Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@melis knuff!

@mosa, ja ik vind het ook zo gek, tis hier precies hetzelfde als bij jou, overdag nix aant handje, allemaal prima, maar savonds nee hoor dan is het echt Drama! wat een gedoe he? maar wie weet dus wel sprongetje zoals sterre zegt..

verlatingsangst weet ik eigenlijk niet.. ze was vandaag overdag ook al gelijk miepig, en in de box gaat ze ook gelijk keihard huilen..

maarja met slapen overdag wel ok, maar savonds dus niet.. zo word nu ook steeds weer vaak wakker snachts, en ze is nu standaart om 6.15 wakker..hmmmm:S naja, hopen dat het weer over gaat! hahaha.

@pookie bij jou dus ook al slaapprobleem savonds.. kwartiertje huilen helpt hier niet.. ze blijft gewoon hysterisch huilen. en wat leuk dat jullie naar artis gaan, veel plezier:D en heerlijk idee dat je daar nu lekker met Y loopt:D

@sterre owww wat gaat jemannetje toch snel!! super hoor:D die kan dalijk al lekker aan de wandel! hahaha

@mosa wat leuk dat je zowat elke dag lekker gaat fietsen, ik kan ook niet wachten :D vd week eens kijken of ik dat maxicosie ding kan oppikken.

@all

feli ligt al weer voor de 2e x te slapen.. misschien wat inhalen van gister overdag of van vannacht..?? ik weet t ook nie naja komt wel goed. ze was best miepig vanochtend maarja, wie weet vanmiddag beter:D

we wouden eigenlijk net gaan wandelen lekker naar het strandje hier opt dorp met zora, lekker stuk lopen, maarja ze was zo aan het mopperen ik d8 naja ff bedje proberen misschien, en ja hoor, ze snurtk al weer haha:)

dan maar als ze wakker is :) kan ik mooi nog ff wasjes draaien en ophangen:)

nou dames fijne dag allemaal

2. Sannehai

owja wat ik ook nog ff wou zeggen hhaha;)

onze domoo seat is niet meer veilig voor feli! teminste niet als ze er ff zelf alleen in zit.

vorrige x zat ze daar dus in, ik ff naar de keuken haar hapje opwarmen

ging ze keihard huilen ik kijken, die domoo seat stond op de bank (wij hebben zo'n long char dr aan zitten) maar ze was dus met ding enal omgevallen (gelukkig wel Op de bank!) maar goed, echt gevaarlijk dus echt niet nice!

ik tegen hai zeggen dat ze daar dus echt niet meer alleen in mag zitten,

maar hij had het vanochtend dus ook, nu heb ikgelukkig ook een wippertje, dus domoo maar ff naar boven, en wippertje maar mee naar beneden, ik denk dat het daar niet zo gemakkelijk in gaat, omdat die domoo mee vormt natuurlijk en zo'n wipper niet haha

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, daar hadden we het pas idd over, en ik denk dat we volgend jaar maar een jaartje een huisje huren :D
    Maar bedankt voor je tips! We zaten idd aan de buurt van Clairvaux les Lacs te denken, dus dat komt goed uit :) Ik zal straks de plaatsen eens opzoeken.

Sterre, maar zijn crackers dan zeg maar knäckebrod of weer wat anders? Je hebt zoveel soorten natuurlijk. Maar ik zal komende week eens in de supermarkt kijken.

Fijn dat het goed gaat met het dieet, 1,5 kilo in één week is super natuurlijk!
    Wat rot dat je zoveel last had van de reuma gisteren :( Hopelijk was het een eenmalig iets, want daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten!
    Hoe gaat het nu met je been/benen eigenlijk? Wordt het al minder?

Oke, dus idd nieuw dat je een echo met 30 weken krijgt. Ik vind het wel leuk, en op zich ook wel goed natuurlijk!

