Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Pffff, een rampennacht zeg. Nu ja, na mijn post hier heeft ze iig nog wel lekker geslapen en werden we pas om 7.15 uur wakker.
    Gisteravond toch misschien een beetje te veel geweest bij de bbq.
    Ze had daar steeds alle aandacht en dat wilde ze 's nacht misschien ook nog???

Mosa, veel plezier bij de kapper.
    En de bieb natuurlijk. Ik had 3 boeken meegenomen, waar ik er normaal 6 las ofzo in de vakantie en alle boeken zijn ongelezen mee terug gegaan.
    We heb ik een paar tijdschriften gelezen Joehoe :D:D
    Ik ben nu wel heel benieuwd of je leidinggevende nu al wat meer weet over het promotietraject....
    Hoe lang is hij dat nu al aan het proberen?

Cola, heel grote fan hier :D

Loe, tuurlijk gaat het lukken om weer etfug te gaan naar 70 kilo!
    Als je bevallen bent, dan moet je eens zien hoeveel je kwijt bent.
    Mijn zus heeft 4 kinderen en het eerste wat ze altijd deed als ze thuis was na een bevalling was op de weegschaal gaan staan. Hahaha!
    Dan vond ze het altijd zo fijn dat er weer al veel af was!

Sterre, als die pillen op zijn ga ik wel over op die van A tot Z pillen...
    NU eerst even opmaken, ze kostten 11 euro nog wat nl...
    Vandaag succes bij de neuroloog!

Striae, ik ben echt een zebra...NIks aan te doen, het zit er nu eenmaal.
    Ik had een een tijdje terug aan mijn vriendin laten zien en die vond het wel meevallen....
    Haha,misschien zei ze dat om de "pijn" te verlichten....??? :D
    Ik had het trouwens al best wel snel, dat is toch beter dan net op het nippertje vind ik....
    Sommige vrouwen krijgen het als ze aan het bevallen zijn... Dat lijkt me nou ook helemaal niks.

Rommel thuis, de wc is gesloopt en alle stof +troep is afgevoerd.
    Nu gaan de werkzaamheden pas op 9 augustus door .....dan kan het bedrijf pas die ons gaat helpen....
    Dus nu zit ik beneden met een wc waar verder alles is weggesloopt...vloer, wanden, plafond en het stinkt er naar stof etc...

Svinthe is 11 maanden vandaag. Volgende maand feest. Wat gaat het toch snel die tijd.
    Eerst dachten we... och die babytijd... da's niks voor ons... maar nu is het zo snel gegaan en is onze kleine Snurker geen baby meer maar een minimensje.
    Straks naar het CB voor de prikjes :(
    En ze wordt ook weer gewogen natuurlijk. Dat is dan wel weer leuk!

Fijne dag allemaal!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@sterre echt vervelend dat het zo gaat bij jullie! hele dikke knuff!

@melisa, goed dat jullie er weer voor gaan:) en die chelsey haha nee die was nog niet echt moe zo te merken;) hahaha

@mosa oww wat fijn dat jullie er op tijd achter kwamen van die stok, dat was niet echt leuk geweest als je al op vakantie was en er dan pas achter kwam. gelukkig had je wel een andere oplossing gehad, maar toch fijn dat je nu een nieuwe stok hebt gekregen:D enn was het moeilijk de tent op te zetten? of ging het redelijk vanzelf?

het strandje was geen suc6, feli heeft heel veel gehuild :S ze wou absoluut niet op de handoek, en ook niet in het zand, alleen maar bij mama op schoot haha ow ow ow, en toen ik haar voetjes in het water deed, moest ze ook al huilen haha.

misschien vond ze het een beetje eng ofso ik weet het ook niet wat het was?? twas niet druk ofso naja, volgende x nog een x proberen, twas er wel heerlijk zo met zo'n lekker windje.

maar ik heb toch ff in bikinie gelegen, was niet zo erg, want feli wou alleen op schoot dus die verborg mijn buik een beetje, en er waren wel mensen waarbij het veel erger was natuurlijk maarja, ik voelde me toch echt niet fijn, en wil nu echt wat aan die buik gaan doen!

