Loe: Onderin, z'n rechter ondertandje Tja als ze niet bevallen, de luiers, dan heb je inderdaad erg veel. Maar net wat melisa zegt, er zijn altijd wel aanbiedingen hoor dus geen nood Hanna: Die laatste 2 dagen voelen inderdaad ineens als de laatste loodjes.. gek want vorige week had ik nog helemaal geen vakantie-gevoel en nu... hopelijk is het snel vrijdagmiddag 8) Oeh leuk, speldjes gekocht, ik vind het zelf ook nog steeds leuk om die te dragen En kleren, voor volgend jaar haha.. All: *zingt* Wat eten we vandaag?... nou, argentijnse beef chimichurrie met amandelstukjes ...ben benieuwd! Vanavond verjaardag van de tante van roy. Heb er niet heel veel zin in maar ja, is gewoon even zo'n verplicht nummertje. Ik ga koken!
@loe; pampers bevallen hier ook gewoon het best, en als je je hebt aangemeld voor blije dozen dan zitten daar ook nog allerlei kortingsbonnen in. @sterre; bijna vakaaaaaaaaaaaaaaaaannntiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee!!! Lekker. Hier vandaag naar Cb geweest. Dit keer weer bij wijkverpleegkundige en dat gaat eigenlijk wel goed. Die is niet al te erg consternazi Y. is nu 6800 gram en 70 cm. Een licht meisje dus en volgens WV veel te vlug voor haar leeftijd. Maar daar kunnen wij ook niets aan doen. Y was natuurlijk het hele bureau/onderzoekstafel aan het verkennen en veel herrie aan het maken met een speeltje. De WV was nu al heel nieuwsgierig hoe ze als peuter zou zijn............dat belooft wat voor ons! Voedingsschema was ook OK, we hoeven nog niet te stoppen met de extra melk zolang ze de "echte" maaltijden goed blijft eten. Dus bij 11 maanden weer terug voor de prikken.
Sterre, hoe smaakte de argentijnse beef chimichurrie met amandelstukjes .... Ik ben wel benieuwd! Wij hadden gewoon een maaltijdsalade Ook lekker hoor! Succes bij tante! Pookie, fijn dat alles goed was op het cb!
Chimchurrie, lekker is dat!! Wij hadden bami (net als morgen trouwens) Ik vind speldjes ook nog wel leuk hoor hihi. We houden vanavond een vergelijkend warenonderzoekje met de luiers. Kan misschien 1 pak houden, dat we die voor de nacht gebruiken ofzo. Ik heb nog 10 euri kortingsbonnen inderdaad, maar de pampers zijn nu ook in de aanbieding bij de kruidvat, dus dat is dan dezelfde aanbieding. Nieuwe buikfoto's in mijn album...... Pookie, fijn dat het consternaziburo ok was!
hoi dames @loe ik weet niet of je bv of flesvoeding wilt gaan geven? maar zeker die van pampers nr 1 zijn super als je bv geeft vond ik, dan heb je vaak hele dunne poep, en daar heb ik met pampers nooit lekkage mee gehad, terwijl dat wel makkelijk gaat volges mij. en bij ons bij de etos is het zelfs zo volges mij, dat als daar een actie is van 3 voor 26 euro, dat je dan alsnog daarop je kortingsbon mag inleveren, dus dat je er dan 3 voor 16 euro hebt, eigenlijk mag dat niet (staat op die bon) maar dat doen ze alleen bij de etos bij ons dus wel. dus dat is wel erg voordelig, misschien ff na vragen bij jou?? @sterre oww jij ook bijna vakantie ik ook en super lekker die chimcurrie vond ik, ik heb toevallig dat pak vandaag weer een x meegenomen bij de boodschappen. vonden jullie het ook lekker?? @pookie ahh super dat ze niet zo consternazi achtig deden vandaag en klein poppetje ja die Y, maar wel super snel ik ben benieuwd hoeveel feli nu weegt, ze moet morgen naar de kinderarts, dus ik zal het wel horen ik denk dat ze echt wel goed gegroeid zal zijn, want ze eet soms als een malle hier hahaha. @all feli was vandaag best verdrietig geweest opt kdv.. met andere woorden: keihard overstuur krijsen! maarja dr juf stond alleen ivm zomerrooster dusja dan heb je niet altijd tijd om te kroelen enzo. verder wel goed gegaan goed gegeten, nu vanavond ook nog joh, ik had al extra in dr groentehap gedaan, omdat ze gister ook 2 bakjes ipv 1 opat, en nu had ze die dus opt kdv op, en nu daarnet een fles van 240 water +8 scheppen, +pap helemaal leeg gelurkt, en Toen had ze nog honger dus alsnog 60cc melk opgedronken!! dat kleine vreetzakkie hahaha. daarnet lekker met mama gedouched, en mevrouw ligt nu lekker te slapen groetjess
Loe, wat een prachtige buik heb je !!! Sanne, hoe kan het nou dat er nu op een groep op het kdv maar 1 juf staat???? dat is toch haast niet te doen? Fijn dat Feli zo goed eet!
