens hartstikke warm waardoor slapen voor beiden vast ook niet makkelijk is. Het wordt vanzelf steeds wat makkelijker! Hoe gaat het met de bv nu? Bied je nog steeds 2 borsten per keer aan? Ik had ook veel melk met een harde toeschietreflex, bij mij hielp het om maar 1 borst per keer aan te bieden en als ze heel vlug kwam binnen 2 uur dan gaf ik soms dezelfde borst nog een keer. Hierdoor krijgen de kleintjes vaak wat meer achtermelk binnen waardoor ze soms minder spugen. Josien was ook een flinke spuger. Misschien heb je hier wat aan. Misschien is er voor jou wat anders wat werkt. In het begin even uitzoeken, maar ook dat gaat vanzelf beter. Knuffel! @ Mosa, wat een geweldige reacties van je eigen ouders. Daar word je wel vrolijk van en uiteraard krijg je dan niets uit je vingers. Dat mag wel en het zal vast niet de enige dag zijn . Jammer dat je schoonouders zo lauw reageren. @ Pookie, leuk hoor dat jullie voor reclame worden gebruikt. Zo in de verte kan ik jullie wel herkennen @ Loe, je wordt dus opnieuw afgesteld. Klinkt niet heel fijn, maar als je je er uiteindleijk beter door voelt Hoe gaat het met de kinderkamer? @ Sanne, we hebben Josien nu een keer of 4 (verdeeld over 2 wk) een stukje gekookte kip gegeven. 1 keer was het al in hele dunne plakjes gesneden en kreeg ze gewoon een stukje van het plakje om op te smikkelen, de andere keer hadden we het in hele kleine blokjes gesneden. Maar moet je voor feli niet nog steeds voorzichtig zijn met allergene voedingsmiddelen? In dat geval mag je nog geen vis en varkensvlees geven. En zou ik beginnen met kip/kalkoen. Dat is wat vlees betreft het makkelijkst te verdragen voor de darmen. @ Nijn, we hebben van de week de sleutels gekregen van een nieuwbouw huis dat casco (dus helemaal kaal, zonder keuken/badkamer) opgeleverd is. We gaan vanaf het weekend klussen en gaan over 2 weken verhuizen, maar gaan dan nog een week je logeren en hopen dus over 3 a 4 wk in ons nieuwe huis te kunnen gaan wonen. @ all, lekker gewandeld en een leuke behangzaak gevonden. In elk geval een leuk behangetje voor op de babykamer gevonden en van alles leuks voor op onze slaapkamer. Daar moeten we nog een keuze maken. Heb zelfs een sweet dreams behang gevonden voor op de babykamer, ook erg lief. Maar dit behang wordt het nu niet echt omdat het niet past bij de huidige meubels en accesoires Nu is het bijna tijd om te slapen. Sweet dreams
Ik heb niet alles bij kunnen lezen maar wil hier ook nog even zeggen: Mosa, wat heeel erg leuk dat je zwanger bent. Ik was helemaal hieperdepieper van je smsje hier in het zuiden van Frankrijk! Ik hoop dat je een heel goede zwangerschap hebt en een mooie baby in maart!
heb je fotootje misschien van het behang? (issie misschien ook op internet te zien?) Ik zal een fotootje bijvoegen van hoe ver we nu zijn met de kamer, kunnen jullie even koekeloeren. Mosa, wat flodderig weer ja van je schoonouders. Maar ik moet zeggen, ik heb wel vaker gehoord dat 'men' bij een tweede kindje minder enthousiast is, ook dat je bijv. minder kaartjes krijgt. Hoop het niet natuurlijk, ze zullen vast niet allemaal zo zijn als je schoonouders haha. Knuf Djaar, ik kan je geen advies geven, hopelijk heb je veel aan het advies van Afrola.
Hey Mosa,ik weet niet of je me herrinnerd? We zaten samen bij de november 2009 mama's en ik woon in dezelfde woonplaats als jij. Ik zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd en ik wens je een fijne zwangerschap toe. Groetjes Robijntje.
