Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    bah Melisa............... vervelend deze onzekerheid. Nu maar weer afwachten. Zo frustrerend dat je niets anders kan doen. Wel fijn dat je met je vriendinnen erover heb t kunnen praten. En je man?? Wat vind die ervan?

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat rot dat het nog steeds niet goed met je gaat :( Maar heel goed dat je aan de bel trekt en naar een psychiater gaat! Je hebt kans met een paar maanden medicijnen slikken, dat je je al weer een heel stuk beter voelt :) Komt vast goed!

Leuk om te lezen dat Zoë zo gek is op haar kleine broertje :)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Esmee drinkt nu 5x 150+5 en eergister nog 6 x 150+5 wat mocht. Ik vond dat best veel, dus wanneer wij zagen dat Esmee de 5 flessen niet ging halen, kreeg ze van ons 120+4. Ze drinkt nu dus minder dan een paar dagen geleden... maar je accepteert het, dus....

Goed van je dat je aan de bel trekt en naar een psychiater gaat. Hopelijk gaat het dan snel weer wat beter met je.
    Wat fijn dat Zoë zo blij is met haar broertje. T is natuurlijk ook net een pop, maar dan een echte, haha

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, sterkte meis. Hopelijk is het vals alarm. Wel fijn dat je vrij hebt en gepraat met vriendinnnen.

@ Mosa, sterkte. Vervelend dat je ook slecht slaapt. Dat werkt nu echt tegen je ;)

@ Twinny, vervelend dat jij je nog steeds niet goed voelt. Hopelijk kom je er snel uit met een psych. Sterkte!

@ Nijntje, gefeliciteerd met de 5 flessen van E. VOor jullie is het vooral lekker dat ze de nacht door gaat slapen :).

@ Loe, mooi buikje hoor. Groot maar ook weer niet mega. Er zit echt geen tweeling in ;).

Nu ga ik weer snel hard werken :)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Twinny: hopelijk kan goede hulpverlening je helpen. Dikke knuffel!

Pookkie: mijn man? Die is weer lekker zichzelf. Heb nog niets van hem vernomen vandaag!

Ritme baby: ik dnek dat Chelsey altijd een vast ritme had. Eten, spelen, slapen. Met een maand of 5 ging ze naar 3 vaste slaapjes.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoi meiden hier ben ik weer even.
    Ik kom melden dat mijn meisje gisteren gewogen is en 4130 gr schoon aan de haak was. Volgens het CB hoefden we niet meer naar het weeg uurtje te komen als ze zo doorging. Ze waren helemaal trots (en ik dus ook).
    Verder zijn we gisteren even naar de camping gegaan (schoonvader jarig) maar ik ben er nog totaal uitgeput van. Dat viel me erg tegen.

Vannacht ben ik alweer emotioneel helemaal ingestort. Zo erg zelfs dat djaarman met Janne naar de kamer is gegaan en zij in de box in slaap is gevallen en hij op de bank.

Mijn meisje lijkt wel de hele dag en nacht wakker te zijn en te willen drinken. Ik weet echt niet wat ik moet doen en raak helemaal van de kook.

Ik moet weer gaan maar wens jullie in elk geval een fijne dag.
    Zodra er hier betere tijden aanbreken meld ik me weer.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, balen dat je weinig steun krijgt van je man op dit moment :( Daarom een extra knuffel!

Djaar, super dat je meisje zo goed is aangekomen!
    Wat rot dat het verder nog steeds niet zo lekker loopt :( Sterkte en een dikke knuffel, hopelijk wordt het snel allemaal wat makkelijker, zowel met Janne als met jezelf!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar, fijn dat het met jullie dochter zo goed gaat. Maar wel heel zwaar voor jou lees ik. Ik sluit me aan bij wat Mosa zei, hopeljik gaat het snel beter, met een eigen ritme. Dikke knuffel hoor!

Melisa, wat bot wel zeg datje man nog niets heeft laten horen.
    Hopelijk gaat ie dat snel doen!

Twinny, ik hoop dat de hulp snel aanslaat en dat het dan een stuk beter wordt voor je.

