Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker genieten Nijn!
    Fijne vakantie!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, zie nu ook je berichtje over je cyclus. Misschien testje doen als het zou kunnen dat je zwanger bent?

Nijntje, geniet van de vakantie hoor! (wij lopen hier niet weg hihi.......)

All, nou ik heb net ingeslagen bij de kruidvat. Was dan voor pamper 2+1 gratis. Ik heb 1 pak maat 1 gekocht (56 stuks) en dan twee pakken maat 2. (we hadden van mijn schoonzus nog 27 luiers pampers maat 1). Goede keus gemaakt??? Ik had echt geen idee.
    Wat me wel opviel: maat 1 gaat van 2-5 kilo en maat 2 van 3-6 kilo. Maakt dat wel veel verschil dan of had ik beter maat 3 kunnen nemen (dan kan ik nog even teruggaan.......)??

3. Loe

Loe Niet meer actief

maat 3 is van 4-7 kilo zie ik......eh........iemand die het weet? zal ik de twee pakken maat 2 houden of ze beter omruilen voor maat 3? alhoewel ik dan ook weer zou denken dat maat 2 er niet voor niets is.........maar waarom overlappen die kilogrammen elkaar dan?

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe:
    Maat 1 heb ik denk ik 4 pakken van gebruikt.
    Maat 2 ook niet al te veel. Een pak of 4 denk ik
    Maat 3 heeft ze wel een paar maanden aangehad.

In het begin gebruik je soms wel 8 luiers per dag, dus dan is een pak zo op he....

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Hier wel een week of 6 maat 1 gehad, daarna een hele tijd maat 2 en toen een paar maanden maat 3.
    Ik zou niks omruilen hoor, je kan je er best in vergissen hoe klein zo'n frummel eigenlijk is.

Voor de rest niks gelezen, druk druk druk.
    Net met mijn teen onder de deur vast gezeten, ja onder de deur en dat deed pijn :x Heb even een minuut ofzo daar gestaan zo van.. en nu haha... gelukkig er toch onder gekomen maar nu doet toe pijn :( *snif*

Voor de rest moet ik me er even vanaf maken met een zwaai!

6. Loe

Loe Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik t hier maar bij houd dan, ik zag dat AH ook luiers maat 1 heeft, die waren 3.99! En dr zaten er veel meer in dan de pampers. ;)

Sterre, au zeg! Is je vel eraf of valt dat mee? Jee, zo'n lekkere diepe pijnscheut zeker.

Ik krijg vandaag mijn ogen niet open, t wil niet. Ben zoooooooo slaperig. Snap t niet want ik heb vannacht toch goed geslapen.
    Morgen naar de handenspalk maker. Ben benieuwd (maar heb er niks geen zin in)

Tot later!

Ps. bij jullie ook van die buien?

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Heb een vraagje aan jullie
    Hebben jullie na de bevalling ook zo'n last
    van je buik als je ongi bent
    Bij mij geef ik een nummer 7,5 bah wat een pijn weer

Maar goed

Vandaag naar cb geweest en Kyano is in 10 dagen 410 gram aangekomen en op 1 cm na 50 cm :D

Verder hier net zwaar geregend kwam als bakstenen uit de lucht en nu schijnt de zon weer

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

ja dit was de maand waarvan ik d8 van ow we gebruiken geen condoom dus wie weet vind hai het wel goed zo

maar dat bleek toen na gespreken niet zo te zijn.

maarja wel een kans dus.. maar ik denk het echt niet hoor.. ga morgen wel even een testje wagen voor de zekerheid en ben wel benieuwd wat mn temp doet natuurlijk.

@sterre auww pijnlijk joh je teen!!

@ow ik moet snel naar de douche feli er uit halen, late meer!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: au!

Sanne: oei! Testen dan maar. Hier was het raak van zo'n maandje haha.

Tijgertje: ik heb gelukkig nergens geen last van gehad. Maar ik was pas na 3 maanden weer ongesteld.

