Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het zal idd een verlaat verjaardagscadeautje geweest zijn. Ik ben er in ieer geval erg blij mee, haha

2. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Sanne, wat een bak zeg, een verkeerde speen (niet positief bedoeld). Wat balen, denk ook wel dat ze misschien daar de spruw dan van heeft.
    Slecht in NL? Geeft niets, ik ben slecht in natuurkunde. Oja, mijn banner: er staat ergens een t, moet zo even kijken, en da's nie goe......

Mosa, eigenlijk moet je behalve waterijsjes, ook wat zuigsnoepjes nemen. Het schijnt niet veel uit te maken wat, dus als je geen dropjes wilt (ik eet ze gewoon hoor haha), iets van wine gums oid, het sabbelen heeft namelijk meeste effect op de keel en duurt langer. Beterschap!

Bubsie, gefeliciteerd! Ik zie net wat voorbij komen, volgens mij heb ik iets gemist, even zo terugzoeken!

All, ik kon niet slapen, vreselijk. tot half vijf. Toen tot half zeven wakker gelegen, toch maar even uitgegaan. Daarna gelukkig nog wel geslapen. Wat is dat toch als je zwanger bent? Ik moet op standaard nachttijden naar de wc, en nou ook wakker om half vijf. De kat getroost beneden, want die is bang voor onweer, en het rommelde wat. En toen werd Snuffel natuurlijk ook wakker. Dus de hele familie wakker, behalve de aanstaande papa. Lekker dan. Heb nu ook echt dooie ogen hoor, pff.......

Melisa, als je er zo naar van wordt, zou ik het ook niet gedaan hebben. Ik ben super blij met alle mensen die meedoen (ik heb het tenslotte nodig gehad, de pregnyl) maar niet ten koste van alles natuurlijk.
    En ben je zo verliefd? Hihi, schattig.

Nijn, dat is lief van Esmee zeg!

3. gimena

gimena Niet meer actief

Bubsie, gefeliciteerd met je meisje!!!

@ mosa Gefeliciteerd met je zwangerschap hoe voel je je?

@melisa Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

@nijntje btw je dochtertje heet het zelfde als mijn :) hihi leuk hoor.hoe gaat het met haar?

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ik zie nu pas dat jij enige kans hebt om een kindje te krijgen op 10-10-10 ... :D. I'm a sucker voor mooie data. En gelukkig was M zo lief om op 21-12 tevoorschijn te komen (getalsmatig mooi + zonnewende). Bij T iets minder tevreden in eerste instantie: kwam op 9-2 ipv 10-02-10. Tot een vriendin mij wees op: 90210 :D :D :D (diezelfde vriendin beviel op 16-6-10, spreek uit als zestien-zes-tien :))

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Salapio, ik ben ook altijd van de data. Esmee heeft alleen niet mee willen werken... 17-05-2010...

Ja, Loe gaat voor de 10-10-10, haha

Gimena, hele mooie naam!! ;) Met Esmee gaat het hartstikke goed! Ze rolde net zelfs voor de eerste keer van rug naar zij en weer terug... Ben zo trots!!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Of het komt dat ik een beetje ziekjes ben, slecht geslapen heb of zwanger ben, maar ik voel me echt totaal niet lekker!
    Gelukkig is mijn vriend vandaag thuis dus ik kan rustig aan doen. De vrouw van MvM komt rond 14.00 uur en daarna duik ik nog even mijn bed in. Wat voel ik me belabberd, alles doet ook zeer en ik heb echt totaal geen energie :)

Loe, ik heb idd ook gewoon snoepjes gekocht om op te zuigen :)
    Vervelend van weer een rotnacht! Ik ben nu al 2 nachten op rij rond 2.00 uur een tijd wakker, daar word je ook niet blij van ;)

Salapio, ik vind mooie data ook leuk :) Veda had ook op 09-11-09 geboren kunnen worden, maar het werd een weekje later. 13-11-09 was ook nog wel mooi geweest. Nu kan ik voor de 11-03-11 gaan :D

Nijntje, leuk dat Esmee een poging deed tot draaien, je hebt kans dat ze het nu vaker gaat 'oefenen'.

Fijne middag verder!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

feli doet vandaag niet echt wat ik wil..hmmmm haha

ze slaapt maar heel kort, nu al 2x een uurtje geslapen, beneden is ze niet echt gezellig, steeds huilen als ik even 1sec. weg ben

eigenlijk alleen op schoot is wel oke, dus ik d8 hmm misschien nog moe, terug naar bed, maar mevrouwtje wilt niet slapen hoor.. naja ik weet t ook nie

we zullen wel zien, kga dr maar ff dr uit halen, want slapen wil ze toch niet..