@pookie whaha zebra en hangbuikzwijn whaha ja hier zit er nog een hoor!!

@loe.. ik lijk op je moeder dan denk ik!! ik had ook geen striemen op mn buik (op mn boobs wel maarja, wat wil je, van a naar c.. )ook pas (net als mosa) toen ik overtijd ging! en toen was er geen houden aan.. toen zat ik helemaal onder... het zit nu, heel veel op mn boobs, mn buik best veel, mn bovenbenen binnenkant/achterkant. en super fijn dat jullie er nu vertrouwen in hebben :D

@salapio ja ik geef nu nog gewoon de fles om 12.00, maar ook wat broodkorstjes na, maar dat brood vind ze nog niet zo super, vorrige x stikte ze bijna in een ministukje zacht brood.. nog niet zo'n suc6 dus hahaha.

@hanna ahg wat vervelend zo'n nacht, en dat je zo moe bent steeds hopelijk helpen die vitamine's een beetje!! en nog maar een maandje.. pff wat gaat dat snel!! en dalijk prikje's... ahh zielig hoor.. bij die prikjes die svinthe krijgt kunnen ze volges mij na 4 of 5 dagen ziek/koortsig worden:( nou suc6 in iedergeval!!

@all

zoo mn meisje ligt al weer te slapen, nu gaat het avondslaapje weer super goed.. maar nu is ze elke dag om 5.45 ongveer wakker!! en echt verderslapen wilt ze niet echt :S

ik kan het dan rekken tot 6.30 ongeveer maar dan wil ze dr ECHT wel uit... jammer hoor.. maar wie weet is dit ook een fase..

fles later geven werkt niet, (ze krijgt hem nu vaak rond half 7 7 uur, maar ze zou hem ook om 8 uur mogen aangezien ze om 16.00 eet smiddags) want dan wilt ze sochtends helemaal weer niet drinken...

naja we zullen wel zien:D

ik ga vanmorgen lekker naar dat kleine babytje kijken:D ik was ff verkeerd in de dagen geweest, maar ze is zondag geboren, dus ze is nu 5 dagen, zal wel weer iniminie zijn:D khep er zin in!

daarna naar de osteo, ff lekker voordat we vakantie hebben/op vakantie gaan, dan kan felitje dr weer tegen aan ;)

nou dames ik ga eens wat ontbijten!

groetjes!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, kan best hoor, dat Svinthe een beetje van slag was door drukte gisteren. Maar hopelijk is ze vandaag wel vrolijk :)

Door mijn vorige zwangerschap heeft alles voor mijn promotietraject stilgelegen, en daarna waren er allerlei fusies op mijn werk waardoor het niet opschoot. Nu zitten we natuurlijk in de vakantieperiode, dus ik vraag me af of alles nu wel rond is, maar het mag nu toch wel eens gaan gebeuren. Ik vind het best lekker om minder te werken, maar op zich heb ik ook wel weer zin in een nieuwe uitdaging!

Oke, dus de werkzaamheden thuis liggen nu stil ;) Ook vervelend dat jullie tot 9 augustus moeten wachten voor ze verder gaan!

Succes bij het CB! En weer prikjestijd, zielig! Maar daarna pas weer met 2 jaar toch?

Sanne, de tent opzetten viel wel mee hoor. Er zat een goede handleiding bij ;) En dit is al onze 4e tent geloof ik, dus op een gegeven moment krijg je het principe wel een beetje door.

Goed dat je pas wel je bikini hebt aangetrokken, maar erg jammer dat Feli er weinig zin in had!

O jee, dus nu slaapt Feli 's avonds goed, maar nu is ze weer vroeg wakker, zul je net zien hè? :) Hopelijk is dat ook een tijdelijk iets!

Veel plezier bij het babietje! Leuk hoor :)
    En succes bij de osteopaat!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Good moooooning!

Mosa, tentstok kapot? Had ik niet meegekregen, maar wel geluk bij ongeluk dat jullie t nu ontdekten. Veel plezier bij de kapper en vooral ook succes zeg morgen, mag er toch vanuit gaan dat er nu niet weeeeeeeeeeer iets tussen is gekomen!

Hanna, puf hier ook een drama nacht, dankzij mezelf en snuf. Helpt dat dentinox een beetje eigenlijk?
    Misschien was ze wel een beetje overprikkeld juist door al die aandacht? En elluf maanden alweer, goed zeg!

Oja, striemen op mijn dijen, zelfs binnenkant bovenbenen en achterop de heupen had ik ook al voor de zwangerschap haha. Ik ben volgens mij een van de weinigen die cellulitus in de buik en armen heeft!!! (meer ga ik niet meer verklappen voorlopig, maar dr zit dus genoeg van alles behalve strak vel) Die putten zijn veeeeeeeeeeeeel meer/erger geworden nu in de zwangerschap.

Had van jullie tankini's gelezen. Wij gisteren dus een kwartier bij v en d geweest, ik daartussen gekeken. Nou, alles was al weg! Dus voorlopig geen tankini hihi.

Sanne, veel plezier op kraamvisite en succes met Feli bij de osteo!

Joehoe joehoe, 29 weken vandaag!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Loe, gefeliciteerd met je 29 weken!! Op naar de 30, en dan gaat het pas echt snel, vond ik....

Mosa, veel plezier bij de kapper en morgen met je gesprek. Ik weet idd nog van je promotie-traject, maar dat is dus nog steeds niet gestart??
    En gelukkig gister ontdekt dat er een tentstok kapot was... zou best l*llig zijn als je daar op vakantie achter kwam...

Sterre, balen dat het niet echt lekker loopt tussen jou en je mannetje... Jammer dat je mannetje relatie therapie niet ziet zitten. Dikke knuf!!

Hanna, wat een vervelend nachtje... Heeft Svinthe nog lekker geslapen? Dadelijk naar het CB... En al weer 11 maanden...

Sanne, jammer dat Feli het niet zo leuk vond op het strand... Maar goed dat je toch in bikini gegaan bent!!

All, Esmee slaapt al bijna een week tot 7.15u!!

Sanne,

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: kijk eens bij prenatal, hebben ze hele leuke tankini's.

Hanna: succes op het CB. Wij zijn net terug. C. keek een keer naar de naald (zat bij mij op schoot), en trok een pruillipje. Maar verder vond ze de prikjes prima. Stoere meid he!

Gewicht: wat ben ik jaloers zeg op iedereen die weer strak in haar velletje zit na een bevalling. IK heb er echt een hangbuikje en 5 kilo extra aan over gehouden. Ach ja. Heb wel een mooi kind.

Sanne: slaaptijden is ook echt een fase. Ik herken zo veel in je verhalen. C. heeft dat ook een week of 6 gehad. Ik was zo moe door steeds vroeg opstaan! Maar nu slaapt ze weer tot 7 uur.

Op het CB zeiden ze dat we over mogen gaan op gewone melk. Vind het al wel snel hoor. Ik ga toch nog maar even door met opvolgmelk. Pas na een jaar ga ik gewone melk geven.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, hier ook +5 kilo en een hangbuikje hoor ;). En koemelk mag op zich al vanaf 9 maanden. Ik heb het idee dat het ook marketing is al die dreumesmelkjes ed. Als C niet reageert op yoghurt ed dan zou je het best al kunnen proberen. Of niet natuurlijk :D

Hanna, vervelend hoor die nachten, TUFTUFTUF

All, zwaai :D

T weer doorgeslapen maar dan op zijn manier: van 21u-3u :D. Is standaard rond 6u wakker.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, jammer dat het strand geen succes was..
    Volgende keer wie weet wel beter...
    Svinthe is een echte zandhaas en ze had op het strand in Frankrijk gelijk een hele hap zand in haar mond :D

Mosa, ja? Daarna dan pas weer met 2 jaar een prik??? Ik dacht met 14 maanden???
    Nou ja eerst deze maar weer!

Loe, ook een dramanacht...Misschien moeten we komende nacht gewoon afspreken hier, dan hebben we iig wat te doen hahah!
    Dentinox helpt geloof ik wel. Ze vindt het in ieder geval lekker :D
    Jammer dat de tankini's al uitverkocht zijn....wachten op volgend seizoen dan maar.

Nijn, oh wat lekker zeg dat Esmee zo goed slaap. Kwart over 7 is een mooie tijd.
    Hopelijk houdt ze het een tijd zo.

Melisa, stoere meid inderdaad die Chelsey. Ik moet dat nog maar afwachten bij Svinthe.
    Zie er een beetje tegenop....kan zelf niet tegen prikken maar wil dat niet aan mijn dochter overbrengen.
    Dus ik moet zometeen ook heel stoer zijn :D
    Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen over de gewone melk bij ons CB.
    Dat ga ik wel proberen hoor, en hopelijk dirnkt ze dat heeeel goed.... hoop doet leven toch?? Hahahah!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, haha, ja zo kan je natuurlijk ook doorslapen...
    Geef je hem dan drinken en gaat hij daarna weer slapen?

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Prikjes: met 14 maanden krijgen ze de BMR-prik. Dus over 3 maanden mogen we weer....

Salapio: ik ben er niet zo voor om kindjes te snel iets te geven (potjes pas met 6 maanden etc), dus met de melk wacht ik ook nog even.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, balen dat je geen tankini hebt kunnen kopen, maar veel zwemkleding zal er ook wel niet meer in de winkels hangen.
    En joepie voor de 29 weken :D

Nijntje, mijn promotietraject is idd nog steeds niet gestart :) Op zich geen probleem, maar nu mag het toch wel eens gaan beginnen.
    En heerlijk, 7.15 uur! Veda is meestal ook rond die tijd wakker, prima tijd om de dag te beginnen hè?

Gaan jullie eigenlijk op vakantie of niet? Esmee is nog wel erg klein hè?

Melisa, zeker een stoere meid, die C! Hoe lang was ze en hoeveel woog ze?

Salapio, nou, wel netjes dat T weer 6 uur achter elkaar sliep, alleen op een iets andere tijd :D

Hanna, dat was een vraag van mij, ik dacht dat ze pas met 2 jaar moesten maar ik wist het niet, en blijkbaar klopte het ook niet :) Met 14 maanden alweer, wat snel zeg! Nogmaals succes zo bij het CB!

Over melk, bedoelen ze dan melk ter vervanging van poedermelk zeg maar, of als extraatje? Want tot wanneer geef je eigenlijk kunstvoeding?

All, ik ga er weer snel vandoor. Mijn vriend is met Veda naar zijn ouders, en ik ben net naar de kapper en de bieb geweest. Even snel de boeken hier gebracht en nu nog even naar wat winkels en de supermarkt. Tot later!

12. Sannehai

ff snel voor we naar de osteo gaan

babytje was super klein zoo lief!

@mosa, bij ons opt kdv krijgen de kindjes (in overleg met ouders) meestal vanaf 1 jaar koemelk en geen opvolg melk meer.

en we hebben nu een kindje van 3 maanden die friso 3 krijgt, maar dat hebben wij niet.

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoi allemaal, hier weer even snel een tussendoortje van Djaar !!

Onze GI-Janne ligt nu nog te slapen in de wandelwagen, gelukkig al 1 1/2 uur dus hopelijk houdt ze nog even vol (hoewel het al lang etenstijd is geweest)

Dinsdag bij het CB bleek ze 4170 gr te zijn en 55 cm (ze was toen 24 dgn oud) bij geboorte was ze 3775 gr en 51 cm. Dus volgens mij gaat groeien wel goed. Verder was alles helemaal top en moeten we morgen nog naar de kinderarts in het ZH voor nacontrole maar ik verwacht niks speciaals.

