Ja leuk he die foto's. Het was ook erg gezellig. Lekker weer ook, dat scheelt wel! We zijn vanmiddag heerlijk gaan winkelen in Middelbirg. Ik heb een schattig truitje gekocht voor Svinthe, gestreept met hello Kitty erop. Ben er erg blij mee! Net heb ik de kast weer eens bekeken en maatje 68 eruit gehaald. Die past ze nu niet meer. ze zit nu goed in 74. Nu maatje 80 alvast tevoorschijn getoverd. Ik krijg heel veel kleertjes van mijn zus en schoonzus. Wel makkelijk hoor
Loe: Wat is dat nou?! Géén tijd voor zw-pagina :x... Pff heb ik ook vaak last van afgelopen week. Hanna: Oeh hello kitty, leuk leuk. Hier is maat 68 ook de kast uitgeplukt vorige week, alleen nog wat t-shirtjes hangen er nog, die zijn toch met korte mouwen. Voor de rest maat 74. All: Ik verveel me een beetje hihi. Roy zit te gamen boven en ik heb geen zin om tv te kijken... en het rond neuzen op i-net ben ik ook een beetje moe
Hanna: maatje 74? Chelsey heeft al 86 aan! Loe: tjonge, het moet niet gekker worden hihi. All: man was vanmiddag weer eens te laat thuis van het voetbal, met als gevolg dat ik snel alles moest doen om op tijd op mijn werk te verschijnen. Ik was echt link. Blijkbaar is ie nu ook kwaad op mij, want kom net in een leeg huis, meneer ligt al in bed!
Sterre, Noah niet zo blij gisteren? En idd jammer dat het geen magische doorslaapformule is (aan de andere kant ook wel prettig: ligt dus niet aan mijn melk ) Maten, T draagt nu 68 en 74! M 86/92 Knuffie voor Melisa!
Hoi meiden, Svinthe ligt lekker weer te slapen en ik hoop dat de peipmiep-modus daarna weer uit is. Tjonge zeg!!!! Wel schattig en heel leuk: Ze zat net in de box te miepen en ik zei: Waar is je speen?? Ging ze hem zoeken!!! Wat leuk om te zien dat ze dingen echt gaat begrijpen. *trots* Svinthe is gewoon niet heel erg groot denk ik. Ze eet ook niet zoveel, daar zal het wel aan liggen haha! Ze was bij de vorige meting 72 cm lang, dus dan klopt maat 74 nog wel he. Van een paar merken kan ze van t-shirts wel al maatje 80 aan. Sterre, gisteren heb ik op MP gestruind, was me ook aan het vervelen en heb ik goede zaken gedaan. Leuke dingen gekocht voor Svinthe en helemaal niet duur! Vanmorgen had ik een mailtje over een jurkje waarop ik aan het bieden was samen met iemand. Nu heb ik "gewonnen". Jippie, ik wilde dit jurkje echt heel erg graag. Noah dus ook al in maat 74! Melisa, gaat die vent van jou het nou nooit eens leren. Jammer hoor dat het steeds zo gaat. Chelsey al in maat 86??? Tjonge ik ben onder de indruk! Zo veel ouder dan Svinthe is ze toch niet? Salapio, T al in maat 74?? Geef je hem Pokon ofzo?? Straks ga ik even boodschappen doen en naar mijn moeder om daar te eten. Altijd wel gezellig. Even eruit. Ik heb nu nog 2 weken vakantie. de tijd gaat wel erg snel moet ik zeggen. Langzaamaan moet ik toch weer wat dingen voor mijn werk gaan regelen. Zoals 30 dictees maken bijvoorbeeld. Ik ben al wel een eindje maar moet er toch nog maar eens voor gaan zitten. Die zijn dan voor het hele schooljaar en anders moet ik er elke week een gaan maken. Dat had ik vorig jaar ook, en dat beviel niet. Elke maandagmorgen dacht i...oeps ...dictee... en dan nog snel er een maken.... Werkt niet he? Fijne dag allemaal!
