Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of juist wel Loe??
    Misschien is dit gewoon DE naam, maar weet je het zelf nog niet :D:D:D

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Hier een druk dagje, heb ook weinig gelezen.

Salapio: Dikken knuf voor jou! Tuf tuf tuf...

Loe: Zo 3 kaartjes! Wij hebben er toen gewoon 1 uitgezocht die voor allebei de geslachten kon (wij wisten niet wat we kregen)

Hanna: Gezellig, veel plezier vanmiddag!

Sanne: Veel plezier vanaaf! En je moet doen wat je gevoel je zegt. Als jij er nog niet klaar voor bent gewoon niet doen.

All: Vanmorgen nog wat spullen terug gebracht naar mijn schoonzusje, die is 37 weken dus dat is wel zo fijn als ze het lekker al terug heeft.
    Daarna gelijk door naar mijn moeder en hebben we boodschappen gedaan voor de vakantie. Roy en ik doen normaal nooit boodschappen maar we zijn nu met 10 man dus misschien wel handig als we al wat hebben.

Pff nu nog wat strijken en de laatste wasje doen. Vanavond al wat spullen inpakken (heb nog helemaal niks bij elkaar :)) Maar we vertrekken morgen pas rond 14.00 a 14.30 dus heb ik morgen ook nog.

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sterre; succes met inpakken dan. En wat je vergeet kan je meestal wel op bestemming kopen toch?

@melisa; horror, ingebroken terwijl je ligt te slapen. Zo brutaal en ook zo gemeen. Ik snap gewoon niet dat iemand dat kan doen:(

@loe; 3 kaartjes met 3 namen...........zo wordt kiezen helemaal lastig.

nu ff koken

4. Loe

Loe Niet meer actief

We zijn er in elk geval uit welk kaartje het wordt! Hehe.
    Maar nou die naam nog he..............wahaha, wordt er gewoon melig van. VAn tevoren had ik gedacht dat er toch echt wel 1 naam uit zou springen.

Ik moet even verder, tis een kort avondje. Fijne avond!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

We zijn nog steeds heel druk aan het klussen en aan het logeren.
    Daar worden we moe van, pfff. Maar we krijgen er wel wat moois voor terug :D. Nog 3 dagen en dan moeten we ook weer aan het werk. En dan gaan we in ons nieuwe huis slapen, al zal het nog ruim een week behelpen zijn want de badkamer en keuken zijn nog niet klaar.

Melisa, dikke knuff. Vreselijk en doodeng dat er is ingebroken.

Hannelore, Gefeliciteerd, al kan ik het streepje niet ontdekken :), maar zal wel aan mijn computer liggen

Loe, mooie buik hoor!

@ rest ook voor jullie dikke knuf!

ps J doet vreselijk haar best om te staan en heel voorzichtige stapjes te zetten aan onze vingers. Een lol dat ze daarbij heeft, ze gaat dan heel hard schaterlachen :D:D:D:D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, nou het kaartje is wel snel beslist :D:D
    Gelukkig maar!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, succes met de laatste klusloodjes!
    Leuk dat J wil gaan lopen :D
    Knap hoor!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Guess who's back :D

We zouden eigenlijk komend weekend thuiskomen, maar de weersverwachting was niet super, dus we zijn vandaag naar huis gegaan. We hebben het heerlijk gehad, maar wel iets minder weer dan dat je normaal gesproken graag hebt op vakantie. Verder wel genoten van alle tijd die we met z'n drietjes hadden.
    Veda heeft het ook super gedaan, en was helemaal weg van alle kindjes en wat er verder allemaal te zien was. Ook het slapen ging goed, dus erg fijn.