Ze heeft nog hele periodes met krampjes, spugen en gillen (huilen mag ik het niet meer noemen). Ze wordt zo boos dat ze helemaal paars aanloopt, vergeet adem te halen en al bijna krokodillentranen huilt. Ik kan er soms maar moeilijk tegen maar hou me vast aan hetgeen iedereen zegt Tis Un Fase !!!!
    Gelukkig kan ik in elk geval weer normaal lopen en kan dus ongeveer een uurtje met de wandelwagen eruit.

Qua gewicht was ik 16 kg aangekomen (buiten de 20 kg voor de zwangerschap, door stoppen met roken en de mmm) en ben er nu 12 kwijt. Ik wil graag voor kerst die 25 kg kwijt dus moet nog veel gaan wandelen met het meisje. Als de temp wat minder is buiten en het blijft droog dan trek ik me de wandelschoenen maar weer eens aan en dan gaan we meters maken (zeker als mevrouw wel slaapt in de wandelwagen)

Nu nog eens zien of ik mijn ticker weer kan installeren.

Tot de volgende keer meiden.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Djaar: leuk dat je even weer langs komt. En zielig dat je meisje zulke krampjes heeft.

Mosa: de melk is dan ipv opvolgmelk. Gek idee vind ik het dat ze dan helemaal geen babydingen meer krijgt als dat stopt. Gewoon brood, warm eten en melk. Waar is mijn baby!!!!!

Chelsey was 78 cm en 9.6 kilo. Lang en slank, maar dat hadden we zelf ook al door :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Djaar, wat fijn dat het een stuk beter gaat. En dat GI Jane (blijf het een geweldige naam vinden haha) het zo goed doet!!
    En een super mooie ticker!!

Melisa, Chelsey groeit ook al zo goed, super hoor!

Salapio, T slaapt goed... alleen jammer dat het de 'verkeerde' tijd is...

Mosa, we gaan idd niet op vakantie. Wel een weekendje weg met mijn ouders, broertje en zusje, dus toch een beetje.

Sanne, veel succes bij de osteo!!

16. Sannehai

hoi dames

@prikken .. oww misschien was het wel bij 14 maanden dat die kids zo ziekig kunnen worden vd prik.. volges mij was dat een bmr prik.. naja merken we/jullie vanzelf haha.

@djaar hey leuk dat je ff langs piept:) wat lekker dat je ff wat kan wandelen met je meisje en dat ze nu al zo lekker ligt te slapen.. dat krampjes/gillen enzo is natuurlijk wel nog heel erg vervelend en niet leuk! maar is er verder niets met haar aan de hand zegmaar? geen andere oorzaak ofso? of het is gewoon zo? in iedergeval suc6 en super goed dat ze zo goed gegroeid is zeg!

@nijn oww een weekendje weg is natuurlijk ook heel leuk, esmee is natuurlijk nog niet zo oud, dan zou ik ook niet op vakantie gaan denk ik. (al heb ik het toen wel overwogen maar toch neit gedaan)

@melisa jaa jeetje dat zou gek zijn als ze helemaal geen baby dingen meer krijg nee!! ik zou als ik jou was ook nog ff wachten met gewone melk hoor:) slecht kan die opvolg melk in iedergeval niet zijn.

@salapio lekker dat T goed slaapt, wel jammer dat het va n21-3 was! maar dat komt vast vanzelf wel :) M nog leuke/ grapige uitspraken/dingen gehad?? ik moet daar altijd zo om lachen!