Dames, ik heb net iets moeilijks maar leuks gedaan. Chelsey gaat vrijdag logeren, want wij hebben een bruiloft in mijn geboortestad. Wij zouden dan ook bij opa en oma slapen, maar heb net een hotel geboekt. Dus vrijdag ga ik voor het eerst een keer slapen zonder mijn meisje in de buurt. Kunnen man en ik eens uitslapen!
Sanne en Hanna, dank jullie wel. Hihi, ist een mooie buik? Gut,ik zie m alleen als grooooooooooot he! Hij lijkt toch groter dan gemiddeld voor 30 weken of is dat niet zo? Ik merk dat het volgens mij al een tijdje een stuk beter gaat met Feli he Sanne? Super fijn! Melisa, gaat ze dan naar je vriend zijn ouders of naar jouw ouders? Ja, lijkt me moeilijk hoor zo'n eerste keer. Spannend ook. Maar je mag vast die avond wel een keertje bellen. En zo'n avond en ochtendje met zijn tweeen kan vast goed doen!
goeoeoeoeoedemorgen hier weer een heerlijk nachtje achter de rug, meisje niet 1x gehoord alleen om kwart voor 6 dan, maar na tutje netjes tot 7 uur geslapen @loe ja ik vind je buik best behoorlijk hoor voor 30 weken! haha, en ja het gaat echt goed met feli, ben er nog steeds helemaal super blij om @hanna, ja ivm met vakantierooster kan dat wel, want dan zijn er zo veel kindjes vrij, of op de andere groepen niet, dat je kindjes van jou groep naar een andere groep kan brengen, en dan heb jij dus zegmaar 6 of 7 kindjes in je eentje. is wel aanpoten natuurlijk maar het mag wel officieel. maarja dan moet je alles vd hele dag dus wel in je eentje doen, en heb je dus niet echt veel tijd over maarja. @all vrijdag nog 1 dag werken en dan vakantie woehoeee! hahaha. auw, feli trekt net ineens dat korstje van waar ik mn moedervlek weg had laten halen dr af, zat nog vast auw!! maarja die kleine snelle prigelhandjes! nu ff snel douchen groetjess
Goede morgen! Chelsey slaapt tegenwoordig tot half 8. Joepie! Wat scheelt dat uurtje 's morgens! Sanne: oh ook al lekker vakantie. Gaan jullie nog weg? Loe: nee ze gaat naar mijn pleegouders. Daar ging ze de hele dag al heen, en we zouden daar blijven slapen (terug rijden is geen optie). Maar omdat we zo'n rotweek hebben gehad, heb ik de oma gevraagd of ze het erg vond als wij niet kwamen slapen maar alleen Chelsey. En dat was natuurlijk goed. Ze heeft nog nooit opgepast dus die is helemaal in de wolken. En mijn man zijn ouders, die krijgen Chelsey niet meer zonder 1 van ons er bij. Die hebben het even goed verpest.