Goedemorgen, Vanochtend voor het laatst getempt en nog een zwangerschapstest gedaan, zo'n zwanger/niet-zwangertest. Binnen een minuut stond er zwanger Afrola, fijn dat je leuk behang hebt kunnen vinden Ik bedacht me vannacht ook opeens dat we dan weer een babykamer moeten maken, en dat vind ik helemaal niet erg Ik denk dat het deze keer iets met paars wordt. Hanna, dank je wel Ik twijfelde, maar ik dacht dat je het wel leuk zou vinden om een sms-je te krijgen. Loe, jullie kamer schiet aardig op zo te zien, mooi hoor! En tuurlijk zullen reacties bij een 2e kindje anders zijn dan bij een eerste, maar mijn schoonouders reageerden ook niet leuk toen ik voor het eerst zwanger was, en eigenlijk dachten we dat dat nu anders zou zijn omdat ze wel heel gek zijn op Veda. Robijntje, ik weet nog wel wie je bent ja Alhoewel ik nog steeds niet weet wie je écht bent, maar wel van de nov. mama's In ieder geval lief dat je me hier komt feliciteren Alles goed met jou/jullie? Je hebt al 4 (?) kinderen toch? All, ik was vroeg vanochtend, dus nu eerst maar eens boodschappen doen. Fijne dag allemaal!
Sanne: Fijn zeg dat het gister zo goed ging met Feli in het camp.bedje! Twinny: Leuk dat we weer iets horen! Wel vervelend dat het soms zo moeilijk voor je is Ben je nog weleens naar die persoon geweest waar je ook die bloesems van had? Wat lief dat Zoë zo gek is met haar broertje! Uniqua: Ik werk 3 dagen van 08.00u tot 16.15u en dat bevalt me prima. De dagen die ik thuis ben geniet ik volop van mijn jongen en in het weekend doen we veel met het gezin, ben er erg blij mee. Loe: Owh haha sorry, heb ik weer te snel gelezen...fijn dat je wél kan douchen Heb jij ook hyves? Zo dat word een mooi kamertje! Pookie: Zo knappe Y, los staan! En lopen langs de tafel, goed hoor. Die momenten zijn inderdaad zo leuk en mooi...zo fijn dat een kindje zo blij is om papa of mama te zien..*smelt* Grappig dat jullie showfamilie zijn Mosa: Stom hoor dat je schoonouders weer zo reageerden Ik vraag me dan echt af waarom mensen zo doen Ze zouden toch enorm blij moeten zijn (zowieso natuurlijk) maar helemaal als 1 van je kinderen waarschijnlijk nooit kindjes kan krijgen. Volgende kamertje paars...gaaf! Willen jullie trouwens weer weten wat jullie krijgen? Afrola: Hahah leuk dat je een sweat dreams behang gevonden hebt, alleen jammer dat tie niet in jullie inrichting past. Hoe gaat het inmiddels met jullie, al een beetje opgeknapt weer? All: Hier ben ik om 07.30u maar opgestaan om de mannen uit bed te halen...slaapkoppen hier in huis Nu probeerd noah onder de bank door te kruipen...wat natuurlijk niet lukt haha. Onder de salontafel door lukt hem wel. Erg grappig om te zien hoe hij echt bukt en er onderdoor 'tijgert' en als hij te vroeg omhoog komt dan hoor je 'boink' en dan kijkt hij en dan weer bukken en verder tot het hem is gelukt en trots dat hij dan kijkt Vandaag lekker weinig op de planning. Alleen nog even wat dweilen, wasgoed wegwerken en wat dingetjes bij de winkel halen.
Zo, wat is het nu al warm buiten! Mijn gezicht is gewoon nat van even boodschappen doen Nu weet ik wel dat de vorige keer toen ik net zwanger was, ik het ook zo warm had (in februari ), dus misschien heb ik het extra warm, maar iedereen zal het nu wel warm hebben. Sterre, Loe is een vriendje van mij op hyves, misschien kun je haar dan vinden (ik heb niet zo veel vrienden, dus zo moeilijk zal het niet zijn ). En we willen idd weten wat het is Mijn vriend minder, maar dat had hij de vorige keer ook, maar ik vind het wel erg leuk om te weten. En voor een jongetje moeten we toch meer kopen dan voor nog een meisje Ik ben wel héél benieuwd Dus voor het kamertje denk ik aan zoiets als paars met roze voor een meisje en paars met blauw voor een jongetje. En dan weer zelf schilderijtjes en naamletters maken. Maar dat heeft allemaal geen haast natuurlijk. Ik denk alleen wel dat het een ramp wordt om een naam te verzinnen Toevallig hoorde ik vorige week wel een jongensnaam die ik nog nooit gehoord had, en die vond ik toch wel erg mooi. En hij past ook nog bij Veda ook Maar ja, tijd zat, en eerst maar eens afwachten of alles goed gaat natuurlijk. Wel lekker hoor, zulke slaapkoppen in huis Veda werd ook pas om 7.45 uur wakker, dus ik was zelf al gedoucht. Ook wel lekker om al klaar te zijn voordat ze wakker wordt. Grappig om te lezen hoe Noah onder tafel door tijgert