Ik moet zeggen dat ik het wel best zwaar vond om te kamperen met een kindje dat nog niet kan lopen, vooral in combinatie met mijn zwangerschap nu. Ik heb inmiddels wel wat klachtjes, zoals spierpijnachtige krampen in mijn buik, soms brandend maagzuur (nu al :)), duizeligheid en moeheid. Allemaal niet erg natuurlijk, maar op een camping niet ideaal. Dus ik vind het lekker om weer thuis te zijn. Vandaag 11 uur in de auto gezeten, dus aardig gaar. We gaan ook zo naar bed, maar even hier spieken is ook wel leuk :)

Ook volgende week hebben we allebei nog vakantie, dus heerlijk :D

Morgen/overmorgen ga ik eens uitgebreid bijlezen, maar ik hoop dat alles goed is met jullie. Ik zag in ieder geval dat Loe nog niet bevallen is, fijn :)

Ik las verder in de gauwigheid dat Sterre morgen op vakantie gaat? Zo ja, dan heel veel plezier! Jullie gingen naar de Ardennen toch?
    En ingebroken bij Melisa, jeetje, dat is schrikken! Echt heel eng dat het gebeurd is terwijl jullie lagen te slapen, dus een dikke knuffel! Kun je het een beetje van je afzetten?

Slaap lekker allemaal!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mijn vriend was nog even wat op tv aan het kijken, dus ik heb even wat teruggelezen :) Morgen ga ik verder.

Hanna, wat een superfoto, die van Svinthe op het strand! En wat een dame wordt het al zeg!
    Zo, en Svinthe die staat, stoer zeg!

Melisa, gatver, weer gedoe met je schoonouders. Wat rot zeg! Ze hebben ook wel een gigantische plaat voor hun kop hè?! Knuffel!
    Spannend, een nacht zonder Chelsey!

Loe, Veda heeft best een tijd in maat 1 van luiers gezeten, ik denk iets van 6/7 weken? Ik denk dat er ongeveer één pak in de week doorheen ging in het begin, dus op zich zou ik wel wat van maat 1 inslaan.
    Ik gebruik altijd de luiers van pampers. Ik heb één keer die van de Etos gekocht, maar die vond ik veel stugger. Over pampers ben ik erg tevreden. Maar jij hebt al een flinke voorraad zo te zien! Oh, nu lees ik dat je ze wil terugbrengen. Het is ook wel lastig om uit te vinden wat jij fijn vindt, maar ik zweer dus bij pampers.

Sterre, yeah, nog een tandje door, stoere knul!

Veda heeft nu ook 2 boventandjes, die zijn tijdens de vakantie doorgekomen. Zo groot wordt ze al!

Pookie, fijn dat alles goed was bij het CB, en dat ze er nu geen 'probleem' van maakten dat Yuna aan de lichte kant is. Met al haar acrobatische toeren verbruikt ze natuurlijk gewoon veel energie ;)

Tijgertje, wat fijn dat Thijmen zo goed is aangekomen! Verder ook alles goed met jullie?

Iedere keer dat ik ongesteld was na de bevalling, had ik erg veel last van het litteken tussen mijn benen. Net of er erge druk op stond. Maar niet zozeer last van mijn buik. Maar wat ben je al weer vlot ongesteld dan!

BabyD, dikke knuffel voor dat je je bevalling en hoe alles gelopen is nog niet helemaal verwerkt hebt!

Salapio, T aan de broccoli, geweldig! En wat lijkt hij op die foto op zijn zus zeg!

Sanne, wat een schattig jasje heb je voor Feli gekocht, erg leuk! En balen van je langere cyclus, en stiekem dan ook van de negatieve test.

Twinny, fijn dat het zo goed gaat met Kaj! En alweer bijna 2,5 maanden, gaat echt hard! Hoe gaat het nu met jou?

Afrola, fijn dat het klussen nu opschiet, want jullie zullen het wel gehad hebben!

Bubsie, wat een mooie bos haar heeft je meisje zeg! Maar wat schrikken zeg bij de kinderarts! Hopelijk lees ik zo dat het allemaal meeviel! Gelukkig viel het idd mee, en hopelijk valt het ook met haar heupje mee!

In ieder geval erg fijn dat je meisje zo goed groeit!

All, mijn nieuwe contract van mijn werk lag in de brievenbus, en ondanks dat het nog niet het contract van mijn promotietraject is, heb ik al wel een contract voor onbepaalde tijd gekregen. Ik had nog een contract voor bepaalde tijd, maar nu dus vast. Maar ik zie er nog wel tegenop om over een paar weken te moeten vertellen dat ik zwanger ben (na de echo).

