Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, leuk dat je weer naar de kapper bent geweest. Maar voor 28 euro knippen en highlights is heel goedkoop toch? Volgens mij heb ik niet eens zo'n dure kapper en ik betaal al iets van 25 euro voor alleen knippen.

En ik ben benieuwd naar je jurkje dan :) Ik heb vandaag ook een jurkje aan, zit heerlijk luchtig met dit weer.

We waren wel van plan om door te klussen, maar door het late naar bed gaan van vrijdag en gisteren is het er niet van gekomen. Misschien vanavond, maar als ik eerlijk ben vind ik het voor even wel goed zo :) Maar misschien voor de zekerheid, maar dat zien we vaanvond wel. Morgen moet ik om 5.30 uur eruit omdat ik op tijd op mijn werk wil zijn, dus eerst maar eens zien hoe laat we vanavond naar bed gaan.

Veel plezier met de visite straks! Wij gaan ook zo :)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, heerlijk naar de kapper en als het dan ook nog lukt zoals je wil dan is het helemaal mooi toch?
    Leuk: showen die jurk :D
    Ik was eerst ook niet zo van jurkjes en rokjes, maar nu heb ik er intussen toch wel een aantal.
    Die gaan mooi mee naar Frankrijk.

Mosa, zo zeg, zo laat geworden gisteren.
    Gezellig hoor.
    Wij gaan aankomende zaterdagmorgen om 4 uur rijden...
    Oei, als ik daaraan denk... wat een tijd he?
    Was niet mijn idee hoor!
    Ik ben dan altijd een halve zombie als ik zo vroeg op moet...
    Maar ik kan mooi nog even verder tukken in de auto, want mijn man rijdt het eerste stuk.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, idd vroeg dat jullie weg rijden volgende week, maar ik vind het zelf altijd een fijne tijd. Dan ben je al op tijd een eind op weg. Dit jaar willen we ook weer rond die tijd gaan, en dan hopen dat Veda nog een paar uur slaapt als we wegrijden.

Ik ben hier dan vaak de fitste van ons tweeën, dus meestal begin ik met rijden :)

In ieder geval een lekker vooruitzicht! Ik bedacht me dat wij vandaag over 4 weken ook alweer op vakantie gaan, ook al best snel :) Dus komende week even serieus werk maken van uitzoeken naar welke streek we precies gaan ;)

4. Loe

Loe Niet meer actief

Om vier uur rijden? Hihi, ja tis wel zombietijd maar t schiet natuurlijk wel lekker op. Ik ben dan in het begin meestal wel fit, maar daarna kak ik wel voor de rest van de dag in....;)

Mosa, nou kan me voorstellen dat het nu eventjes genoeg is haha. Volgens mij is je ei echt wel geweest.

ooooo allemaal op vakantie, zo leuk!!!! :DWij gaan nergens heen, behalve die twee bonnen die ik aan mijn vriend heb gegeven, dus da's ook wel leuk, 2 nachtjes in een hotel naar keuze met ontbijt. Alleen kan ik niet zo ver lopen met mijn dikke voeten en hijgparade, dus we moeten nog even zien wanneer hihi.:p Vriendlief is wel maandagmiddag tm donderdag vrij, dan gaat hij het huis aan de buitenkant schilderen en andere klusjes afmaken (hij krijgt er de zenuwen van geloof ik dus hij wil t maar gedaan hebben).;)

De jurk: ik had geen foto meer geplaatst, omdat ik een WALRUS erin lijk! Kreeg geen elegante foto ervan.:x
    Wil m wel plaatsen als jullie maar onthouden dat ik nog wel ietsie slanker ben dan dit....:p

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Djaar en djaarman gefeliciteerd met jullie dochter janne!
    klinkt zeker als een zware bevalling, nu goed uitrusten/bijkomen en genieten!

@mosa ow je kruis weer verplaatst, ik snap dat je nog niet weet of jullie wel gaan klussen vanavond, zeker als je morgen al weer zo vroeg op moet!! en gezellig vandaag een verjaardag:D veel plezier!

@loe ow leuk een jurkje vd markt gekocht, zal wel heerlijk lekker luchtig zijn:) hopelijk gaat het niet zo snel kapot als van die andere shirtjes daar haha. ben benieuwd naar de foto :D en leuk je haar weer geknipt en gehighlight :) ik vind 28 euro ook niet duur hoor :) mooi prijsje.

@afrola josien ook last vd hitte, hier op feli haar kamer is het ook altijd mega heet, de zon staat er de hele middag pal op helaas. nu heeft ze ewl rolluiken dus die laten we naar beneden (wel een beetje open, anders denkt ze dat het n8 is haha) maar vervelend is dat he, wie weet een klein waaiertje ofso? net als wat loe zei?(of wie was het oo kweer...?:))

@hanna wow 2 kratten helemaal vol met svinthe haar eten haha :D dat komt wel goed dus! en heerlijk hoor dat je bijna op vakantie gaat, super:) dat zal echt genieten worden!

