Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

agh lap tekst geschreven net klaar, issie weer weg :( grrr heb ik echt vaak sinds we de nieuwe comp hebben...iets te gevoelig ofso!

wij zijn dus terug van fiets shoppen:D:D

het is een andere geworden dan ik d8, het is de mambo deluxe geworden in het wit van batavus.

een erg mooie fiets al zeg ik zelf, wel wat prijzig, maar gelukkig hadden we nog bijna 200 euro aan bonnen van hai's vader gekregen die we daarbij konden inleveren.

ook een kinderzitje voor gekocht+scherm dus dat komt helemaal goed in de vakantie, ik hoop wel dat feli dan een beetje kan zitten hahaha:p

khep op verschillende fietsen gefietst, maar vond dit toch wel echt het lekkerst fietsen en het mooist natuurlijk haha.

over 2 weekjes is ie er en helemaal klaar (hij moet nog ergens anders vandaan in de juiste maat komen)

@loe haha dat je pas na het aantrekken van de steunkousen die aantrek sok vind haha vandaar dat het wel 10 minuten duurde haha, nu hopen dat ze wel snel helpen die dingen :D en rustig aan doen hoor, je moet nog een hoop doen zo te lezen, maar laat je mannetje maar eens lekker helpen, jij lekker relaxen :D zeker in deze hitte!

@sterre ow leuk zeg vanavond dus zwemmen voor noah bij de bbq:D gezellig hoor, en vind noah de mango lekker? feli houd er wel van hoor, als het maar een beetje zoet is vind ze het wel goed haha.

@mosa, wat balen dat veda weer zo reageerde op je schoonouders, en dat hun dan dus niet inzien dat ze dan dus juist even afstand moeten reageren.. hopelijk slaapt ze nu lekker. ook jammer dat ze niet meer in het badje wou :( en feli gaat trouwens niet mee vanavond.. nu dat slapen zo goed gaat, wil ik dat slaapritme ff aanhouden dus hai blijft lekker thuis met haar :)

@all ben ff genieten van het weertje, wil eigenlijk ff in de tuin liggen zonnen, maar het is w.s weer niet uit te houden hier in de tuin... ff uit proberen anders blijf ik van die witte melkfles benen houden haha.

groetjes!!

2. Sannehai

@tijgetje ow spannend meid!!

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Bij thijmen had ik geen prop dus
    tja weet ook niet hoe zo'n ding eruit ziet

Is hier iemand wel zijn prop verloren

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Balen zeg dat het weer moeizaam ging met je schoonouders :( En vervelend dat ze dan ook niet luisteren *zucht*
    Hopelijk heb je Veda toch nog in slaap gekregen.

Sanne: Fijn dat je geslaagd bent voor een mooie fiets! Wat voor stoeltje heb je erop? Ik heb laatst wat rond gekeken maar zag nog nauwelijks stoeltjes met echt armsteuntjes aan de zijkant..of ik heb niet goed gekeken, kan natuurlijk ook :p Ik ben een beetje bang dat Noah dan ernaast komt te hangen. Waarschijnlijk zal het wel niet maar voor mijn gevoel is het niet echt veilig zonder armsteuntjes :)

Tijgertje: Spannend meid! Ik kan je helaas niks vertellen over een slijmprop.. ik ben hem van te voren niet verloren en vrijwel de hele bevalling op bed gelegen aan de slangetjes dus er verder niks van mee gekregen.

All: Zwemluiers zijn gehaald en daarna even naar Roy toe gereden en hebben we met z'n alle even op een terrasje wat gegeten. Erg gezellig.
    Tis alleen zo jammer dat het hier enorm benauwd is maar er niet echt een lekker zonnetje is. Krijg je van dat klamme weer, jak. Noah was net ook alweer drijfnat toen ik hem uit de maxi cosi haalde.

5. Sannehai

@tijgetje ik ben wel wat verloren, een slijmerige dodder met wat bloed, maar ik weet dat je die ook al weken van te voren kan verliezen, en dat het dan niets hoeft te betekenen, ik d8 namelijk ook al een x eerder dat ik hem was verloren maar dat was toen gewoon niets. wel spannend, afwachten!