@mosa spannend je hebt nu ongeveer de mvm vrouw bij je thuis! en wat rot dat je je zo niet lekker voelt vandaag zeg! wie weet wel door zwangerschap, of misschien gewoon niet lekker?

@salapio hee hoe ist bij jou??? en mooie data's zijn zeker leuk haha:)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vervelend Sanne, dat Feli vandaag een mindere dag heeft. Succes er mee!
    Ik merk nl dat wanneer Esmee even wat minder slaapt, ik meteen begin te twijfelen aan mezelf. Doe ik het wel goed enz... Ik ben dus blij dat ze maar weinig van die momenten heeft, hihi

Mosa, heeft nu bezoek van de mevrouw van MvM.
    Wel balen dat je niet lekker bent. Het kan misschien ook nog wel van het weer komen. Het is zo wisselvallig en extreem...

9. Loe

Loe Niet meer actief

#829 Loe, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2010
    Succes Mosa en alvast welterusten...............snurrrrrrrk. Ik moet nog naar de aldi, ik moe-hoet............maar daarna ben ik ook kapot. Liggen daarna.......

Salapio, 10-10-10 hihihihi. Ja tis wel een mooie datum, maar denk nie dat ik dat ga halen.... eens kijken of er nog iets anders leuks is......eh........19-9-10.......

Haai loesie!

Oja,hier bijgevoegd mijn puf puf buik.. Vanavond laat ik mijn vriend nog even een goede foto nemen.

Tot later!

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@nijn ja vervelend is dat he dan denk je gelijk weer van wat is er aan de hand, zeker bij die hele kleintjes dan ga je gelijk twijfelen of het wel goed is hoe je het nu doet enzo, opzich heeft feli nu eindelijk wel een relaxd schema-tje alleen vandaag heeft ze er ff geen zin in, kan gebeuren:)

@loe mooie buik hoor! snap dat dat een puf puf buik is ja! ben ook wel benieuwd tot hoever je doorloopt!

@all

ik ga ook dat heerlijke recept van mosa vanavond eten, alleen dan wel een beetje op mn eigen manier, gewoon gebakken kipfilet stukjes (zou niet weten hoe je dat moet roken, en in de winkel vond ik het nogal prijzig) en met pita broodjes:) word vast net zo lekker haha:)

owja, de orale daktarin verkopen ze dus niet bij de drogist, gelukkig hoefde ik alleen maar naar de dokter te bellen, en kon ik het net gelijk ophalen:) dus das wel handig:)

groetjes!

11. gimena

gimena Niet meer actief

@nijntje wat knap zeg. :D

@loe mooie buik hoor!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, ik ben weer boven water :) Ik heb van 14.30 uur tot 17.15 uur in bed gelegen :) Ik voel me nog steeds brak, en al mijn botten doen ook zeer :( Vooral mijn zitbotten om de één of andere vage reden.
    Maar hopelijk word ik niet echt ziek!

Sanne, lastig dat Feli zo kort sliep terwijl ze niet uitgerust was ;) Hopelijk heeft ze inmiddels wat langer geslapen.

En ik denk dat het recept met kipfilet ook wel lekker is hoor, eet smakelijk in ieder geval :)

Loe, zeker een puf puf buik :D Maar mooi hoor! En vandaag alweer 28 weken, gaat hard!

All, de test van MvM was gelukkig meteen positief dus ik kan weer aan de gang :) Vandaag heb ik mezelf alleen vrij gegeven, vanaf morgenochtend ga ik beginnen. Tot 28 september moet het, wat een eeuwigheid hè?!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb straks mijn temp eens opgemeten, en deze was 38.5 ;) Dus ik heb net maar een paracetamol genomen, zodat mijn temp hopelijk wat zakt.
    Verder heb ik zo'n last van mijn onderrug dat ik me zelfs een beetje zorgen maak. Ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen of zitten. En verder ben ik dood- en doodmoe, maar dat hangt misschien wel samen met mijn temp.
    Is dit herkenbaar voor iemand, en zal het 'gewoon' een griepje zijn of zal het iets anders zijn?

Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap voelt anders toch?

Ik zie in ieder geval wel op tegen morgen, maar als ik me dan nog zo zou voelen, dan zou ik mijn moeder bellen zodat die voor Veda kan zorgen. Wel vervelend, gelukkig ben ik eigenlijk nooit ziek, maar nu maak ik me er iets meer zorgen over omdat ik nog maar zo pril zwanger ben.