@sterre leuk dat de bbq geslaagd was! en lekker lang gebleven :D haha.

@all

hier was de bbq ook leuk, ik was ook pas rond half 2 thuis, nog even in de stad opt terras een drankje gedaan. was dus ook wel gezellig.

hier is het echt om te stikken vandaag, ik heb wel ff in de zon buiten gelegen net met mn hoofd in de schaduw, nou na 2 tellen drijf je in het zweet hier in mijn wind loze tuintje! dat dus niet echt uit te houden, aan de ene kant wel jammer want wil wel graag een beetje bij bruinen!

nou dames, ik blijf vanvond w.s. toch maar thuis ivm feli.. ik vind het wel erg jammer maarja ik zie al weer voor me hoe dat gaat.. dan slaapt ze niet en dan moet ikdan ineens daar weer naar huis omdat ik toch wil dat ze lekker slaapt...

en morgen moet ze de hele dag naar het kdv, en daar slaapt ze w.s ook maar weer weinig. dus kdenk beter thuis blijven...al twijfel ik wel nog steeds...zo ongezellig alleen thuis blijven wetend dat de rest aant bbq-en is..nouja ik denk er nog over!

6. Sannehai

@loe ik vind je er echt Niet als een walrus uit zien hoor in je jurkje, hij is echt super leuk! snap dat je hem niet kon laten liggen!

@Hanna wow om 4 uur rijden, das wel vroeg ja, maar wat de andere ook zeggen, dan ben je wel lekker snel al een stuk op weg :)

pff ik ga nog ff relaxen op de bank, groetjes!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even gespiekt vanuit Rhodos:

Djaar en djaarman gefeliciteerd met jullie dochter!

We gaan nu even uit eten, als we terug zijn zal ik verslag doen! Het is hier zonnig, maar wel druk met een baby....... Maar ze vind het zwembad lekker, en wij ook :)

8. Sannehai

@melisa ow lekker uit eten gezellie:D en gelukkig vind chelsey het zwembad lekker :d en jullie ook haha, veel plezier nog!

@all

aghh feli doet echt moeilijk.. ze wilt niet slapen niet in de box, wel hele tijd op schoot maarja, Warm! aghh... en eigenlijk is ze ook gewoon moe, ze is vanaf 3 uur wakker.. naja we zullen wel zien wat ze doet.

ben dus niet meer naar de bbq gegaan, had nog wat mot met hai dus toen had ik dr al helemaal geen zin meer in.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, over 4 weken al op vakantie.
    Dat gaat ook al opschieten...
    Frankrijk gaat het worden toch?

Loe, mooi jurkje hoor!
    Moet je nog lang Hahahahahahha
    (sorry kon het niet laten ;) )

Sanne, ben je thuis gebleven of toch maar gegaan?
    Morgen Feli dus ook naar het kdv.
    Slaap ze daar anders dan thuis?
    Svinthe maakt daar heel vaak 3 slaapjes terwijl ze er thuis bijna altijd 2 doet...

4 uur rijden, ja dan ben je wel voor een bepaalde tijd Belgie door en dat is het doel...
    We zullen wel zien hoe het loopt ehhh rijdt..! :D

Zo zeg, Duitsland door ipv Engeland... Dat had ik eigenlijk op voorhand niet gedacht.
    Wel erg matig dat er op dit niveau een echte goal wordt afgekeurd....

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik denk inderdaad dat je ei inmiddels ook wel geweest is maar niet waar het kruis nu staat. Maar goed, kaartjes kijken is niet mijn sterkste punt :)
    Jullie ook zo lekker lang buiten gezeten, wij ook. Ik heb niet eens een truitje ofzo aangetrokken, vond het heerlijk zo.
    Over 4 weekjes op vakantie, hoe lang gaan jullie? Scheelt weer 1000 berichtjes hier dan :p:D

Hanna: Het zal wel opgedroogd zijn inmiddels anders hadden we er wel meer van gehoord denk ik.
    Wij vertrokken ook altijd rond die tijd.. maar ik was dan helemaal hyper omdat ik het altijd zo spannend vind zulke dingen :):) Meestal kak ik dan halverwege de dag in. Met rijden heb ik nooit moeite gelukkig.

Loe: Pff mens zo dik ben je nou ook weer niet hoor...en leuk jurkje! En een zwangere buik is niet dik/lelijk maar mooi ;)

Sanne: Balen dat je mot had met Hai :( En nu dus ook thuis gebleven. Je moet je gevoel gewoon volgen hoor, als jou dat beter lijkt, gewoon lekker met je meisje thuis blijven. Had ik ook gedaan.

Melisa: Gezellig dat je even voorbij komt! Geniet maar van de vakantie!

All: Hier rustig dagje. Ik heb wel een heel goed en verhelderend gesprek met Roy gehad dus hoop dat we er nu echt aan een aantal dingen kunnen gaan werken.

Verder nog wat geleerd maar heb het wel gehad nu. Dadelijk lekker frietjes eten en dan banken met de mannen :)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Hanna, dank je wel hahaha, fijn hoor!:p

zwaaaaaaaaai Melisa!! Heerlijk, in het zwembad! Eetze!:)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, leuk jurkje :) En die walrus zie ik niet hoor ;)

Sanne, het was in het zonnetje idd erg warm, dus ik vind het al dapper dat je een poging tot zonnen hebt gedaan :D

Wat rot dat je ruzie met Hai had en dus thuis gebleven bent :( Hopelijk is hij niet te laat thuis zodat jullie het uit kunnen praten!
    En dan ook nog een Feli die niet wil slapen ;) Knuffel!

Melisa, leuk dat je even langskwam :) Fijn dat Chelsey het zwemmen zo leuk vindt! Veel plezier nog!

Hanna, we gaan idd in ieder geval naar Frankrijk, maar de streek weten we nog niet.
    Ik dacht trouwens dat Duitsland-Engeland vanavond zou zijn, maar niet dus. Ik had wel verwacht dat Duitsland zou winnen, maar gehoopt op Engeland.

Sterre, ik ben even nieuwsgierig, wanneer zou jij denken dat mijn eisprong geweest is dan?
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Roy, hopelijk helpt het iets!

All, een gezellige verjaardag gehad, en Veda heeft zich prima vermaakt in het zwembadje :) Alleen niet geslapen, maar daar was het erg warm boven, maar gelukkig bleef ze wel vrolijk. Thuis is ze gelijk gaan slapen.
    Die vriendin van wie het dochtertje 3 jaar werd, vertelde dat ze zwanger is :) En al een echo gehad, dus heel fijn dat alles goed was! Zij hebben een paar jaar geleden een doodgeboren kindje gehad (na 24 weken zwangerschap, kindje was zwaar gehandicapt), dus een zwangerschap blijft voor hen dubbel, maar wel erg leuk!
    Hun kindje van 3 krijgt nu wel constant aandacht, en kan eigenlijk niet zelf spelen, dus ik denk wel dat dat nog wat wordt als de baby er is.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D We gaan 2/2,5 week, ligt eraan hoeveel zin we nog hebben na 2 weken :)
    Dan moeten jullie allemaal maar een andere hobby zoeken :p

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, heerlijk hoor lekker op vakantie.
    Dus Chelsey is een echte waterrat!
    Geniet nog lekker even!

Mosa, leuk voor jullie vrienden dat ze weer zwanger is.
    Het lijkt me vreselijk spannend als je al een keer zoiets hebt meegemaakt als zij.
    Mag ik me ook even met je kaartje bemoeien??? :D
    Ik denk dat je eisprong op dag 18 was....
    Wat denk je zelf?

Vandaag een werkdag voor mij.
    Het zal wel heele rg warm zijn, dus ik hou me maar een beetje koest.
    De kinderen zijn nu de dingen aan het afronden.
    Voor mij nog maar 3 dagen werken..
    Ik kan het nog niet geloven...

15. gimena

gimena Niet meer actief

een nieuwe deel alweer:) jeetje kan jullie echt niet bij houden met pagina,s hahah :)
    alles goed verders met iedreen?
    fijne weekeind gehad?
    ook vandaag voetbal kijken?

16. Loe

Loe Niet meer actief

#116 Loe, 28 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2010
    Goedemorgen!

Ik heb t warm puffffff, kan mijn handen niet meer tot vuistjes maken.......:( mjn onderbenen zijn olifantenpootjes.:( Ik heb t niet fijn.

Gisteren Snuf weer gevoeld! in bed nog meerdere keren, hij draait dan om denk ik? Mijn onderbuik bewoog ook wat! Jammer dat vriend het niet kan voelen, als hij zijn hand erop legde gebeurde er niets. Snuf toch! Dat is wel je papa hoor.;) Hopelijk kan hij het binnenkort ook eens voelen.

ik ook even bemoeien met kaartje: denk dag 20/21.....:)

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Beeb zit er nog en ik heb zelfs het idee dat het hoofdje niet meer beneden ligt omdat ik van onder kan indrukken en me buik is weer een beetje hoog gaan zitten

Gister een knoepert verloren :$ met een bruin sliertje door
    AAAArrrrggghhhh wanneer kom je nou ;)
    we zitten met smart op jou te wachten

Wel elke keer maagpijn en me buik voelt ook niet meer lekker aan

Morgen controle gyn
    Pffff wat een hitte zeg
    Hier binnen is het wel koel maar de hele dag binnen te zitten
    Nee doe het maar rustig aan
    mag ook geen huistaken doen van manlief

Liefs Tijgertje23

Hai Gimena welkom

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hier een buikfoto van mij

19. gimena

gimena Niet meer actief

@tijgertje spanned hoor je slijmprop verloren.
    flinke buik hoor:)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijgertje houd moed meid! Tis een ukkie dus voor hem beter om nog even te blijven zitten ;) (wellicht maakt dat het wachten dragelijk ;)).

Deel Deze Pagina