All: vandaag weer aan het werk gegaan, maar natuurlijk veel te veel gedaan. Ach, gelukkig nog maar 6 uurtjes. En dan ben ik weer 5 of 6 dagen vrij.
    SChoonouders belden net, wilden langs komen. Mijn man heeft het afgehouden omdat ik zo moe ben. Maar wat ben ik boos dat hij niets heeft gezegd. Ik wil nu bellen, maar hij wil het niet hebben.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo allemaal

wij hebben weer een leuk weekend gehad.
    Zondag lekker wezen kuieren op een landgoed met allemaal beestjes en een roofvogelshow. Y vond het helemaal prachtig en was ook verbaasd toen de zeearend pal over haar hoofd vloog:)

Haar tafeopkruipactie gisteravond was iets minder geslaagd!

@melisa; schoonouders, je zal ze maar hebben. Die van jou dan, ik heb meer geluk met 1 deel van de mijne;) Maar "fijn" dat de MK emotioneel minder zwaar is, nu weer op voor de volgende ronde of toch wel even pauze??
    En ik lees net dat schoonouders wel gebeld hebben. Dat is toch wel weer lief, en ook van je mannetje dat hij je nog een beetje rust wilt gunnen.

@loe; zo weer een medisch dagje. Alles goed gegaan? En luiers. Hier 4 weken maat 1 gebruikt zeker 2 maanden maat 2 en nu nog steeds in maat 3. Maat 4 wel al gepast maar die zijn gewoon nog veel te groot. Y, is wel lang maar niet zo dik. Bij iedere baby is het dus anders. Maar jouw luiers komen zeker wel op hoor. Enik vind de pampers toch echt de meest fijne luiers zeker voor de hele kleintjes. Andere luiers zijn vaak veel stugger en harder.

@sanne; dus Feli heeft ook nog steeds speciale voeding? En eet ze dan ook wel groente? TESTEN!!!

@hanna; Svinthe staat. Terecht trotse moeder! En heerlijk dat je nog 3 weken vrij bent. dat zijn toch wel de mooie kanten van het leraarschap.

@Salapio; TUF modus wederom aan. Helaas. Hopelijk wordt het snel beter met Tobe en de nachten.

@nijn; fijne vakantie!!!

Helaas Y wilt niet slapen, ze is nu al een uur op en af aan het huilen:) Tussendoor heb ik gelukkig nog wel 4 bakjes met eten voor de vriezer kunnen maken. Lekker wortel/courgette/kip/rijst hapjes.
    Papa is nu aan het troosten, schattig want ik ken meeluisteren via de babyfoon.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Brrr ... Jan is War of the Worlds aan het kijken. Hebben we al een keer gezien: in bios. Heb toen Jan's hand tot moes geknepen. Nu trek ik het echt niet. Vader met kinderen. En ik ben al een held. Dus ik probeer het geluid te blokken hier, lukt maar matig.

T al weer 2x wakker geweest + drinken. Het lijkt alsof er 4 tanden doorkomen, dus wellicht toch dat. Hij heeft vandaag voor het eerst met broccoli zitten spelen. Misschien twee keer aan gelikt. Hij vond het smerig :D. Prachtige foto's gemaakt. Hij zat trouwens uitstekend in de kinderstoel met verkleiner.

Luiers, geen idee meer hoe lang. Bij M echt lang maat 1, daarna lang maat 2, daarna lang maat 3. T zit nu in active fit maat 3. We hebben nog 4 pakken staan, daarna gaan we over naar maat 4 denk ik.

Sterre, kusje op je teen (virtueel doe ik dat wel :D)

Pookie, balen dat Y niet wilde slapen

Nijn, fijne vakantie

Loe, hoe wast?

Tijgertje, geen last van gehad. Anders even bellen met verlos of gyn?

Sorry als ik je vergeten ben ...

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Getsiederrie!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als ik nou heel voorzichtig ... ja zo ... dan merkt vast niemand ...

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gotcha!

15. Loe

Loe Niet meer actief

whahaha, goeie foto's salapio! :DGrote jongen is T al hoor! Ziet er blakend uit (zijn zus ook). Leuk setje zo aan de broccoli haha. Heeft T er nog redelijk van gegeten?

Hmm, balen Pookie dat het slapen niet wilde.:(
    Hier ook war of the worlds, maar ik heb onrust in de kont dus ik zit alweer boven bij de pc haha.

Onze kat heeft een vensterbank gekregen in het pc kamertje, zij 'had' eerst de 'snuffel kamer' maar ja, die is nu helemaal ingericht, had ze eigenlijk geen plekje meer voor haarzelf. Nu dus wel weer. SToeltje onder de vensterbank, kleedje erop, nou lekker pitten katje.:)
    (foto van kittekat op de tijdelijke plek, voor de kledingkast)....