@sterre.. hmm armleuntjes.. daar heb ik niet eens naar gekeken wahha te erg ik heb gewoon gekeken, deze past er mooi bij doe die maar...! whaha erg! naja ze waren allemaal veilig anders mogen ze ze natuurlijk niet verkopen.. maar ze zitten toch gewoon vast zegmaar met een soort van maxicosi achtig vast maak ding of?? en dan zit jou stuur er dan toch nog voor die stang? vast wel veilig;) haha.

dames ik ga zo lekker verjaardag vieren van vriendin + bbq en morgen weer bbq bij hai zn broer:D kunnen we misschien campingbedje toch nog maar ee nx proberen.. anders dan moet hij alleen gaan...

maarja dat slaapschemarooster dan.. dat weet ik ook neit.. naja we zullen wel zien!

groetjes!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, spannend hoor :)
    Volgens mij ben ik tijdens de bevalling wel mijn slijmprop verloren, maar ik heb er niet echt op gelet omdat ik door de weeën al wel wist dat het echt begonnen was :D Ik weet alleen dat hij bij mij flink wat bloederig slijm was, maar ik weet niet of dat voor iedereen geldt.

Sanne, dat is ook een mooie fiets! Leuk dat je gelijk geslaagd bent!
    Ik vond het vandaag te warm in de zon om echt te zonnen, het was voor mij meer schaduwweer, maar wel heerlijk natuurlijk dat het zulk lekker weer is!
    Veel plezier vanavond!

Sterre, hier ook benauwd en Veda was straks ondanks haar luchtige kleertjes ook een beetje bezweet.
    Jij ook veel plezier met de bbq vanavond!

Afrola, hebben jullie een mooie vloer kunnen vinden?

All, Veda is gelukkig uiteindelijk wel gaan slapen en meteen ook een flinke dut :D
    Nu nog even de bbq voorbereiden, en dan lekker zitten en genieten :)

Fijne avond allemaal!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, je hebt het maar druk met bbq's dan :D Maar wel lekker en gezellig natuurlijk!

Ik vind het trouwens wel erg lang duren voor we wat van Djaar horen ;) Ze zou donderdagavond of uiterlijk gisterenochtend ingeleid worden, dus best al even geleden. Ik hoop maar dat alles goed is en dat we snel wat horen!
    Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat je hoofd niet direct naar het forum staat als je net moeder bent, alhoewel ik het wel leuk vond om hier te melden :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Toevallig krijg ik net een sms-je van Sterre met Djaar-nieuws :D
    Sterre is niet thuis, dus die kan het zelf niet vertellen hier.

'Gisteren om half twaalf vliezen gebroken en ingeleid. Daarna ruggeprik en vandaag is om 5 voor 1 met vacuüm en knip onze dochter Janne geboren, 3775 gram'

Djaar en Djaarman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Janne :)

Klinkt als een heftige bevalling, maar ze is er! En zeker een flinke voor ruim 38 weken :D Ik hoop dat alles goed is, en dat jullie volop genieten van jullie meisje!
    En wat een lieve naam!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

De inkopen zijn heel goed gegaan.
    We hebben alles binnen :D
    NUa lles nog inpakken..
    Svinthe's eetspullen staan al klaar... 2 kratten ... het is toch wat he!!

Sterre, lekker bbq-en!
    Heerlijk weertje daarvoor.
    Heb je het nieuwe hondje al thuis?
    Dat had ik dan weer even gemist..
    Hoe heet hij/zij?
    Wij gaan op vakantie naar de Provence. 60 km van de plaats af waar die overstromingen zijn geweest..

Afrola, en .. geslaagd voor een houten vloer?
    Wat is het uiteindelijk geworden?

