Doe ik berichtje 1001. Sanne: fijn zo'n berichtje. Mijn schoonmoeder kan dat ook doen. Wist je dat bla bla bla, want bla bla bla. Dan voel je je echt klein in hun ogen. Slaapjes: lekker he die ochtendslaapjes? Ben blij dat Chelsey het ook nog nodig heeft. Ik ga vaak toch wel even kijken na een uur. Ben denk ik een beetje neurotisch All: de HA heeft mijn baarmoedermond even bekeken (stond helemaal open), en mijn eierstokken gevoeld ivm evt buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Alles was oke. Heb nogmaals aangegeven dat ik me er niet zo bij neer kan leggen dat het domme pech is. Dat ik een eerlijke kans moet krijgen om een juiste beslissing te maken en of zwanger worden voor ons is wegelegd zonder problemen. Als ik weet dat wij weinig kans maken op een gezonde zwangerschap kan ik de keuks maken wel of geen kindjes meer/medische behandelingen. Nu wilde ze toch wel eens met me er over praten volgende maand. Hehe.
@melisa oke fijn dat alles wel goed was, en volgende maand even een goed gesprek, dat is ook wel fijn natuurlijk. en haha bericht 1001 op pagina 101! hehe @mosa ow heerlijk dat ze zo lekker lang lag te slapen bij feli denk ik snel als ze heel lang slaapt dat ze ziek is, omdat ze eerst alleen maar lang sliep als ze dus ziek was.. gelukkig is dat tegenwoordig niet meer, maar automatisch denk ik het dan gelijk! @all mn collegatje is trouwens gister bevallen! van een meid sienna donderdag ga ik ff langs met feli om te kijken, leuk!! en ik had nog steeds een vraag die vergeet ik steeds te vragen feli wilt tegenwoordig haar laatste fles savonds steeds niet goed drinken? het is 240 water met 8 scheppen en pap erdoor, eerder dronk ze dit altijd gewoon hups helemaal leeg, maar nu wilt ze het steeds niet.. en dan echt na 140cc gedronken te hebben moet ze niet meer.. als ik dr dan dikkere pap van maak en het met een lepeltje geef, dan wilt ze weer wel nog wat ervan hebben (ook niet alles op, maar het is dan natuurlijk ook echte lepeltjespap) iemand een idee hoe dit komt of of dat uit maakt? ik zou het opzich wel fijn vinden als ze gewoon haar fles dronk (waarom i donno) maar goed het maakt ook niet uit maar toch zou het effect hebben als ik van haar fles van ongeveer 12.00 (die ze meestal wel helemaal op drinkt)echte lepeltjespap maak en dat ze dan haar laatste papfles wel weer wilt drinken? misschien zo eens uit proberen denk ik .. nou dames ik hoor het wel groetjes... t weer is hier nog steeds niet super..:S
Hallo kletskouzen We zijn hier zondag begonnen met klussen en gister ook fanatiek aan de klus geweest met schoonouders erbij. Heel goed opgeschoten . Vandaag is de keuken/badkamer monteur aan de slag gegaan met voorbereidende werkzaamheden. Tot nog toe gaat het voorspoedig. Met mij helaas wat minder. J had blijkbaar toch buikgriep die ze op mij heeft overgedragen, kon de halve nacht naar de wc rennen . Inmiddels gaat het iets beter. Maar durf niet naar ons nieuwe huis zonder wc te gaan. Dus thuis maar vast dozen inpakken. Verder is J lastig . Ze wil weinig, is moe maar wil niet slapen en heel veel huilen. Haar koorts is over en ik kan niet ontdekken wat er dan is. Ik heb haar nu eindelijk rustig in de wipstoel @ Melisa, dikke knuffel nogmaals. @ Hanna, leuk vakantie gehad maar weer in de rommel zitten succes ermee @ Mosa, Heerlijk veel aan het fietsen @ Loe, fijn gesprek met andere gyn gehad. @ Salapio, gossie M nachtmerries. @ Sanne, veel plezier vanmiddag op het strand. @ Pookie, leuk artis met Y @ Rest alles goed?
Sanne: is een fase. Chelsey wilde op een gegeven moment ook geen fles meer. Maar volgens mij is Feli ook oud genoeg om enkel melk te krijgen voor het slapen gaan . Bij het CB zeiden ze tegen mij dat het niet goed is te lang pap te geven voor het slapen gaan. Een algemene tip voor baby's die slecht drinken: kijk even of de speen nog wel de juiste maat heeft. Chelsey dronk heel slecht, en toen ze naar nr 4 ging van de avent, gingen ineens alle flessen weer leeg. De zuigkracht neemt steeds meer af als ze groter worden, dus moeten een grotere opening van de speen.
@melisa, ow huh wrom mogen ze dan geen pap meer voor het slapen? ik denk dat feli het nog wel langer moet krijgen, ook omdat daar extra calorieen in zitten, en dat ze die wel kan gebruiken (al denk ik dat ze echt wel goed aangekomen zal zijn deze x) en speengrote dat kan het ook nog zijn natuurlijk, maar bij die papfles heb ik een 123 speen en kan ik dus varieeren maar dat maakt tot nu toe nog niets uit haha. net ff pap geprobeerd maar daar had ze nu geen zin in dus toch gewoon fles gegeven we zien het wel haha
Melisa, Veda slaapt best vast, maar zodra ik ook maar probeer op haar kamer te komen terwijl ze slaapt, wordt ze altijd wakker Dus dat doe ik dan maar niet. En de deur op een kier openlaten kan niet met de katten. Fijn dat het er goed uitzag bij de ha! Voordat je zwanger was van Chelsey, is het toen één of twee keer fout gegaan? Ik weet het even niet meer precies. En goed dat jullie volgende maand nog even praten over eventuele verdere stappen. Ik heb een andere indeling van het forum (40 berichtjes op één pagina) dus bij mij zijn we pas op pagina 26 Sanne, leuk dat je collega gisteren is bevallen en helemaal leuk dat je donderdag al gaat kijken Dan is het babietje 3 dagen, wat een kleintje zal het zijn! Hoeveel groente eet Feli nu ongeveer en hoe laat? Misschien eet ze nu haar groente beter en zit ze daardoor eerder vol met de laatste fles? Ik reageer zo even verder, maar Veda heeft me even nodig
Hoi meiden, Het was echt heel erg leuk bij de fotograaf. We zijn naar het strand gegaan om foto's te maken en het is heel leuk gelukt! Zaterdag kunnen we ze ophalen, ze worden op canvas gedrukt. We hebben er een uitgekozen van Svinthe alleen en een met z'n drietjes. Superleuk! Mosa, een koelkast is toch wel fijn he, zeker nu met Veda. Anders is het toch wel wat lastiger. Svinthe blijft natuurlijk wel goed zitten als we haar neerzetten, maar vanuit ligstand komt ze niet tot zit. Sanne, lekker ja van die mensen die alles op het laatste moment pas vertellen. Nu heb je al andere plannen gemaakt he? Leuk dat je collega is bevallen. Heeft Feli er een vriendinnetje bij! Zozo, zittenw e al weer op de 1000 Melisa, wel fijn dat je nu volgende maand nog een gesprek hebt over hoe nu verder en eventueel een onderzoek. Afrola, lekker aan het klussen en inpakken? Balen zeg van je buikgriep. Dat kan je nu net even niet hebben zeg maar. Beterschap voor jou! Bij mij ook pas pagina 26
hoi dames @hanna oww wat leuk zeg dat de foto's zo goed gelukt zijn dat lijkt me ook echt een keer leuk, en zaterdag al ophalen, dat is snel! weet je er al een leuk plekje voor?? @afrola he bah buikgriep beterschap!! @mosa ja zal zeker een kleintje zijn, al was het toch wel bijna 8 pond bij de geboorte haha! @all bah ik heb me voor de zwangerschap van feli bijna nooit onzeker hoeven voelen over mn lijf (niet ego achtig of wat dan ook) maar ik had gewoon haast nergens een vetje zitten of wat dan ook.. nou.. das nu dus wel erg duidelijk anders.. pff .. ik schaam me gewoon haast voor mn lijf.. ik durf dus Echt niet in mn bikinie op dat strand, en heb net dat zwempak aan gedaan, ziet er dus ook niet uit.. aghh.... ik moet dus echt wat aan die buik gaan doen want dit is echt te erg.. ik denk dat ik maar in mn shirtje/broekje daar blijf zitten.. wel lekker lomp voel ik me dan, naast een super knappe moeder die wel helemaal strak in dr vel zit.. maarja, toch dat zwempak of die bikinie aan voelt gewoon ook echt Niet goed.. dan schaam ik me dus ook!! naja.. we shall see.. heb nu mn bikinie alvast onder mn korte broek en shirtje aan.. we kijken wel..
