die uitzendkkracht gaat na de vakantie geneeskunde studeren gisteravond nog een zeer verlate kraamvisite gehad. We heeeeeeeeeeel gezellig. En Y vind de Pooh beer die ze gekregen heeft heel leuk. Goed ook want mama heeft een hekel aan Pooh
hoi dames woehoe wij hebben VAKANTIE echt wow daar was ik aan toe! hahaha @bubsie ow jeej das wel spannend dan zeg, ik weet dat feli ook zo'n plekje bij haar bilspleet heeft, een soort putje, maar omdat het niet open was, dan was het wel goed, anders was het een dimple, en dat was ook iets niet goed's. maar heel fijn dat het bij djesslyn ook niet iets engs was! nu haar heupjes even afwachten, spannend, een vriendin van mij haar kindje haar heupjes waren ook niet helemaal goed, die moest een sprijdbroekje, misschien dat djesslyn dat ook moet als het niet goed is? maar goed, dat is afwachten natuurlijk. @sterre ow jeah jij ook vakantie enne waar gaan jullie dan naar toe in de ardennen? voor jullie wel nog best een ritje toch? voor ons 3 uurtjes ongeveer(zonder file's) maar wij gaan ook helemaal naar het zuidelijkste punt ofso.(wist ik veel.. blijkt ook nog dat ze daar frans praten wat wij allebij niet kunnen en ze geen nederlands willen praten al kunnen ze dat misschien wel! grrr hahaha) @salapio ahh wat zonde dat T zo ineens overstuur was, ik weet wel dat ik toen op aanraden van cb ook van dat rijstebloem erbij kon doen, dan zou ze w.s. beter slapen, nou dat was dus Echt niet zo toen (ben er wel mee door gegaan, waarom weet ik ff niet?) ze werd er eigenlijk vaker wakker van denk ik, misschien dat het niet zo lekker voor zn darmpjes was? ik weet ook nie hoor ik roep maar wat haha. @pookie whah ja das wel hele late kraamvisite en jij ook geen fan van poohbear ik ook echt niet nee. en mooi eet schema toch, volges mij gaan ze aankomende week wel tegen mij zeuren over boterham, dat eet feli namelijk nog niet echt, alleen wat korstjes, maar goed kan het wel weer eens proberen natuurlijk. @loe lief dat je ouders de keuken komen schoonmaken:d en fijn dat paps ff de pakken terug heeft gebracht, ik denk zeker voor maat 1 dat pampers wel fijn is hoor, vond ik teminste. @all het was wel goed bij de kinderarts, ik mag wat meer forlax geven (laxeer middel) als ik denk dat dat nodig is, ik had namelijk soms het idee dat ze het met 1zakje niet helemaal redde, weer verstopt en harde poep enzo. en verder woog ze 6750gr en was ze iets van 67 cm d8 ik iets van 200gr weer aangekomen de kinderarts vond het wel goed omdat ze wel gegroeid was maar wil haar wel Nog een x zien over 6 weken om nog haar gewicht in de gaten te houden..volges mij komt ze gewoon maar 200gr in de maand aan, wat toch best prima is, waarom ze het nog in de gaten wil houden weet ik niet, aangezien ze prima eet nu? naja maakt ook niet uit maar toch. wel schreef ze ook op dat feli nog niet van haar rug naar buik rolde, dat had ze namelijk wel verwacht volges mij, want ze zei ze rolt zeker al volop alle kanten op.. uhmm nee dus hahaa. maaja dat kan zo in een dag ineens wel zijn dus ik maak me nergens zorgen om hoor, mn mopje doet het super goed vind ik nou dames ik ga hier eens een boel opruimen en lijstjes maken wat allemaal nog te doen voor we op vakantie gaan, en wat mee te nemen enal hahaha groetjes!