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Alles goed hier?

Wij zijn nog steeds eerrrug druk met klussen. Eind van de week verhuizen en de kabels voor internet, tv en telefoon moeten we nog aanleggen in huis. Dus het kan zijn dat ik even een tijdje afwezig ben ;).

T wordt wel errug mooi, ik geniet nu al van ons huissie :D:D:D.

@ Hanna, prachtige foto van Svinthe :D!

@ Salapio, prachtig mannetje is T toch. Lekker aan de brocollie samen met zus :D:D

@ Rest, dikke knuffel en zwaai!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat T misschien 1 ieniminieflintertje broccoli binnen heeft gekregen :D. Maar hoeft ook nog niet hoor. Nu vooral aan het ontdekken: kneden, pogingen om het met zn vingertjes te pakken ... echt geweldig! Je ziet de fijne motoriek zich ontwikkelen onder je ogen (bij wijze van spreken dan ;)). En af en toe een beetje likken ;)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Na een lekkere nacht weer al helemaal klaar voor de dag!
    Mijn man werkt vandaag thuis dus dat is wel gezellig :D

Salapio, wat een geweldige foto's van T en M.
    Heel erg grappig dat M ook een stukje broccoli pakt!

Loe, ach wat een lieve poes zeg. Die heeft haar plekje wel gevonden zo te zien.
    Zou ik ook hebben als ik de hele dag lekker op zo'n kussen zou mogen liggen hahah!

Afrola, tjee ...aan het einde van de week al verhuizen.
    Dat gaat al lekker opschieten!
    Heel veel succes nog met deze drukke week!

Pookie, is Y nog lekker gaan slapen?
    Ik hoop het wel voor jullie!

Fijne dag allemaal!

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goedemorgen dames

@loe hoe was je dagje gister nog? en lekker plekje voor kittekat :D haha

@salapio ow wat een geweldige foto's en M dan ook zo heel sneaky dat handje op die broccoli, en dan Hups heeft ze hem, Prachtig!! hahahaha en T die er meer een prutje van maakt hahaha

@afrola oww jullie zijn nog druk bezig dan!! suc6 met al het klussen!

@pookie, feli heeft nog steeds nutramigen voeding tegen koemelk allergie, maar ze heeft eigenlijk bij ander eten nog nooit ergens last van gehad (behalve denk ik van annanas, maar ik weet niet zeker of dat het was) maar verder eet ze van alles, behalve bannaan en rijst, maar dat is meer voor haar verstopping. vorrige x zei ze dat we misschien al moesten gaan proberen om andere voeding te doen, maar later zei ze er weer niets meer over, dus ik heb toen niets anders gedaan.. vind het ook wel eng.. want nu gaat het net allemaal zo lekker, dat heeft zo lang geduurt dus wil ik liever dat het zo blijft! haha. maar als ze gewone melk zou mogen, zou het wel fijn zijn natuurlijk. ik moet nu donderdag weer, dus ff na vragen:)

@hanna goedzo dat je een lekkere nacht had :D dat is wel fijn, en gezellig dat je man thuis werkt vandaag :)

@hee tijgetje hier had ik ook eerste paar x flink last van mn ongi volges mij.

@all

ow mn meisje is al weer moe denk ik.. zo maar eens naar bedje brengen kan ze weer lekker tukken..

hier lijkt het net (aan het geluid te horen zegmaar) dat het hier keihard regent, maar het miezert alleen een beetje.. das best gek.. misschien vd buurman die aant klussen is? haha.

verder alles goed hier.. mn plasje staat al in de koelkast, mn testen komen vanmiddag binnen(heb ze besteld)

ik denk echt niet dat het wat is hoor, w.s. gewoon late eisprong die had ik voor feli ook bijna altijd. zou jammer van mn cyclussen zijn maarja.

maar wel gedroomd dat ik wel 10 zwangerschapstesten deed, en die waren allemaal positief.. maarja dat was in mn droom haha.

jullie horen dr wel van

groetjes!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    *alleen de laatste pagina bijgelezen*

Spannend Sanne....

Salapio, wat een geweldige foto's!!!

Loe, een lekker plekje voor de kat... Hoe was het in het ziekenhuis?

Deel Deze Pagina