Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

even de hypochonder uithangen hoor: ik heb af en toe wat hele lichte ongesteldheidskrampjes, nee een soort zeurderig gevoel en ik ben wat misselijk. Iemand idee wat dat kan zijn?

Zwaai Twinny!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kom weer ff langs fietsen. Heb zo met en met dingen gelezen, maar kom er maar niet toe te reageren. Zal ff in me geheugen graven, dus aub niemand zich gepasseerd voelen!

Melisa: fijn dat je man het eindelijk begint te leren. Rottig hoor zulke schoonouders. Gaan jullie nu nog samen erheen?

Loe: twordt wel spannend bij jou. Sterkte bij de tandarts!

Sanne: pppff zwaar als je kindje zo huilt bij het kdv, kan je hart echt breken........ knuffie

Hoe is het met bubsie en djaar?

Mosa: was ze op vakantie geloof ik?

Salapio: ppffff wat een nacht feest!! Zoë komt de laatste nachten ook vaak, vooral om aandacht. We hebben nu een stickerkaart opgehangen. Krijgt ze sticker als ze nacht niet onnodig gegild heeft en na 4 stickers een ijsje!! Vanacht is het helemaal super gegaan... Ze straalt ook als ze de stickers op de trap ziet liggen, want dat betekent dat ze het goed gedaan heeft en eentje mag gaan plakken!!
    Gelukkig gaat Kaj na de nachtvoeding weer rustig slapen en houdt ons, tot nu toe, niet wakker!!
    Spannend hoor zo'n weekendje zonder de kids, hebben wij ook nog nooit gedaan!

Hier gaat het verder wel. Kaj is een heel lief en makkelijk mannetje, echt om op te eten. Hij huilt niet echt veel en als dan is ook vaak wel een reden die opgelost kan worden. Hij slaapt nog niet door, soms van 23 tot 530u en dan vinden we al heel netjes, hihi!

Dinsdag op CB zijn eerste prikjes gehad. Hij vond het echt niet leuk, heel hard gillen en adem inhouden/rood aanlopen!! Hij was super gegroeid en behoorlijk zwaar! Maar wij zijn te vreden en dat is het belangrijkste!

twinny

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ twinny, lief dat je naar me vraagt.
    kan alleen weinig tijd vinden om ieder topic te reageren op het moment. komt nog wel denk ik.

ff update. we zijn vandaag naar de kinderarts geweest met Djesslyn, omdat ze scheve voetjes heeft. (waarschijnlijk klem gezeten door te weinig vruchtwater).
    nu moesten we voor controle. tijdens de controle onderzocht ze haar verder en kwam een pitje tegen op haar rug ( in de bilspleet zeg maar).
    soms zie je dit met een verborgen open ruggetje. dus was wel ff slikken toen ze dat zei. en omdat de voetjes soort klopstand hebben, wat wel al minder is. wilde ze toch ook haar rug na laten kijken en omdat ze ons eigenlijk al ongerust had gemaakt met dat verhaal over open ruggetje.
    dus morgen moeten we naar het ziekenhuis terug voor een echo van dr ruggetje. en heupjes. omdat de kleepjes niet helemaal gelijk waren. dus eigenlijk voor de zekerheid maar toch erg spannend als ze dat ff vertellen tegen je.
    en voor de voetjes Fysio.

verder gaat het eigenlijk heel goed met Djesslyn, ze doet het super. ze woog vandaag 3680, en 2 weken terug 3090. dus dat was uitzonderlijk goed zei de kinderarts. dus toch slagroomborsten.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

Bubsie: dat is wel ff schrikken dan. Wel goed dat ze het meteen allemaal even onderzoeken en er werk van maken. Het hoeft niets te zijn, maar dan weet je het in iedergeval. En inderdaad slagroom in je borsten, wat groeit ze lekker hard!

twinny

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bubsie: succes morgen! Lijkt me heel akelig om te horen. Hopelijk is de echo voor niets.

