Spannend Sanne! Hanna, lekker geslapen dus en fijn dat je man thuis werkt! Nijn, jij ook weer lekker geslapen Kat van Loe, ik wil ook wel zo liggen (24/7 ) Hier een redelijke nacht: 0-3-630 geklets en M riep ook, maar vervolgens werden we om 745 pas weer wakker, dus beide kindjes nog ff geslapen, fijn!
Goedemorgen! Nou, ik voel weer wat spanning in dit topic hihi (sanne!) De kat ligt er prinsheerlijk bij he. Tis een schijterd hoor, super bang voor alles wat maar geluid maakt en veel mensen is ie ook al bang voor. Komt van het asiel, daar kwam hij binnen als vondelng (tis trouwens een zij,maar ik zeg altijd hij hahah). Dus tis een vrolijk, lief, bang katje met een heeeeeeeeeeeeeerlijke slaapplaats haha. We zijn errug happy met kittekat. Gisteren hoefde ik alleen bloed te prikken voor schildklier. Behalve t feit dat het mens niet kon prikken (au!) had ik gisteren alleen beldingen, tenminste ik zou gebeld worden. Ben gebeld voor het aanmeten van de spalken voor mijn handen, daar moet ik vandaag om 11.45 heen. De neuroloog heeft niet gebeld voor een afpraak voor zo'n emg. Hoeft ook niet van mij brrr, dat is een naalden onderzoek. Vannacht bar slecht geslapen, moest continu plassen en veel ook. Hadden jullie dat wat later ook? Gelukkig jullie allemaal wel ok geslapen! Dat hoop ik voor vannacht ook weer. Tot later!
heb net een super leuke winterjas voor feli gekocht, pff moest er snel bij zijn, er waren nu al veel maten weg! gelukkig nog wel een 74, nu nog echt Te groot. .maar hopelijk past hij dan wel goed!! zal ff plaatje dr bij doen, en ook een Te scheetig mutsje dr bij, zal ik alst lukt ook ff laten zien!
@loe haha ja naja vind het opzich niet super spannend, want denk niet dat het zo is, maarja testen blijft altijd toch wel een gek iets. en ik vroeg dat niet hoor of ze nog meer dingen hadden, volges mij was dat babyd? en gelukkig dat ze niet meer belde voor zo'n emg, naalden onderzoek lijkt me niet fijn!! ow en suc6 straks met het aanmeten van die spalk! ik moest volges mij ook wel nachts plassen maar volges mij altijd maar 1 of 2x per nacht, niet zo vaak als jou haha.
pomtidom..ik wacht nog steeds op die testen.... heb net al wel 1 postje gekregen, maar daar zaten dus geen testen bij.. vraag me af of ze nog wel komen vandaag...?
@ Sanne, ja D heeft ook in 1x heel veel ontlasting.. En ze doet het ook heel relaxed hoor je hoort er niets van als ze poept ofzo.. Het is trouwens wel allemaal zacht en het gaat allemaal ook heel makkelijk.. Echt vreemd dat ze dus maar zo weinig kan in de week! Ben benieuwd naar je test-uitslag hoor stel je voor... Hihi. Geweldig wat je besteld hebt voor Feli, echt te lief! @ Hanna, aaah wat geweldig dat Svinthe zelf ging staan!!! Ooh wat een verandering dan he dan is het ineens een groot meisje als ze kunnen staan . @ Sterre, oh jak je teen onder de deur!! Hehe ik krijg er de kriebels al van, dat doen zeer.. Hopelijk heb je dr niet zoveel last meer van nu.. @ Melisa, pff ja ik kan begrijpen dat je boos op je man was dat hij niets gezegd heeft... Om de lieve vrede te bewaren.. Zou ze er gewoon volgende x mocht je ze zien hun er op aan spreken.. Weten ze ook een keer hoe jij over de dingen denkt! @ Salapio, aaah geweldig die foto's haha !! Wat gaat het snel als er nu 4 tandjes doorkomen.. Ik denk elke x aahh ik wil ook haha en dan denk ik oh ja we hebben immers al een kleine beeb ze moet alles alleen nog leren en aan 1 kant kan ik er niet op wachten tot ze zulke dingetjes gaat ontdekken maar aan de andere kant wil je ze ook graag klein houden he . @ Loe, wat een lieve kat hihi. Ik moest er ook wel 2 tot 4x uit 's nachts, straks na de bevalling is het vreemd joh als je 's nachts niet meer hoeft wat een rust dan haha. Tenminste je hebt de kleine dan ook liggen die voeding moet maar goed dat ben je na een paar maanden vergeten . De luiers kun je straks altijd weer meer inslaan met die acties als je kleine is er, lijkt me toch handiger voordat je straks ongebruikte