Sanne en Melisa, fijn zulke goede nachten gehad. Hier ook ook, heerlijk. Svinthe werd om 6.50 uur wakker. Prima tijd! Nu ligt ze al weer even te slapen. Ze heeft de laatste tijd overdag grotere slaapjes. Sanne, nog maar 1 dag werken. Nu gaat het echt opschieten he die vakantie. Lekker hoor! Hebben jullie nog vakantieplannen? Melisa, leuk voor je pleegmoeder dat ze op Melisa kan passen. Die zal het daar denk ik wel heel leuk hebben. Alle aandacht Straks als Svinthe wakker is gaan we de uitnodigingen voor haar feestje ronddelen. Ik ben heel benieuwd naar de reacties. Leuk hoor zo'n feestje organiseren. Melisa, wanneer is Chelsey jarig? Dat schiet ook al op toch? Een paar dagen voor Svinthe? Fijne dag allemaal! Loe, oh ja.. ik heb vannacht over luiers gedroomd.... Hoe zou dat nou komen hahahahahah!!!
hoi hoi @melisa ja we zijn de eerste week thuis, daarna een weekje weg naar de belgische ardennen met de caravan voor het eerst hmm wou een link vd site doen, maar dat doet ie dus niet :S naja leuke camping lijkt me het in iedergeval en wat heerlijk dat jullie ff lekker een overnachting hebben geboekt in een hotel, dat zal vast erg fijn zijn zo even met zn tweetjes @pookie wat ik me nog af vroeg wat eet Y nu op een dag, zomaar nieuwschierig hoor omdat ze ook zo'n fijntje als Feli is @all feli ligt al weer in bed.. ze ligt nog te kletsen maar dat geeft niet.. ze gaat straks vast slapen vanmiddag dus naar kinderarts, irritante tijd, kwart over 3.. net in een slaapje.. maarja we kijken wel weer hoe dat loopt.. nou groetjes!
Melisa, heerlijk een nachtje op hotel en idd spannend! Wij gaan in september ook een nachtje chique slapen, voor het allereerst een nacht zonder M en T. Dus wat M betreft pas na 2,75 jaar , T is zielig want die moet het na 7 maanden al een nacht zonder pa en ma stellen. Ben wel benieuwd hoor: hij komt zo vaak de laatste tijd snachts en wil dan echt ala minute drinken. Maar goed is natuurlijk nog ruim een maand verder. Arme Feli zo huilen op kdv. Mooie cijfers voor Y. Ze is toch ruim een pond bijgekomen in anderhalve maand, netjes toch? M ook licht, hier nooit gezeur over gehad: ieder kind is anders en zolang ze gezond en blij is (en niet afvalt) Joepie eerste tandje voor Noah! Hier enorm aan het tuffen. Gisterennacht werd M om 2u wakker en is niet (!) meer gaan slapen. Men! En vannacht was het 0u, 2u, 5u voor onze T. Pufpufpuf, tuftuftuf. Verder zijn ze beide heel lief en heerlijk en fantastisch (uiteraard).