Sanne, oh leuk een mamafiets.
    Daar zal je vast veel plezier mee hebben.
    Heb je al een keuze gemaakt?
    Ik hoop maar dat de levertijd meevalt zodat je hem snel hebt.
    Ik lees nu dat je de keuze hebt gemaakt. KLinkt goed!
    KOm je een keertje foto showen als je hem hebt?

Tijgertje, oh oh, bij jou gaat het nu ook echt opschieten he?
    De voortekenen zijn er al!

Mosa, vond Veda het weer leuk in het badje?
    Oh ik lees nu net dat het niet gelukt is...
    Jammer dat ze zo reageert op oma en opa.
    Het is een fase hoor, maar wel lastig.
    Svinthe is nu wel gewend aan mijn schoonouders gelukkig.

Loe, och ja die steunkousen aandoen.. dat had ik alweer verdrongen..
    Ik heb ze ook gehad.... Lekker warm he???
    Ik kon ze ook altijd maar met moeite aandoen...
    Maar op een gegeven moment word je er heeeel handig in!

Tijgertje, nee ik ben geen slijmprop verloren.
    Bij mij braken gewoon de vliezen en een duidelijker begin kan je niet hebben natuurlijk.

Sanne, ook al zo lekker aan de bbq.
    Veel plezier!

Mosa, ik heb het ook gelijk (laten) melden op het forum hoor toen ik bevallen was.
    Leuk toch om te melden.
    Het duurt wel lang het Djaarnieuws....

Haha, en als laatste berichtje dan toch eindelijk!!!!

Djaar en Djaarman van harte gefeliciteerd met jullie dochter Janne!
    Het klinkt als een heftige bevalling.
    Rust lekker uit en geniet!!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar en Djaarman, van harte gefeliciteerd met jullie eigen G.I. Janne!!!!

Klinkt inderdaad als nogal heftige bevalling, hopelijk nu lekker rust. Geniet ervan!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Janne welkom op deze wereld! Djaar(man) gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een onwijs leuke naam :D

Tijgertje, ik ben mn slijmprop verloren met M en daar was echt geen twijfel over: heel dik, veel en met redelijk wat bloed. Dat verlies waar jij het over hebt heb ik zowel bij M en T gehad en dat was geen direct voorteken ... heeft nog dagen/weken geduurd. Dus ik zou me er niet op vastpinnen.

All, zwaaaaaaaaaaaaai!

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    DJAAR EN DJAARMAN VAN HARTE PROFICIAT MET JULLIE DOCHTERTJE JANNE

Hier toch de kraamafdeling gebeld
    En uitgelegd maar moest het sowieso in de gaten houden
    Kon begin van de bevalling zijn of worden maar kon ook nog een weekje later zijn
    En als ik wel krampen krijg om de 5 min moesten we gelijk komen
    maar heb alleen nog maar harde buiken
    niet om weg te puffen

Maar begin is er sowieso zei ze :D

Liefs Tijgertje23

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nog ff checken voor Djaarnieuws en jaa!!!

Djaar en Djaarman, van harte gefeliciteerd met Janne. Na een paar heftige dagen, kunnen jullie nu hopelijk gaan genieten :)

Vandaag lekker geshopd maar nog geen houten vloer. Er waren even te veel dingen die gekocht moesten worden op te veel verschillende locaties. Dus volgende week gaan we echt kijken voor een houten vloer en badkamer tegels...

@ Sterre, hopelijk is het leren een beetje gelukt vandaag. Het is er niet echt het weer voor ;).
    Roy in een smurfenpak :$, leuk voor de kids, maar met dit weer wel zielig voor Roy ;). Hopelijk is tie tijdens bbq weer een beetje bekomen.

@ Tijgertje, in de laatste weken voor zw.schap verloor ik steeds meer slijm, maar tijdens bevallen pas echt veel en bloederig slijm. Denk achteraf dat dat de echte prop was. Maar alvast veel succes voor als het begint.