Goedemorgen! Bubsie, wat fijn dat ze geen hele enge dingen zagen zeg. Hopelijk straks met haar heupjes ook alles goed! Sterre, joehoeeeeeeeeeeeeee vakantie!! Op je vraag over rustig aan doen: ik probeer t wel, maar soms lukt t niet he. En dan doe ik echt nog heeeeeeel weinig. Geen tuf tuf maar puf puf. Hanna, mag ik ook foto's zien?? Ben wel benieuwd hihi. Heb natuurlijk prive mail adres. Sterre, moest zo lachen om dat onder het gemalen water doorhalen, heb de uitdrukking weleens gehoord, maar hier bijna niet hihi. Noah lekker geslapen na zijn weinige pitten van gisteren? whahaha Pookie, niet de pooh bear aanvallen he. hihihi. Sanne, poe zeg dat bij de kinderarts is ook wel een beproeving he. Goed hoor dat ze zo blijft aankomen! Doc wil t natuurlijk t beste van het beste, maar Feli lijkt me al een stuk happier en het gaat ook beter toch? Misschien inderdaad nu zo ineens koprollen door Feli! All, ik was kapot na gisteren. Hele tuin is op de kop gezet (planten verpoot, want t was helemaal verdrongen) en de keuken helemaal schoon. Maar ik moest wel heeeeeeeeel vaak opstaan voor van alles en nog wat. Was bekaf gisterenavond. Gisterenavond voelde ik me even niet lekker, alsof ik geen lucht kreeg (beeb hoog met de voeten?) ben omhoog gestrompeld (traplopen kun je het niet meer noemen), even bloeddruk gemeten. De bovendruk was toen 150, onderdruk 80. Dus er zat wel even wat dwars. Toen ik op bed ging liggen ging t wel wat beter gelukkig. (meer zitten dan liggen hihi). Vannacht redelijk ok geslapen, maar nu nog wel dufjes. Maarrrrrrrrrrrrrr.............tis hier schoon en we hebben weer een mooie tuin, da's wel heel fijn! (t rijmt bijna, duh.......) Tot later!
Hoi meiden, Ik kom even melden dat Maar inmiddels ook bevallen is. Ze heeft een zoon Sem gekregen. Dinsdag 27 juli met 41+6, volgens mij. Fijne vakantie allemaal!!
@maar&maarman super gefeliciteerd met jullie zoon sem!! @salapio ahh kijk, dat zijn de betere nachten
hehe, eindelijk kan Maar ook haar kleintje in de armen houden. MAAR en MAARMAN gefeliciteerd ( als je het tenminste hier leest, ik ga wel ff pb-en)
hoi hoi poeh tis hier echt rustig!! hier al een paar nachten dat feli elke x weer huilend wakker word.. hoop dat dat ook maar weer even een fase is vandaag boterham geprobeerd voor haar fles, ging goed! beter als ik had verwacht eigenlijk! ze heeft ongeveer een halve boterham op denk ik, daarna wou ze niet meer, en heeft ze heel haar fles van 210 nog opgedronken dus wij zijn ook aan de boterham nu haha. ook heb ik sinds vandaag bruinverlies, op dag 38 dus ik zal wel binnekort ongesteld worden, mag ook wel weer dan..hahah kzit echt weer aan die lange cyclussen denk ik helaas. verder alles goed hier, heerlijk gewoon het idee alleen al dat je vakantie hebt haha morgen naar verjaardag van hai's neefje, maandag w.s. naar vriendin ook met kleintje van ongeveer 1.5 jaar, en w.s. dinsdag de caravan ophalen nou dames, groetjes!!
Ik lees een beetje mee en gelijk goed nieuws. MAAR GEFELICITEERD @ rest, druk druk nog. Maar appartement is overgedragen. Onze spullen staan in het nieuwe huis. We zijn nog volop aan het klussen en meubels in elkaar zetten. En ondertussen tijdelijk elders aan het logeren. Drukke bedoening dus nog steeds. J vindt het allemaal niet bijster geweldig want die sliep voor geen meter. 's avonds niet willen slapen. 's nachts jankend wakker worden, 's ochtends heel vroeg. En het was alleen goed als we dan bij haar bleven. Lastig! Nu we aan het logeren zijn en het wat rustiger voor haar is gaat het slapen gelukkig weer beter vakantiegangers, heel veel plezier op vakantie. Loe nog even volhouden, krampen onderin is waarschijnlijk indalen. @ Bubsie, gelukkig geen slecht nieuws! @ rest dikke knuffel
@afrola pff dat klinkt heel druk en niet super geslaagd met je meisje, dikke knuff! gelukkig slaapt ze nu wat beter nu jullie aan het logeren zijn:d hopelijk lekker snel in jullie nieuwe huisje slapen/wonen!
Sanne: Joehoe ook lekker vakantie! Wij gaan naar GoƩ..is maar een kleine 1,5 uur rijden voor ons. Fijn dat het goed was bij de KA en maak je maar geen zorgen dat ze nog niet rolt, dat komt vanzelf wel. Ik vind die schemaatjes enzo altijd zo stom, dan moeten ze dit en dan moeten ze dat..pff ieder z'n eigen tempo Oeh ook aan de boterhammen, leuk! Hier bikt noah al 2 of 3 boterhammen per dag Na de fles 's ochtends kijkt hij mijn boterhammen bijna uit mijn mond en eet hij met mij stukjes mee en 's middag eet hij bijna altijd 2 boterhammen. Ik moet echt opletten dat hij ook nog 3 flessen krijgt anders zit hij op 2 en dat wil ik nog niet. Loe: Haha ik weet eigenlijk niet eens waar ik dat 'onder het gemalen water doorhalen' vandaan heb Maar onze man slaapt eigenlijk 's nachts altijd wel goed, word alleen wakker als het sprongetjes tijd is of zoals nu, een tandje maar gelukkig slaapt hij altijd snel weer in. Maar: Gefeliciteerd met zoon Sem! Nijn: Bedankt voor het doorgeven van Maar Salapio: Poeh klinkt nog als een kort nachtje Maar voor jullie gelukkig voldoende Afrola: Gelukkig dat het slapen iets beter gaat nu jullie aan het logeren zijn. Lijkt me erg lastig om op die manier ook nog te verbouwen. Suc6 ermee!!! All: Hier een relax dagje gehad We hebben vanmiddag samen met noah geslapen Pff even lekker in bed liggen met z'n alle Daarna zijn we wat huishoudelijke klusjes gaan doen. Roy koken, is hij beter in dan ik en ik heb een boompje in de tuin gezet die ik van mijn moeder gekregen heb. Ze mag alleen niet horen dat ik het vandaag pas gedaan heb...heb em al een week staan en z'n blaadjes zijn gaan hangen Nu hopen dat tie niet dood gaat anders doet ze me wat hihi... Planten zijn heilig bij mijn moedertje Oja en ik had het toch wel goed gezien, noah heeft 2 tandjes tegelijk gekregen, de ander is nu ook door Erg schattig om te zien..mijn lieve kleine jongen met tandjes *snif*...
Sterre, Wat cute zeg twee tandjes tegelijk hihi! Heb je geen leuke foto daarvan? Pookie, oef dat hakt er wel in dan. Hopelijkg gaat het snel wat beter, meer rust. All, wij vanavond filmpje gehaald, ik krijg bijna geen lucht meer joh. 's nachts ookmoet bijna half rechtop blijven. Nou, de dame bij de balie van de videotheek had ik 'nog niet gehad'. Wij afgerekend en willen weglopen (in mijn geval: wegwaggelen) zegt ze: nou, jij hoeft vast niet lang meer. nou eh.........officieel nog tien weken....... (he??) daag....... (nu was vriendlief erbij; die had t nog nooit gehoord natuurlijk die vragen hihi, maar die stond wel even te kijken. Hij had het niet verwacht die vragen hihi). Nou, ik waggel naar de badkamer voor het tandenpoetsen. Iedereen een rustige, lange nacht en tot morgen!
Goedmorgen! Loe: Owh lekker die opmerkingen de hele tijd Welk filmpje hebbben jullie gekeken? All: Hier weer een goed nachtje gehad alleen zei roy net dat de buren schijnbaar enorme ruzie hebben gehad... heb het niet eens gehoord hihi. Vandaag niet veel op de planning.. oja we moeten wat boodschapjes doen en ik moet eigenlijk m'n auto van binnen poesten... dat heb ik al niet meer gedaan sinds we hem hebben... zo'n 9 maanden dus
Goedemorgen meiden, Net al een fietstochtje achter de rug. Mijn man ging hardlopen en we zijn een stuk meegfietst. Daarna de "korte" route terug naar huis. Dat viel een beetje tegen hahahah. Geen conditie he? Nu ligt Svinthe lekker te slapen. Sanne, Svinthe was ook geen snelle roller hoor. Laat ze allemaal maar kletsen van is niet snel of doet ze dat nog niet???? Als jouw meisje vrolijk is dan zit het wel goed! Is het gelukt met de vakantielijst? En Feli ook aan de boterham. Goed hoor! Sterre, oh oh, heb ik die foto's niet naar je gemaild??? Ik zal het zo even doen (moet ik ze even zoeken op de computer...) Succes met de auto schoonmaken! Maar, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sem!!!!!! Afrola, succes met de laatste verhuisloodjes... Hopelijk lukt het steeds beter om J rustig te laten slapen. Hoelang duurt het nog voordat jullie in het huis gaan wonen? Loe, ach die opmerkingen die blijven maar komen he? Fijne dag allemaal!
Afrola, arme J ... moet erg wennen dus? Sterre, joehoe twee tanden! En kort nachtje? Bijna 6 uur slaap achter elkaar = heerlijk Hanna, lekker gefietst dus Loe, ik kreeg bij zwangerschap M opmerkingen als: 'wat een bescheiden buikje' ... ach ... mensen willen gewoon graag iets zeggen denk ik dan Vannacht weer minder: 2130 fles (140 mamamelk met 60 nutrilon goedenacht), 1u, 5u , 7u wakker.
Sterre, weet jij de datum nog van de meeting?? Ik kan de foto's niet vinden, maar als ik de datum weet waarschijnlijk wel....... Ik zoek intussen nog even verder!
Hoi meiden, Nou ons nachtje weg was geslaagd hoor. Alleen was ik natuurlijk om 7 uur klaar wakker. Mijn man een uurtje later. Zijn toen samen heerlijk in bad gegaan, uitgebreid ontbeten en toen de kleine weer opgehaald. Die had tot half 9 geslapen!!!!! Opa en oma hebben super genoten, en zeiden dat ze Chelsey echt een engeltje vonden hihi. Chelsey heeft de afgelopen week een ontwikkelingssprint gemaakt. Ben zo'n trotse mama. Ze zegt mama en papa, hey, en loopt al aan onze handen!!!! Ga straks bijlezen als ik er aan toe kom, want moet onverwachts werken. Man is weer naar de voetbal, die ellende is weer begonnen vandaag. Brrrrr. Fijne zondag iedereen!
Hanna: Heb de fotootjes inmiddels ontvangen! Ze zijn leuk joh Met een nog zwangere Djaar Salapio: Balen zeg dat T op de KV zo slecht slaapt Misschien toch even wennen..? Melisa: Haha ja zal je altijd zien dat als je kan uitslapen, het niet lukt. Wel fijn dat jullie een goed nachtje hebben gehad en C ook zo te lezen Tja die voetbal is inderdaad weer begonnen, ik ben blij dat roy niet meer gaat (helaas een beetje noodgedwonge v.w knie) maar ben er niet rouwig om. Werkse! All: Zo autootje is gepoetst hoor, viel best mee achteraf. Nu even noah vermaken want die is weer in een oppperbest humeur... not haha...
Ik ben er morgen weer hoor, ben gewoon vandaag niet aan zw.pagina toe gekomen!T moet toch niet gekker worden. Wilde wel even zeggen dat ik de foto's van de meeting hartstikke leuk vond! Zag er gezellig uit!