Loe: misschien is je kleine iets aan het indalen? En hebben je darmen iets minder ruimte.

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @bubsie; dat is schrikken, gelukkig mag je morgen al terug komen. Ik duim voor niets aan de hand alleen door met fysio!

@salapio; ik vind ook dat Y prima groeit! En cb heeft nu wel door dat het gewoon haar curve is en dat ze laag gemiddeld is met gewicht.

@sanne; voedingsschema van Y:
    - 7:00 180 water + 6 schep standaard + 2 schep rijstemeel
    - 10:30 Fruithap
    - 12:30 boterham met beleg + 120 water + 4 schep standaard
    - 15:00 150 ml water + 5 schep standaard
    - 17:30 avondeten, hoeveelheid van 1 groot potje olvarit ( 200 gr)
    - 19:30 180 ml water + 6 schep standaard + 2 schep rijstemeel

Dit was prima schema volgens CB zolang Y haar "echte " eten blijft opeten mag ze de melk erbij blijven krijgen. Ze heeft de energie gewoon nodig.
    Alleen de ochtend fles zou vervangen of verminderd moeten worden door een boterhammetje. Daar gaan we morgen dus mee oefenen:)

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O'ja voor de meiden die mijn vrienden zijn op hyves..........er staat een filmpje op van Y die piano speelt:)

8. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, ben ik al jouw vriendje op hyves? Ben errug benieuwd naar het pianoconcert!

Bubsie, joh wat een ontwikkelingen zeg. Hopelijk is de fysio voldoende oplossing!

Twinny, wat crea-leerzaam hebben jullie dat aangepakt zeg met die stickers! Goed zeg.

All, ik ben naar de tandarts geweest. Geen gaatjes, maar wel ontstoken tandvlees. Au au au! Heb drie kwartier bij de mondhygieniste gezeten (gelukkig aardig mens) en MOET stokeren......ik heb beloofd dat braaf te gaan doen. Volgende keer mag ik verdoving. Jee, ze gaan echt onder je tandvlees door he. Bloeden.....
    Goed ik houd erover op. Niet mijn favoriete onderwerp.

Onze snuf is al een beetje jarig! Waarschijnlijk de laatste hele tien weken, vandaag is ie 30 weken! En wij nemen er vanavond een tom poes op (kwam vriendlief mee aan, leuk he).

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    geen idee Loe, denk het niet. Ik pb je mijn hyve wel kan je vriendjes vraag doen. mijn profiel is voor vrienden;)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, T drinkt al een tijdje uit de fles hoor! Maar nu dus met een beetje poedermelk erbij ;). Vooral omdat het makkelijker warmen is, maar ook met het oog op die nacht weg, geeft wel rust als hij in geval van nood ook poedermelk drinkt.

Loe, is normaal hoor. Ik denk bandenpijn of idd indalen. En auwie! Gefeliciteerd!

Twinny, van 23-530 is al doorslapen: 5 uur achter elkaar slaap = doorslapen ;). Ik doe er bijna een moord voor :D

Bubsie, dat zijn idd slagroomborsten, supergoed! En vervelend dat jullie terug moeten komen. Hopelijk allemaal vals alarm!

Hyves, heb ik wel maar doe ik nooit meer iets mee. Zette er sowieso alleen maar foto's op, maar ook dat niet meer dus. Ik = fan van facebook :D

Nou T heeft zn eerste flesje met een beetje opvolgmelkmetpap erbij (30ml). Wat stinkt dat zeg! Ruikt echt naar chemisch. Hij begon onwijs te krijsen en brullen. Dus Jan weer naar beneden en ik mocht opdraven. Maar ook brullen aan de tiet. T was echt zooooo boos. Ik loop de kamer uit en hij was direct stil. Dus ik op onze kamer de fles nog geprobeerd: behoorlijk van gedronken. Wel gek hoor om zelf die fles te hanteren. Mja, zat ook 130ml mamamelk bij dus vond het zonde om zo maar weg te gooien ;). Ongeveer een uur later werd hij weer wakker en wilde weer niet op zn kamer drinken, wel op onze kamer. Nou zeg... wasdanaweer?

