Ik dacht even tijd te hebben maar dochterlief heeft kramp en ligt nu op mijn buik, ligt lekker zo op een stoel achter de laptop *ahum* kan bijna niet bij de toetsen . @ Mosa, Leuk dat jullie hebben gefietst! 't Is ook gelukkig weer prachtig weer. En zo'n door is ook mooi voor later idd. Ik heb dat ook gedaan met de testen en ziekenhuisspullen. Helaas hadden ze daar haar navelklem afgeknipt en is het stompje thuis afgevallen en heeft de kraam weggegooit.. Heb er zelf niet aan gedacht om te bewaren, zat al in zo'n emo. rollercoaster.. @ Afrola, hoe gaat het nu met J? Niks aan zeg . @ Meisjes die 's avonds niet willen slapen.. Niks aan hopelijk is het een fase waar ze even door moeten! Maar shit dan gaan wij het ook nog meemaken . @ Melisa, Sterkte nogmaals .. Ook morgen weer bij de HA ben benieuwd waarom je nu ineens morgen terug moet komen ipv woensdag.. @ Sterre, aaah hij wil snel groot worden jullie kleine man!! @ Sanna, wow schrikken zeg dat ze omviel met die seat! @ Loe, wat een mooie babykamer ! @ Hanna, zo dat is nogal een verbouwing met 7 jaren poeh.. Hoop dat het gauw klaar is dan! Veel plezier met de foto's morgen! Heb alles wat vluchtig gelezen, zit niet super zo maar kleine meid slaapt.. Ik slik de pil weer, ben nu voor het eerst "ongesteld" vreemd hoor! Weet alleen niet meer wanneer ik nu moet beginnen weer. Ik heb afgelopen donderdag de laatste gehad.. Snap er niks meer van .
Hanna, goed hoor, zo snel het foto-album van de vakantie klaar Maar we willen natuurlijk nog wel wat spam hier zien De vrouw van het CBS had gelukkig in het echt een stuk minder hard stem dan aan de telefoon Veda sliep toen ze kwam, maar werd halverwege wakker, maar ze reageerde er prima op. En die vrouw was helemaal weg van haar Op een gegeven moment zei ze: ze is wel lang of niet? Goh, echt?! 8) De vragen gingen voornamelijk over opleiding en werk. Het CBS verzamelt natuurlijk gegevens over werkgelegenheid en werkloosheid, dus daar had het vooral mee te maken. En gelukkig hebben we allebei werk En leuk, de foto's morgen! Svinthe haar mooiste kleertjes aan (en jullie natuurlijk ook ), hopelijk worden ze mooi! Loe, hoe ging het??
BabyD, arm meisje met d'r krampjes! En zo'n navelklem + stompje stelt niet veel voor hoor Het was meer een voorbeeld van wat ik in de doos heb gestopt. Maar ik wil ook dingen die met mooie herinneringen te maken hebben er in doen. En de eerste keer ongesteld is idd raar! Ik moet even goed denken, maar je slikt hem geloof ik 7 dagen niet, dus volgens mij als je op een donderdag de laatste geslikt heb, begin je komende vrijdag weer. Volgens mij is het zo, want dan slik je de volgende keer weer op donderdag de laatste pil. Misschien zeg ik het ook verkeerd hoor, dat je dat na 10 jaar pil slikken zo snel vergeet zeg
Hallo allemaal,sorry heb nog niet bijgelezen ben net thuis en heb gegeten, maar we zijn terug van AMC, waren zeer vriendelijk daar. Het komt er op neer dat ons ziekenhuis een vruchtwater ziet van 27.5cm en in het AMC 16.6???? Viel me later eigenljik pas op, dus ik vraag me af wie er nu een meetfout gemaakt heeft? Woensdag weer naar ons eigen ziekenhuis, dus hopelijk meten ze het dan nog een keer op. Want zo'n verschil kan denk ik niet. Zehebben eerst een echo gemaakt: hoofdje loopt nu twee weken achter, zit onder de onderste lijn, buikje loopt bijna twee weken voor, beentje is op schema. Over het hoofdje konden ze niets zeggen, omdat ze de vorige metingen niet hadden. Mijn cervixlengte was nu nog maar 1.97..... Helaas zeiden ze in het AMC dat ze daar ook een beleid hebben van niets-doen. Het beleid van 2 cm en eronder, om dan actie te ondernemen, gebeurt alleen bij eerdere vroeggeboortes. Het moet dus eerst al een keer gebeurd zijn. Je kan het natuurlijk nooit voorspellen, maar de kans lijkt aanwezig denk ik dat ik in de 32 week beval oid als dit zo doorgaat. Vorige keer (anderhalve week geleden was het nog 3.14). Verder gingen ze ons ziekenhuis wel een brief met aanbevelingen schrijven omtrent het beleid voor bij de bevalling ed, ivm mijn hart. Dat er nu helemaal geen beleid is. En verder zal de communicatie besproken worden, dat dat een punt is dat ons ongerust maakt. De gyn was erg vriendelijk en zei ook te begrijpen dat we nu bij hen zaten. Ze heeft haar naam opgeschreven, mocht ikhaar ooit nog nodig hebben, dan kon ik bellen.
