hey! mooie buik loe!!! super! tis een toevalstreffer! ik heb na bevalling geen cyclussen gehad,en hebben dus pr keer onveilig gevreeen,maar nooit gedacht dat er een zwschap uit ging voortkomen,vooral niet omdat ik voor amélie zoveel moeite heb moetn doen! zijn beetje verrast,en tdringt nog niet door!hadden eigenlijk gezegd tegen elkaar om bij eentje te houden..nja,tis welkom zu! hierbij nog een test van net.
hey! Ik denk nog pril hoor! van amélie teste ik ook positief 10dagen na eisprong,maar probleem is,dak nie weet wanneer men ei was,uberhaut da ik ene gehad heb is al een hele prestatie! lol Ik kan et eigenlijk niet bevatten,nog maar een meid van 5maand en alweer zwanger! ik zie er tegenop om het te vertellen aan ouders :s daarom gaan we het deze keer beetje verzwijgen...
Haai dames! Salapio: 31 jaar is toch niet oud... loe die is pas oud Geintje loe, ik hou erover op Ik word over 2,5 maand 28... ik ga ook richting 30..bibber. Loe: Nou ja zeg, had zo gehoopt dat ze nou eindelijk eens naar je gingen luisteren nu je naar het academisch was geweest En ja, ronddobberen... daar raak je je vocht toch niet van kwijt Wauw wat een mooie grote buik! Je moet trouwens gewoon de naam S pakken joh Suc6 met je bril, hopelijk kunnen ze wat doen want een bril die niet lekker zit is gewoon kl*te. Hanna: Hahaha het zou wat zijn.. mevrouw Svinthe, wilt u hier even tekenen Oeh mooie auto zeg! Daar hebben wij ook nog voor gekeken maar die was boven ons budget. Maar hoe reed hij? Was het gezellig bij de meeting? Owh tomtom kapot... oja, jij was daar zo goed mee he haha Awwh wat een leuke kleertjes! Sanne: Hier hielp bepanthen ook goed tegen de zure-poep-billen. Leuk, een avondje weg met z'n 2en, veel plezier alvast, mocht ik morgen niet meer hier komen voor die tijd. Hannelore: Gefeliciteerd! Tis inderdaad snel maar goed, het is je gegeven en dat is alleen maar een zegen toch All: Hier weer een lekker dagje. Noah was pas om 08.00u wakker en daarna weer geslapen van 09.00 tot 11.30u Daarna zijn we lekker gaan eten met z'n 3en en vanmiddag met mijn schoonmoeder zandsculpturen gaan bekijken, was erg mooi en knap gedaan. Noah gaat vanavond uit logeren bij mijn schoonmoeder en roy en ik gaan uit eten (ik alweer, wat een verwennerij ) en daarna naar de bios.
He lekker zeg! Veel plezier met uit eten! (ik ga ook meteen even bellen hihi) Ze hebben mijn bril weer versteld, ben benieuwd. Heb nog een leuke gezien bij hans anders, kwamen er vrijdag nog meer, als ik puf heb ga ik nog even kijken (is 100 meter lopen vanaf parkeergarage hihi) Hannelore, goh da's inderdaad toeval he! We hebben vanmiddag kraamverband en alle andere 'zooi' ingeslagen. Bij de apotheek hadden ze wel lol (met de netbroekjes: ik zei doe maar xxxxxxl) hoop meiden daar zwanger. En verloskundige nazorg geregeld. EN twee t shirts bij de etam, voor 12 euri bij elkaar. Hehe, heb ik toch nog op 31 weken 2 shirts met korte mouwen hahaha. Bij jullie net ook zo'n bui gevallen? Verder weinig nieuws hier. Beetje krampende buik, zal wel niks zijn. Tot later!
Sterre, de meeting is aankomende zaterdag en ik ben HEEL goed met TomToms. Dat weet je toch??? Hahahah! Oud oud? Ik ben pas 35 jaar. Helemaal niet oud toch?? De auto rijdt erg lekker. Het is een leaseauto gelukkig, anders was het hier ook erg boven budget denk ik... Leuk zandsculpturen! Veel plezier uit eten en in de bios. Naar welke film gaan jullie? Hannelore, een zwangerschap verzwijgen??? Kan wel tot een bepaalde tijd he? Dan gaat het opvallen hahaha! Waarom zie je op tegen het vertellen? Bang voor de reactie omdat het vrij snel is na Amélie?? Laat ze allemaal maar kletsen! (mocht dat al gebeuren) Loe, oh ja die netbroekjes .... die was ik al weer bijna vergeten hahaha Ik dacht die ga ik echt niet gebruiken.. Nou mooi wel dus... Was best handig! Zo, nu ga ik even met manlief het menu van de week samenstellen en daarna boodschappen doen! Fijne avond allemaal!
