Hoi meiden, Phoe, kwart voor 11 en er al een hele dag opzitten. Stofzuigen, dweilen, boodschappen, 2 wassen weggewerkt....allemaal al gedaan! Svinthe ligt lekker te slapen, dus even computertijd voor mij! Mosa, dat klinkt niet als een goede start van de vakantie. Hopelijk valt het allemaal mee vandaag. Moeten jullie nog veel inpakken? Loe, ook al een slechte nacht.... Balen zeg.... Een kat al 3 weken krols??? Da's wel erg lang! Vannacht is het wel goed gegaan met Svinthe. Ze is wel veel wakker geweest...speen kwijt, maar daarna ging ze weer goed slapen. Dat is dan wel weer lekker. Vanavond gaan we met z'n tweetjes eten in het restaurant schuin tegenover ons huis. Lekker dichtbij Ze hebben een mooie kaart, dus dat gaat helemaal goed komen!
@mosa; Fijne vakantie!! Hopelijk slaap je vannacht tot 3 uur nog een beetje. wij gaan pas in september, en dan via Frankrijk naar Barcelona naar mijn schoonzusje. Dar blijven we dan 5-6 dagen en de rest in Frankrijk. We doen het rustig aan met de kleine.\ @hanna; goed gedaan hoor, alle klussen al af voor 11 uur!!! En vanavond lekker uit eten, borreltje erbij en zo het bed inrollen
Hanna, zo, een druk ochtendje gehad zeg! En fijn dat Svinthe redelijk geslapen heeft vannacht, maar kan ze zelf haar speen niet vinden dan? Zou een speenkoord niets voor haar zijn dan, of mag dat niet 's nachts? Veel plezier vanavond! Pookie, klinkt wel lekker, jullie vakantieplannen! Alleen helaas duurt het nog even, maar wel een lekker vooruitzicht natuurlijk als iedereen al geweest is All, bijna alles zit in de auto Ik zou niet weten hoe we dat met 2 kindjes zouden moeten doen, ondanks dat we nu een dakkoffer hebben De tent en alle benodigdheden nemen al zoveel ruimte in beslag. Maar dat zien we tegen die tijd wel weer. Als Veda zo wakker is, gaan we nog even langs mijn schoonouders, en verder nog een beetje rustig aan doen. Vanavond nog even fietsen denk ik, dat kunnen we natuurlijk de komende twee weken niet doen.
hihi, dus jullie zijn bepakt en bezakt! Ach, misschien is tegen die tijd wel duidelijk wat je echt nodig hebt en wat minder? Zal wel toch........ Alvast een super fijne vakantie, geniet ervan!! Mijn schoonzus zo lief: gaat de deurbel, staat ze daar als typetje Fatima-de-schoonmaakster met hoofddoek(!!), ikke kom schoonmaken, ja, goed? hahahahah. Ik heb nog geprobeerd t uit haar hoofd te praten, maar ze heeft alle ramen gewassen, van binnen en buiten! Gek mens he. maar wel super lief he!
@mosa; Fijne vakantie!!!!!!!!!!!! Geniet ervan en winkel ze, je mag nu weer los gaan voor 2 ( mijn drijfveer voor vakantie La douce France is zeker ook de Hypermarche en Petit Bateau!) @Loe; Wat lief van je schoonzusje! Mijn broertje schijnt vanmorgen heel hard LANGS ons huis te zijn gereden??????????? hubby zag hem langsrijden toen hij ging hardlopen. Waarom halen ze dan niet een koppie koffie?? Ik ga nu gelijk mijn moeder bellen om dat te vragen. ZO!!! @fietsen.......ik ben verliefd. Op een KOga miyata wielrenfiets. Maar dat gaat hem niet worden hoor. Ik ga ff MP in de gaten houden voor een TREK fiets. Of ik moet nog een andere goede fiets voor een schappelijke prijs tegenkomen. Maar tenminste 21 versnellingen en max 19 kg! Een mama/transport fiets heb ik al en daar kan ik geen 40 km mee fietsen. Veel te zwaar!