Melisa: Mischien wel goed als ze even inwendig kijkt, vooral ook omdat je nog zo hevig bloed. Oh lees nu dat je al geweest bent. Je hebt groot gelijk hoor en goed dat je dat ook hebt aangegeven! Oke dus volgende maand gesprek. Ik denk dat ze jullie dan wel door zal gaan sturen naar een gyn? Mooi getal Mosa: Hier was het vanmorgen een beetje koud zelfs maar inmiddels heeft het kwik de 31 a 32 graden bereikt. Oeh jullie gaan dit weekend al weg...ik dacht dat jullie later gingen. Dan moet er inderdaad het een en ander gepakt gaan worden ja Neusje-neusje is inderdaad erg schattig. Vooral ook dat mondje en hoe ze dan kijken, heerlijk gewoon. En dat staan is ook eng hoor. Noah is al een paar keer flink gevallen maar ja, je houd het niet tegen. Nu heeft hij het gelukkig zelf ook in de gaten en laat hij zich heel netjes zakken en dan het laatste stukje zo boem op zijn kont haha..heel schattig om te zien dat ze daar ook voorzichtig in worden en dat in de gaten krijgen. kon je het weer niet laten Sanne: Ja leuk ik wil em wel even zien. Ik heb een hele saaie zwarte met een witte streep. Maar ik ben inmiddels genoeg afgevallen dat ik binnenkort weer een nieuwe moet gaan kopen, deze begint te flubberen Oh lees nu dat het plaatje te groot is maar het is vast een leuke! Sjee dat is inderdaad aan de late kant ja! Ik zou het dan ook verrekken om te gaan ook maar dat is misschien ook weer slecht van mij Hier drinkt noah ook bijna geen laatste fles meer maar dat komt hier omdat hij nu 's avonds met ons mee eet. Hij drinkt nog minder dan 100c en slaapt evengoed gewoon goed door. Maar daarom ben ik nu inderdaad ook een papje gaan geven tussen de middag bij de boterham anders komt hij op 2 flessen en dat vind ik nog te weinig. Loe: Vreemd hoor dat ze er in het ziekenhuis zo laks mee omgaan Erg frustrerend lijkt me dat. Ik ken dus ook niet z'n leuk verhaal daarom weet ik wat voor gevolgen het kan hebben. Pff toch maar blijven aangeven hoeveel zorgen het je baart? Hanna: Leuk idee zeg. Waar laat je Svtinhe mee kleuren? Ik wilde voor mijn broertje, noah ook iets laten tekenen maar weet niet waarmee ik hem dat kan laten doen. Afrola: He jakkes dat jullie ziek zijn en het aan elkaar door hebben gegeven Hihi ik zou dan ook niet op de nieuwe wc durven...straks spoelt tie ineens toch niet ofzo haha. All: Hier een kleine babyboom, vrienden van ons zijn zondag bevallen van een meid en gister andere vrienden, ook van een meid. Erg leuk! Was er ook wel blij mee want nu gaan die geboorteborden weer naar de volgende tuin en staan ze niet meer bij ons in de schuur...die is erg klein dus ze stonden behoorlijk in de weg. Zondag was hier de wandelwagen kapot...het onderstel klapte niet meer in Ik vandaag terug en we kregen gelijk een leenonderstel en de onze wordt direct gemaakt. Was een beetje bang dat ze moeilijk zouden gaan doen maar helemaal niet dus Verder heb ik nog best last van de reuma..snap er niks van. Heb toch niks geks gedaan ofzo Ben er ook best slecht van helaas. Ook veel hoofdpijn *snif* Gelukkig heb ik lekker 2 daagjes vrij en geen gekke dingen op de planning.
Beterschap Sterre, da's wel balen zeg. 1000ste berichtje, hmm.......ik ga voor de 2000ste! Ben net terug van de kruidvat. Puff puff. Ga nu maar even plat. Tot later.