hoii dames @loe oeh krampende buik, wie weet wat voorwerk al of.. misschien ook gewoon helemaal niets hahaha echt mooie buik hoor!! en lekker nog 2 shirts met korte mouw gekocht, ik moet er ook nog een aantal hebben! @sterre ahh jullie ook gezellie uit eten en naar de film altijd leuk! veel plezier, welke film gaan jullie? wij morgen naar inception in antwerpen. @hannelore gefeliciteerd meid!! @all sorry maar een korte reactie, feli heeft bijna de hele dag Niet geslapen!! en hoe komt het.. Poep Poep Poep , zo zielig, ze kan er gewoon niet van slapen, want ze poept Elke x!! echt zo veel poepluiers echt niet normaal, en elke x ook maar een klein beetje, maarja ik verschoon het toch elke x, want haar billtjes zijn volges mij ook nog es een beetje open door de zure poep! de bepanthen helpt wel wat, maar nog niet super en de poep blijft maar komen, serieus elke luier die ik chek (en ik chek heeeel vaak nu, ook snachts als ik dr hoor, en als ze dus weer es niet in slaap komt chek ik) en echt ELKE x heeft ze gepoept.. echt Niet normaal meer.. en heel zielig dus, want ze slaapt er dus gewoon heel kort door, want ze word er ook weer wakker door als ze gepoept heeft wantja dat slaapt natuurlijk niet lekker! nog veel dingen voor de vakantie geregeld dus druk druk nou groetjes!
Jee Sanne, wat een hoop (letterlijk en figuurlijk)! Ach gossie, sneu voor Feli hoor. Hopelijk ist snel over. Ze heeft verder geen krampjes he ofzo? Hanna, ik ben ook 35 en ook helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet oud! Zien jullie soms al een kraaienpootje op de foto?
Sanne, wat een poeprd is Feli dan. Maar wel zielig dat ze er zo'n last van heeft... Succes met de vakantievoorbereidingen. Wanneer gingen jullie ook al weer? Loe, kraaienpootjes??? Niks te zien hoor! Oei, nog steeds niet uit de naam??? Lastig he om zo te twijfelen.. Toen ik zwanger was had ik dat ook heel erg.. niet kunnen kiezen. Maar gelukkig waren we het al heel snel eens over de naam. Dus T. , S. of L.???? Ik vind alledrie de namen erg leuk... Succes met de keuze hoor. Ik ben heel benieuwd waar jullie uiteindelijk voor kiezen
@sanne; Feli nog steeds aan de poeper, wel goed laten drinken hoor. Verder beterschap en nogmaals fijne vakantie. @loe; moeilijk hoor namen kiezen. Maar je hebt nog tot 3 dagen na geboorte Misschien zie je je kind en denk je dat is een A ( dus niet eens een T. een S of eenL ) @hanna; menu van de week........dat zouden we hier ook moeten doen. Helaas zijn wij niet zo efficient. hier verder niet veel te vertellen............
Moeilijk he namen? Vriendin van me had in principe de naam I voor haar dochter, iets voor de geboorte dachten ze, of misschien toch K? Toen ze geboren was wisten ze allebei: dit is een K Hier staat de TUF-modus in hoogste stand. Men o men wat ben ik moe! Mn geduld is ver te zoeken, niet handig met een dwarse peuterpuber die eigenlijk gewoon heel lief is. Netbroekjes, nooit gebruikt. Ik heb een aantal grote zeemanonderbroeken gekocht en die had ik aan. Netbroekje vond ik echt niet lekker zitten! Heb bovendien in verpleeghuis gewerkt en deed me echt te veel aan 65+ denken
Naam geven na de geboorte... Ik zou het van te voren gewoon willen weten hoor. Na de bevalling voelde ik me nu niet zo oppietoppie om ook nog een naam te gaan kiezen bij ons kindje. Gelukkig was ons meisje een echte Svinthe hahaha Straks komt mijn schoonmoeder even langs om met Svinthe te kroelen. Is wel even gezellig. Verder heb ik vandaag niet ech veel plannen. Even kijken wat het weer doet, anders nog even een stukje wandelen met mijn kleine meid. Fijne dag allemaal!
Woehoeoeoeoe! Voor het eerst in dagen is T gaan slapen toen ik hem wakker in zn bedje legde! Heeeel even gehuild (misschien 1 minuut, waarschijnlijk minder).
Hallo iedereen, ik leef nog hoor. Afgelopen zondagnacht hebben ze bij ons ingebroken terwijl we lagen te slapen. Ze hebben echt van alles meegenomen. Laptop, mobiels, bankpassen, paspoorten. Echt alles. Gelukkig had ik wat foto's a; op cd rom gebrand, maar van de laatste vakantie zijn we alles kwijt. Nu heb ik een hele oude computer boven staan, dus kan ik weer wat uit de voeten, maar prettig werkt het natuurlijk niet. Kan nu niet bijlzen, maar ga het vandaag proberen!
@melisa wow dat was vast wel erg shokking!?! hoe gaat het nu met je? ik zou het dood eng vinden, en krijgen jullie wel alles vergoed? echt mega super klote dat ze zo iets doen zeg echt niet normaal, gelukkig heb je nog een paar foto's vd laatste vakantie! dikke knuff! @salapio dikke knuff voor de tuftuf! wel heel goed dat hij nu zelf is gaan slapen nu je hem wakker in zn bedje gelegd had! @naam ik zou dat niet kunnen/durven om dan pas te beslissen, ik ben nogal een regelneef dus ik heb dat ook graag allemaal ver van te voren geregeld hahaha @all vanavond voor het eerst een avondje weg zonder ons meisje, pfoe ik zit al helemaal te denken hoeveel uur we dan weg zijn enal haha, en hai zn zus had gezegd dat ze ook wel mocht blijven slapen omdat we w.s. pas rond 12u weer terug zijn.. aghh nee dat kan ik nog niet handelen denk ik hoor, zeker niet op dezelfde avond hahaha! naja ik overleg nog wel ff met hai, voel me wel zo'n truttige moeder die dr kind niet weg wilt doen haha maarja dat ben ik dan misschien maar gewoon, kvind het al stoer dat we nu uit eten gaan en naar de film gaan hahaha feli nog steeds aan de poeper, is echt van een tandje denk ik, zulke poep had ze anders nooit, verder is ze hardstikke tevreden en gezellig en kan ze ineens heel veel! ze kan nu wat ze heel lang niet kon, zichzelf omdraaien van rug naar buik, en ze kan ook al heel lang stevig zitten (nog niet dat ze zelf gaat zitten) en ze kan ook in haar handjes klappen soms, zo scheetig!! naja, en wie weet binnenkort een tand hahaha gaat hard hier ineens haha owja, vanmiddag ff naar het bureautje ben benieuwd wat ze weer te melden hebben haha groetjes allemaal!
Salapio, zo wat goed zeg van T.!!! En lekker voor jou! Melisa, wat vreslijk zeg! Alles weg, niet te geloven.... Hebben jullie niks gehoord? Lijkt me heel eng! Sanne, veel plezier vanavond. Wat gaan jullie doen? Het zal vast wel goed gaan met Feli en de oppas! Oe en nog steeds gekke poep. Svinthe heeft dat ook gehad bij haar laatste tandje, dus wie weet!
Goedemorgen! (eh middag al) Jippie weer een week erbij! Melisa, wat onzettend klote zeg. En schrikken. Knuffel zeg, er zal wel een hoop te regelen zijn. Bah! Salapio, volgens mij heb jij wel een hoop geduld. Lees net dat T lekker pit, mooi zo! Ik wil eigenlijk wel uit de namen zijn hoor, voor ik beval. Anders wordt t een lootje trekken, en dan zijn er toch weer 'mitsen' en 'maren'. Ik ben bezig geweest met een super leuk kaartje te maken op de site van kaartmix. Zo leuk! Heb er drie helemaal opgemaakt, mag vriendlief vanavond kijken welke het leukst is. Er komt als het goed is ook nog een proefdruk vandaag van een ander kaartje. Verder weinig nieuws hier vanochtend. Heb kei dikke vingers, kan bijna niet typen. Hoop dat de laptop snel terugkomt, heb nog niets gehoord, maar ja, kon 2 tot 4 weken duren. Haaai Hanna! (onderin beeld) Hannelore, nog een testje gedaan vandaag?
Hoi Loe Zo zo drie kaartjes?? Met de drie namen erop??? Haha, lastig hoor dat kiezen. Anders inderdaad maar lootjes trekken.