All, net bij aldi boodschappen gedaan, puf dat valt niet meer mee he. Hadden jullie ook dat sommige mensen echt zo ongestoord kijken? Voel me soms wel eens een beetje een attractie hahaha. Maar wellicht keek ik zelf ook hoor bij zwangeren, die mensen die dat nu bij mij doen zullen ook wel niet wereldvreemd zijn hahaha.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij kijkt (bijna) iedereen automatisch naar een zwangere buik, zelf doe ik het volgens mij (sneaky :)) ook.
    Ik was altijd wel heel trots op mijn buik, dus ik vond het altijd wel leuk als ik mensen zag kijken :)

Melisa, hoe is het nu met je? Nog bloedverlies en/of krampen gehad?

All, ik heb net tegen mijn vriendin/collegaatje verteld dat ik zwanger ben :D Dat is degene die ook zwanger is en zo ontzettend misselijk is dat ze alleen maar in bed ligt. Ze vond het erg leuk :)
    Verder vertellen we het waarschijnlijk tegen niemand tot we een echo gehad hebben.

10. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bubsie, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! :D Geniet van je meisje!

@ Mosa, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Geweldig zeg :D :D !!

@ Tijgertje, nog van harte gefeliciteerd met Thijmen zijn 1e verjaardag!

@ Nijn, wat een schattige foto van Esmee!

@ Loe, mooie buik :D .

@ Melisa, hoe gaat het nu met jou??..

@ Djaar, borstvoeding geven is ook niet het makkelijkste.. Ik snap wel hoe je je voelt, ik heb me emotioneel ook zo gevoeld.. Ik wilde zo graag even de deur uit, maar als ik 2 uren van huis was geweest was ik kapot en kon ik alleen nog maar huilen... Echt verschrikkelijk voel je je dan he.. Hoop dat je die "fase" snel voorbij bent!! Alles moet ook zo erg wennen en BV neemt ookal zoveel tijd in beslag.

Ik was hier alweer een tijdje niet geweest :) schaam. Mijn man zit 's avonds veel achter de laptop en overdag heb ik het de laatste weken druk gehad. Mis jullie wel hoor!

Hier gaat het verder goed. D. is nu zo makkelijk! Ze heeft nog wel krampen, maar lang zoveel niet meer dankzij de Omneo voeding. Het werkt dus wel! Alleen poept ze nog wel steeds om de 3/4 dagen.

En sinds 3 dagen heeft ze wat nieuws: als ze wil slapen begint ze te janken en te brullen haha de schat. Als ik haar dan neer leg met het speentje slaapt ze gelijk. Alleen heeft ze dit ook wel tijdens haar voeding wat wel minder is :p . Ik heb haar alleen nog in de kinderwagenbak liggen, moet binnenkort maar veranderen naar haar eigen bedje als ze zo goed door blijft slapen :$ spannend.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even een update: buiten alle tranen die niet stoppen gaat het wel. Heb wat bloedstolseltjes gehad, maar verder alleen oud bloed.
    Man was om 14 uur thuis, moest van alles regelen om vrij te krijgen, vandaar de stilte. Fijn dat ie er was hoor, kon ik lekker mijn bed in.

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melisa, ik hoop dat alles goed gaat met jullie kleine frummel... Kan je binnenkort al bij een vk terecht?? Fijn dat je man thuis kon komen! Knuffel!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met je meisje! Heel fijn dat ze zo goed reageert op de omneo-voeding! En super dat ze aangeeft dat ze moe is, en dan gelijk gaat slapen :)
    Zal wel een hele opluchting voor je zijn dat het nu allemaal een stuk makkelijker gaat!

Melisa, fijn dat je man toch heeft kunnen regelen dat hij eerder thuis was! Maar heb je nog krampen? Want zonder krampen hoef je volgens mij niet zo bang te zijn, maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk ;)
    Hopelijk heeft het nog met de innesteling te maken en is het vals alarm! Ik heb toen met Veda rond de 7 weken ook iets van 2 dagen oud bloed verloren, maar dat was gelukkig ook onschuldig. Ik duim voor je!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hier had ik de kannen in de douche staan omdat ik eigenlijk altijd boven naar de wc ga (geen idee waarom eigenlijk) maar hier komen ze de kannen niet ophalen, die moet je naar een verzamelpunt brengen.
    Lees dat je je niet lekker voelde gister, hopelijk gaat het beter vandaag.
    Bij een bbz heb je erg buikpijn maar dat kan je nu nog niet echt voelen volgens mij.
    Veda 8 maanden, joehoe.

