Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Heel mooi jurkje!!:)

Sanne, fijn dat de AH luiers bevallen want:

ahum, wat vinden jullie van onze 'voorraad'..........:):D

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@melisa ik vroeg het niet over dat jurkje hoor, maar hij is wel super leuk!! esprit heeft heel vaak leuke dingen

@loe wow hahaha dat is me nog eens een voorraadje ja;) hahahaha:p

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: lekker toch? Wij hadden ook een hoop luiers hoor. Baby's kosten al genoeg, en als je al iets van te voren kan aanschaffen, waarom niet!

Hier net een luchtige situatie: man zegt; ik ga hardlopen, mag dat. Dus ik "dat mag wel, maar morgen alleen naar je ouders niet".Zegt ie; "oke, prima". En nog een fijne opmerking: "ik vind mijn ouders ook wel heel raar doen, om medeleven zou je toch niet hoeven vragen?" (Zijn vader had gezegd dat we hadden moeten bellen als we graag wilden dat ze even kwamen....)
    Man gaat leren!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @salapio; War of the Worlds, inderdaad heel eng. Alleen zo'n verschrikkelijk slap einde dat het nog enger wordt. Ik heb na het zien van die film echt een paar nachten zeer debiel gedroomd ( mezelf opsluiten in de WC met hond omdat er zo'n kijkarm aankwam, en van dat soort fratsen.) Ahhhh die T hij kijkt niet blij met zijn broccoli. Schattig!!!

@loe; lief katje, went hij al aan zijn nieuwe plekje??

@afrola; succes met verhuizing!! Nog ff en je woont in je nieuwe luxe huisje.

@sanne; wat een leuke winterjas en mutsje.. Ik word er wel een beetje depri van dat je nu midden in de zomer al een winterjas moet kopen:( Ik wacht wel, in mijn MPzak zat ook een winterjas maat 74 die er nog goed uit zag. Misschien vind ik wel wat leuks in Frankrijk of Spanje als we daar op vakantie zijn.

@babyd; wat een pech met de auto, kunnen ze hem niet meer repareren????

@sterre; rustig aan hoor, ben je nog erg druk met leren?????? Of gewoon druk met werk, en van alles. AU au teen in schoen proppen, klinkt niet fijn.

@melisa; mooie jurk hoor, Esprit ook vaak mijn favorite.Blijven praten met hubby hoor, niet door je schoonouders laten kisten!

Vannacht uiteindelijk goed geslapen. Y was gewoon over vermoeidheid heen denk ik, en we hadden een nieuwe speen die haar dus niet bevalt. De difrax vanaf 6 maanden, ze is de laatste tijd weer wat meer van de speentjes maar dat komt waarschijnlijk door de pijn van de tandjes. Vandaag ging ze gelukkig heel braaf naar bed.
    Oei, het begint hier nu enorm hard te regenen
    Morgenochtend consternazibureau zoals pookman het noemt. Dit keer gaan we samen. Ik ben benieuwd wat ze van ons mormeltje vinden.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Vandaag op 6.20 uur wakker. Jammer hoor, de laatste dagen was het steeds 7.15 uur.
    Svinthe is ontzettend aan het miepen als iets niet mag...GRRRRRR
    Ben er een beetje klaar mee en hoop dat dit weer snel over gaat!
    Vanmorgen ga ik met mijn zus en haar kinderen naar de braderie.
    Heb er zin in.

Sanne, niet zwanger dus!
    Wel goed dat je even een test hebt gedaan. dan is het maar duidelijk he?

Salapio, zo zeg, die T is een grote bink dan!

Loe, nergens meer luiers te krijgen hahahahah!
    Jij hebt goed ingeslagen hoor. Groot gelijk. Komt wel op!

Melisa, wat een gedoe weer met schoonouders en man.
    Het houdt maar niet op he?
    Oh ik lees nu dat je man slimme opmerkingen had. Dat gaat wel de goede kant op dan.
    Wat een mooie jurk zeg!

Pookie, veel plezier bij het cb.
    Leuk dat je man ook meegaat!

Sterre, fijn dat het wat beter gaat met je teen nu.
    Was het avondje alleen lekker? Fijn de regie over de tv??

Fijne dag allemaal!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, mn oren klapperen. Met zulke schoonouders heb je geen vijanden meer nodig ... wel fijn dat het kwartje bij je man is gevallen. Dikke knuf in ieder geval!

Luiers, heb veel geprobeerd en vind alleen pampers goed genoeg :D. Wel jammer had graag eko-luiers gebruikt. Misschien moeten we voor M maar eens aan de kartonnen exemplaren ... wordt ze misschien wel zindelijk (nu wil ze steeds luier om als er een plas aankomt)

Pookie, haha die kende ik nog niet: consternazi :D

Hanna, tuftuftuf!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Pookie, ben benieuwd hoe het op het consternaziburo was!
    Onze kittekat heeft inmiddels een lang verwachte vensterbank.........zit ze er niet op!! Ze ligt nu op zolder.

Hanna, veel plezier op de braderie! (en svinthe, niet zo miepen hoor meid......) Inderdaad, de tuftuf van Salapio.:)

Salapio, ik heb besloten de luiers terug te brengen. Ik heb gisteren een luier van mat 1 opgengemaakt. Hartstikke dik die inleg! Poe zeg. Heb er een kruidvat en pampers naast gehouden (had ik van zo'n proefpakje) die lijken erg op elkaar zo van de buitenkant en binnenkant maar de AH echt niet. :(
    Wel shit zeg, moet ik met al die pakken weer gaan zeulen. :xIk houd maar 2 grote maxi pakken maat 3, voor tien euro kan ik me daaraan geen buil vallen denk ik, maar die anderen doe ik terug. En dan moet ik nog boodschappen doen bij de aldi, ik neem de luiers daar mee. Hoor ik zulke goede verhalen over! (aub geen verhalen dat ze dus niet fijn zijn....):D

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Loe: waarschijnlijk doe je toch wat je zelf wil :) maar ik vond maat 1 AH super, die zijn net iets kleiner dan de pampers. Was er erg tevreden over.