Oeps ... betrapt Weet ook niet van wie hij het heeft hoor. Je schijnt alleen naar de ouders mogen te kijken als voorspeller van de lengte en we zijn allebei niet echt lang (ik nog geen 170 en Jan ruim 180). Superleuk dat Svinthe dingen begint te begrijpen. En slim van die dictee's. Ik ook al/nog steeds aan het werk: lezen lezen lezen ... moet natuurlijk wel slimmer zijn dan mn studenten (en wil een nieuw boek dus even mini-onderzoekje)
En dan nog eentje Leuk foto's van de meeting (wil ik ook wel zien ) Willen jullie ook vriendjes worden op hyves weet niet hoe ik jullie uit moet nodigen
Goeie middag! Wat een schatje Kyano! *smelt!* Loe:Hoe is et?! Sterre:Hoe verloopt et daar?.... *knuf* AT REST: Amélie drinkt terug haar melkje.. wij blij!maar ze drinkt max 160cc,meer raakt er niet in..forceren doe ik niet,ze eet haar groenten en fruitpap met veel smaak op en ze valt niet af dus das goed! En Nog iets! amélie krijgt in 1keer haar 2ondertandjes!!!!! jeetjeminahaleluja! eentje zit er al door met hoekje,ander zit er bijna door! teejel doet hier wel wonderen,want kan me voorstellen dat het pijnlijk is! ze is pas 5maand en al 2tandjes in 1keer,ik schrok me rot... ze slaapt nu,maar ik hoor alweer gerommel uit de slaapkamer liefs meiden! xx
Wat een lief kereltje is Kyano zeg. Leuke foto! Ik wil je wel aanmelden bij mijn Hyves... ik pb je wel even Hannelore, blij te horen dat Amélie nu weer zo goed drinkt. Flesjes van 160 cc zijn prima toch? En al groente en fruit. Dat gaat heel goed!
hoi allemaal, ik ben er nog hoor. het is zwaar hier maar het zal wel eens beter worden. vorige week donderdag woog mijn meisje 4490 dus groeien doet ze. ondanks al het spugen en de krampjes. ik zit er met regelmaat helemaal doorheen maar heb ook mijn goede momenten en hou me vast aan de TUF-modus. ik moet weer aan de bak hier. hopelijk tot snel
hoi dames @djaar hele dikke knuf meis, probeer lekker elke dag een stukje te gaan wandelen met je kleintje ff lekker frisse lucht is altijd goed en dan ben je er gelijk ff uit nogmaals hele dikke knuf!! @melisa, agh die man van jou.. grrr!! @hanna ohh nog 2 weekjes lekker hoor! en wat knap dat svinthe je gaat begrijpen!! @sterre ohh noah al 2 tandjes door !! @hannelore ahh amelié ook al 2 tandjes door, dat is best snel! gelukkig drinkt ze weer dr flesje en eet ze lekker misschien had ze ff wat last van dr tandjes ofso?? @salapio wel fijn om te weten dat het dan niet aan jou melk ligt ja haha en jij hebt ook echt slagroomboobs hoor hahahah @all morgen caravan ophalen lekker opfrissen en alles er in doen, ga zo nog eens wat lijstjes maken enzo feli heeft hier sinds zondagavond koorts.. nu is het gelukkig gezakt we zaten op een verjaardag van hai's neefje, zeg ik tegen hai zn zus, heb je een thermometer want volges mij is feli niet zo lekker zei gaat hem pakken, ik ga staan, spuugt feli me Helemaal onder!!!! echt grote golven kwamen er uit.. zo zielig! naja die thermometer was niet echt meer nodig, ze was wel ziek ja maarja ook wel koorts dus. vandaag had ze nog wat koorts maar nu was het alleen nog wat verhoging en ze heeft ook heel veel mega dunne luiers, echt diaree dus ik denk misschien toch ook tandjes die komen?? of ?? dat spugen heeft dr vast nix mee te maken, maar dat was ook wel eenmalig tot nu toe. nouja we zullen wel zien! heel veel groetjes allemaal, zal hier de komende tijd niet vaak zijn ivm vakantie en alles daarvoor te regelen! groetjes!!!
@melisa; Wat fijn dat jullie hebben kunnen uitslapen tot 7 uur maar wel lekker genoten van het nachtje "eruit" zijn en samen. Ennuh viel het per ongeluk ook misschien alweer samen met je ei?? Of ben je daar nog helemaal niet mee bezig, als ik vragen mag? Hmmmm jammer dat het dan weer een beetje verpest wordt door de voetbal actie. @salapio; ik sluit mij aan bij Hanna over de "pokon"!!! Dat zijn echt slagroom(.)(.) Ruim 1:80 van Jan is toch niet echt klein, misschien heeft T Jan's lengte genen met een beetje extra van pokon. @hanna; leuk he iedere keer die "nieuwe" kleertjes. Ik leef met Y nog steeds uit de marktplaats tas en kleertjes van schoonzus. Maar ik gebruik wel alleen datgene wat ik ook echt leuk vind. Anders maar niet hoor. Y had een heel leuk velours pakje van hello kitty in paars, dat is nu alweer te klein...... Soms gaat het best snel met de kleertjes. En hier nu ook langzaam over op maat 74. En goed bezig hoor met die dictee's!!!Die tijd kan je tijdens het schooljaar wel beter gebruiken. @tijgertje; lief hoor de foto's. @hannelore; 2 tandjes tegelijk bij nog geen 5 maanden. da's lekker vlot. @Djaar; Meisje groeit goed, pak van het hart!! En jij rustig aan hoor ( zover dat kan in het hoogseizoen) Ga je zelf ook veel naar de camping? @sanne; wat ellendig met Feli, zielig voor Feli maar ook voor jou!! Hopelijk is ze snel weer beter. FIJNE VAKANTIE!! @hier; vandaag een vervelend iets op het KDV. Ik kwam binnen en Y zat op 2 kindjes na alleen in de centrale hal. Leidsters waren beide in hun eigen lokaaltjes bezig. De een met een ouder de ander met een andere baby ( verschonen). Ze hadden naar mijn idee echt geen zicht op Y. Dat heb ik dus wel gemeld bij de leidster dat ik dat niet zo fijn vind. Vooral na haar opmerking dat Y overal op klimt. Als je dat weet laat je zo'n kleintje toch niet alleen in de hal met allemaal kasten tafeltjes en stoeltjes spelen???????????? Ik hoop maar dat mijn opmerking een beetje doorgedrongen is
Melisa: Sjongen jonge, lekker gezellig die man van jou En ja dat voetbal is inderdaad weer begonnen, ik ben stiekem blij dat roy niet meer gaat (helaas voor hem noodgedwongen door knie) maar ben er ook niet rouwig om. Salapio: Haha ik denk dat je héééél rijk word als je zo'n magisch doorslaapdrankje hebt Maar inderdaad wel geruststellend dat het niet aan de mamamelk ligt. En hoewel ik nu natuurlijk makkelijk praten heb... ik vond die nacht- c.q hele vroege ochtendvoedingen ook wel wat hebben.. iets intiems met je kindje. Hanna: Awh wat leuk zeg dat ze echt haar tutje ging zoeken. Doet noah ook als ik zeg 'waar is papa' , dan kijkt hij naar het raam (omdat ik dat vaak zeg als roy thuis komt Mooi he?! Yup, noah ook in maat 74 Oeh leuk, kleertjes via marktplaats. Wij zijn nu aan het bieden op een fietsstoeltje. Hopelijk horen we snel wat want we willen graag met hem gaan fietsen. Suc6 met je dictees... pff had er zo'n hekel aan maar dat kwam omdat ik er gewoon slecht in was Tijgertje: Awwhh wat een klein menke..lief! Hij lijkt wel op Thijmen zeg! Hannelore: Wauw 2 tandjes tegelijk, hier ook Maar noah is natuurlijk iets ouder dus kan me voorstellen dat je even raar opkeek! Fijn zeg dat ze weer melk drinkt, en lekker groentjes en fruit, gelukkig maar. Is er nog iets uitgekomen van toen ze in het ziekenhuis lag? Oh zie nu je test.. goh ja, op het eerste gezicht zie ik niks maar als je hééééél goed kijkt zie ik een hééééél vaag lijntje...Maar je denkt zwanger te zijn? (ja anders doe je geen test natuurlijk ) Djaar: Fijn je weer even te lezen! Tis ook moeilijk hoor die eerste tijd maar houd je inderdaad vast aan de gedachte dat het écht beter gaat worden. Maar je meissie groeit goed, fijn! Dikke knuffel voor jou! Sanne: Leuk de caravan halen en inladen. Awh wat zielig dat Feli zo moest spugen Hopelijk knapt ze snel weer op. Noah was trouwens ook een beetje 'ziekig' door z'n tandjes. Slecht eten, heel veel poepluiers, ook dunne en ook een keer gespuugt. Pookie: Y helemaal alleen in de hal... Nou ja zeg... Ik hoop ook dat het tot hun doorgedrongen is, dat mag gewoon echt niet gebeuren vind ik. All: Hier een heel productief dagje gehad, heerlijk. Had een lijstje wat ik in de vakantie wilde doen en dat heb ik vandaag allemaal kunnen doen Administratie bijwerken, kast opgeruimd, hobbykamer opgeruimd... Nu hoef ik alleen nog de was te doen en wat te poesten maar dat gaat lekker op het gemakje Vandaag hebben we ook nog maar even snel een id-kaartje voor noah laten maken, hadden we helemaal niet meer aan gedacht Hopelijk hebben we hem voor vrijdag want vrijdagmiddag vertrekken we voor een weekje heerlijk vakantie 8) Morgen hebben we iets minder leuks... we gaan met één van de beestjes (moos) naar de dierenarst en even bespreken wat we met hem aanmoeten. Hij is zo oud en dat is goed te zien en te merken. Heel mager enzo maar hij eet en drinkt wel nog goed maar het is gewoon zielig aan het worden. Hij teert echt weg nu
hoii dames @sterre ja wij dus ook niet over na gedacht over dat id kaartje.. ik gebeld enzo, ze zeggen duurt 5 werkdagen, dus ik zei gister ow dus dat is dan vrijdag?? nee zeggen ze dat is dan maandag pas klaar.. wij hebben het dus niet meer gedaan, komt volgende vakantie wel weer... we hebben toch open grenzen nu enzo? wij gaan zaterdag weg ook maar voor 1 week, dus had ook geen zin om daarvoor tot maandag te moeten wachten.. en owke noah ook een x spugen en poepbroeken ja feli poept zich hier verloren! haha en suc6 vandaag met moos bij de dierenarts, wel zielig hoor!!! @hannelore, oww meis ik zie ook een vaag lijntje hoor! spannend zeg! @pookie aghh nee dat kan niet nee moet altijd wel een iemand teminste toezicht hebben op de kinderen! @all pff feli haar broekjes zijn ineens zowat allemaal te kort! moet nodig wat 68 broekjes in slaan(ze droeg nu nog veel 62 en ook 68) maar die 62 zijn nu echtttt wel te klein hahahaha tis echt een poepmachientje hier hoor niet normaal! vannacht om 5 uur vette poepbroek, voor haar fles van 7 uur poepbroek, na haar fles van 7 uur ook gelijk poepbroek, net verschoon naar beneden gelopen wil ik dr in de box leggen, wat denk je, ja hoor poepbroek!! ga ik douchen kom ik terug ik kijk automatisch maar weer, en ja hoor weeeeer raak! naja niet normaal meer hahahaha. en het zijn ook echt van die zure wat niet lekker aan dr billetjes is, dus flink smeren hier! nou dames, groetjes allemaal en fijne dag!
