Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

jij ook peesonsteking? Ja, ik heb ze regelmatig, peesontsteking, jak zeg. Duurt ook lang he, voordat het wegtrekt. Dokter zegt vaak 2-3 weken, maar tis eerder 6-8 weken.
    Volgens mij zijn het twee aparte dingen, die pols van mij en dan dat vocht in de vinger. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik wil namelijk niet betalen, maar ben wel benieuwd wat jullie vinden: ik heb op een outletsite een broek gekocht. Die was niet goed, mocht je eigenlijk niet ruilen, maar omdat ik er iets anders voor weer wilde kopen, was het ok. Dus ik heb de broek zo plat mogelijk verpakt en per brievenbuspost verzonden met retour afzender. Alles goed aangekomen. Nou zegt ze (volgens mij is t een eenmanszaak) dat ik porto van 6.75moet betalen, want die moet zij alsnog betalen. Ik heb gezegd dat ik tuurlijk brievenbuspostzegels wil betalen voor het gewicht wat het weegt (ik wist niet dat het met retour afzender, zij moest betalen), maar geen pakketkosten als het geen pakket hoeft te zijn. Nu zegt zij 't staat in de voorwaarden. Ja, dat zal wel, ik heb t niet gezien, en wie weet heeft zij dat er wel later ingezet. Nu krijg ik een mailtje dat volgens 'haar accountant' er nog porto openstaat of ik dat wil nakijken. Bij het vorige bericht heb ik niet gereageerd, ik was t een beetje zat.

Wat vinden jullie?

Mosa, oooooo 3 jaar! Ja, daar valt niets tegenop te 'plannen' natuurlijk. Jeuuu....... He, dat het nu precies samenvalt he. Snap inderdaad nu dat het uitstel nu wel even prettig is!:)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Fijn zo'n lekker nachtje! En vandaag lekker met z'n 2tjes shoppen, véél plezier! Heb je wat nodig of is het gewoon zomaar?

Melisa: Fijn dat je je ei kwijt hebt gekunnen bij je pleegouders! En dat je man nu ook even aangepakt is, hopelijk blijft het ook hangen bij hem. Nu dus je schoonouders inlichten, ben benieuwd maar als ik het zo lees hebben ze het er zelf naar gemaakt.
    Hier lijken mijn schoonouders bijgedraaid te zijn. Alhoewel ze niet snel op de stoep staan hier maar dat vind ik niet zo erg. Noah krijgt gelukkig nu wel zijn aandacht als hij daar is met zijn neefje en dat vind ik belangrijker...alhoewel hij het natuurlijk ook wel zelf op eist omdat hij zo 'druk' is. Maar goed, ik ben benieuwd wat het gaat worden als mijn schoonzusje bevallen is. Mijn schoonmoeder wilt héééél graag een meisje (zegt ze wéér de hele tijd) en als het ook echt een meid word dan ben ik 'bang' dat we ze voorlopig niet meer zien.

Mosa: Ik begrijp je gevoelens helemaal. Lastig hoor. Ik heb dat ook wel een beetje al is het voor mij anders natuurlijk. Ik wil wel graag werken, nieuwe baan, misschien wat meer uurtjes maken maar van de andere kant wil ik zo min mogelijk van noah missen en als we straks misschien voor een 2e gaan, wat dan he?... Moeilijk moeilijk.

Loe: Ik denk dat je voor het CTSyndroom inderdaad bij een neurologg moet zijn, vreemd. Ben benieuwd wat de orthopeed gaat zeggen. Suc6 i.i.g.
    Hahah michael jackson achter het douchegordijn... brrr nee moet je niet aan denken!

All: Was even aan het wachten tot noah wakker was maar ik hoor hem nu dus ga m'n spulletjes pakken en dan naar mijn moeder.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, lastig zeg! Ik heb er helemaal geen verstand van, maar het lijkt me dat als jij het teruggestuurd hebt met brievenbuspost en daar genoeg postzegels op zaten, dat zij 6,75 aan pakketkosten moet betalen ;) Maar ik weet er dus weinig van, en ik zou ook niet weten wat je zou kunnen doen nu. Misschien dat iemand anders een tip heeft?

Sterre, fijn dat jouw schoonouders iets bijgedraaid zijn! Maar wel vreemd dat je moeder zo de nadruk legt op dat ze een meisje wil ;)

All, mijn schoonmoeder is maandag jarig, dus ik ben even via greetz.nl een kaartje aan het maken met foto's van Veda. Vindt ze vast leuk om te krijgen op haar verjaardag, vooral omdat wij dan op vakantie zijn :)

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: je moet even goed de voorwaarden lezen. Maar welke site heb je wat besteld?

Sterre: lullig als ze zeggen dat ze een meisje willen. Wel fijn dat Noah het naar zijn zin heeft. En willen jullie toch ook wel voor een 2de?
    Ik vind ook dat C. een opa en oma moet hebben hoor. Daarom zal ik haar niet bij hun weghouden. Maar ze geven niets om mij, en daar kan ik slecht tegen.

Mosa: ik stuur vaak kaartjes via kaartjes2go. Leuk he? Ook al ben je er niet, krijgen ze toch een kaartje. Doe er een leuke foto van Veda op?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, ik vind zulke kaartjes altijd net iets leuker dan 'gewone' kaartjes. En ik doe er idd foto's van Veda op :)
    Ik weet alleen niet zo goed wat ik er op zal schrijven :) Zoveel heb ik niet met haar, dus dan vind ik het altijd moeilijk wat te schrijven. Mijn vriend is even weg, dus maar even aan hem vragen als hij terug is.

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    goedemorgen allen, wat een druk geklets alweer.
    Werk en kind; tja ik werk 32 uur per week ( 4 dagen ) en in mijn functie kan en wil ik ook niet minder werken. Vanaf augustus gaat Y 2 dagen naar het KDV en rest thuis en bij oma. Goede combi vind ik.
    En een promotietraject zou ik niet afslaan! Mijn streven is in de komende 2 jaar toch mijn naam achter een patent te kunnen zetten. Laat dat nou ook het streven zijn binnen onze afdeling ( patenten opleveren):)

Verder is Y weer op ontdekkingsreis door de woonkamer. Leuk hoor zoveel lol als ze met iets simpels kan hebben.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Als het door de brievenbus past is het geen pakketpost en hoef je alleen het gewicht in postzegels erop te doen. Als het niet door de bus past is het pakketpost en moet je E6,75 betalen. En laat je maar niet bang maken met 'haar accoutant zegt'...want dat is héle héle héle dikke onzin! Pff ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen zoiets gaan zeggen om mensen bang te maken. Haar accountant zal het namelijk een worst zijn welke bedragen er nog open staan... Roy is accountant en die lacht zich dood :p

Melisa: Wij willen graag voor een 2e gaan als noah 1 jaar is maar als het tegen die tijd nog zo is hier thuis moet ik er toch nog wel even over nadenken. Niet dat ik het niet wil maar je wilt toch wel graag een stabiele basis.
    Ik vind het altijd zo stom als mensen zo doen over de vrouw/man van hun kind. Tuurlijk, kan zijn dat het jouw mens niet is maar je kind houd ervan.

Mosa: Leuk idee zeg van dat kaartje!
    Oef 3 jaar is inderdaad nog wel lang maar als je klaar bent heb je er wel profijt van.. en dus je kindjes strax ook ;)
    Oja, jullie gaan dit weekend al op vakantie he?! Wat gaat het toch hard, ik heb nog helemaal geen vakantie-tijd-gevoel.
    Ja stom he dat mijn schoonmoeder er zo de nadruk oplegt dat ze graag een meisje wilt ;) Ik snap het van de ene kant wel hoor met allemaal jongens maar toch.. Tegen onze kraam had ze dus ook al gezegt dat ze op een meisje gehoopt had.. Leuk als je net bevallen en trots op je kleine jongen bent :x

All: Zo moedertje suc6 gewenst en haar even uitgezwaaid.

Ennnn!!! Noah heeft een tandje door!!!! Ik heb nog niet kunnen zien of het er 1 of 2 zijn..ik voel wel 2 puntjes maar mag er niet aanzitten van hem. En terecht natuurlijk maar kan ook niks zien.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jemig zeg, wat moeten we een hoop spullen inpakken :)

Pookie, goed bezig op je werk dan :)

Sterre, idd heel raar van je schoonmoeder, om tegen jullie kraamhulp te zeggen dat ze op een meisje had gehoopt :x De kraamhulp zal ook wel gedacht hebben ;)

En Noah een tandje, leuk! Hopelijk komt hij helemaal door zonder al te veel last!

All, straks hebben we een bbq, wel gezellig :) Maar eerst nog even boodschappen doen, dan hoeven we dat morgenochtend niet uitgebreid te doen.

9. Loe

Loe Niet meer actief

zo, ik ben terug. Al een tijdje, maar ik had reuzehonger. Oeps, veel ongezonde dingen gegeten.
    Consult duurde maar tien minuten. t was een jonge vrouw en t was haar geloof ik van papier af al duidelijk hoe en wat. Ze heeft een blik op mijn hand en pols geworpen en ik heb verteld hoe en wat, ik blijk zowel carpaal tunnel syndroom te hebben als de quervain. (dat iseen peesontsteking aan de zijkant van je pols, doet ook errug pijn).

Ze was niet voor injecties, met name ivm de zwangerschap. Ze was wel voor een operatie. Maar.........liever wilde ze nog eerst twee spalken aanmeten (ziet er niet uit in de zomer maar goed) en dat vier weken aankijken. Helpt t niet, dan opereren (gaatonder plaatselijk verdoving). Zou dan wel ongeveer tijdens mijn bevalling gebeuren maar ja (er vanuit gaande dat ik dus iets vroeger zou bevallen).

Hopelijk helpen die spalken.

Yeah, een tand Noah!
    Mosa, veel (eet)plezier bij de bbq!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Balen Loe, dat het toch het carpaal tunnel syndroom blijft te zijn en nog die ontsteking :(
    Opereren lijkt me wel heftig, dus fijn dat er eerst nog een andere optie is. Dus hopelijk zorgen die spalken al voor een vermindering van de klachten!

Wij gaan er zo vandoor, fijne avond allemaal!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Mijn moeder zei dat er in ons vakantie huisje een wasmachine is.. ik neem dus zo min mogelijk kleren mee en een fles wasmiddel :D En er staat een bedje dus dat hoeven we ook niet mee te nemen. Scheelt ook weer.

Lekker bbq! Hopelijk is het wel beter weer bij jullie, hier regent het :(

Loe: Ojee dat is niet zo mooi allemaal. Durf je een operatie wel aan als je moet gaan bevallen? Of is de pijn gewoon echt niet te hebben?

All: Hier zijn de vrienden weer lekker geknipt de deur uitgegaan. Die vriendin van mij wil altijd heel stoer kort geknipt worden en het is ook altijd super leuk, vind het ook erg gaaf en zou het wel willen maar durf dat korte toch niet aan :):)

Ik heb net even in noah's mondje mogen kijken maar ik zie nog niks :( Ik voel wel echte puntjes... maf, is dat normaal? Ze komen dus wel door maar moet nog even geduld hebben?

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Rustig hier vandaag.

Bij Y voelde ik ook eerst alleen maar iets scherps voordat we iets zagen. Die primeur had mijn moeder.

Ik ben bezig geweest een camping/stacaravan te zoeken halverwege Barcelona. Toch best lastig nog.
    Maar wel een paar leuke opties gevonden. Vrijzuidelijk in de Loire, dus mooi kastelen bekijken:)

13. Loe

Loe Niet meer actief

hihi, ben benieuwd wanneer DE tand gaat komen dan Sterre!:D
    De operatie is onder plaatselijke verdoving, gewoon even 'fijn' twee prikken in je pols (zal wel lekker pijn doen). Maar ik wacht eerst die spalken af. Liever niet natuurlijk. :(

Hier nog geen regen gelukkig. Regent t echt hard Sterre?

Wie gaat nu ook alweer wanneer op vakantie? :)Wanneer gaan jullie Pookie?:)

Blijven jullie nog wel voor mijn bevalling of zijn jullie dan terug??? Ik gok op heeeeeeeel eind augustus.....(of misschien begin september);)

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    tja wij gaan in begin september.
    Ik denk dat ik de laptop maar meeneem.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond,

Hier is ik ook weer even voor een snelle reactie.
    J en ik zijn weer helemaal beter :) en een paar ons/kilo lichter ;). J heeft de dagen nadat ze beter was wel lopen huilen :$, maar mevrouw bleek honger te hebben, ze wilde twee keer zoveel eten/drinken als normaal en bij mij bleek er ook nog eens 's avonds niet genoeg melk meer uit te komen. Nadat we haar extra brood, extra avondeten hebben gegeven en we over zijn gestapt op een fles 's avonds, slaapt ze weer als een zonnetje :).

Verder druk aan het klussen en inpakken geweest. Hub heeft nog een bouwongelukje gehad waardoor we enorme lekkage hebben gehad :x. Enorm balen, daardoor konden we de afgelopen 2 dagen niet behangen zoals gepland. Hopelijk krijgen we de vloer en wanden nog wel af voor de verhuizing volgende week!

@ Sterre, knuf voor je pijn en je relatiedip

@ Mosa, leuk dat je meer gaat werken, maar hoop toch ook voor je dat je na je vakantie snel aan je promotietraject kan beginnen. LIjkt me toch wel goed als je al even een goede stap kunt maken voor je verlof. Ook alvast fijne vakantie gewenst

@ Hanna, supermoe en nog lang in de stof en troep. Das geen goeie combi. Hopelijk laat S je nog vaak een middagdutje doen!

@ Loe, van de week toch nog goede cijfers voor snuf en je buikje gekregen, joehoe:)! Balen van je pols, hopelijk helpt de spalk en hoef je geen operatie. Oh en hoop toch voor je dat snuf tot eind september wacht hoor. Te vroeg geboren babietje is ook niet makkelijk!

@ Pookie, wow op zoek naar patentjes klinkt goed en ambitieus, leuk leuk!

@ Melisa, fijn dat je een goed gesprek met pleegouders hebt gehad. Hopelijk is het je man goed duidelijk geworden en lukt het m een gesprek met je schoonouders te hebben.

@ Sanne, jammer dat je strandavontuur is mislukt. Gelukkig ging het bij de osteopaat weer goed. En kleine babietjes zijn ook zo schattig en klein :D
    Onze nieuwe buren naast ons en tegenover ons hebben allebei een klein babytje van 3 weken oud tegenover een jongentje en naast ons een meisje, oh zo schattig:D! En dat huiltje naast ons was ook zo schattig. Ik denk ook elke keer, Josien was toch niet zo klein. Maar die was ook wel flink, en echt een rond bol koppie, maar toch vergeet je het kleine wel makkelijk en snel geloof ik :)

@ BabyD, hoe gaat het met je meisje en haar buik?

@ Nijn, oh wat heerlijk dat je pas in december weer hoeft te werken. Leuke tijd ook op school met Sinterklaas en kerst. Super!

@ all, nu weer ontspanningstijd, met een lekker kopje thee en een koekje. Fijn weekend verder.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, hoe is het koken gegaan met Chelsey in de box?
    hopelijk went ze er snel aan.
    Fijn dat je even hebt kunnen uithuilen!

Mosa, ja het is jammer he dat je zoveel riestijd hebt. Dat gaat allemaal van de Veda-tijd af....

Loe, hoe was het in het ziekenhuis?
    Oe, ik lees nu dat het een operatie kan worden.... Balen zeg!! Hopelijk helpt de spalk!
    Raar dat dat bedrijfje een slaatje wil slaan uit de portokosten...
    Ik vind dat jij alleen het bedrag moet betalen wat zij heeft moeten betalen..

Sterre, was het gezellig bij je moeder?

Mosa, leuk idee van die kaart! Zal ze vast heel leuk vinden!
    Je schrijft er gewoon op,
    Lieve oma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dikke kus van Veda :D:D
    Handig zo'n kind in deze gevallen hahahahahh!!!
    Succes met het inpakken...

Pookie, Y dus ook op verkennnig. Leuk om te zien he?

Sterre, wow, Noah aan de tandjes.
    Bij Svinthe kwamen de onderste ook met z'n tweetjes.

Loe, ik ben er gewoon hoor als je bevalt.
    Ik ben al op vakantie geweest :D

Het winkelen was echt geweldig.
    Wat heerlijk een keer zonder Svinthe.
    We zijn goed geslaagd voor haar verjaardag, de leuke lieveheersbeest Wheely Bug en (van de poezen :D) een luister cd.
    Verder hebben we op ons gemakkie gelunched, heerlijk even bijgekletst en plannen gemaakt.
    Super gewoon.
    Morgen gaan we nog uit eten in het restaurant hier tegenover.
    Svinthe gaat dan naar mijn moeder.

17. Loe

Loe Niet meer actief

Leuk dat je zo goed geslaagd bent Hanna! Dat lieveheersbeest ga ik zo eens even opzoeken hihi.:)
    Fijn dat jij er bent hoor als ik beval hihi. Doet me denken aan: meeeeeeeeeerciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dat jiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj er beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!:D
    Oe lekker uit eten, wat voor restaurant gaan jullie heen?

Afrola, jij ook goed weekend!:)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Een hele gezellige avond gehad, maar een waardeloze nacht ;) Veda sliep prima, maar ik ben ontzettend vaak en veel wakker geweest. En dat terwijl we komende nacht er om 3.00 uur uit gaan, dat belooft wat voor morgen :) Vandaag ook nog een drukke dag, dus even tussendoor liggen kan denk ik ook niet.
    Nou ja, ik overleef het wel weer ;)

Sterre, ik ben deze keer ook wel van plan om een keer een wasje te draaien op een camping hoor. Lijkt me wel zo handig voor de hydrofiele luiers en slabbetjes enzo. Maar in het huisje zelf is natuurlijk helemaal makkelijk ;)

En je zult zien, en dat gaat waarschijnlijk heel hard, zie je ineens wel puntjes in het mondje van Noah en daarna zie je ze zo'n beetje iedere dag groeien. Als ik terug kom van vakantie, heeft hij vast echte tandjes :D`

Pookie, leuk, op zoek naar een huisje/stacaravan! Wanneer gaan jullie? Er woont familie daar toch, of vergis ik me nu?

Loe, ik mag hopen dat ik wel terug ben voor je gaat bevallen :) Ik ga morgen, en dan ongeveer 2 weken.

Afrola, fijn dat jullie weer beter zijn!! En op zich 'fijn' dat ze honger bleek te hebben, als je de oorzaak weet, dan kun je er ook wat aan doen hè? Fijn dat ze nu weer heerlijk slaapt! Kunnen jullie vast goed gebruiken met al het geklus!

Balen van het ongelukje zeg ;) Hopelijk is dat de enige tegenslag en valt het allemaal nog mee! Heel veel succes verder de komende weken!

Hanna, fijn dat het winkelen leuk was :) Een Wheely bug vind ik ook zo leuk :D Ook wel fijn af en toe, een beetje quality time met z'n tweetjes! Gaan jullie vandaag met z'n tweetjes uit eten of met anderen? Veel plezier in ieder geval en eet smakelijk :D

Zo, weer helemaal bij. Ik ga maar weer eens wat doen. Fijne dag allemaal!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Oef hier ook een bad night. Krolse kat (al drie weken), je schrikt er wakker van drie keer per nacht. Ben ongeveer elk uur eruit geweest. Allemachtig. Nu eerst maar ontbijten en eens kijken hoe wakker ik word.
    Fijne dag allemaal!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Krolse kat, check :)
    Ik was het alweer vergeten, maar wij hadden zowel de balkondeur als het raam wagenwijd openstaan (ik had het warm :)), maar op een gegeven moment zat er een krolse kat onder ons balkon ;) Het was half 5 ofzo, ik denk dat hij zat te schreeuwen naar onze katten (binnenkatten) via het raam. Dus ik met m'n duffe kop het balkon op en hem weggejaagd. Heel irritant als je net weer slaapt :D

Hopelijk voel je je na wat gegeten te hebben, iets fitter!

Deel Deze Pagina