Sanne: Wat vervelend dat ze de speen al 3x verwisseld hebben, zou toch niet mogen vind ik ;)

Nijntje: Lekker zeg dat jullie zo lang hebben kunnen slapen gister, hopelijk vandaag weer! Owh lees dat het weer een goed nachtje is geweest, heerlijk he?!
    Goed zeg dat ze zich al draait! De ontwikkelingen gaan zo snel, je staat er iedere keer weer verbaast over.

Salapio: Ik ben ook wel gek van getallen, ik had gehoopt dat noah op 11-11-09 geboren zou worden, is het begin van het carnavalsseizoen maar hij kwam op mijn gelukgetal 03-11-09 :)
    Hahah jij bent een spin :$:D

Loe: Mooie buik hoor! Zo énorm is ie niet hoor.
    Hihi 1 plank tekort komen...balen :p
    Ik had niet echt het idee dat mensen onwijs keken maar als ze het wel deden vond ik het niet vervelend. Sommige spraken me ook aan maar vond dat niet erg.

Afrola: Ik vind allebei de behangetjes leuk maar vind de sweat dreams het leukst.

Melisa: Nee toch :$:( Wat een ellende. Hopelijk betekend het toch niks!
    Godsamme lees nu van je man, jammer hoor. Owh lees dat hij toch naar huis is gekomen, fijn! Nu héél hard duimen voor je!

Djaar: Rot zeg dat het emotioneel zo zwaar valt allemaal :( Het is helaas wel heel herkenbaar. Maar goed, een lichtpuntje, je meissie groeit goed!

BabyD: Hier nog eentje die vervelend word of inderdaad ook gaat huilen als hij wilt slapen. Als je hem dan mee naar boven neemt word hij helemaal blij en in bed kruipt hij bijna in zijn matrasje, zo fijn vind hij z'n bed haha.

All: Hier drukke daagjes achter de rug. Gister naar de bank geweest om de rente van de hypotheek weer opnieuw vast te laten zetten, we hebben gekozen voor 1 jaar omdat we toch zo goed als zeker willen gaan verkopen en dan zien we volgend jaar weer verder.

Vandaag ook weer gewerkt en bij mijn moeder gegeten omdat Roy een bbq heeft van het werk.

Nu even Noahtje in bad doen, flesje en naar bed. Dan heeft deze mama een avondje vrij :)

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@melisa he meid jeetje zeg wat ontzettend klotig! gelukkig heb je je vriendinnen kunnen bellen en ff lekker janken, ik hoop voor je dat alles gewoon goed is, en ik duim voor je meis! en wel fijn dat je mannetje toch naar huis is gekomen!

@mosa, he bah jij niet lekker, dat is echt niet fijn! volges mij moet je ook ontzettend veel buikpijn hebben bij een bbz, en gewoon lekker vroeg naar bedje gaan hoor, als je niet lekker bent slaap je toch meer/extra dus dan slaap je vast alsnog de nacht wel door :)

@afrola ik vind het onderste behangetje erggg leuk :D en wel handig dat J naar het kdv kan ja, klussen met haar in huis lijkt me ook niet handig

@loe flinke buik hoor! ik vind hem wel groot!! volges mij had ik zo'n buik bij 38 weken ofso! hahaha

@djaar wat vervelen dat je je zo rot voelt meis! als je het niet trekt of wat dan ook wel aan de bel trekken he bij huisarts cb of wie dan ook

@tijgertje wat rot dat het met jou ook niet zo lekkertjes loopt, goed dat je er werk van maakt, hopelijk iets van medicijnen ofso en dat je je dan weer lekker in je vel voelt:)

@babyd wat super fijn dat de omneo voeding zo goed werkt, nu poept ze om de 3/4 dagen.. nog niet echt veel natuurlijk, wat zegt de HA daar over? die zei namelijk bij mij dat ze met kunstvoeding eigenlijk echt wel 1x per dag moesten poepen.. doet feli haast ook bijna nooit hoor, maar wel 1x in de 2 dagen nu.