@ Djaar, geef je ook nog steeds BV? Ik hoop dat je meisje snel af is van die krampen echt niks aan.. Hier was het ook spugen van de infacol ik gaf ook minder druppels en vaak maar 1x op een dag. Je kunt maar weinig tegen die krampen doen volgens mij . @ Melisa, fijn dat je je hart even kon luchten en dat je man nu voor je op komt!! Zo hoort het ook, het zijn zijn ouders... @ Sterre, ah doorkomende tandjes hihi. Heeft hij er ook last van of dat niet? @ Afrola, extra drukte door de lekkage dus bah zeg. Maar fijn dat je iig weer beter bent en J ook!! Hoe gaat het nu dan met de BV? Overdag wel gewoon goed?? Met D haar buikje gaat het de meeste tijd goed nu . Ze poept om de 3 of 4 dagen en die laatste 1 of 2 dagen drinkt ze de flessen niet super en zit ik heel lang met haar dus ze heeft er dan wel last van.. Maar verder huilt ze niet extra meer daarom zoals ze eerst wel deed.. Haar ontlasting is nu ook goed, snap ook niet waarom ze zo weinig kan.. @ Mosa, fijne vakantie!! En hopelijk kun je voor 3u nog een beetje genoeg slaap te pakken krijgen! @ Loe, aah wat super lief van je schoonzus zeg ! Fijne vakantie allemaal. En sorry dat ik niet op iedereen reageerd heb nu. D is een beetje overstuur nu doordat ze over haar slaap heen is ... Ze wil 's avonds ineens een uur eerder de fles dus na 2,5 tot 3u al een nieuwe fles van 210!! Mag je dan zoveel cc geven of moet je echt 4u wachten?? Vroeg ik me af.. Want het is echt zielig om haar wakker te laten blijven en dan een kwartier voor haar tijd maar de fles te geven.. Zal verder niet veel online zijn, man heeft heerlijk 4 weken vrij, maar denk dat we hier allemaal wel van een vakantie genieten .
Zo, jeetje, wat een drukke dag zeg Een beetje te, heb echt amper gezeten. Ook lijkt Veda vanavond ineens last van iets te hebben, we vermoeden een tandje, dus net maar even dentinox gesmeerd. We zijn net nog even bij mijn ouders geweest, en hopelijk gaat Veda zo goed slapen. Loe, zeker lief van je schoonzus En niet bevallen de komende tijd Hopelijk is de cervixlengte bij de volgende meting ook weer goed! Pookie, losgaan voor nummer 2 Ik hou me voorlopig nog even losgaan voor Veda, daar kan ik vast ook wel wat leuke dingen voor vinden Ken je DPAM (DPAM.com), die hebben volgens mij ook superleuke kleertjes, maar volgens mij zit die winkel helaas niet in de omgeving waar wij in eerste instantie heengaan En nog nooit van Koga miyata gehoord, dus lang leve google Jammer dat ze zo duur zijn dan! Hopelijk vind je snel een andere fiets via mp! BabyD, heerlijk dat je mannetje 4 weken vrij is, geniet van de tijd doorbrengen als echt gezinnetje Afrola, heel veel succes met klussen! Sterre, hopelijk botert het snel weer beter tussen je mannetje en jij, ik hoop echt dat jullie snel weer meer op één lijn zitten! Sanne, hopelijk blijft je meisje het goed doen, maar dat komt vast goed! En alvast een fijne vakantie, want ik denk dat je weg bent als ik terug ben? Hanna, hopelijk was jullie etentje gezellig! Melisa, succes met je schoonouders! Hopelijk heeft je man een goed gesprek met ze, en komt hij goed voor jullie/jou op Djaar, nog een knuffel voor jou, vanwege de moeilijke start! Hopelijk heb je de moeilijkste tijd gehad (maar vast wel ) en wordt het snel allemaal wat makkelijker zodat je ook wat meer jij-tijd krijgt! Salapio, geniet van je heerlijke kindjes Twinny, hopelijk brengen de medicijnen je wat meer rust, het is je gegund! All, ik vergeet vast mensen, maar verder weet ik het even niet meer Tot over 2 weken dan maar
effe een kort berichtje,onze meid ligt in zh! ze wou nie meer drinken! testen wijzen uit dat ze redelijk zware vorm heeft vn reflux! zonde! wel vanavond een <<honderd vijftig cc gedronken.. tis een begin! slaapwel allen! x
O jee, wat zielig! Gelukkig weten ze wat er aan de hand is, en lijkt het herstel begonnen te zijn. Heel veel sterkte met je meisje, hopelijk is ze snel weer beter en bij jullie thuis! Sterre, thanks Nu echt de hoogste tijd om naar bed te gaan, over 3,5 uur gaat de wekker al
@hannalore wat vervelend dat je meiske int ziekenhuis ligt! feli heeft ook best erge reflux, en ze heeft er nu ook al een hele poos medicijnen voor, en die werken erg goed! dus hopelijk krijg je die ook, en kan je snel met je meiske naar huis! suc6! @sterre zozo hard gewerkt jij zeg!! hoe is het nu nog tussen jou en roy?? als je het vervelend vind dat ik het vraag hoef je niet te antwoorden hoor @hanna dat klinkt als een leuk dagje, even zonder svinthe lekker winkelen en ook nog lekker uit eten! was het leuk?? @melisa wow jeetje, ja goed dat jemannetje ff op zn kop kreeg! en fijn dat hij nu een gesprek met zn ouders aan gaat, ik ben heel benieuwd wat hun gaan zeggen. @twinny aan de meds, ik hoop dat ze goed werken meid! Knuff! @babyd lekker genieten vd vakantie met je mannetje!! ik nog 1 weekje werken dan ook vakantie! @loe ik moet volgende week nog werken, dan 1 week thuis vakantie, dus ben ik hier wel, dan een week weg (dan ga je niet bevallen he? want daar heb ik geen internet!!) en dan weer een week thuis vakantie dus dat komt wel goed toch?? en wat lief van je schoonzus dat ze ramen kwam zemen!! @pookie ik wist ook niet wat voor een fiets het was, maar vast een hele snelle! hahaha en 40km fietsen pfoe dat is nog wel een tochtje!! @all gister op kraamvisite geweest bij andere collega, wat een grote baby! wow, ze was 6 weken, en woog bijna 6500, menn feli is bijna 9 mnd en woog vorrige x op cb iets van 6500! hahahaha naja twas een lieve baby en het was erg gezellig. feli was ff naar hai zn zus gegaan, en dat was ook wel goed gegaan (het oppassen) daarna zijn we daar eigenlijk de hele dag gebleven, en hebben we buiten gegourmet haha was erg gezellig, alleen feli had overdag daarwel int campingbedje geslapen (ik helemaal trots) maar savonds ging het dus echt niet door.. weer helemaal overstuur huilen, dus helaast toch maar weer snel na het eten naar huis gegaan... thuis is ze gelukkig wel lekker gaan slapen! en ze klets echt zo vele nu, bijna non stop hahahhaha erg leuk hoor, lijkt nu al op dr mama hihihi nou dames, sorry dat ik zo lang dr ff niet was, en dat ik w.s. niet op iedereen gereageerd heb, maar ik had het ff druk! owja, i kzit al weer op dag 32 van mijn cyclus.. ben benieuwd hoelang deze weer gaat duren:S nou groetjes!
O te veel geschreven weer hoor ... en heb nu ook geen tijd meer . M zat heel lief zelf te spelen, maar heeft nu zin om met mama te spelen. Hopelijk gaat het goed met iedereen
getver, ik kreeg net schrik van mijn leven. We moeten echt een tuigje kopen voor Y. Ze weet nu hoe ze in de Trip trap kan staan en op de tafel kan klimmen!!!!!!!!!