@all

nou osteo was weer goed, ze wil er proberen meer tijd tussen te laten (zat nu ff 2 weken tussen, eerder 3, maar anders kwamen we ff niet uit ivm vakantie) nu daarna dus weer 3 weken ertussen en dan daarna 4 weken proberen... i hope so! want al die centjes..!!!

en babytje was heeel erg klein en lief, heb dr ff vast gehouden maar ze ging huilen, toen heeft dr mama dr weer ff overgenomen.. wat een klein baby huiltje is dat dan weer zeg, en wat een klein mopske..

nou dames hier weer eens wat doen, vanavond ff in de stad(is koopavond vanavond) met mn vriendinnen opt terras wat drinken, hopelijk blijft het droog, maar zowiso gezellig:D

nou groetjes!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, apart is dat hè, zo'n klein babietje dan weer? Maar leuk dat je haar even hebt vastgehouden! Veel plezier alvast vanavond!

Djaar, fijn dat Janne goed groeit, en dat alles goed gaat met haar. Wel vervelend van het huilen en de krampjes, maar meestal wordt dat de komende tijd wel veel minder. Heb je nog het idee dat de infacol helpt?

Hoe voel je je verder?

Melisa, dat wist ik helemaal niet, dat je in principe na een jaar al helemaal stopt met opvolgmelk. Dan zijn het idd geen babietjes meer!
    En ook een lange meid idd!

Hanna, hoe was het met Svinthe op het CB?

Nijntje, een weekendje weg is natuurlijk ook erg lekker :) Misschien kunnen jullie dan wel gaan zwemmen met Esmee.

All, net een gesprek met mijn baas gehad, en alhoewel hij door de vakantieperiode nog niet alles rond had, heeft hij wel meer/andere werkzaamheden voor mij geregeld. Dus na de vakantie ga ik 2 dagen naar Amsterdam en nog één dag thuiswerken. Daar ben ik wel erg blij mee, wat meer werken. En dan maar weer even afwachten, maar ik vind het wel prima zo :)
    Nu dus écht echt vakantie :D

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: fijne vakantie!

Djaar: bij C. hielp infacol helemaal niets. Cinababy was hier de oplossing. Wie weet helpt het bij jou ook ukkie ook beter?

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    de infacol lijkt wel te helpen maar soms lijkt het spugen er weer meer van te worden. Ik probeer haar gewoon wat minder dan voorgeschreven te geven en dat lijkt net genoeg te zijn. Of misschien gaat het gewoon steeds beter (nog wel met pieken en dalen)

@Mosa; ik merk dat ik het erg moeilijk heb om me niet op te sluiten in huis, in joggingbroek en slobber t-shirt. Ik weet dat ik er uit moet en dat dat voor ons beide beter is maar als je zo moe bent valt dat niet mee. Voor mij echt wel de momenten dat ik denk dat mijn 'dysthymie' weer toeslaat en dat wil ik niet laten gebeuren. Dus ik blijf vechten. Maar ik ben er van overtuigd dat het vanzelf weer beter gaat worden.

Nu ga ik even proberen te rusten. Tot een volgende keer maar weer!!

20. Sannehai

hoi dames

@djaar, ik heb ook gehoord dat infacol/cinababy verstoppend kan werken, omdat het de darmpjes een beetje 'stil' legt zegmaar maar zo lang dat goed gaat zou ik het gewoon gebruiken als je denkt dat het werkt als ik jou was :) wel vervelend dat je denkt dat je dysthymie misschien weer terug komt, dat zou natuurlijk erg vervelend zijn! knap dat je er voor vecht! en anders een een x een goed gesprek met man/ huisarts ofso?

@mosa ja.. als ze 1 zijn.. pfoe dan gaat het helemaal snel lijkt me!! en fijne vakantie!!!:D ik nog 1 weekje werken na deze week en dan hebben wij ook vakantie.. joepie :D

@ll ik doe echt weer geen drol in huis vandag whaha, slecht van mezelf! maarja..gewoon geen zin!

ben benieuwd wanneer felitje wakker word.. ik verwacht eigenlijk elk moment .. maar ik hoor het vanzefl.. ze ligt al vanaf 2 uur te slapen nu, wel heerlijk dat ze zo lekker slaapt natuurlijk, en die osteo behandeling kan er nog voor zorgen dat ze langer slaapt.. we zullen zien:p

groetjes!

Deel Deze Pagina