9. Loe

Loe Niet meer actief

maar zijn ze allemaal zo dik als maat 1? Wat een prop is die inleg.........

10. Loe

Loe Niet meer actief

oja, die van maat 1 houd ik wel, dat waren twee pakken voor 5 euro, kan ik me toch geen buil aan vallen hihi.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Uitleg van de luierexpert ;) : Pampers zijn dun als je ze zo voelt, maar er zit een absorberende gel in, die gaat uitzetten wanneer de luier vol is. Dus die worden nog dikker als je kindje het om heeft. De AH luiers hebben een soort wattenspul wat wel opneemt maar niet meer dikker word. Voor je kindje maakt dat niets uit. Omdat je je kindje zo vaak verschoont is de kans op lekken bij beide luiers nihil.
    2 Maanden geleden heb ik voor Chelsey Huggies geprobeerd, maar die lekten steeds bij ontlasting. Maar nu verschoon ik haar ook nog maar 4 keer op een dag, en dan zijn pampers het beste.
    Zo lang ze nog zo klein zijn zou ik niet te veel geld uitgeven hoor. Je moet ze voor iedere voeding verschonen van de kraamzorg (en dat kan oplopen tot 8 keer op een dag)

12. Loe

Loe Niet meer actief

oh, dus die pampers wordt nog dikker? ik heb gegoogled, maar ik lees overal maar dat het dan gel-achtig wordt en dat AH zo'n harde prop wordt......
    Wordt t een harde prop? En ik las dat het niet goed verdeelde, de plas,zodat je echt een ophoping had op 1 plek, dat de kindjes echt dus een grote prop (sorry, nog een keer dat woord) tussen de benen hadden hangen.....

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het is echt net wat je fijn vind. Mijn zus gebruikte altijd AH tot haar dochter 3 maanden was, daarna vond ze pampers ook fijner. je had ook maatje 3? Ruil je die toch in? Kun je als je kindje er is, altijd nog kijken wat je koopt.

14. Loe

Loe Niet meer actief

ja, dat is m alleen, maat 3 waren dus de voordeel pakken haha! Daar had ik juist de meeste korting mee. Maar misschien is dat beter dan? Vond zij het daarna ook te dik dan?

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vanaf maatje 3 gaat je kindje veel meer bewegen, toen ik vond ik de zachtheid van de pampers prettig. Maar ook pampers hebben regelmatig goede aanbiedingen hoor. Dus ook die kun je vaak met korting (3de pak gratis) kopen.

16. Loe

Loe Niet meer actief

zo nou ik ben terug. Heb de ah maat 3 teruggebracht, behalve twee pakken. Heb nu nog twee pakken maat 3, twee maat 2 en twee maat 1. Die maat 1 houd ik gewoon, maar ik twijfel om de maat 3 nog terug te brengen, en misschien ook de 2. Zou een van beide maten nog handig zijn voor 's nachts denk je? Of nemen 'dunner uitziende luiers' net zoveel op?

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Ik haak hier weer in hoor, veel te veel om nog bij te lezen.

Loe: Ik heb altijd pampers gebruikt. Heb 1 keer die van de kruidvat geprobeerd maar die vind ik persoonlijk erg stug en noah kreeg er uitslag van. Mijn schoonmoeder had er ook nog van een ander merk (weet even niet meer welke) maar ook daar kreeg hij uitslag van. Voor mij alleen pampers dus.

Pookie: Nee ik hoef niet meer te leren, in september pas weer. Ben erg druk met van alles en nog wat. Hoe was het bij het consternazi bureau :p

Hanna: Veel plezier op de markt!

All: Hier een lekker lui dagje, morgen weer werken, jak, nou ja laatste 2 daagjes en dan lekker vakantie.

Bij Noah is zijn tandje door, is erg schattig. Hij is alleen al een paar dagen om 6.00u wakker maar valt gelukkig ook wel weer in slaap maar goed, dan ben je wel weer wakker geweest he... nou ja, we tuffen rustig verder :p

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Ik zit even terug te kijken maar die foto's!! Geweldig! Ze pikt gewoon z'n brocolli :D

19. Loe

Loe Niet meer actief

Jee, Noah zijn tandje door! Waar is ie gekomen?

Puf, mijn pa komt deze week nog, die neemt de rest van de pakken mee terug naar de AH. Alleen de twee giga pakken maatje 1 houd ik.
    Heb net een pak bij de aldi gekocht, maat 2, dat ziet er prettiger uit.:)
    Goed, misschien zouden ze alsnog wel bevallen hoor de ah luiers, maar voor zo'n risico had ik er ietsje teveel ingeslagen.;)

Verder weinig hier ook weinig. Weer onrustige nacht gehad, dus de kringen zitten nog net zo op hun plek als gisteren.

Heerlijk Sterre, bijna vakantie!:D

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ben je er al uit met de luiers?
    Ik heb gewoon vanaf het begin Pampers gehad en die heb ik nog steeds :D

Jippie, Noah heeft een tandje!!!!

Sterre, nog even de laatste loodjes en dan lekker vakantie. Heerlijk hoor!

De braderie was super gezellig. Leuke speldjes gekocht voor Svinthe en net hier in het winkelcentrum 2 broeken en 3 t-shirts maat 92, voor volgend jaar!
    Alles 50% korting, dus ik ben weer blij hahaha!

Deel Deze Pagina