BabyD, haha hetzelfde had ik met de pil... Die had ik 2 jaar niet geslikt... Als je donderdag de laatste hebt genomen, moet je volgens mij vrijdag de eerste weer nemen.. MOsa, ik heb ook zo'n doos voor Svinthe. Er komen eerste dingenin, ook dat navelstompjesding. Dat had ik nooit verwacht dat IK dat zou gaan bewaren Hahahahah! Hoe kan je veranderen als je moeder bent he? Ook heb ik haar eerste truitje erin gedaan en haar eerste speen en speldje. Leuk voor later denk ik en als zij het niet leuk vind hou ik het lekker zelf Loe, gelukkig een positief bericht over een ziekenhuisbezoek van jou... Maar... nu bevallen rond de 32e week zoals het er nu uit ziet? Heftig hoor! HOe groot is die kans? Of durfden ze daar geen uitspraken over te doen? Wel fijn dat je nu een naam hebt van een goede gyn! Oei, het is een zooi in de achterkamer. Mijn man en schoonvader hebben de hele dag gesloopt en morgen gaan ze nog verder. Dan zit het slopen+rommel er gelukkig weer even op.
Loe, fijn dat er zo veel werk van is gemaakt! Dus volgens het AMC is de hoeveelheid vruchtwater in orde, dan ben ik benieuwd op hoeveel ze woensdag komen. Hopelijk is het ook daadwerkelijk in orde. Maar die cervixlengte klinkt wel eng! Hopelijk blijft je kindje voorlopig nog wel zitten om goed te groeien! Maar wat is normaal dan voor jouw termijn? Ik had namelijk nog echt nooit van cervixlengte gehoord. En waarom meten ze dat eigenlijk op, want dat doen ze niet standaard toch? En erg fijn dat het verder een prettig gesprek is, en dat zij hun aanbevelingen op papier zetten!
Hanna, nou, als ik eerlijk ben, had ik wel van mezelf verwacht dat soort dingen te bewaren hoor Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat niet leuk zouden vinden van henzelf. En succes met de rotzooi Maar lekker veel buiten zitten, merk je er ook niet zo veel van! All, wij gaan nog even onze nieuwe hobby uitoefenen, fietsen Als Veda toch niet zo vroeg gaat slapen, kunnen we net zo goed nog even profiteren van de mooie avond
Fiets ze! Good luck met de zooi Hanna, oef zeg. Buiten zitten ja haha, dat kan natuurlijk ook. In principe word je cervixlengte niet gemeten, dus weet je ook fijn niets. Dus da's heel normaal dat je het niet weet (soms ook wel zo prettig). Bij ons dus wel ivm eerdere ingrepen dus wij weten het. Dus we weten ook wat er kan gebeuren nu. Je kunt ook met ontsluiting blijven lopen, niemand weet t. Volgende week ga ik toch maar een matje halen voor op het bed voor de zekerheid. Ik hoop dat snuf toch nog even wil blijven zitten. En ja, woensdag gaan ze dat hopelijk toch nog echt nog eens nameten, want hier snappen we echt niks van. Nu even lekker in bad!
hoi dames @mosa fiets ze @salapio nee dat was het niet, mevrouwtje was het er niet mee ens, en ging zich behoorlijk afzetten en die domoo vormt mee dus die kan makkelijker omzakken, domoo staat nu boven in de kast, wipper beneden en zielig van M dat ze slapend huilde, feli heeft dat ook wel eens, vind ik altijd zo zielig!! @hanna welkom back heerlijk hoor dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, en nu nog een aantal weken vrij.. heerlijk en zeker met dit weer!! en gelijk al weer aan het verbouwen haha nou is vast weer fijn als het klaar is toch?? en svinthe al weer 3 tandjes bovenin! super hoor! vandaar die poepers ja haha @melis dikke knuff ben benieuwd wat de dokter nog zegt. @loe fijn dat er hier wel normaal werd gedaan tegen jullie in dit ziekenhuis, en fijn dat ze een soort beleid gaan maken voor jullie. wow wel ff schrikken dat je als het zoals het nu gaat misschien wel met 32 weken gaat bevallen?? mooi kamertje trouwens hoor!! heerlijk lijkt die wiegstoel me, als we in een groter huis wonen en we mogen nog een kindje krijgen, dan wil ik ook graag zo'n stoel @mosa wat leuk trouwen's zo'n doos, moet ik ook eens doen, en weetje wat pas erg is.. (ikvoel me echt een slechte moeder nu) ik nog geen 1 foto van feli ingeplakt!! schandalig he, moet ik ECHT ECHT doen.. ! @all sorry verder weet ik het ff nie meer tis hier snik heet, ga zo eerst de was opvouwen pff bah. morgen middag ga ik lekker met de vriendin van hai's neef (hoe noem je zo iemand???) en haar kleine die 3 mnd ouder is als feli naar het strandje hier opt dorp lijkt me super leuk, feli btje zwemmen ofso hahah ....zie er aan de ene kant ook wel tegen op want.. ik wil niet dat domme badpak aan, maar in bikinie durf ik me ook niet te vertonen... misschien maar bikiniebroekje met hepje erop ofso... nouja dames hier nog genoeg te doen!! groetjes!