Zo, nu echt naar bed, want ik ben supermoe. Weltrusten!

10. Loe

Loe Niet meer actief

#1370 Loe, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2010
    Goedemorgen!:)

Mosa, fijn dat je vakantie goed was! :)En ja, zwaar ik kan t me voorstellen. Ik was hartstikke ziek vorig jaar op vakantie in frankrijk en toen had ik geen uk rondlopen. puf puf. ofwel tuf tuf.

Fijn dat je een vast contract hebt. Gefeliciteerd! Ja, het vertellen maakt het niet makkelijk. Als IK jou was zou ik het na de 12 weken vertellen, mocht dat nog lukken gezien de buik. Zeg je, dat je eerst de test af wilde wachten of alles goed was oid.
    Je gaat wel hard zeg in weken! Weet je zeker dat jouw banner niet harder loopt dan die van mij??:$:p

Sterre, fijne vakantie!!!!!:D

Melisa, hoe gaat t vandaag?

All, ik straks nog brilletjes kijken en ik wil zo graag mijn auto wassen in de wasstraat maar ik denk dat ik dat toch maar uit mijn hoofd moet laten.;)

Fijne dag!

ps. het ziet er sinds gisterenavond uit dat het L. gaat worden, maar of course..........vast staat het nog niet. Objections anyone? (da's een grapje hoor, moest meteen aan die uitdrukking denken haha):D

11. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey all!

test vn daarnet!

mosa wb!
    at the rest: zwaai!!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Heerlijk hoor, weer in je eigen bedje slapen :) En lekker je eigen wc en badkamer hebben :D Was nummer 5 zit er nu in, dus al goed druk geweest. Zo gaan we even naar mijn schoonouders, even vertellen over de vakantie.

Loe, ik wacht ook met vertellen op mijn werk tot na een goede echo, en dan ben ik waarschijnlijk ook al 12 weken.
    Maar ik moet zeggen dat ik mijn buik (darmen dan :)) al wel wat gegroeid vind. Vooral in een jurkje of rokje zie je het een klein beetje. Dus naar mijn werk maar even wat wijdere dingen aandoen dan ;)

En het komt vast door de vakantie dat mijn banner hard lijkt te gaan :p Maar als ik van mijn laatste ongesteldheid uit zou gaan (maar dat doe ik niet omdat mijn eisprong later was), dan zou ik al iets van 9,5 week zwanger zijn. Ik denk dat de vk die datum aanhoudt, ik zeg volgende week alleen dat ik vaak wat langere cyclussen heb, dus dat het kan dat ik iets korter zwanger ben, maar niet dat ik zo'n beetje wel weet wanneer mijn eisprong was. Misschien krijg ik dan wel met 11 weken een echo (dan ben ik dus 12 weken als je mijn laatste menstruatie aanhoudt).

Maar ga je weer brilletjes kijken? Had je niet een tijdje geleden een nieuwe bril?

En L is de naam die sowieso al mijn favoriet was? Of hebben jullie een nieuwe L-naam verzonnen?

Hannelore, zie ik nu goed dat je zwanger bent :$ Was dat de bedoeling? Volgens mij zie ik wel een streepje, maar op hoeveel DPO zit je?

All, nu geen tijd om verder terug te lezen, hopelijk later vandaag/vanavond wel :) Ik ben namelijk altijd veel te nieuwsgierig om niet terug te lezen :)

13. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
  14. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey mosa!
    de bedoeling was et niet nee,maar zou welkom zijn hoor!
    heb na bevalling geen cyclussn gehad,enkel es wa bloedverlies,maar dat was zo weinig! dus was nu op wacht op mijn eerste cyclus! maar de test kleurde een tweede streepje,maar zekerheid heb k nog niet!vanavond dokter voor bloed!

15. Loe

Loe Niet meer actief

t zijn zeker streepjes hannelore, maar hij wil niet heel snel donker worden he. Heb je telkens met ochtendurine gedaan?