Zo, Noah al wat stappen, jeetje, wat gaat hij hard! Gaat nu wel érg snel hè?!
    Vanwege mijn zwangerschap hoop ik wel dat Veda niet al te laat gaat beginnen met lopen, maar nu hoeft ook nog niet :)

Goedemiddag Loe :D Goed geslapen? Zenuwachtig voor morgen?

Pookie, wij gaan ook nog een keer naar de Artis via de Deka :D Ik denk ik september, maar leuke actie altijd! Hopelijk was het leuk, en super dat jullie er nu heen kunnen gaan mét kindje!
    En dus ook slaapproblemen 's avonds, apart is dat toch! Hier huilt ze zich gelijk overstuur, dus laten liggen vind ik ook geen optie. Maar we weten in ieder geval nu dat we niet de enige zijn ;)

Sanne, helemaal vervelend dat Feli ook 's nachts weer wakker wordt ;) Dus ook niet raar dat ze nu wat extra slaapt. Dan maar straks wandelen, veel plezier alvast!

En dan Feli idd maar niet meer in de domoo seat doen dan, eng dat ze gevallen was! Gelukkig was het op de bank!

All, straks voor het eerst naar mijn schoonouders gefietst met z'n drietjes. Het is best een eindje, maar het ging heel goed :) Veda een zonnehoedje op, zo'n klein rond kopje er dan onder :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    We gaan trouwens vanavond zelfgemaakte pizza eten :D
    Ik heb wel van die kant-en-klare bodems gekocht, maar verder allemaal lekker 'beleg' dus dat wordt vast wel een succes :) Ik heb er nu al zin in!

Tot later, nu snel weer naar buiten!

5. Sannehai

hoi hoi

@mosa oww lekker zelfgemaakte pizza's hmm :d ik heb hier een lekkere maaltijdsalade vd AH, wat hai gaat eten weet ik niet, zoekt ie zelf maar ff uit haha.

en leuk joh dat je een eindje was gaan fietsen, heerlijk met dit weer lijkt me :D

het wandelen was ook heerlijk, lekker langs het water, heerlijk windje :)

feli had echt lekker geslapen nog, van 1 tot kwart voor 3 haha !

zit alleen nu ff te denken of ze nog ff naar bed moet voor dr laatste fles...

naja zien we vanzelf wel!

groetjes!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ondanks dat ik om het uur moet plassen, was de nacht wel aardig. Hoe ist met je griep-klachtjes? Je hebt een lekker eindje gefietst lees ik, lekker hoor in dit weer. Ik kan me eigenlijk wel indenken dat zo'n hoofdje met daarboven zo'n zonnepet wel een foto waard is hihi.

Feli is ineens een lekker slaapdame of niet, Sanne?

All, wij straks naar schoonouders op visite. Vandaag verder aan de babykamer gewerkt. Ziet er best snuffel-sjofel uit toch!

7. Loe

Loe Niet meer actief

tweede foto

8. Loe

Loe Niet meer actief

en de laatste:

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, straks vergeten, maar ik las dat je uit eten gaat vanavond, eet smakelijk!

Sanne, maaltijdsalades vind ik ook erg lekker, welke smaak had je?
    En Feli een mooie lange dut gedaan, ook wel lekker hè? Veda heeft ook twee uur geslapen vanmiddag, best fijn zo'n relaxed middagje.

Loe, ik heb nog steeds keelpijn en ben nog een beetje verkouden, maar verder voel ik me gelukkig wel weer prima :) Over het algemeen heb ik ook wel een goede weerstand, dus wellicht was het ergste daardoor snel weer over?
    Het slapen gaat ook wel wat beter, ben wel meerdere keren per nacht wakker, maar niet meer zo irritant lang. En zo'n goede slaper ben ik normaal gesproken ook niet, dus ik ben allang blij met dit :)

Zo, de babykamer begint al écht een babykamer te worden :D Mooi hoor! Mooie combinatie, die donkere meubels met groen!
    En een schommelstoel is ideaal vind ik, Veda krijgt nog altijd de eerste fles op haar kamer in de schommelstoel :)
    En die blokjes op de kast op de laatste foto zijn één van Veda's favoriete speeltjes!

Maar zie je nu op tegen morgen? Hoe laat moet je er zijn?
    Veel plezier bij je schoonouders!

Pookie, wat vond Yuna van de beestjes?

Hanna, ik vraag me af of jullie dit weekend al weer thuiskomen?

Melisa, hoe gaat het nu met je?? Knuf!

All, wij gaan zo nog een rondje fietsen, nu is het heerlijk weer natuurlijk. We hebben speciaal vroeg gegeten (de pizza's waren heerlijk!) maar nu maar even het vette eten eraf fietsen :D

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na een lange terugtocht weer thuis!
    Heerlijk weer hoor. Lekker je eigen bedje :D

Djaar dikke knuffel voor jou!!
    Ik hoop dat jullie alles snel een beetje op de rit hebben.
    De eerste weken hier was ook geen pretje dus ik kan me wel zo'n beetje voorstellen hoe je je voelt.
    Wel heel fijn dat Janne (ik blijf het zo'n leuke naam vinden :D) zo goed groeit!
    Iklees nu dat de volgende nacht veel beter was en hoop dat het vanaf nu de goede kant op gaat.
    Zijn jullie nog gaan wandelen?

Mosa, leuk dat je collega nu ook weet dat je zwanger bent.

BabyD, wat fijn dat de Omneo goed helpt.
    Bij Svinthe was het ook echt de uitkomst!

Flessen en drinken, Svinthe is zo'n rare drinkbaby geweest dat ik hier de schema's maar niet ga neerzetten.
    Ze heeft nu 's morgens een papje en dan om half 12 en half 5 een fles en nog een papfles rond 11 uur. daar wil ik heel graag vanaf, dus deze 4 weken (dan heb ik nog zomervakantie) gaan we ervoor!

Melisa, dikke knuffel van mij meid!
    Ik vind het zo erg voor je!

Pookie, en was het gezellig met het zw.schapsclubje?

Afrola, zijn J. en jij al weer wat opgeknapt?
    Fijn dat het behang is uitgekozen...veel te veel keuze vind ik soms...

Mosa, al uit de vakantiebestemming?
    Jura klinkt goed!

Sanne, wanneer gaan jullie op vakantie?
    Och ja een tent opzetten, da's niet altijd makkelijk!

Mosa, het moeilijk slapen heeft Svinthe ook een tijdje gehad...heel erg balen is dat.
    Je denkt, zo die ligt lekker en dan begint het drama...
    Hoe pakken jullie het aan met Veda?

Sterre, leuk dat je weer tante wordt!!

Pookie, was het leuk in Artis?

Loe, wat een mooie babykamer zeg!Haha, wij hebben precies dezelfde :D
    Hij lijkt al bijna af...is dat zo?
    Wat moet er nog gebeuren?

Mosa, heerlijk pizza's! Hier was een bami uit de diepvries...
    Ook lekekr hoor!

Zo ik ben weer helemaal bij nu.
    Zometeen gaat Svinthe onder de douche en hopelijk heerlijk snel slapen.
    Ik heb wel even zin in wat eigen tijd hihi!
    Maar altijd als ik me erop verheug dan gaat het mis.... wordt vervolgd....

11. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat het met de klachten wat beter gaat Mosa! Ja, dat slapen.........daar heb ik me maar bij neergelegd inmiddels. Nou, ik zie er niet echt tegenop,maar ik wil mijn schoonouders niet meenemen de spreekkamer in, en ik hoop dat ik dan wel net zo serieus genomen word als dat ik met 2 of 3 man sterk in de spreekkamer zou verschijnen. (heb vaker gemerkt dat dat scheelt). WE gaan het vanzelf zien morgen! Oja, half twee begint mijn consult.

Zo hee, nog een rondje! Zijn jullie nog niet moe???? (blijkbaar niet haha):p

Hanna, welcome home!:D
    Ja, vind je het leuk? Er hoeft inderdaad niet veel meer hoor, nog een plank boven de commode en schilderijtjes op een hele hoge schuin muur. Die foto's zal ik later nog plaatsen. Maar we zijn echt wel tevreden.

Zo, wij nu op naar de koffie met een taartje!
    Tot later!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, fijn dat jullie weer veilig thuisgekomen zijn :) En vannacht idd weer lekker in je eigen bedje slapen, ook altijd wel weer fijn hè? Wat ik altijd het meest mis van onze vakanties, is onze eigen wc :D En ondanks dat we goede lekker zittende stoelen hebben, zit de bank ook altijd extra extra lekker dan!

Normaal krijgt Veda rond 20.00 uur meteen na haar bad de fles, en daarna speelt ze nog een tijdje tot ze moe wordt, maar vanavond willen we proberen te wachten met de fles tot ze heel moe is, kijken of we dan de fles op haar kamer kunnen geven en haar daarna gelijk in bed kunnen leggen. Waarschijnlijk helpt het niets, en is het idd een fase waar we doorheen moeten, maar toch wil ik het proberen.
    En zolang ze overdags/'s nachts zo goed als nu blijft slapen, hebben we ook niets te klagen natuurlijk :)

Maar was vond je achteraf van jullie eerste vakantie met z'n 'drietjes'? En hoelang heeft je man nog vakantie?

Loe, spannend in ieder geval, ik zal aan je denken om 13.30 uur, maar het komt vast goed :)
    Geniet van je taartje :D

Nou, het rondje fietsen was weer leuk. We stoppen ook geregeld bij een speeltuintje zodat we met Veda op de wip of schommel kunnen. We vergeten alleen telkens het fototoestel mee te nemen, dat is jammer!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ik vind het kamertje erg mooi. Echt mijn smaak.
    Heerlijk dat jullie al zo snel klaar zijn. Dat geeft wel rust denk ik.
    Ik heb het denk ik gemist... maar wat ga je morgen in het zh doen?
    Succes iin ieder geval!

Mosa, ja bed en wc staan samen op nummer 1 van de meest gemiste dingen :D
    De poezen waren trouwens helemaal blij dat we er weer waren en stoppen niet met kroelen. de 2 "kleintjes" zijn eigenlijk helemaal niet van die kroelkonten, maar dat zijn ze nu eventjes vergeten.

De eerste vakantie met z'n drietjes was erg leuk, maar ik heb me een beetje verkeken op het geregel als je een uitstapje gaat maken. wat moet er allemaal mee... weer inpakken en de volgende dag bij het volgende uitstapje moet dat weer...
    Dat zou ik de volgende keer wel anders plannen denk ik. Nu zijn we in de eerste week bijna niet weggeweest en in de tweede juist heel veel.
    We hebben genoten van Svinthe in het zwembad. Echt heel erg leuk om te zien dat ze zo'n waterrat is!
    Ook het slapen en spelen ging heel goed omdat we zo'n fijn huis hadden gehuurd.
    MIjn man heeft nu nog een week vakantie en gaat een begin maken aan het verbouwen van de wc. Dat is echt heel erg nodig, dus ik moet maar even over de troep heen kijken ben ik bang...
    We zitten nu met een kleurenwaaier...*zucht* voor de zoveelste keer...Nu heb ik er net de kleur paars ingegooid... Zou dat was zijn, beetje lichtpaars met witte wandtegels en zwart/wit geblokte vloertegels.... De tegels hebben we gelukkig al gekocht...PFFFF dat scheelt weer! :D

Wanneer gaan jullie precies op vakantie?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, dat bedenken wat je mee moet nemen als je een dagje weggaat tijdens je vakantie, blijft denk ik de komende jaren ook wel een beetje irritant. Dat zal bij ons ook wel een 'gedoe' worden.
    Maar fijn dat het verder erg leuk was :) En hadden jullie een zwembad bij het huis dan? Als dat is zo was, super zeg!

En de wc verbouwen, flinke klus lijkt me! En ik ben sowieso altijd wel voor paars, lijkt mij juist wel gaaf in de wc :D

Wij gaan volgende week zondag op vakantie, de 25e. Rond 4 uur 's ochtends willen we vertrekken, en hopelijk slaapt Veda dan eerst nog een paar uurtjes in de auto.

All, ik heb bedacht dat ik vanavond maar weer eens in Veda's babyboek moet schrijven. Ik vind het best leuk om te doen, maar het komt er vaak niet van. Maar volgens mij heb ik het voor het laatst gedaan toen Veda 5 maanden was, dus het wordt wel weer eens tijd :) En het is ook zonde als ik me veel dingen niet meer precies herinner.

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Kom me even melden:
    Vandaag het vruchtje waarschijnlijk verloren. Hoop bloed met stolsels, krampen etc. Voel me nu ook erg slapjes, EN LEEG.

Manlief is nu even naar de oppas, vragen of Chelsey morgen vroeg er even extra heen kan. Kan ik even op krachten komen.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dus toch, wat klote zeg :( Een hele dikke knuffel van mij, sterkte en goed dat Chelsey waarschijnlijk morgen een extra dagje naar de oppas gaat. Goed aan jezelf denken!!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, oh zo vreselijk oneerlijk :(
    Het zou wel even goed zijn om morgen even rustig aan te kunnen doen.
    Ik denk aan je!

Mosa, 4 uur in de morgen wegrijden??? Ik vind dat altijd verschrikkelijk, maar ook wij hebben dit weer gedaan dit jaar. Ik ben dan echt de hele dag een zombie.
    We hadden trouwens niet bij het huisje een zwembad, maar op het park was er wel een en die was maar 2 minuutjes lopen. Dat was heel erg goed te doen.
    Leuk dat je ook een babyboek bijhoudt. Toevallig ook, mam en pap vertellen over jou... ?? Die heb ik nl en ik heb er in de vakantie weer in geschreven. Steeds als ze bijna jarig is ga ik schrijven over het jaar wat is geweest. Hopelijk hou ik het vol, = tot haar twaalfde jaar.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wij gaan altijd rond die tijd, ik vind dat ook het fijnste. En op zich kan ik er ook wel goed tegen, alleen vorig jaar toen ik iets van 24 weken zwanger was niet :) Poeh, voordat we NL uit reden, was ik al heel moe :)

Oke, ook leuk natuurlijk, een zwembad op het park! Ik dacht trouwens aan het huis te zien, dat het een particulier huis was, maar het stond dus op een park?

En heb zelfs twee babyboeken :) Maar andere dan die jij hebt, maar ik ken wel van naam (wel érg leuk als je hem goed blijft bijhouden!).
    Ik had er zelf één gekocht en een andere van vrienden gekregen toen ze op kraamvisite kwamen. Je moet er wel andere dingen in opschrijven, en de opzet is ook wel anders, maar ik had er beter één kunnen bewaren tot het volgende kindje. Maar nu maar proberen er twee bij te houden :)

Kun je je het al voorstellen, dat onze kindjes op een gegeven moment 12 jaar zijn? Raar idee hè?! Ik kan me er echt nog niets van voorstellen, maar gelukkig duurt het ook nog een hele tijd :D

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oh 2 babyboeken? Dat is wel erg veel!
    Het was inderdaad een particulier huis maar dan wel op een park. Dus wel een receptie en een zwembad. Wel een goede combinatie. Het park was niet groot, ik denk zo'n 40 huizen.

Nee, dat Svinthe op een gegeven moment 12 jaar is, daar kan ik me niks bij voorstellen. De voorbereidingen voor de eerste verjaardag zijn nu een beetje begonnen, uitnodigingen, slingerlijn met foto's, ontwerp voor de taart....

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Joepie, Veda slaapt :D
    Het ging niet helemaal zoals gepland, en het duurde wel eventjes, maar ze slaapt :) En meestal als ze eenmaal slaapt, dan slaapt ze ook wel door, maar 21.00 uur vind ik voor de laatste 2 weken eigenlijk heel redelijk!

Deel Deze Pagina