@mosa; Y vond de beestjes heel interessant maar mensen kijken is nog leuker. Vooral de mensen voor het gorillaverblijf! En de rode vari's op het lemuren eiland zijn heel leuk. Ze renden echt pal langs Y in de buikdrager. Wolven zijn gewoon grote honden volgens Y Daarom heeft ze vandaag bij oma de hondjes eens van dichtbij bevoeld............ofwel er lagen vele plukken haar. Arme Gogo. @hanna; oei wat een cliffhanger gisteravond........maar gelukkig was er niets aan de hand. En ook nog steeds aan de klus, wel spannende kleur voor de WC, paars. Laat je wel een foto zien van het resultaat? @loe; vandaag dus weer op consult........hoe was het?Lees nu dat het een goed consult is geweest. Hopelijk doen ze er ook wat mee in jouw zh. En de korte cervix lengte is wel spannend. Maar nu reken je op de 32 weken, iedere dag dat het dan langer blijft zitten is maar mooi meegenomen. Maar vroeger komen mag niet hoor LOEBEEB!!!!!! Nu ff Y douchen, fles en naar bed. tot later
Buiten zitten is geen optie, de zooi is aan de kant van de tuin hahahah! Sanne, veel plezier morgen op het strand!
owjaa dames over het slaapdrama! : dat was er vandaag niet!!! hopelijk gaat dat zo door ! hahaha mopje was ook wel moe moet ik zeggen, hups na fles om 19.00 zo in bedje gelegd, en mevrouw gaf geen kik.. kijkk zo zijn we het weer gewend! hah nu echt ff wat doen hier hoor hahaha
Ok, nog een poging: Svinthe met ingevlochten haar Ik heb het gemaakt *klopt zichzelf trots op de schouders* en het heeft heel de dag goed gezeten !!!!
Dat is het voordeel van dicht bij het platteland wonen, je ziet er veel dieren tijdens het fietsen. We hebben vandaag gezien: paarden, koeien, pony's, herten, geiten, schapen, struisvogels, kangeroes, kippen en konijnen, genoeg te zien dus Loe, matjes neerleggen kan sowieso natuurlijk, dan ben je in ieder geval voorbereid mocht er wat gebeuren. Vind je het eng nu, die cervixlengte? Sanne, het lastige van dat je nog geen foto's heb ingeplakt, is volgens mij dat de kans steeds groter wordt dat je het helemaal niet meer gaat doen. Op een gegeven moment is het natuurlijk té veel werk! Maar anders wel een mooi klusje voor als je vakantie hebt En leuk morgen naar het strand, alvast veel plezier! Joehoe, wat goed dat Feli lekker is gaan slapen vanavond, heerlijk! Mijn vriend geeft op dit moment de laatste fles, en hopelijk gaat het hier zo ook soepeltjes. Pookie, ik kan me voorstellen dat de mensen voor het gorillaverblijf ook leuk zijn om te bekijken Maar wel een geslaagde dag zo te lezen! Ik heb vandaag gekeken, en de kaarten zijn tot 12 september geldig, dus na de vakantie gaan wij En zeker arme Gogo, maar klinkt herkenbaar met hier Hoe gaat het nu met jou? Hanna, buiten zitten met je rug naar de zooi toe dan Wat een heerlijke zwemfoto Je krijgt gewoon zin om erbij te springen En leuk kapsel hoor Maar gewoon al het idee dat je het haar van je nog geen 11 maanden oude baby al kunt invlechten Dat kunnen niet veel moeders zeggen Sterre, hoe is het met jou?
Meiden vraagje, wanneer moet je overstappen van De maxi-cosi naar het volgende kinderzitje???????? Y haar beentjes beginnen namelijk uit het zitje te groeien, ze is bijna 9 maanden maar nog lang geeeeeen 9 kg. Zit zo'n groot zitje dan wel goed en waar hebben jullie op gelet bij het kopen van een opvolgzitje.