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, vervelend van je keelpijn, ik weet hoe je je voelt, hopelijk knap je wel wat sneller op dan ik!
    Fijn dat de MvM test gelijk positief is, is toch altijd weer spannend. Tot 28 september klinkt idd lang :p

@ Sanne, oh vervelend van de speen en dat F nu gelijk spruw heeft. Goed klagen hoor. Fijn dat je receptje wel snel via de dokter kreeg. Hopelijk is het snel weer weg!

@ Loe, wat vindt je dan van 8-9-10? Als je dan toch gaat voor een vroegertje is dit ook wel een mooie ;). Mooi buikkie hoor. Tja combi buik en weer is zekers puf puf

@ Nijn, nog gefeliciteerd, was ik gister vergeten te doen. Leuk dat E nog met een verlaat verjaarskado kwam :D. En ook nog draaien zo leuk als ze nieuwe dingen gaan doen :)

@ Salapio, whahaha 90210 :D:D Das zekers een hele mooie datum :D:D

@ Melisa en Mosa, leuk dat jullie extra van je kindjes genieten, zou me niet verbazen als je door de hormonen anders naar je kindje gaat kijken.

De plicht roept weer...
    Fijne avond nog allemaal!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, door de koorts kan je je echt beroerd voelen en overal spierpijn hebben, ook rugpijn kan daar bij horen. Hopelijk knap je op als je temp daalt. In combi met keelpijn denk ik toch aan keelontsteking of griepje.

Ik dacht dat je bij een bbz vooral onwijs buikpijn hebt. Ik hoop niet voor je dat het zulke enge dingen zijn!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, dat hoop ik idd ook, dat ik minder lang last van mijn keel heb dan jij ;) Is het bij jou nog steeds niet over? Krijgen jullie na morgen al vakantie om te klussen in jullie nieuwe huis?

Ik heb eens een borstontsteking gehad, maar toen met ruim 40 graden koorts en toen was ik ook heel erg beroerd. Ik voelde me net een zombie toen, dus ik weet hoe brak je je kan voelen van koorts.
    En het zal idd wel iets 'onschuldigs' zijn, maar nu is het iets enger dan een maand geleden zeg maar.

Nu zit ik te wachten tot het een beetje een normale tijd is om naar bed te gaan :) Te vroeg wil ik ook niet, anders ben ik bang dat ik vannacht niet kan slapen. Dus als iemand een trucje heeft om de tijd even vooruit te zetten :D

17. Loe

Loe Niet meer actief

He Mosa, jee wat is dit joh? Je zit echt in de lappenmand. Ik kan helaas de klok niet verder draaien, maar misschien lekker liggen en een potje tv kijken wat je interesseert? ;)Dan gaat t misschien sneller. Geen idee wat het kan zijn, bbz weet ik niet zoveel van af, je kan googlen maar daar word je dan ook meestal niet vrolijker van. Beterschap!

Salapio, 8-9-10, ok ik ga ervoor!!! Eens even berekenen hoe ver ik dan ben hihi. Zal zo vragen hub nog een foto van me te maken, tis echt een groot huis hoor voor zo'n mini snuffel. Als ik in bed lig, krijg ik nauwelijks nog adem puf. Net als gapen, ik kan niet helemaal inademen, 'schiet' vanzelf weer terug.:x:$

Sanne, fijn dat de ha zo prettig meewerkte!:)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, ik snap dat het nu allemaal wat enger is hoor, zo zou ik dat ook ervaren!
    Bij mij gaat het een beetje raar, de ene dag heel veel last van mijn keel, de andere dag wat minder, maar helemaal weg is het niet ;).
    Na morgen idd lekker vakantie, zo veel zin in :D:D:D

En Simsala bim het is 22:00 uur, laat genoeg om te gaan slapen?

Ik heb trouwens het behang gevonden voor J's kamer:
    Babybehang Onszelf - zon/bloem/ster rood OZ 7823 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.

Deze is ook leuk:
    Babybehang Onszelf - sweetdreams, poes/kat en vogels rood OZ 7819 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.

19. Loe

Loe Niet meer actief

ohh leuk zeg die behangetjes. Van die onderste ben ik direct helemaal weg hihi!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Loe, ik was het van de 8 9 10 hihi.
    En het weer werkt ook mee om het benauwd te hebben.
    Ik kan ook al twee weken niet slapen zonder ventolin en het was al jaren geleden dat ik voor het laatst ventolin heb gebruikt.

Deel Deze Pagina