Ik zie een heeeeeel vaag lijntje, dus ik denk dat er wel echt een lijntje staat omdat het op een foto altijd minder duidelijk is Beterschap voor Feli. En die kleintjes kunnen soms op eens echt enorm moeten spugen. Gewoon een bacterie of misschien virusje. Is ze wel vrolijk? Arme Moos ... sterkte hoor! O dat lijkt me idd heel vervelend van het KDV! Zeker met zo'n klauteraapje als Y. *** Hier een megaTUFnacht gehad. Eerst wilde T om 2130 geen fles. Toen maar aan de borst maar dat was ook geen succes: bijten! Uiteindelijk met veel 5en en 6en heb toch de fles kunnen geven die hij bijtend heeft gedronken, slechts 130 (max). Om 1u en 4u weer. Toen dronk hij wel gewoon aan de borst, maar nou niet echt veel. Hopelijk is het idd sprong of tanden en is deze fase in ieder geval 13 augustus voorbij: dan gaan we op vakantie. M is heel lief en gezellig. Zit nu lekker met dr nieuwe klei te spelen. Oe ... T is aan het poepen (zat ook een beetje dwars denk ik)
Goedemorgen! hihi, T aan de pokon. T heeft dan wel een 'bijterige' bijwerking hoor Salapio! Hopelijk ist het getuf inderdaad voorbij als jullie op vakantie gaan. Hannelore, zijn jullie al bezig voor de tweede????? Ja, ik zie ook een licht lijntje. Morgen nog eens? Tijgertje, wat een droppie zeg! Knappe jongen hoor. Sanne, wat naar dat Feli ziek is. Maar grote meid he, zometeen in 68! Sterre, gossie, vind altijd zo sneu. Mijn cavia (ja, ieniemie maar een rescue geval en ik was er toch wel gek mee) werd zo oud (bijna tien) en die at en dronk nagenoeg niet meer op een gegeven moment, wat ik ook in de kooi legde. Allerlei lekkere dingetjes, maar nee, heeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoefde ze maar. Uiteindelijk was zij ook zo mager en dat hartje hield t maar vol. Ze lag te suffen bij mij op schoot met dr ribbenkastje. Heb toen de dierenarts gebeld en dr toch in laten slapen. Vond t zo sneu..... Pookie, nou ik vind t gewoon erg goed dat je dat gezegd hebt hoor. Je mag toch verwachten dat ze zorgen voor veiligheid?:x All, ik zo weer op controle om 11.15. Ben benieuwd of het gigantisch gaat uitlopen of niet. Vriendlief kan niet mee, jammer hoor, wel saai zo alleen. (Iemand zin om mee te gaan? ) Ben benieuwd hoe de stemming van de doc vandaag is. Heb gisteren twee foto's van mijn vriend als baby gezien, heb ze in mijn album gezet. Ben benieuwd naar hoe onze snuf eruit gaat zien....
Hoi meiden, Al druk gehad vanmorgen. Mijn man krijgt vandaag zijn nieuwe auto en de andere moest eerst terug worden gebracht aar een garage hier in de buurt. Als Svinthe straks wakker is gaan we de nieuwe ophalen. Vanmiddag ga ik op kraamvisite in Tilburg. Heb er erg veel zin in. Ben benieuwd naar de kleine baby! Sterre, succes met Moos vandaag bij de dierenarts! Lekker hoor vrijdag op vakantie en nu al bijna alle klusjes in huis klaar. Hannelore, ik zie ook een heeeeel vaag lijntje. Altijd lastig te zien op een foto... Salapio, hmmmm, weer een TUFnacht...balen hoor. Inderdaad te hopen dat het snel over is, want dit ook nog eens op vakantie... dat lijkt me niks.. Loe, succes in het zh vandaag. Hopen maar dat het niet zo uitloopt!! Djaar, jammer dat het nog niet zo lekker loopt bij jullie. Het komt echt goed hoor! Leuk dat je wel even langskwam voor een praatje. Dikke knuffel van mij!