@ Hanna, succes met inpakken. Wow 2 kratten met eten voor S. :D en dan hier vertellen dat ze geen grote eter is :p

@ Sanne leuk dat je een fiets hebt gevonden. Straks lekker fietsen in de zomer, heerlijk :)

@ Mosa, vervelend dat Veda weer zo'n moeite had met je schoonouders. En dan zo overprikkeld dat ze niet wil slapen. Gelukkig uiteindeiljk nog goed gekomen. Lastig hoor ;)

@ all, Josien had erg moeite met slapen vanavond. Ze werd pisnijdig toen we haar in bed stopte en er niet meer uithaalde toen ze boos werd. Dat gebeurt eigenlijk nooit. Dus haar er na 20 min. toch maar weer uitgehaald en ze was alweer kletsnat van het zweet. Haar maar nog maar ff laten spelen en uur laten ging het wel goed. Wel alle deuren nog tegen elkaar opengezet om het nog een beetje af te laten koelen binnen.
    Morgen lekker aan de kust in de tuin en m'n schoonmoeder heeft zelfs een babybadje gekocht op de rommelmarkt zodat Josien lekker in het water kan spelen. Dat zal ze wel leuk vinden denk ik ;).
    Ik heb er ook veel zin in. Lekker rustig een hele dag in de tuin daar :)

@ all sweat dreams en mooie zonnige zondag :)

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen,

Hier nog een keer:
    Djaar en Djaarman, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Janne!!!
    Wat een leuke naam! Maar het klinkt inderdaad alsof het heftig is geweest.

Mosa: Ik begon met net als jij net een beetje zorgen te maken over Djaar. Daarom dacht ik, hup gelijk doorsturen zodat je het hier kan melden, dan is iedereen weer gerust :)
    Hoe was de bbq gister?

Sanne: Ik ga er ook wel vanuit dat de stoeltjes veilig genoeg zijn hoor als ze ze verkopen haha. Ik zal een rond gaan snuffelen bij de consumentenbond.

Hanna: Nieuwe hondje is er inderdaad maar hij heeft nog geen naam :) Oeh vlakbij de overstroomde gebieden. Hoe is het daar nu? Heb er niks meer over gehoord eigenlijk.

Tijgertje: Spannend meid!

Afrola: Josien die geen zin had om naar bedje te gaan haha.
    Veel plezier vandaag bij je schoonmoeder..lekker aan de kust!
    Hopelijk vind Josien het badje leuk.

All: Bbq was erg gezellig! Kindjes hebben leuk in het badje gespeeld en zich erg goed gedragen..mam is weer tevreden :)
    We waren pas rond 02.30 thuis dus nu nog best moe maar ja, als Noah straks weer naar bed gaat, ga ik weer lekker mee.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @Djaar en Djaarman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Iedereen lekker gebarbecued gister?

@ Sterre, klinkt erg gezellig gisteravond :) en jullie waren zeker laat thuis. Hopelijk lukt het slapen vanochtend dan nog even ;)

We gaan zo weg. Fijne dag allemaal :)

17. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! (kan nog net!)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #98 hanna1974, 27 jun 2010
    Laatst bewerkt: 27 jun 2010
    Goedemorgen!!

Heerlijk uitgeslapen hier. Mijn man had Svinthe aangekleed en mee naar beneden genomen.

Afrola, haha, ja ik neem in ieder geval mee wat ze zou moeten eten :D:D
    Dat is dus die 2 kratten..:D
    + zwemluiers bedenk ik me nu, maar die hoeft ze niet op te eten van mij hoor.
    Oh nog geen vloer gekozen lees ik.
    Ach, heeft Josien zoveel last van de hitte?
    Moeilijk he om het kamertje koel te houden.
    Wij hebben er hier ook problemen mee. Nu is het 25 graden op haar kamertje en vanavond 27...

Sterre, heb je al namen in optie of weet je het gewoon nog helemaal niet?
    Het zal toch wel weer opgedroogd zijn in de Provence?
    ik heb er ook niks meer overgehoord, maar het zal wel goed zijn hoor.

Vanmiddag gaan we naar de verjaardag van mijn neefje.
    Kan Svinthe lekker even daar in de tuin kruipen.
    Hij wordt al weer 8 jaar vandaag... gaat snel hoor!

Fijne dag allemaal!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Gisterenavond een hele gezellige avond gehad, na de bbq zijn we spelletjes gaan doen en uiteindelijk hebben we tot 1 uur buiten gezeten :) Heerlijk, die avonden!
    Veda werd vanochtend om 7.30 uur wakker en daarna om 9.30 uur, dus ik kon gelukkig ook een beetje uitslapen :D

Vandaag wordt het dochtertje van vrienden 3 jaar, dus we hebben vanmiddag een verjaardag. Daar hebben ze ook een zwembadje, dus Veda's zwembroekje gaat ook mee :)

Hanna, zozo, twee kratten met eten voor Svinthe. Wij moeten in ieder geval nog zo'n dakkoffer kopen voor we op vakantie gaan, want aangezien wij met de tent gaan moet je natuurlijk helemaal veel meenemen ;)

En lekker hoor, de Provence! Op welke dag gaan jullie rijden? Volgend weekend wordt het geloof ik heel warm.

Gefeliciteerd met je neefje, en veel plezier op zijn verjaardag!

Salapio, zwaai terug!

Tijgertje, fijn dat het begin er is :)

Afrola, veel plezier bij je schoonouders (en met de tuin natuurlijk :))
    En misschien had Josien het idd warm gisterenavond, maar gelukkig lukte het naar bed brengen de keer erna wel.

Sterre, fijn dat het gezellig was gisteren en dat het ook goed ging met Noah! Maar idd laat geworden, dus hopelijk heb je nog even kunnen slapen!

Loe, goedemorgen :)
    Al bijna een 3D-echo zie ik, leuk!

All, FF heeft mijn eisprong weer verplaatst ;) Ik heb aan de hand van mijn temp wel het idee dat mijn eisprong is geweest, maar wanneer is de grote vraag :)

Fijne dag allemaal!

20. Loe

Loe Niet meer actief

ja leuk he 3d, zie er echt naar uit!!:D Deze keer in arnhem, ik geloof babyview?;)

Vanmiddag ook weer visite-tjes lees ik. Wij krijgen ook visiste. Vrienden met jongetje, geboren in januari. Kijken hoe hij veranderd is, erg leuk, want we hebben m sinds een paar weken na zijn geboorte niet meer gezien.:)

Ik heb mezelf maar eens ingesmeerd met bruinsel, stinkt alleen zo. :xHopelijk wordt een leuk kleurtje.:)
    Ben trouwens gisteren alweer naar de kapper geweest! :$Shockk! Mijn haar groeit als kool. :DHightlights (aub niet op mijn hoofdhuid kapper, 'nee mevrouw,highlights, komen nooit op de hoofhuid, dan gaat het vlekken' ......ok......) en knippen, 28 euro, heb er bijna twee uur gezeten! Fijn, en helemaal gelukt. :D

Goh mosa, jij hebt echt een 'raad maar' kaartje. Ik denk ook dat je eisprong nu wel is geweest hoor. :)klussen jullie nu nog door?

Arme Josien en Svinthe zo warm op de kamer. Eigenlijk zouden we, net als in de 'echt' warme landen, een mini aircootje moeten hebben oid.:)

Jullie avond was ook gezellig Sterre! 't was ook heerlijk weer he gisterenavond.

Hai Bubsie!:)

Tijgertje, hoe gaat het vandaag? Nog veranderingen gemerkt?

Ik heb gisteren trouwens nog een jurkje gekocht op de markt. Niks voor mij. Ik kom al bijna nooit op de markt (ze hadden dus geen kussens.....) en ik dacht wat moet ik nu weer aan morgen????......en toen kwam ik langs die afghaanse/turkse kraampjes met kleding. Ik zou er werkelijk nooit wat kopen, t valt volgens mij al bijna uit elkaar als je er naar kijkt haha. ;)Er waren ook al veel shirtjes kapot van het passen.
    Maar dit jurkje kon ik niet laten liggen. :DZal zo eens een fotootje maken.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina