Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig zeg!
    Dan is 21.00 uur best goed inderdaad!
    Svinthe was net wakker een beetje aan het miepen. Ik denk dat ze last heeft van haar tandjes.
    De derde is nu net door (of had ik dat al geschreven??) :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, 2 boeken is idd veel, misschien dat ik daarom een beetje achterloop ;)

Oke, dus wel een particulier huis :D Maar zeker een goede combi, leuk hoor! En het was ook gezellig om met je zwager en schoonzus te gaan, of zijn jullie al vaker met ze op vakantie geweest?
    Wij moeten er persoonlijk niet aan denken om met anderen op vakantie te gaan, ik vind het zo heerlijk om alleen maar saampjes (en nu dan met z'n drietjes) te zijn. Wij zijn ook mensen die graag op campings staan waar weinig andere Nederlanders zijn. Af en toe een praatje is wel leuk, maar koffie drinken met andere Nederlanders hoeft voor ons niet. De komende jaren zal er wel meer contact zijn als Veda met andere kindjes gaat spelen, maar tot nu toe vinden we het op deze manier heerlijk :)

En leuk, de voorbereidingen voor Svinthes verjaardag! Je hebt in ieder geval een erg leuke uitnodiging, dus dat zit in ieder geval wel goed :)
    Wanneer is ze precies jarig (staat niet in je banner toch?)?

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nope, had je nog niet geschreven :D Of ik moet er over heen gelezen hebben :p
    Is haar 3e tandje een boventandje?

Zo, nu ga ik echt beginnen aan de babyboeken, anders ken ik mezelf veel te goed ;) En nu kan ik nog lekker buiten zitten :)
    Ik kom straks nog wel even spieken...

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja haar derde tandje is een boventandje.
    Nu weten we ook waar die vieze broeken vandaan kwamen....
    Succes met de babyboeken!
    Svinthe wordt 1 op 22 augustus. Dus al lekker snel!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, één boek is klaar :D Die andere heb ik weinig zin meer in, dus maar een andere keer deze week. Ik heb m'n laptop maar even mee naar buiten genomen nu :) Mijn vriend zit nu te lezen wat ik straks allemaal heb geschreven.

Ik heb trouwens ook een (mooie stippeltjes)doos voor Veda, waar ik allerlei speciale dingen in bewaar, zoals navelstrengstompje (ik weet niet hoe het heet), zw. test, eerste kleertjes. Dat wil ik ook blijven doen, lijkt me ook leuk voor Veda later :)

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, dat is echt een snelle jelle :D.

Sanne, kieperde de doomoo niet juist om omdat ie op de bank staat? Ik kan me voorstellen dat ie met een stabiele ondergrond wel blijft staan, maar op een bank wat wiebeliger is?

Mosa, we hebben in Clairvaux een koetje gekocht dat nog altijd in onze auto staat: Moenimoe Clairvache heet ze :D. Het is een mooi gebied. Wij hadden alleen onwijs veel pech met het weer: eerste dag mooi daarna regen en mist. Wel een prachtige mistwandeling gemaakt in de heuvels rond de camping, spooky vanwege een havikenpaar die hun gezin wilde beschermen ... lekker zelfgemaakte pizza's en leuk zo'n fietstocht!

Loe, fijn hoor een schommelstoel! Hier een 'oude' ikeastoel dus ik moest altijd zelf schommelen met M. T gaat mopperen zodra hij klaar is met drinken: Leg me nu maar in bed hoor mama ...

Hanna, hopelijk lukt het zonder papfles en met het slaapje ;)

Melisa, dikke knuf, hopelijk mocht Chelsey een keertje extra naar de oppas.

Babyboek, ik heb er een van Kleine Ezel, maar daar staat niet zo veel in. Wel heb ik nu al 1 zwangerschapsschrift voor M en 2 M-schriftjes. T heeft nog maar één schrift in totaal (vooral veel minder zwangerschapsdingen geschreven :D). Ik probeer iedere maand een beetje te schrijven. Lukt tot nu toe heel aardig.

Babydoos, hebben we ook twee van staan. Maar die hebben we niet bijgehouden, ook een leuk idee. Echt iets voor mn man, die is een bewaarder :D (ik meer een weggooier ... soms heel jammer)

M heeft de laatste tijd weer vaker nachtmerries. Afgelopen nacht was ze halfslapend aan het huilen, ik ben er naar toe gegaan en bijgezeten tot ze weer sliep. Vlak daarna wilde T drinken en die kwam voor de leuk anderhalf uur later weer. Daarna wel geslapen tot 7u (allebei). Hoop echt dat een beetje vast voer bij T wonderen gaat doen :D. Nog een week of 2-3 en dan mag hij groenten gaan proeven (of ermee spelen ;))

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Alles bijgelezen van het weekend, maar lang niet alles onthouden...

Melisa, een hele dikke knuffel!

Hanna, welcome home! Lekker geslapen in je eigen bedje? Mijn eigen bed mis ik ook altijd op vakantie...

Vakantie, leuk om jullie vakantie verhalen te lezen. Opvallend veel kampeerders hier. Wij zijn juist altijd van de luxe ver weg vakanties...

Slaap-problemen, (nog) niet heel veel ervaring mee, haha Al heeft Esmee gister erg weinig geslapen... Maar vanochtend was ze pas om 7.45u wakker!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Môgge,

Slaapproblemen: hoort denk ik echt bij de fase hoor. Ik herken het wel van hier. Toen Chelsey van 3 naar 2 slaapjes ging hadden we hier ook wat trubbelingen.

Loe: wat een mooi kamertje! Moest jij deze week niet naar het andere ziekenhuis?

All: C. is lekker naar de oppas. Tot half 2. Ik moet om 11.20 bij de huisarts zijn. Even wat dingen doorpraten. Ik vloei ook nog steeds stolsels. Nu al 36 uur. Het lijkt wel of het vruchtje niet los wil komen.
    Ook wil ik weten of we kans maken op bloedonderzoek, om te kijken of het iets genetisch is waarom het nu al 2 keer is misgegaan na 6 weken.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Melisa, verstandig om even naar de ha te gaan. Kun je alles even goed navragen...
    Nogmaals een dikke knuffel!!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Salapio, in de Jura heb je ook iets meer kans op regen en onweer enzo, maar omdat we toch niets boeken, kunnen we altijd weggaan natuurlijk.

En poeh, vermoeiend nachtje voor je! Maar zielig voor M dat ze weer vaker nachtmerries heeft!
    En hopelijk doet het eten van vast voedsel idd wonderen voor T z'n nachten!

Nijntje, lekker toch, zo'n goed slapend meisje!

Melisa, fijn dat Chelsey terecht kon bij de oppas, even iets tijd voor jezelf. Wat rot dat je nog steeds bloed, goed dat je naar de huisarts gaat. Succes zo en en knuffel!

Afrola, hoe gaat het klussen? En hoe is het nu met Josien, alweer opgeknapt?

Hanna, hoe sliep je eigen bed weer?

All, fijne dag!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden,
    Heerlijk weer mijn eigen bedje!!
    Jammer dat Svinthe zoveel last heeft van haar tandje(s), ze was een beetje een piepmiepje vannacht.
    Maar het mag hoor, het doet echt veel pijn dat zie je aan haar.
    Ook nog een poepbroek midden in de nacht...lekker dan....
    Gelukkig heeft mijn man even geassisteerd :D Dat scheelt dan wel weer!

Melisa, succes bij de HA.
    ZOuden ze met bloedonderzoek een reden kunnen achterhalen?
    Ik ben niet zo medisch onderlegd...
    Lekker dat Chelsey even bij de oppas is vanmorgen.

Salapio, zielig zeg dat M last heeft van nachtmerries.
    Komt ze dan haar bedje uit 's nachts?

Nijntje, wij zijn ook geen kampeerders hoor. Pfff al dat gedoe.
    Ik vind het altijd zo dapper van mensen die gaan kamperen. Petje af!

Zo, we zijn hier aan het verbouwen geslagen en de achterkamer is meteen een grote puinhoop!
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :(:(
    Ik geloof dat ik er een beetje klaar mee ben....
    We zijn nu 7 jaar bezig...
    Volgend voorjaar nog de grote klapper, de hele benedenverdieping en dan zijn we hopelijk klaar.
    Nu is eerst de wc aan de beurt.
    Morgen gaan we met z'n drietjes op de foto!
    Heb er echt heel veel zin in!

Fijne dag allemaal!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hanna, M komt soms dr bed uit soms niet. Vannacht lag ze nog helemaal in slaaphouding te huilen. Ik denk dat ze eigenlijk niet wakker was. Ze pakte mn arm en dr muis en viel vrij snel weer in slaap. Maar soms komt ze wel dr bed uit hoor. En als we dan niet snel genoeg zijn dan ligt ze naast ons in bed (niet erg als het 5u is, wel als de nacht nog moet beginnen :D)

Melisa, succes nu

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, even bij de huisarts geweest.
    Ik moet het bloedverlies nog even aankijken, maar als het niet minder word moet ik woensdag terug komen. Dan word ik wrs doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Over een maand wil ze me nog een keer terug zien om over de toekomst te hebben. Omdat ik heb aangegeven dit niet nog eens mee te willen maken zonder reden. Ze vond het nu niet de juiste tijd om er over te hebben ivm emoties. Ben er mee akkoord gegaan. Al gaf ze al wel aan dat we echt domme pech hebben gehad. Ik gaf aan dit niet helemaal te willen geloven omdat de zwangerschap van C. ook al gepaard ging met bloedverlies. Dus over een paar weken zetten we dit gesprk voort.

Chelsey komt zo lekker terug van de oppas, heerlijk. Ook al ben ik niet fit, heb haar nu graag om me heen. Morgen en woensdag gaat ze ook een paar uurtjes.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wat sneu dat Svinthe zo veel last had van haar doorkomende tandje :(
    En ik kan me goed voorstellen dat je het klussen zat bent! Als je met z'n tweeën bent, lijkt het me al zwaar laat staan met een kindje. Maar evengoed wil je wel eens klaar zijn natuurlijk. Sterkte!

En naar welke aanleiding gaan jullie morgen op de foto, of zomaar? In ieder geval leuk!

Melisa, op zich wel een goed gesprek gehad denk ik? En fijn dat jullie het over een paar weken voortzetten, wie weet kunnen ze dan alsnog even checken of het echt domme pech was.
    Zometeen lekker genieten van je meisje, fijn :)

Loe, ik ben héél benieuwd hoe jij nu in het ziekenhuis zit :) Hopelijk kom je er met een goed gevoel vandaan!

All, van het CBS loten ze iedere maand 5500 gezinnen aan wie ze een aantal vragen willen stellen. Deze maand hadden ze ons getrokken, dus vanmiddag komt er iemand langs. Ik heb die mevrouw al aan de telefoon gehad, en ze had nogal een harde stem. Als Veda ergens niet van houdt, dan zijn het harde stemmen :) Veda ligt net op bed en ze komt om 15.00 uur, dus ik ben bang dat ze dan wel weer wakker is. Hopelijk gaat het goed!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou ja. Belt net de huisarts. Moet ik morgen toch terug komen. Ze had nog eens nagedacht en wil me morgen toch zien ivm klachten. Dan gaan we morgen weer...

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O jee, maar wel netjes van je huisarts dat ze je heeft terug gebeld.
    Misschien vindt ze het bloedverlies toch raar?

Veda kan trouwens kusjes geven :) Zo schattig :D

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lief he kusjes!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aah, wat een schattige foto :)
    Veda komt nu ook echt met haar hoofdje naar voren als ik vraag of mama een kusje krijgt :D En dan zo'n klein open mondje :)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Melisa, een goed gesprek gehad bij de ha. Lief dat ze toch nog even belt om je morgen weer te zien. Ze is er dus toch nog mee bezig geweest...
    Lekker genieten van Chelsey en de kusjes!!

Mosa, Veda ook al zo'n kusserd! Leuk en lief zeg! Esmee moet er nog niks van hebben, haha Zo'n gezicht ineens zo dichtbij...

Hanna, al 7 jaar aan het verbouwen... :$ Vrienden van ons nu bijna 2 jaar en dat vind ik al lang....
    Succes er mee!! En ik snap nu meteen waarom jullie luxe op vakantie gaan, haha

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben net klaar met het maken van het digitale fotoalbum van de vakantie!
    Ook weer gebeurd. Hij is erg leuk geworden al zeg is het zelf!

Melisa, wel fijn dat de HA zo meedenkt en dat je nu toch morgen terug mag komen.
    Schattige foto zeg!!! Echt heel erg lief!!

Mosa, hoe is het met de harde-stemmem-mevrouw gegaan???
    Hopelijk is Veda lekker blijven slapen.
    Waar ging de enquete over?
    De foto wilde ik al heel lang laten maken, maar Svinthe heeft geen vaste slaaptijden gehad tot nu toe en nu gaat het een beetje. Anders was het niet te plannen qua tijd.
    Nu zijn we nog net binnen het jaar.
    Toen ze 3 weken was heb ik een foto laten maken bij de AH. Die is ook heel mooi geworden.

Nijn, tja 7 jaar, dat heb je als een krot koop he? Maar we schieten nu al aardig op vinden we zelf :D
    Alleen de benedenverdieping, tuin en schuur nog. Die laatste staat op instorten, maar moet het gewoon nog een paar jaartjes volhouden hebben we tegen hem gezegd :D

Deel Deze Pagina