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MOsa: welkom terug, fijn dat jullie genoten hebben met zijn drietjes. Zie dat je bijna naar de verloskundige mag, spannend hoor. Fijn dat Veda het zo goed deed en ook genoten heeft. Lief dat je naar me vraagt. Het gaat nog altijd niet super en over 2 wkn heb ik een afspraak bij de psychiater voor eventueel iets van tabletten....... ach het komt wel weer goed!

Loe: en heb je mooi brilletje gevonden?

Melissa: tjee wat schrikken meis. Jullie blijft ook echt niets bespaard!! Lijkt me echt doodeng, hebben jullie niets gehoord? Sterkte

Hannelore: spannend, ben benieuwd wat de bloedwaarden zijn.

Sanne: hoe was je avondje uit, of was het vanavond, dan in iedergeval veel plezier en probeer er van te genieten.

Djaar: hoe is het met jou meissie?

Salapio: wat fijn dat T lekker is gaan slapen.

Verder weet ik ff niet meer.........

Hier dadelijk Kaj ff zijn flesje geven. Hij blijft maar op de nachtvoeding zitten. Slaapt meestal na de laatste fles van ca.23u tot een uur of 5. Vanacht gaan we eens proberen of hij weer gaat slapen als we hem opnieuw toedekken en de speen geven! Hij begint wel minder te drinken het 's nachts, maar drinkt tijdens de ochtend fles ook minder......... Verder is hij hardstikke lief en te vreden. Lacht naar iedereen en speelt super graag met de babygym!! Veel huilen doet hij niet en als dan weet ik meestal wel wat er is: luier, krampje, eten, moe of geschrokken. Heerlijk mannetje!

twinny

17. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    loe meid,ik ben testverslaafd e :)
    maar maak me enorm veel zorgn over het niet zo donker worden!hij is al donkerder maar niet zo snel als et bij amélie was...
    *onzeker wijfie*=ikke!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Mosa: Welkom terug!

All: Hier druk aan het pakken. Wilde nog even komen zwaaien! Zwaai :)
    Tot volgende week!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    fijne vakantie sterre

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames sorry weer ff snel

pff wat een gestress en gedoe zeg op vakantie gaan! hmm en stiekem ook geruzie natuurlijk, ik hoop maar dat we snel aan een wijntje (hij aan een biertje) in onze voortent, of buiten zitten daar morgen en het allemaal achter de rug hebben! hahah

hier dus flink aan het inpakken, pfoe wat moet er veel mee zeg met zo'n klein tjeezss zeg hahaha :p

tis hier een ontplofte boel dus dalijk ff opruimen.

grr dat fietsding voor de maxicosi past niet op mijn fiets:S! hoe dom, op mn oude hele erge versleten die dus echt niet mee kan, past hij wel! dat ding is gewoon niet moederfiets-proof! dom! daar baal ik dus wel van, al ging feli gister wel ineens uit zichzelf zitten bij hai's zus..dus wie weet;) hahaha

@sterre fijne vakantie!!

@Mosa welkom weer terug! jammer dat het geen super weer werd, en dat je toch wat meer klachtjes hebt, maar gelukkig was het wel leuk:) nu nog ff lekker thuis genieten:) en pff al 8 weken, gaat zeker snel ja!

@hannelore, ja ik zie ook duidelijk een lijntje, maar hij word niet echt heel donker nee... ben ook benieuwd naar je bloedwaarde's en is het lijntje wel echt roze of is het meer geel? want ik heb ook bij kruidvat 2 voor 5 wel eens een geel indrooglijntje gehad.

@twinny, feli had dat op dn duur ook, werd ze steeds wel wakker voor haar nachtvoeding, maar wat ze dan snachts opdronk, liet ze sochtends staan, dusja dat werkte niet echt, dus toen ook tutje geprobeerd, en dat ging goed, hopelijk werkt het bij jullie ook!

@loe suc6 met het kiezen vd naam:D het kaartje al gekozen, nou das al weer wat he;) hahaha!

@all

heel veel groetjes allemaal!!! wij gaan morgen ochtend op vakantie, dus ik zal hier w.s. niet meer zijn!

doeiiiiiiiiiiiiiii

Deel Deze Pagina