Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Daar was ik weer, Veda slaapt gewoon verder na de eerste fles :)
    Het was gisterenavond heel gezellig en met Veda ging het prima. Ze heeft alleen niet geslapen daar (één keer hadden we haar net naar bed gebracht, maar toen had ze na een paar minuten een poepbroek en daarna leek ze weer fit te zijn), maar ze was ontzettend lief en gezellig. Ik was helemaal trots op ons meisje :D

We lagen wel te laat in bed, en aangezien mijn vriend er om 6.30 uur uit moest omdat hij moet werken en ik er na hem maar uit gegaan ben, ben ik nog niet helemaal fit :)

Oh, ze wordt nu wakker, kom straks op jullie reageren.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, wat fijn dat je gisterenavond iets gevoeld denkt te hebben! Je hebt best kans dat het nu wel hard gaat en dat je regelmatig wat zult voelen.

Afrola, wat balen dat je nog steeds een keelontsteking hebt! Dus nu weer een virus ;) Vervelend zeg, hopelijk heb je er snel minder last van!

Sterre, oke, dus het prairiehondje moet echt tam gemaakt worden, niet over nagedacht ;) Hoe doe je dat dan? Telkens voorzichtig toenadering zoeken als hij onder het hooi vandaan komt?

Veel plezier met barbecuen vanavond! Hier gaat vanavond ook de bbq aan, met dit weer moet je er wel van genieten vind ik :)

Wat vervelend dat jullie het idee hebben dat er dealers achter jullie wonen, geen prettig idee vind ik! Maar hoe je het omschrijft lijkt het er wel op.
    De vorige buren van mijn ouders deden volgens mij ook zoiets. Op de raarste tijden kwamen er auto's met vage mensen die dan ook om de één of andere vage reden hun grote garage binnen reden en er daarna met nieuwe banden en velgen weer uitkwamen :( Heel vreemd, maar we zijn er nooit precies achter gekomen, maar ondanks dat de man weinig werkte, hadden ze toch veel geld :)
    Nu wonen ze op Aruba, dus ja :D

Salapio, fijn dat jullie een heerlijke nacht gehad hebben!
    Leuk dat T nu dingen gericht pakt! En lieve M :)

Hanna, lekker vooruitzicht hoor, over een week al op vakantie! Succes met de laatste inkopen!

Fijne dag allemaal!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Nog steeds geen Djaarnieuws bij mij en ook niet hier zo te lezen, jammer, ben zo benieuwd! Nou, we wachten 'geduldig' af :p

Salapio: Lekker vroeg dag bij jou zo te lezen..oef haha. Maar door zo'n schattig liedje moet je wel goeie zin krijgen :D

Hanna: Leuk die inpakkriebels! Ik ben ook altijd hyper voor zulke dingen haha. Hier nog 5 weekjes werken en dan ook lekker vakantie! Waar gaan jullie ook alweer heen? Heb ik gemist geloof ik.
    Tja met de buren weten we niet. Het zijn niet echt mensen die open staan voor een gesprekje o.i.d.. er komt nu al amper een hoi vanaf :( Die hond gooien ze gerust rond half 2 's nachts naar buiten zodat tie daar gaat staan blaffen. Maar we durven er volgens mij met z'n alle niks van te zeggen want de buren naast hun doen ook net alsof hun neus bloed zeg maar..beetje vervelend. We moeten maar snel verhuizen dus :p

Mosa: Fijn dat het gezellig was! En altijd fijn als de kindjes zich goed gedragen ;) Ik kan dan ook altijd helemaal overlopen van trots :D
    Hopelijk komt je vriend de dag goed door ondanks het late uur vannacht.

All: Hier een goed nachtje gehad, hij was om 06.00u even wakker een super blij toen ik even bij hem ging kijken maar heb hem weer ingestopt en weer weggegaan. Daarna was het 07.30u Nu ligt hij er weer in en ben ik benieuwd voor hoe lang.

Ik ga vandaag weer leren en Roy is nu naar de scouting om als smurf te spelen vandaag.
    Vanavond bbq met de vriendengroep en ik heb er zin in!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Haha tegelijk gepost :)
    Tja hoe maak je ze tam... hij doet nu weer héél boos.. hij zit vanuit zijn hokje naar me te kijken haha... ik ben ook een heel eng mens natuurlijk :p We laten hem eerst even een weekje met rust in zijn hokje, even laten wennen aan het huis, de geuren en de geluiden. Daarna mag hij kennis maken met de andere en als het goed gaat mag hij bij hun in het hok. Meestal trekken ze zich dan daaraan op en zien ze wel hoe zij met ons omgaan en komt dat tamme dan vanzelf wel.
    Toenadering zoeken heeft bij prairiehondjes niet veel zin, je moet ze naar jou toe laten komen. Nu hij weer zo boos doet negeer ik dus ook gewoon haha. Oh en hij stopt ook gelijk .. :)

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Wat een vroege vogels allemaal ;)

@ Mosa, fijn dat het gister zo gezellig was en Veda zich ook wel vermaakte :). Misschien straks nog ff dutje om bij te komen van de drukke avond?