Goedemorgen! Poe Sanne, da's flink doorbijten dan op het kdv zeg. Knap vind ik dat. yeahhhhhhhhhhhhhh laaatste dagje! Succes bij de kinderarts straks! Melisa, ik dacht al, ze gaat vast niet naar je schoonouders. Fijn dat je pleegmam wil oppassen. Ook leuk voor haar. Hanna, oeps, over luiers gedroomd??? Ik heb over broccoli gedroomd (salapio??) whahahaha. Enne, welke luier kwam uit de test? Leuk zeg, eerste feest van Svinthe! Bijzonder he. Veel plezier met ronddelen. Salapio, ik moet trouwens nu steeds denken als ik je naam schrijf: salapieeeeeeeeuwwww, hopelijk is T dan het punt van ala minute (ik las a la carte...) drinken, zou wel zo handig zijn he. Mag ik vragen hoe je dat met borstvoeding dan aanpakt? Je hebt voorraad in de vriezer en je neemt een kolf mee om de productie op gang te houden? (of zeg ik nu iets heeeeeel raars?) All, ik mag vandaag naar de tandarts. Besefte me van de week dat dat wel handig is dat ik dat VOOR de geboorte doe. Je mag toch gewoon ook tandsteen laten weghalen enzo (soms bloedt het namelijk wat, zeker nu misschien bij de zwangerschap)?? Verder weinig op het programma vandaag, wel lekker eigenlijk. Snuf die voel ik steeds harder, puf zeg. Van de week zat er ineens iets keihards in mijn bovenbuik (en snuf is al ingedaald) ik voelen, het was Snuf met iets: een voet denk ik??? Ik vind t een beetje griezelig, mag ik dat eerlijk toegeven...... Ik vind t gevoel fijn hoor, weten dat het goed gaat, maar ik vind de hardere bewegingen zo'n griezelig gevoel....(Snuf, je hebt een mietje van een moeder haha)
@loe haha je bent geen mietje hoor! hier deed het vooral zeer, ik heb wel een paar x echt een hele rare punt ineens gehad, echt een voet uitrekken ofso, zo gek is dat! maar ook heel mooi vind ik suc6 bij de tandarts, zolang hij geen foto's maakt is het wel best, en geen verdoving geef ofso d8 ik. @salapio pff dat zijn me nog eens nachten! vind het knap hoor dat je dat allemaal vol houd, werken M en T en dan ook niet nog overdag zelf ff mee kunnen slapen want M slaapt toch niet meer? pfoe.. en ik ben ook wel nieuwschierig hoe je dat gaat doen die nacht(zomaar intresse hoor haha) en suc6 met Tuffen&puffen! haha.
Loe, even uitgaan van de situatie zoals die nu is (dus veel drinken in avond en nacht), dan ga ik van te voren veel extra kolven zodat ik zeker genoeg voedingen heb (zou het liefst 10 voedingen willen hebben tzt). We gaan als T 6 maanden is (bijna dus) heb laten wennen aan flesjes mamamelk met een beetje opvolgmelk erbij (30ml water en een schepje). Dan is die 30ml gekookt water meteen een snelle manier om de melk warm te maken (mag officieel niet, maar goed het flesje opwarmen in warm water duurt best lang en dat moet ie niet snachts, dan brult ie M wakker). Misschien dat ie opvolgmelk sowieso wel blieft dat scheelt ook weer wat kolfstress. Maar ik ga dan tijdens het nachtje weg niet kolven op zijn drinkmomenten hoor! Lekker genieten van slapen! Dus net voor naar bed gaan kolven en bij wakker worden weer. Dat kan je productie wel hebben hoor (liever niet te vaak). Maar wie weet besluit t jochie wel door te slapen over een week of 2 (duimen tegen beter weten in ). Tandsteen weghalen mag, bloedend tandvlees komt idd door zwangerschap.
M slaapt overdag idd niet meer, maar gisteren wel hoor. Jan ging met haar wandelen in de wagen en was binnen 5 min weer terug. Ze heeft ruim anderhalf uur geslapen
hahah dat is altijd mooi megenomen salapio! en wel goed dat je hem optijd wil proberen te laten wennen aan een flesje, opt werk een x een ouder gehad, die was ook al 4 weken aan het proberen met een flesje voor opt kdv, kindje moest het echt niet hebben, ouders toen ook gebeld van ze wilt echt niets niets drinken, dat kan natuurlijk niet! uit eindelijk drinkt ze nu wel zonder problemen uit een fles, maar kan best moeizaam zijn soms volges mij. hmm feli net weer terug op bed gelegt.. ze was een beetje zeurderig.. nu hoor ik dr alleen maar kletsen/grote gillen geven in dr bedje, ben benieuwd of het dalijk stil word.. haha.