@wat feli nu weer heeft:S:S

die ligt alleen maar te janken in dr bedje?? i kweet het ook niet hoor, normaal ligt ze dr om 19.00 in en dan pit ze hem gelijk.. maar nu afgelopen dagen steeds huilen

dus ik net een uurtje langer wakker gehouden, dan om 20.00 naar bed.. maar dat wil mevrouw dus duidelijk ook niet...:S

even kijken wat ze doet, of ze toch in slaap valt of anders nog maar even mee naar beneden ik weet het ook niet?? opt kdv had ze wel heel goed geslapen dus misschien echt nog nietmoe..?

nou groetjes allemaal!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, grappig dat je altijd boven naar de wc gaat :D Ik overdags nooit, maar de kannen had ik de vorige keer ook in de badkamer staan. Deze keer wel beneden, dat is makkelijker als Veda in de kamer is. Als er onverwacht visite komt, moffel ik ze wel weg :D

En vanavond weer de baas over de afstandbediening lees ik ;)

Sanne, lastig dat Feli de afgelopen dagen moeilijk gaat slapen 's avonds!
    Hier ook regelmatig 's avonds :( Overdags slaapt ze eigenlijk altijd zonder problemen als ik haar naar bed breng, maar 's avonds heeft ze er vaak geen zin in. Heel vreemd, maar ik zou niet weten wat er 's avonds anders is dan overdags?

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mosa, ze is wel een makkelijke baby altijd geweest alleen door die pijn huilde ze zoveel :( .. Ze heeft dat nu nog weleens, maar niet meer een hele dag gelukkig. Maar als het dan weer afzakt gaat ze gelijk naar me lachen zo lief he :) .

@ Sterre, haha ik zie het helemaal voor me zeg, zo lief :p . Als ik D neer leg dan wil ze opnieuw gaan huilen en dan geef ik snel haar speentje en is ze stil en doet ze gelijk haar oogjes dicht haha.
    Nog genoten van je avondje?

@ Sanne, ik ben niet meer naar de HA geweest. Volgende maand weer naar het CB en dan hoor ik wel wat hun erover zeggen, dan meld ik het wel weer dat ze zo weinig onlasting krijgt..
    Misschien dat Feli nu minder slaap nodig heeft idd?? Hoop dat je er snel achter komt wat het is. Is alleen nog maar raden als ze zo klein zijn he..

Zo nog een fles en dan lekker naar bed! We hebben haar nog steeds op 5 flessen ik wil het toch nog eventjes rekken omdat ze anders te weinig voeding krijgt.. Had geen goed gevoel bij 4 flessen omdat ze eigenlijk ook nog maar 2 maanden zou zijn..

18. Sannehai

4 flessen zou wel erg snel zijn denk ik ja, ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden feli heeft heeeeeeeel lang op 5 flessen gezeten. en is toen ook van 5 naar 3 gegaan haha. maar altijd puzzelen ja met zo'n kleintje

en ik denk dat feli ook misschien gewoon nog niet moe was, ze is nu om kwart voor 9 weer naar bed gegaan, weer brullen, maar ze is wel gaan slapen gelukkig:)

groetjes ik ga lekker naar bed!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    BabyD, dan schreef ik het waarschijnlijk verkeerd, maar erg fijn dat je meisje nu dus blijkbaar veel minder pijn heeft :) Lekker van genieten, en helemaal van het lachen van je meisje!

En 5 flessen lijkt me ook verstandiger, ook voor 3 maanden.

Sanne, gelukkig is Feli uiteindelijk zonder al te veel problemen gaan slapen!

All, mijn ogen vallen bijna dicht, dus weltrusten :)

20. Sannehai

hoi dames

hey de eerste vandaag:)

pff feli slaapt de laatste tijd weer minder goed, komt doordat ze nu zonder strak dekentje ligt denk ik, datslaapt toch anders voor dr, maar ik wil het echt ff afleren, dus ff doorzetten denk ik :)

ze was weer om 6.00 wakker, had ook een flinke poepbroek dusja geen wonder hahah, daarna heeft ze nog wel lekker ff bij ons tussenin liggen spelen wahaha,

naja de buurman begon ok om 7 uur al met het bouwen van zijn nieuwe garage....:S naja goed we waren toch al op;)

nu zo eerst eens ff douchen, en daarna eens wat spullen gaan verzamelen wat mee moet in de caravan! moet dat nieuwe plastice soort pip servies nog ff stikker vrij maken, dus ff afwasje doen.

vanmiddag dus oefenen met de caravan! haha, ben benieuwd waar we feli gaan laten, heb eigenlijk geen zin om dr bij omi te brengen... maarja misschien moet het wel:S naja goed,

dames fijne dag allemaal!!

@melis.. hoe ist nu meis??

Deel Deze Pagina