hebt staan . En misschien wil je dan wel over op goedkopere, wij proberen nu die van de AH.. Man vond het wat te duur worden. Eerst die van de kruidvat al geprobeerd, maar die zijn zo stug. Hoop dat je het mis hebt met je 34/35 wk, laat maar lekker zitten toch minimaal 37 weekjes hoor . Ik ga er voor duimen . We waren gisteren even bij een babyzaak en hoor ik zo'n vrouwtje praten tegen iemand anders en even tegen haar kleine dochter "wat een kleine baby nog he zo klein was jij ook" en toen zei ze tege die andere vrouw "ja ze was te vroeg geboren, 3 weken te vroeg". Johh ik dacht ik houd me maar stil maar dan wil ik zo graag zeggen "heb je geluk mee gehad, met 37 wk mag je immers al thuis bevallen!!" Ja sorry, maar ik heb er zo mee gezeten hoe het bij ons gegaan is dat gun ik niemand . Op zo'n moment merk ik wel dat ik het nog steeds niet 100% verwerkt heb maarja we hebben erg veel geluk gehad met zo'n vechtertje dat wel! 't Doet alleen beetje zeer nog als ik mensen zulke dingen hoor zeggen. En onze auto heeft het begeven. Hij doet niets meer! Nu moeten we iets anders, maar heb geen idee wat voor merk etc. En het is moeilijk kijken ergens zonder auto nu .
hoi dames @babyd nou gelukkig heeft ze dan geen last ofso van het poepen, maar dan moet ze misschien gewoon heel weinig. en wat rot zeg van jullie auto, is wel lastig kijken ja, nu die het niet meer doet, die autobedrijven zijn meestal niet echt op fiets afstand ofso! suc6 @all testen zijn binnen en nope niet zwanger maar dat d8 ik zelf al en is maar beter nu ook zo, als het wel was geweest was het ook wel prima geweest , maar toch he nou dames, groetjes!
Het kan zijn dat ze pas 's middags komen. Geen drogist om de hoek? En leuk jasje. M zat rond dr eerste verjaardag idd in maat 74 (denk met 10 maanden), dus precies in de winter: okt. T is trouwens nu (5,5m) even groot en zwaar als M met 9-10m
Sanne, jammer hoor! BabyD, kan me voorstellen dat je zo denkt als iemand dat zegt. Maar 37 weken is echt geen rozengeur hoor. Ik vind het terecht dat men nu overweegt om de thuisbevalgrens een week te verzetten naar 38. En dat groeien gaat idd veel te snel dat eerste jaar. Loe, ik moest ook best veel plassen: 1-2x. En hier geen opluchting na de bevalling hoor, mag er nog even veel uit. ALs T op zn zus lijkt, blijft dat ook nog wel een half jaar (ruim) zo ... *zucht*
@salapio ja ik hoop dat 74 de goed maat is..nu issie echt nog groot maarja, ze moet hem pas over een tijd aan, en natuurlijk ook wat langer er mee doen.. M was ook niet zo heel groot toch?? haha zeker niet als je dat vergelijkt met T hahaha. @all feli heeft weer even een gek slaapdagje vandaag 9.00-10.00 kort voor haar doen 12.00-13.30 normaal voor haar doen maar sinds ze uit bed was was ze eigenlijk al zeurderig.. dus nu ligt ze weer vanaf 3 uur te slapen ongeveer.. haha kben benieuwd
Wat een flinke kerel zeg, Mr. T! BabyD, nou ik begrijp je goed hoor, beetje ondoordachte opmerkingen. Alsof iedereen daar zo over zou denken. Ik vind wel dat je een heeeeeeeel stuk meer ontspannen klinkt nu dan in het hele nieuwe begin. Klopt wel he? Fijn dat t zo goed gaat. Maar van de auto is dan wel weer bagger, joh wat ben je afhankelijk he van zo'n auto. Ik zou maar een zuunige kopen hihi. AH????? Luiers??? Die zijn er niet meer hoor............... Ik heb namelijk alles opgekocht vanmiddag hahaha! Nee joh, het is 2 pakken voor tien euro. In de voordeelpakken zitten 84 stuks, in maat 3, 4, 5 (heb je ook zes?). Ik heb dus vier pakken maat 3, 1 pak nog maat 2 en twee pakken maat 1. Hihii, bijna 30 euri korting. Snuf groeit er vanzelf wel in. Doen we de pampers lekker 's nachts om, en overdag de AH. AH luiers schijnen fijn te zijn (zelfde organisatie als Etos). Dus rennnnnnnnnnnnnnnnen naar de AH dan? (hopelijk is die niet te ver weg........) Sanne, niet zwanger dus. Nou ja, omdat jullie t e niet helemaal over eens waren, voor nu misschien maar even beter? En wat niet is, kan nog komen he......