@sterre wat balen dat je zo'n last hebt van je reuma, en dat je ook nog es zo'n hoofdpijn hebt, *knuf!* gelukkig ff 2 daagjes vrij en lekker relaxen. feli drinkt maar 3 flessen op een dag, dus als er nu nog 1 afvalt, dan komt ze ook op 2 dat is een btje weinig vond ik ook ach komt wel goed ik zie wel wat ze doet aghh dames.. die vriendin van hai's neef gaat nog zelf zwemmen ook..naja, het moet dan maar....
Afrola, fijn dat het klussen voorspoedig gaat, maar wat onzettend vervelend dat je weer ziek was Je weerstand heeft echt een flinke oppepper nodig hè?! En lastig van Josien, misschien een sprongetje? Maar helemaal lastig als je veel wilt doen hè? Over speen van fles, Veda drinkt nog steeds uit de kleinste speen Wanneer stap je eigenlijk over? Ze drinkt zo nog prima, dus eigenlijk geen reden om een andere speen te gebruiken toch? Hanna, klinkt erg leuk, de foto's! Misschien kun je iets hier laten zien als je ze hebt? Sanne, dikke knuffel voor je onzekerheid! Erg rot dat je zo'n gevoel hebt over jezelf! Hopelijk valt het mee vanmiddag en voel je je toch op je gemak! Sterre, lijkt me idd erg prettig als ze doorkrijgen hoe ze van sta naar zit moeten Maar vallen hoort er ook wel een beetje bij, maar wel moeilijk vind ik dat! En zeker een babyboom bij jullie, maar kun je wel leuk op kraamvisite gaan En goede service van het onderstel van de wandelwagen, hopelijk is de oude snel weer gemaakt. Wat ontzettend rot dat je zo'n last van de reuma hebt Heel erg vervelend! Maar hoe gaat het met de lichttherapie?
Loe, slaap lekker! Sanne, volgens mij is het zo dat een kindje van Feli's leeftijd minimaal 500 ml voeding moet binnenkrijgen voor alle vitamines. Op hoeveel zit ze nu? Als ze twee flessen wel goed drinkt en de laatste minder, dan zou ik me daar niet zo veel zorgen over maken hoor. Ik snap wel dat jij iets meer zit met dat Feli genoeg calorieën binnenkrijgt, maar als ze verder het vaste voedsel wat ze binnenkrijgt wel goed eet, dan zal dat wel goed zijn toch? Yoghurt na de groente was ook nog wel een goed idee, maar weer niet met een KMA natuurlijk
Ik heb trouwens één van mijn zw. klachtjes van de vorige keer weer terug, een afkeer van vis Dat had ik de vorige keer ook, ik kan gewoon geen vis eten als ik zwanger ben Normaal ben ik er gek op, maar nu moet ik er niet aan denken Dan maar weer aan de visoliecapsules.
Sanne gewoon doen joh lekker op het strand je bikini aan... Wie is er nu wel zo snel weer helemaal straks na een zwangerschap? Ik iig niet Sterre, ik laat Svinthe kleuren met viltstiften van de Hema. Die gaan ook nog uit haar kleertjes mocht ze ineens een uithaal de verkeerde richting op maken Hopelijk gaat het snel weer iets beter met je met de reuma. Hbe je dat meer met warm weer? De foto's komen trouwens waarschijnlijk bij ons op de slaapkamer te hangen. Of misschien beneden, maar daar moeten we zaterdag als we ze hebben maar eens naar kijken. Ik maak wel een foto voor hier als ze hangen. Even showen!
Afrola beterschap! Heb net de nieuwe folder van de HM binnengekregen. Daar hebben ze leuke babyschoentjes! 8 Euro, dus nog goed te doen ook.
Hanna, jullie vinden vast wel een mooi plekje voor de foto's Melisa, jammer genoeg kom ik voorlopig niet meer bij de H&M Ik stond vanochtend wel met superschattige schoentjes van Shoesme in mijn handen, maar dat zijn meer echte schoentjes. Vanaf wanneer koop je die eigenlijk, als ze echt een beetje gaan lopen?
Ik ga nu nog geen echte schoentjes kopen, pas als ze echt kan lopen. Nu vind ik het nog zonde van het geld, maar vind het wel leuk staan.