@ Hanna, veel plezier met shoppen met de vakantiespullen. De voorpret is dus begonnen :). Ook veel plezier met inpakken. Zal best veel zijn met de kleine erbij ;)
    Svinthe in 't badje is wel heel lief. En door haar haar kan ik me wel voorstellen dat ze haar iets ouder schatten, maar 2 jaar is wel veel hoor!

@ Salapio, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. En nu aan t genieten met M. Superschattig als ze zelf zingt lijkt me :)

@ Sterre, lekker alleen gister, dat vind ik af en toe ook wel fijn :).
    Drusdealers naast jullie, bah zeg dat is echt niet fijn! Is dat ook een reden dat jullie daar weg willen? Hoe gaat het met leren? Of is het nu vooral volgende week hard leren? Heb het even niet precies onthouden :)
    Wat leuk dat jullie een pup hebben, lijkt me zo schattig, alle kleine beestjes zijn schattig :). Hopelijk vind ze jullie snel leuk/interressant, in ieder geval wel nieuwsgierig, dat is al een goed teken lijkt me!

@ Loe, nog steeds aan het twijfelen over de namen :p. Wat vind loeman ervan dat je hier advies vraagt?
    Vervelend dat je voeten zo dik worden, niet echt raar met dit weer. Hopelijk helpen de steunkousen, alhoewel me dat met dit weer ook wel warm lijkt ;)
    Bij je schoonzus ging het niet goed dus, vervelend. Zodra het weer erger wordt dan ga ik terug hoor. 't is nu wel vervelend, maar niet zo erg als in t begin, gelukkig! En het is lekker weer voor ijsjes ja dubbel excuus nu ;):)

@ Sanne, Feli lekker in romper laten spelen. 't was er warm genoeg voor ja :). Ik heb voor nu juist veel zomerjurkjes voor Josien :). Op t KDV gister was ze een van de weinigen in echt zomerse kleding, de rest had toch vooral nog broekjes en truitjes met lange mouwen aan en die gingen later allemaal uit. Toen ik 's middags kwam lag/liep bijna al die kids in de romper. Ook wel weer een heel schattig gezicht eigenlijk :)

Josien wil steeds vaker staan, maar ze kan het nog niet alleen. Als ik haar op de grond wil zetten dan probeert ze te blijven staan, maar dan moet ik haar wel vasthouden. Gister had ik ook nog ff wat anders te doen en toen dacht ik ga maar in de box proberen. Toen viel ze gelijk om en was ze overstuur, poe en zoveel gebeurde er eigenlijk niet ;).

Vandaag gaan we nog even op zoek naar een houten vloer. We hadden al wat leuks gezien in een winkel, maar wil nog ff naar een andere winkel om te zien of er nog meer mogelijkheden zijn.
    Verder rustig weekend. morgen naar schoonouders. Daar gaan we de hele dag in de tuin zitten, heerlijk :)

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ondertussen weer nieuwe berichtjes :)

@ Sterre, ook al lekker geslapen :). En vandaag alweer leren. Succes dan maar! En roy smurf spelen, hopelijk niet in zo'n pak met dit weer ;)

@ Mosa, wat fijn dat bij je ouders de buren vanzelf weg zijn gegaan. Zulke buren lijken me echt niet fijn ;).

Josien heeft ons vanochtend ook lekker laten slapen tot 7.45 uur :):):). In tegenstelling tot de rest van de week toen ze de hele tijd om 5 uur al kwam ;)

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Ook ik kwam voor djaarnieuws kijken, helaas pindakaas. Nog even Djaar, ze is er vast snel!:)

mosa, leuk dat het gezellig was. Voorbeeldige Veda hihi met of zonder poepbroek. Hoe gaat t met Loesie?
    Ga zo eens even zoeken hihi.:p

Jullie lekker geslapen (mosa beetje te kort)? Poe, t was hier warm in huis joh. Zelfs vriendlief was wakker. En mijn buik had t warm puf. 's nachts zijn we maar het raam open gaan doen. Druk met vogels!;)

Hanna, veel plezier met vakantievoorbereidingen! leuk leuk.

Afrola, mijn vriend vindt t niet erg hoor dat ik vraag van de namen. Maar waarom zou hij dat ook erg vinden? We merken vanzelf welke naam het wordt. Misschien kijken we 'snuffel' wel eerst aan en beslissen we dan haha.:D
    Veel plezier met uitzoeken van de houten vloer. Worden het echte houten vloerdelen?

Ik las nog iets over drugsdealers en nieuwbakken arubanen, ahum..........8)

ik wil eens op de markt kijken of ze misschien van die af te snijden stukken eh.......hoe noem je dat, voor een kussen hebben. We hebben een schommelstoel, maar het kussen wat daar nog in moet is zo'n maat, die je gewoon nergens tegenkomt. Je ziet ze wel in tuinstoelen, maar dan horen ze daarbij, grrr.:x

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goedemorgen dames

zoo zeker veel vroege vogels hier haha :D en iedereen is benieuwd naar djaar, ik ook!! wat sterre zegt 'geduldig' afwachten!

@afrola haha alle baby's in hun rompers, ik snap wel dat het gister wel erg was ja voor die kids in hun lange broekjes/lange mouwen shirts! en leuk voor een houten vloer kijken :D en ow ow josien zo overstuur, ik zie dat opt kdv ook heel vaak dat die kleintjes soms heel dramatisch kunnen doen om iets wat eigenlijk niet zo heel erg was haha, voor hun blijkbaar wel ofso haha.

@sterre ah echt vervelend van jullie buren! dat is echt niet leuk lijkt me. hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van jullie huis? het staat toch te koop nu of??

@hanna ow heerlijk lekker inpakken voor vakantie:D ik zou dr ook helemaal zin in hebben, hier ook nog iets van 5 of 6 weekjes werken dan vakantie:D wanneer gaan jullie precies weg??

@mosa oww lekker hoor dat veda nog ff verder ging slapen na haar eerst fles :D en leuk dat het gisteravond zo gezellig was! hah en veda gwoon wakker gebleven, gelukkig sliep ze dan ook vannacht gewoon goed :D en lekker bbq-en vanavond heerlijk hoor! ik ga ook bbq-en bij mn beste vriendin die dr verjaardag viert, khep er ook zin in :)

@salapio ow ik moest echt lachen, ik zie het al helemaal voor me M lekker zingend ! wel een lekker nachtje, alleen wel vroeg vanmorgen pfoe!

@all

wij gaan vandaag ook kijken voor een mama fiets:D ik heb er zo veel zin in, khep gister al ff op internet gekeken, hopelijk heb ik hem nog binnen voor de vakantie! dat zou wel heel erg fijn zijn!

en van hai's vader hebben we nog iets van bijna 200 euro aan fietsbonnen gekregen (die had een tijdje terug ook zelf een nieuwe fiets gekocht) maar ik weet niet precies waar je die op mag gebruiken, of die je ook mag gebruiken voor de fiets, ik weet in iedergeval wel dat het wel op fietsstoeltjes geld, dus dat is zowiso wel handig, want die wil ik er natuurlijk ook bij :D

nou dames fijne dag geniet van het heerlijke weertje!

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Beeb zit er nog maar verlies wel elke keer slijmpjes
    kleine stukjes maar
    Dus ik denk zelf ook dat het niet meer lang duurt

Is maar ff afwachten

Nog geen djaar-nieuws
    Me duimen draaien hoor

All dikke knuff heb me schoonouders op bezoek dus ik ga weer

Liefs Tijgertje23

10. Sannehai

@tijgetje kan bij jou ook niet heel lang meer duren meid, spannend hoor!!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Nou we wilden zowieso wel weg omdat het huis te klein geworden is naar onze zin en we willen ook graag wat meer grond. Ook fijn voor Noah om straks lekker buiten te spelen maar met de komst van zulke buren hebben we wat meer 'haast' gekregen.

Ik heb aankomende dinsdag examen en dan de dinsdag erop dus nu en volgende week inderdaad hard aan het leren.
    Leuk is dat he als ze willen gaan staan. Noahtje ook en het lukt em ook wel maar het staat nog heel wankel allemaal, erg grappig om te zien :D
    En Josien kleine dramaqueen :p
    Roy moet inderdaad in een pak en hij zag er wat dat betreft wel tegenop maar goed, het is hartstikke leuk met die kinderen dus daar doet hij het voor.
    Suc6 met het uitzoeken van de vloer!

Loe: Pff lekker he die vogels ;) Hier worden we vrolijk wakker gekakeld door de kippen als ze eitjes gelegt hebben rond 05.00u a 06.00u. Gelukkig *klopt ook snel weer even af* valt het tot nu toe mee en is het niet elke ochtend.
    Suc6 met het kussen halen! Maar dat moet hopelijk wel lukken op de markt!

Sanne: Leuk jij ook een mamafiets uitzoeken! Hopelijk kan je die bonnen voor de fiets gebruiken maar anders zeker op leuke accessoires zoals een kinderstoeltje :)

Tijgertje: Je bent er bijna meis, nog even volhouden!
    Hoe gaat het met Thijmen en zijn eten?

All: Zo en nu weer braaf verder met leren :p

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hihi, Roy als smurf :D

Oke, dus heel rustig aan doen met jullie nieuwe huisgenootje. Maar wel leuk natuurlijk! Hebben jullie inmiddels al een naam bedacht?

Afrola, wie weet als ik vanmiddag nog even buiten ga zitten met mijn boek dat ik wel in slaap val ;)

Leuk dat Josien steeds vaker wil staan :) Oefening baart kunst natuurlijk, maar helaas hoort daar ook vallen bij ;)
    En succes met het kiezen van de vloer, hopelijk zijn jullie er snel uit. En alvast veel plezier bij je schoonouders morgen!

Loe, met Loesie gaat het op zich wel (al een aardig buikje :)), maar lichamelijk is het wel heel zwaar voor haar ;) Ze werkt met kleuters, en dat is zo zwaar dat ze nu in de ziektewet zit.

Sanne, ook al aan de bbq vanavond, leuk! Gaat Feli mee?
    En aan welke mamafiets denk jij? Ik heb nog steeds die Montego Liberty 7 in mijn hoofd, maar gisteren is mijn vader nog even langs een andere fietsenzaak geweest (lief hè?) en daar hadden ze een hele mooie aanbieding voor een Sparta met alles erop en eraan. Komende week gaan we weer serieus kijken en proefritjes maken.
    Maar super van die fietsbonnen, dat scheelt veel!

Tijgertje, spannend hoor! Doe vooral rustig aan met dit weer, en we horen het wel als het zo ver is :)

All, Veda heeft helemaal de zomer in haar bol (of ik natuurlijk :)) en niet eens een romper aan, alleen een zomerjurkje.
    Ze ligt nu te slapen, dus ik heb net vast haar badje gevuld, dan kan ze daar straks lekker in :) Mijn schoonouders komen zo even langs, dus dan kunnen zij haar ook zien badderen.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, warm dan, een smurfenpak ;) Maar het wordt vast wel leuk!

Succes met leren! Kun je wel buiten zitten? Maar nog even doorzetten, en dan ben je klaar!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit is die Sparta:
    SPARTA - Amazone Dynamic

Mijn vader heeft geregeld dat we die helemaal compleet voor 850,- euro zouden kunnen kopen, dus op zich wel interessant :)

15. Sannehai

hey mosa

ff snelle reactie over de fiets, ik zat gister toevallig te kijken naar en sparta, alleen dan de trendy volges mij, zo'n helemaal zwarte.

maar die dynamic is ook er mooi, en zeker goeie deal voor 850 helemaal compleet met stoeltjes enzo?? nice nice

ik ga gwoon ff kijken wat ze hebben en wat uitproberen, maar mijn oog is dus op die sparta trendy gevallen die zwarte dan denk ik.

nou groetjes!!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het is idd wat uitproberen, maar ik denk dat de meeste moederfietsen wel fijn fietsen. Ik ben benieuwd welke jij kiest :)

17. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, hopelijk rijdt ie lekker! Trouwens inderdaad erg lief vanje vader. Die andere was paars he? Ik vind deze ook erg mooi, hopelijk rijdt ie goed.
    Nou,dat kan ik me voorstellen van loesie, met kleuters werken. Allemachtig. Wel sneu natuurlijk dat ze in de ziektewet zit. Maar de beeb is toch t belangrijkst!

Veel plezier met het badje en je schoonouders!

Sterre, da's ook niet makkelijk in dit weer zo concentreren. Veel succes hoor en ik ga zeker duimen dinsdag!

Mirre, het nieuwe zangtalent! lief zeg......

Sanne, jij ook kijken naar fiets? Succes hoor! Ben benieuwd welke jij kiest uiteindelijk. Ik ga zo de fiets die jij noemde eens opzoeken.

Tijgertje, rustig aan hoor en t gaat vast snel komen!

Ik heb mijn steunkousen binnen! Deed er echt 10 minuten over om ze uberhaupt aan te krijgen wahahaha. Wat zitten die dingen strak zeg. Maar ja, dan had ik ook de aantreksok niet gezien, die kon helpen bij het aantrekken hihi. Heel netjes verpakt, niet vaak zoiets gezien. Allemaal lekkere monstertjes, badolie en eucerin creme erbij, echt heel aardig. Ga haar zo even mailen, want dat heeft ze goed gedaan!

Ik moet eigenlijk ook naar de kapper enzo en naar de markt en er moet schoongemaakt worden, goh wat moet je dan toch als eerste doen??? t lukt mij niet heel goed meer als ik heel eerlijk ben de badkamer schoon te maken, vooral de vloer en het bukken in het bad, ik raak er buiten adem van maar ik kom ook niet meer overeind. en die handen doen zo'n pijn door het vocht. Nou loe, genoeg gezeurd. Denk dat ik vraag of vriendlief wil helpen morgen...

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: We hebben nog geen naam bedacht maar ik vind altijd dat het beestje zijn naam zelf 'bedenkt' of dat er ineens iets in je opkomt wat gewoon bij het beestje past als je em leert kennen.
    Net zoiets als Babs de bitch of dat Moos gewoon altijd snuit genoemd word :D
    Zo hé dat is een mooie fiets! En nog een goeie deal ook! Wat een lieve papa heb jij :)

Sanne: Ook een hele mooie die je wilt, ik ben ook benieuwd welke je gaat kiezen!

Loe: Thanx dat je voor me gaat duimen..dinsdag rond 18.30u mag je beginnen :p
    Doe maar rustig aan, die badkamer loopt niet weg (helaas af en toe haha) en voel je vooral niet schuldig o.i.d.
    Laat je maar lekker verwennen dat heb je als zwangere veel harder nodig ;):D Ik moet eigenlijk ook weer eens naar de kapper maar ik stel het altijd uit..waarom weet ik eigenlijk niet maar ja, volgende week eens bellen.

All: Wij zitten nu aan de mango *glibber glibber* en straks nog even wandelen. Hij slaapt sinds de afgelopen week heel lang 's ochtend..misschien overgeschakeling naar 2 slaapjes of warme weer? Ach ja, we merken het vanzelf wel :)

Had net even die vriendin aan de telefoon waar de bbq bij is vanavond en ze hebben een badje opstaan voor de kids dus de zwembroek gaat ook mee... ohhh bedenk me ook gelijk dat ik dan even nieuwe zwemluiers moet halen nog! Dat combineer ik dan wel met het wandelen straks, lekker makkelijk :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wauw, het blijft gewoon tot eind volgende week mooi weer :D

Loe, ik vind een paarse fiets wel erg leuk, maar dat moet natuurlijk niet het belangrijkste zijn :) Dus eerst maar eens zien hoe ze fietsen enzo.

En fijn dat je steunkousen er zijn! Zal wel warm zitten met dit weer, maar het is ook wat waard als je daardoor wat minder vocht vasthoudt natuurlijk.

En ik zou zeker aan je vriend vragen of hij morgen de badkamer doet als het zo moeizaam gaat! Dat geeft niets hoor!

Sterre, lekker dat Noah vanavond in het zwembad kan :)

All, nou, dat was me weer wat met mijn schoonouders. Veda reageerde er weer verkeerd op, en juist op dat moment moeten ze wat afstand houden wat ze dus niet doen ;) Zelfs in het badje wilde ze toen niet meer, jammer genoeg. Nu ben ik al ruim een uur bezig haar naar bed te brengen, maar ze lijkt ontzettend overprikkeld ;) Ze was straks gillend aan het kletsen en dat doet ze altijd als ze overprikkeld is. Nu dacht ik dat ze ging slapen, maar ze ligt al weer te kletsen/gillen. Lastig hoor! En zo zonde dat ze zo wordt door haar eigen opa en oma.

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Meiden

Volgens mij duurt het niet meer lang verlies nog elke keer een beetje wit met geelachtig iets erdoor heen
    Weet niet of dat van de slijmprop komt

Schrok me ook net een hoedje
    Moest een hoopje doen en wou dus afvegen maar bungelde er wat aan dus ik zei keihard Ismael kom eens kijken
    dus wou m eruit trekken maar is taai zeg tjee

En nu verlies ik elke keer wat

Hoe gaat het met djaar die is alvast aan het genioeten van haar meiske denken jullie ook niet

Nou ik ga weer naar buiten mocht het zover zijn sms ik meteen mosa

Liefs Tijgertje23

Deel Deze Pagina