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ik doe weer niet aan feestboek, dat is speeltje van pookman.
    en daar staat het pianorecital van Y ook op:)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo hee, het is hier echt vakantie tijd!!!!
    en mosa is er niet natuurlijk;)

vandaag druk dagje, f langs mijn werk en dan naar verjaardag.
    Huishouden want vanavond visite en morgen naar vakantiehuisje.

Prettig weekend allemaal!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Svinthe ligt lekker te slapen, dus even bijlezen hier.

Sanne, hoe was het bij de KA?

Salapio, hoe is de nacht geweest met T? Nog aan het tuftuffen??? Of ging het nu al iets beter dan de vorige nacht?

Loe, ik had dat ook weleens hoor dat ik het schoppen van Svinthe een beetje eng vond. Zeker op het einde, zo hard hahahah!
    Was alles goed bij de tandarts?
    Oh ik lees het al... niet echt fijn...
    En nu 30 weken zwanger!! Jippie!! Was het taartje lekker??

Drinken op het kdv, Svinthe is een flessenkind en wilde op het kdv echt niet drinken uit een fles die niet door haar mama werd gegeven...
    ook erg handig, maar niet heus...
    Dan ging ik een tijdje in de grote pauze naar het kdv, gelukkig heel dichtbij school, om haar een flesje te geven en dan dronk ze het wel op.... draak!!
    Gelukkig is dat nu helemaal goed gekomen!
    Ze heeft het erg naar haar zin en speelt en kletst daar wat af.

Twinny, leuk weer wat van je te lezen.
    Fijn dat het zo goed gaat met Zoë en Kaj.
    Heerlijk dat hij zo goed slaapt hoor!

Bubsie, succes in het zh vandaag met de echo voor Djesslyn.
    Schattige avatar heb je gemaakt zeg!
    En wow, wat is ze goed gegroeid!

Pookie, wat eet Y goed.
    Fijn schema lijkt me zo.

Sterre, laatste werkdag! Joehoe!!

Mijn vriendin komt zometeen met haar dochtertje en we gaan er een gezellige dag van maken.
    waarschijnlijk even naar de speeltuin.

Fijne dag allemaal!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!:)

Hier was t een goede nacht wel, ondanks zo'n zes keer eruit, ik ben zelf aan het TUF-fen volgens mij. Wel een hele lang tuf.

Pookie, succes met druk dagje vandaag, en alvast veel plezier morgen!:)

Hanna, het gebakje was lekker hoor. :D
    Mijn ouders komen vandaag, de keuken schoonmaken. Ik kan t echt niet meer, kan niet meer op de grond, met die ontstoken handen en polsen, en kan ook niet meer overeind.:( Lief dat ze komen. Met mijn pa ga ik dan even die pakken AH terugbrengen.;) We hebben nu alleen 2 pakken pampers en 1 pak AH voor maat 1 en voor maat 2 pampers en een pak aldi. Aldi ziet er goed uit trouwens. :)

Bubsie, vandaag heel veel succes hopelijk valt het mee! Laat je weten hoe het was?

Ja Sanne, we hebben je gisteren niet meer gehoord toch over de KA? Wat zei hij/zij?

Sterre, nog heeeeeeeeeeeeeeeel even he.:D

Hanna, wat een draakje inderdaad, goh zeg. :$;)
    Ik kan me wel lekker voorbereiden met al jullie verhalen hihi. ;)Ja joh, die trap, echt zo niet ineens hard, maar zo glijdend onder mijn buik en dan een been uitstrekken, ik schrik me wild als dat gebeurt.:)

Salapio, ik vraag t maar zachtjes: hoe was de nacht?.............