Goedemorgen allemaal! Svinthe is wat in de lappenmand. Heel slecht gegeten vanmorgen en steeds heel huilerig + snotneus. Gelukkig heeft ze net nog bijna 2 uur geslapen en nu lijkt het, met medewerking van een zetpilletje, wel wat beter te gaan! Ik heb het tukkie ook lekker nog meegedaan. was gebroken na deze nacht met Svinthe en 3 muggen op de slaapkamer! Hannelore, wel fijn dat ze nu weten dat het reflux is. Wat kan je daar aan doen? Pookie, hou je van wielrennen dan? Mooie fietsen zijn het! Sanne, dat is wel echt een heel grote baby zeg1 Gisteren heb ik de foto's opgehaald van de fotoshoot. Ze zijn geweldig geworden. Svinthe staat nu levensgroot in de etalage bij de fotograaf!! Als de foto er uiteindelijk uit gaat dan mag ik hem gratis op komen halen Vanmiddag gaan we, als Svinthe wat is opgeknapt, langs bij mijn zus op de camping. Heb ik wel even zin in! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Pookie, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Tja, dan een tuigje hoor. Sanne, wat voor medicijnen heeft Feli uiteindelijk gekregen nu voor de reflux? Fijn dat het dan zoveel beter gaat he! Hannelore, hopelijk vinden bij Amelie ook snel een medicijntje! Jee, wat een zware baby was jij dan bij op visite Sanne! WElke weken (welke weeknummers) ben je dan weg? De weeknummers in de agenda lopen namelijk gelijk met mijn zwangerschapsweken haha! Zwaai salapio! Hier een goede nacht, he lekker! Heb een vraagje: voelden jullie de beeb ook de ene dag meer dan de andere? En toch niet de hele dag? Ik voel snuf 's ochtends vaak even, soms tussen de middag en dan pas 's avonds laat weer meestal. Is dat te weinig eigenlijk? (tis niet namelijk dat ik de hele dag door beweging voel, t kan echt lange uren stil zijn) Wij vandaag op visite en blijven daar eten. We gaan pas halverwege de middag weg, dus kunnen hier mooi nog wat klusjes doen. Ik moet de kat nog kammen (ohhhhhhh bah, vindt zij ook niet leuk) en wat lak bijwerken op een meubel. En dat mezelf nog fatsoeneren, dat kost ook nog wel enige tijd haha! Fijne dag allemaal
hoi dames @loe feli krijgt 2 medicijnen, een voor de reflux, dat heet losec en nog een laxeer medicijn dat heet forlax ik heb week 31 32 33 vakantie, week 32 ben ik weg. wanneer ging je ongeveer bevallen d8 je?? en de beeb voelde ik ook de ene x meer dan de andere x hoor, en al zeker niet de hele dag, volges mij zijn er wel richtlijnen van hoevaak je je baby ongeveer moet voelen op een dag maar die weet ik even niet. je babytje slaapt natuurlijk ook veel, dus is niet gek dat je ook tijden niets voelt en leuk lekker op visite en daar blijven eten, gezellig @Pookie jeej wat was dat vast schrikken zeg! pfoe, snel een tuigje scoren ja! haha. @hanna wat balen vd slechte nacht, wel lekker dat je daarnet zelf ook terug bent gegaan, heb ik bij feli dr ochtend slaapje ook gedaan, ik was ook super moe, ondanks de goede nacht. en wat leuk van die foto's! en wat super dat je die grote foto als hij uit de etalage gaat gratis mag hebben zeg!! dat is wel heel gaaf. @all tis hier vies weer, steeds aan het regenen, maar ik vind het niet erg eigenlijk, lekker voor de plantjes haha er moet hier eigenlijk echt veel opruim werk gebeuren.. maar dat zal er wel weer niet van komen denk ik.. pff nog 1 weekje werken dames.. dan vakantie.. kben dr aan toe