Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Hanna en Sterre

Heb jullie toegevoegt

Liefs Tijgertje23

Hanne Ben je zwanger??? :D Gefeli

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijgertje, leuk!!
    Heb je de foto goed ontvangen?

3. Loe

Loe Niet meer actief

hanna, gefeliciteerd nog met het 'winnen' van het jurkje!
    heb je nog ene linkje van de advertentie? ben wel benieuwd.....

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Haha feli poept zich verloren, die had ik nog niet gehoord :p:) Tja noah ook maar nu de tandjes erdoor zijn niet meer. Hier ook van die zure poep..jak.. en noah kreeg er inderdaad ook last van dus hier ook flink gesmeerd!

Ik weet ook niet hoe het precies zit maar als wij het id-kaartje vrijdag niet hebben gaan we ook gewoon hoor, denk (en hoop) dat àls er iets is ze daar toch niet moeilijk over gaan doen ;)

Ze vertelden ons trouwens gister wel op het gemeentenhuis dat in 2012 écht iedereen een kaartje o.i.d moet hebben (dus ook kleine kindjes)... maar ja, vraag me af hoe ze dat willen doen :( Zal je dat misschien binnen een half jaar na de geboorte moeten doen dan... zoiets....

Salapio: Oef wat een nachtje :( Haha ik dacht ook, dat die tandjes maar doorkomen voor we op vakantie gaan maar dat hebben we gered hier :p En 13 aug moet ook gewoon lukken *duim duim*

Loe: Ja hier precies hetzelfde met moos :( Die is gewoon op maar dood gaat hij niet...tis echt zielig. Maar ieniemie..leuke naam :) Wij hadden een kat die het slimpie (van die tekenfilm, de bluffers) maar zo slim was ie niet, liet zich aanrijden (bleef altijd middan op straat lopen ;)) waardoor hij nog 13 jaar met 3 pootjes moest doen :( Maar het ging prima hoor.

Nou als je wat dichterbij woonde ging ik wel met je mee hoor!
    Haha wat een schattig baby'tje was je vriend ;)

Hanna: Leuk een nieuwe auto, welke krijgen jullie?

Tijgertje: Gelukt! :)

All: Hier heeft onze man geslapen tot 09.00u :$ Toen zijn we maar eens gaan kijken... wel jammer dat hij dat soort dingen doet als papa aan de beurt is... bij mij was het gister 07.15...

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin, griek! Jummie :)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noah vandaag 9 maanden: al langer eruit dan erin? Ik vond dat wel een bijzonder moment ;)

Succes vandaag Loe!

Euhm ... o ja: Hanna leuk op kraambezoek :)

T spuugt ook altijd meer tijdens tanden (vorige twee althans), herkent iemand anders dat ook?

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Hihi ja ik vond het ook wel een bijzonder moment.. heb ook even om 11.24u even naar hem staan kijken. Volgens mij is hij er inderdaad nu langer uit dan in.. ben met 39+5 weken bevallen.

Hmm toch niet volgens deze site: Hoelang leef ik al ? ... uw leven in tijdseenheden.
    Geinig, ik ben 333 maanden oud haha... oef en op venus zou ik nu 45 zijn... maar niet daar gaan wonen dan :p

Spugen herken ik niet.. noah heeft het maar 1 keer gedaan v.w. tandjes.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik al 379 maanden :( ... nog 2 weken en ik ben 31 jaar ...

8. Loe

Loe Niet meer actief

Nou, ik ben terug. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.:x

Heb geen echo bij de echoscopiste gehad. Alleen maar van de gynaecoloog (die keer geen arts ass maar een 'echte' die er al jaren werkt zeg maar). Wat een gedoe. Weer een gezeur over die cervixlengte opmeten, en dat ze geen onzinnige dingen mochten doen. En dat het hier medisch zo goed was en dat ze geen onderscheid meer wilden of je in een universitair ziekenhuis liep of hier. En dat ze toch niets deden, al was het 1 cm. En wat ik er dan mee wilde......maar ja, ze ging het gevecht niet aan hoor, ze ging t wel meten, maar het was zo onzinnig blablabla bla. En niet luisteren he naar mij. Totaal niet.

Bloeddruk te hoog: 160/65. Door het vocht. Maar het was niet zo erg, het was ietsje verhoogd. Ik vroeg: tot hoe hoog mag eigenlijk de bovendruk komen? Zegt ze: tot 160, dus eh ja, daar zit je dan nu ook wel aan..... :(Ik moest maar gaan zwemmen. Had net uitgelegd dat ik het stuk van de auto naar de poli lopen al bijna niet meer kan. Nee, niet zwemmen maar dobberen. Ja...........zwempak kopen, auto in auto uit, uitkleden, omkleden, dobberen, lopen terug naar pashok, uitkleden, aankleden auto in. Lopen. Ik zie t niet zitten. Zei ik ook. Dat ik er wel eens over gedacht had, maar er nu echt de energie niet meer voor heb.

Kon ook nog dobberen via de fysio. Ik vroeg of dat dan 's middags was, want 's ochtends heb ik dus echt geen lucht. Nee, alleen in de ochtend. Maar het was wel therapie hoor die zij voor wilde schrijven voor mijn vocht. En ik ben dus de zwabber die alles afwijst, ja........... ik kon t van haar gezicht aflezen. Maar ze snapt totaal niet hoe weinig uithoudingsvermogen ik nu heb, zeker ivm mijn hart. Ze LUISTERT niet naar me.