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey!!

we zijn weer thuis van de echo's van Djesslyn.
    gelukkig geen open ruggetje! wel is haar rechterheupje niet helemaal goed, maar dat kan nog veranderen nu ze nog groeit en ze is wel erg jong om daar wat over te zeggen, dus zal ze over een aantal weken weer een echo krijgen om te kijken hoe het is.
    dus gelukkig ook goed nieuws gehad vandaag. nu alleen ff dr heupjes afwachten.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, dat niet handig, zelf aan het Tuffen :D
    Fijn dat je ouders je komen helpen.
    Het is niks als je dingen niet meer kan, althans ik vond dat reuze-irritant.
    Mijn man maakte op het einde altijd mijn voeten droog na het douchen, daar kon ik niet meer bijkomen ivm met grote buik in combi met zere heup.

Bubsie, wat moet dat een opluchting voor jullie zijn!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Joehoe, vakantie!!!! 3,5 week 8) Ben er echt wel aan toe ondanks dat ik pas half Februari begonnen ben dit jaar.

Pff heb niet bij gelezen..ja een beetje vluchtig dus alvast sorry als ik iets/iemand vergeet!

Sanne: Wij gaan ook die week naar de ardennen, geinig, straks kom ik je nog tegen :p

Salapio: Oef slechte nachten? Ik vond die kunstvoeding ook zo enorm stinken in het begin!

Pookie: Dat filmpje op je hyves van Y achter de piano is erg leuk!

Hanna: Veel plezier gehad vandaag?

Loe: Sjee over de 30 weekjes nu. Doe je wel rustig aan?!

Afrola: Hoe gaat het met de verbouwing? En met jou en J, al helemaal beter?

Melisa: Heb ik het goed onthouden dat die bruiloft vandaag is? En C uit slapen en jullie lekker in een hotelletje, véél plezier!

Bubsie: Fijn dat het goed was in het zkh, nu alleen duimen dat haar heupje nog goed bijtrekt.

All: Hier een druk dagje gehad, vroeg op want ik moest noah naar mijn moeder brengen. Normaal komt ze altijd naar ons maar v.w. haar knie kon dat nog niet. Maar goed, we hebben nu héérlijk vakantie!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, lekker genieten van alle vrije tijd!
    Heerlijk hoor.

Ik heb een gezellige dag gehad. Eerst een hapje gegeten en daarna naar de speeltuin.
    Svinthe vond de schommel wel leuk, maar op de wip was nog net iets te veel haha!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @bubsie;gelukkig geen open ruggetje en het heupje komt vast ook helemaal goed.

@sterre; ietsie pietsie pansie.................JOEHOE VAKANTIE!!!!!

@hanna; jij al heel lang vakantie, maar vandaag een leuk uitje gehad. Leuk!

Het was lekker druk vandaag. Y vond het leuk op mijn werk en de uitzendkracht vond haar chocolade zaag erg mooi ( om de week mee door te zagen, ze geloofde echt dat dat een ritueel was;););))
    Vanmiddag heeft ze dus lang en lekker geslapen en daarna heeeel lief gespeeld.
    En zometeen visite dus fijn weekend allemaal ( die over zijn hier....)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Oeh klinkt gezellig! En de wip was net te veel, jammer.
    Zit ik ineens weer aan te denken...heb jij nog foto's van de meeting voor mij? Ik heb ze nooit gezien eigenlijk haha.

Pookie: Snuggere uitzendkracht dan haha.
    Veel plezier met de visite!

All: Hier net lekker gegeten met z'n 2en.. roy is nog niet thuis, die moest nog even wat afmaken voor de vakantie. Nu even noah onder het gemalen water doorhalen, flesje en dan lekker naar bedje voor hem. Hij heeft niet veel geslapen vandaag dus heeft een heerlijk humeurtje nu :p

Deel Deze Pagina