Zo, ben ik weer. ga straks lekker bijlezen. Las in ieder geval dat Sanne niet zwanger is? Vind je het stiekem toch niet een beetje jammer? Hier heb ik vanmiddag mijn schoonouders maar eens gebeld, waarom ik ze nog niet had gezien hier. Ze wilden ons rust gunnen. Dus ik heb gezegd dat we wel wat steun konden gebruiken want we waren wel weer een kindje verloren. Het antwoord: daar hebben wij anders ook veel verdriet van hoor! Oei wat ben ik boos. Het gesprek was niet aangenaam in ieder geval. Manlief en ik hebben al vanaf gisteren ruzie, want ik mocht zijn ouders niet bellen. Heeft vanaf gisteren 7 uur niet meer met me gesproken. Mij prima. Ben nu zo ver dat ik me er niet meer druk om maak als hij zo achterlijk doet hoor.
Hey dames! Sorry ik verwaarloos jullie ontzettend Pff weer geen tijd om uitgebreid te reageren maar probeer de schade z.s.m in te halen. Met mijn teen gaat het goed alleen deed het een beetje pijn toen ik vanmorgen mijn schoenen aan deed. Verder alles oke hier! Melisa: Ik vroeg me trouwens nog af of je nog een jurkje voor de bruiloft hebt kunnen vinden? Loe: Hoe is het nog afgelopen met die dame en 'haar accountant'? Zo en nu aan de kook, royke gaat vanavond met een vriend voetbal kijken dus ik heb heerlijk het rijk alleen Probeer ik dan even bij te lezen... als dat nog lukt op 1 avond
Aghh lap tekst weer weg @melisa, wat rot van je schoonouders weer zeg, zo'n reactie, en ook rot vd ruzie met je man! goed dat je je er niets van aan trekt maar toch erg vervelend *knuff!* en ja wel jammer vond ik het stiekem toch.. ik bleef ook maar tuuren of er echt niets kwam haha, maarja even afwachten wanneer hai dan wilt @loe hahah ik heb ook luiers gekocht bij de AH zijn wel prima dingen, feli heeft ze nu aan, alleen het verschil vind ik met die van pampers is dat ze als er een plasje in zit, het gelijk wat stuggere dingen zijn, maar goed ze doen hun werk verder prima dus zijn goeie dingen net als die van de aldi, die vind ik ook gewoon goed, enscheelt toch weer met die dure pampers. en feli zat heel lang in maatje 1 naar mijn idee maarja dat is ook een frutsje @all wij eten weer eens lasagna heheh heb er weer zin in! in pannekoeken heb ik ook weer zin, dat binnenkort weer eens eten! morgen middag vanaf half 3 lekker vrij, feli zit dan nog opt kdv, en dan kan ik mooi ff boodschappen halen! groetjes!!!!
Salapio: wat een leuke foto's! Sanne: De jurk! All: manlief was wat aangenamer bij thuiskomst. Maar waar ik nu van baal: bellen zijn ouders hem, gaat ie er morgen heen om het uit te praten. ZONDER MIJ!? Lekker makkelijk, kunnen ze alles omdraaien. Heb al gezegd dat ik daar niet mee eens ben (en dan niet zo aardig he). Ons huwelijk loopt nog eens op de klippen door zijn ouders.
Melisa: Wauw wat een mooie jurk! Waar heb je die gekocht? Vreemd van je man en schoonouders hoor..pff wat een gedoe zeg. Ik snap ook niet dat die mensen weer zo'n opmerking kunnen maken, het draait verdorie niet om hun :x Sanne: Niet zwanger dus. Ik vond het stiekem ook wel jammer toen mijn vorige cyclus zo raar deed. All: Ga straks verder bij lezen...