Of ik wel aan zwangeschapsgym deed. Neeeheeeee.................weer niet luisteren he. HEb een boek met oefeningen voor in de zwangerschap, die doe ik regelmatig zei ik. REageerde ze totaal niet op. Oftewel, ik doe t niet goed, ik luister niet naar ze en ik werk niet mee. Maar zij luisteren niet naar MIJ. Zucht. Nou houd ik erover op.

Volgende week extra bloeddruk meten.
    Cervixlengte was 2 cm.
    Er is van het kindje dus niets opgemeten, ik vond t echt heel vreemd.

Vriend zei volgende week gaan we naar de balie en dan vragne we weer om bij die andere gyn te komen, want dit is echt niet fijn zo. Die wil dat, en die wil dat niet. En dan denk je het loopt eindelijk goed, en nou krijg je vandaag weer geen echo.
    Bah!

Zo, nou ga ik leuke dingen doen, mijn steunkousen aandoen en met de benen omhoog straks.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, ik zal even kijken of het linkje er nog op staat...

Sterre, voor Svinthe heb ik een paspoort aangevraagd. Ze gaan gewoon bij de fotograaf op de pasfoto en hoeven hun paspoort niet te ondertekenen hahah!
    Lekker Grieks eten. Veel plezier!
    De auto is trouwens een Ford Mondeo station (voor alle Svinthe zooi :D)
    Hij is echt heel mooi.
    Vanmiddag ga ik er nog even een stukkje in rijden, want zaterdag heb ik een meeting van de aug.mama's in Lelystad. Dan ga ik met de nieuwe auto.

Loe, klinkt fijn die gynbezoekjes......Pfff zeg!!!
    Daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn.

Ik zou op kraamvisite gaan, maar mijn mobiel deed het niet op de bluetooth, mijn TomTom ging kapot, ik was al een half uur te laat.... Dus, ik heb afgebeld.
    Anders zit ik helemaal niet lekker in de auto.
    Nu ga ik maandag weer een poging wagen! :D

10. Loe

Loe Niet meer actief

Cute cute!:D

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja ik ben er zelf ook wel heel blij mee.
    Hopelijk komt het allemaal snel binnen. Ik ben erg benieuwd!

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@hanna ow wat een leuke kleertjes, ga ik ook eens doen, daar dingen van kopen! kan volges mij best nog wel eens geld schelen toch? en dat roze vestje, helemaal geweldig vind ik dat!!

@salapio, nou als feli nu tandjes krijgt, dan hoort het er bij feli misschien wel ook wel bij, ze heeft gelukkig geen koorts meer en poept alleen dus heel veel en heel zuur, ben nu van de sudo maar ff over op de bepanthen, hopelijk helpt dat wel??

@all

vandaag langs oma gegaan, caravan opgehaald, caravan schoongespoten (bah heel jaar in zo'n stalling dan worden ze echt vies!) auto ook gelijk meegespoten:)

bandenspanning vd auto en caravan ook gelijk weer goed gedaan:) en zo waren we eigenlijk wel de hele dag bezig!

morgen opzoek naar campingstoelen+inklaptafeltje, en een tomtom, en verder denk ik inpakken ofso

donderdag moet hai wat met zn oom overdag doen,savonds gaat hij w.s. bij zn neefjes opassen en donderdagavond gaan we met vrienden van hai uit eten en naar de film, voor het eerst echt weg savonds zonder feli volges mij!! en dan gaat zijn zus op feli passen.

nou dames ik ga ook eens op MP kijken of ik wat leuks zie! groetjes!

13. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    gmorgn effe test showen,van deze ochtend.

14. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    ...pompompom...:D

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze is veel duidelijker al dan die van gisteren!!! :D:D:D
    Gefeliciteerd hoor!!!!

16. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow Loe wat een prachtige buik heb je toch!!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja supermooie buik Loe!

19. Loe

Loe Niet meer actief

thanx! groot he. joekel de boekel zeg. ;)Als ik loop, loop ik meer te waggelen van links naar rechts, eerst die buik en ik sjok er achter aan! :$122 cm omvang inmiddels, 2 cm meer dan twee weken geleden. Moet toch ook wel een joekel van een kind uitkomen he. :D

wij straks lekker decadent lunchen in de stad met zijn tweeen. Parkeerplek is redelijk vlakbij hihi, anders lukt het niet.:) Ik wil even naar de brillenwinkel (hans anders en spekkie (specsavers), want ik heb nu een bril met plastic pootjes (van die dikkere) en dat rotding blijft pijn doen, dus ik zet telkens mijn oude bril op.:x Heb m al tien keer laten verstellen die nieuwe bril, dus dat helpt blijkbaar niet. Wil even kijken of ze misschien een ander montuur hebben, waar de glazen ingezet kunnen worden. Meestal moet ik bij de kinderbrillen kijken, afdeling tiener (heb nogal klein hoofd....zegt men);) hahaha.

Hannelore, waren jullie nu ook echt bezig voor een brusje of is dit een welkome toevalstreffer?;)

Salapio, hoe was je nacht met T en M? (M. gaat ook goed he, leuke meid hoor om te zien!):)

Oja, de namen: we komen er niet uit. Ik baal er best wel van. Ik wil gewoon een naam!!! We hebben nog steeds de naam T. (van Salapio), de naam S. en de naam L. Ik word er gek van!:):x

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina