Mosa: Ik was je helemaal vergeten te bedanken dat je het even op het forum hebt willen zetten van Djaar! Dus bij deze nog bedankt Ik denk je ei rond dag 18 of 20 maar ik vind het een lastig kaartje, die vorige was veel duidelijker..en ik ben er zóóó slecht in haha. Wat leuk voor jullie vrienden dat ze zwanger zijn! Lijkt me verschrikkelijk om een kindje te verliezen ..maar hopelijk kunnen ze er toch een beetje van genieten. Owh en dat kindje van 3 die niet zelf kan spelen Dat is dus bij mijn neefje ook, ik erger me er soms best wel aan. Laatst kreeg Noah even de aandacht van oma en toen sloeg hij Noah gewoon op zijn handje Maar goed, de 2e word eind augustus verwacht dus ik ben daar ook erg benieuwd naar. Pfff ik ga even bedenken wat ik dan met al die vrije tijd ga doen als jij er niet bent..wanneer ging je ook alweer Hanna: Su6 met werken vandaag! En nog 3 daagjes werken, lekker hoor. Ik nog 4 weken maar haha. Gimena: Hoi hoi, hier alles goed maar een beetje warm vandaag haha. Uiteraard word er hier voetbal gekeken Jij ook? Loe: He jakkes wat een ellende.. Maar ik vroeg me af of jij door je hart ook meer vocht vast gaat houden, meer als een ander zeg maar? Of is dat stom gedacht Fijn dat je snuf gevoeld hebt! Enne vooral niet bij papa bewegen was hier ook...het leek wel alsof hij het erom deed Tijgertje: Spannend hoor! Ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren.. maar dat is iedereen en vooral jullie zelf natuurlijk ook Mooi buik hoor! Salapio: Leuke foto's Nou hier nog zo'n mama.. Noah nee niet doen *noah lacht* nee noah je bent niet leuk *noah snuft als een konijn en lacht* noah, stom jong..mam moet zich echt omdraaien want die ligt inmiddels in een deuk.. lekker gedisciplineerd van mam All: Hier druk aan het leren...daarom zit ik hier natuurlijk .. nee ik heb vanmorgen goed geleerd en dan dadelijk nog even wat doen. Ik kreeg trouwens nog een sms van Djaar: Update: Omdat Janne in de couv ligt tot vrijdag kan ik dus moeilijk op het forum. Maar het gaat naar wens. Grts Djaar. Ik heb terug geschreven dat het forum nu wel het minst belangrijke is en dat het hopelijk snel goed gaat.
Sterre, ja klopt ik houd in verhouding meer vocht vast door mijn hart. Da's goed balen op dit moment. Ik zit nu netjes aan de eettafel met de laptop en de voetjes in een bak koud water! (gekregen van vriendlief, schatje he). Noah op zijn vingers tikken? heeft ie wel teruggeslagen? (haha) nou zeg..... Whahaah, moest erg lachen om jullie discipline acties. Leer ze nog even! Fijn dat je een smsje van djaar hebt gehad. Het forum komt inderdaad wel weer. Waarom moest het meisje eigenlijk in de couveuse? Tijgertje, nog heel even volhouden, hoe langer beeb zit, hoe knapper ie wordt! Het begint al bijna he. Hup holland hup!!!
Loe: Nou lief zeg van vriendlief! Ik meende het wel een keer gehoord te hebben met het hart/vocht maar wist het niet meer zeker, maar goed dat is inderdaad wel rot nu Kan dat geen gevaar gaan vormen? Als ik teveel of rottige vragen stel moet je het maar zeggen he..ik ben nogal nieuwschierig naar dat soort dingen Ik weet niet waarom Djaar's meisje in de couw moest maar hoop dat het niks geks was/is. Hahaha hoe langer ie zit hoe knapper ie word Noah zat heel raar te kijken toen het neefje hem sloeg maar stuiterde als snel weer vrolijk verder. Dat neefje natuurlijk gezegt dat hij dat niet mag doen maar zijn gezicht stond op onweer..oef... Nou dadelijk voetbal kijken, ik ben benieuwd!!! Roy gaat bij een vriend kijken omdat ik moest leren en hij zou tussendoor Noah ophalen van het kdv maar heb maar gezegt dat ik het wel doe. Noah is meestal best moe na zo'n dagje en ik denk niet dat de mannen nog gezellig voetbal kunnen kijken als Noah er dan bij is. En aangezien ik flink opschoten ben vandaag vind ik het ook niet zo erg. Nou Hup holland hup
Yeahoeeh 2-1 Hier ook gekeken. Nu aan het wachten op eten... @ Loe, mooi jurkie en buikie . Wat nou walrus Wel vervelend dat je nu zo veel vocht vast houdt. Dat is dan even lastig deze week voor je Gossie, Djaar's meissie in de couveuse. Hopelijk gaat het snel zo goed dat het niet meer nodig is! @ Salapio, mams zonder overwicht, nog even dooroefenen dan ohoh Josien vindt t niet meer leuk alleen spelen...
hoii dames pfoeee wat een hitte!! @djaars meisje in de couveuze tis sonde! hoop ook wel dat er niets ergs/geks aan de hand is! hopelijk is het snel niet meer nodig en kunnen ze lekker naar huis @loe, heerlijk dat je ff lekker bent opgeschoten vandaag met het leren en doen! en dat in deze hitte, knap hoor! en whaha wat jij met noah hebt heb ik ook vaak met feli dan spuugt ze hele tijd haar eten in mn gezicht uit, en dan doe ik even streng maar op den duur moet ik ook echt lachen hahaha, slecht van ons hahaha @salapio wat een scheetige foto's weer van de kids @tijgetje zeker hoe langer ze zitten hoe mooier ze worden is tegen mij toen ook gezegd maar wel spannend hoor! @mosa wat leuk voor je vrienden dat ze zwanger zijn, wel dubbel vast ja, na het verlies van hun kindje, echt heel erg lijkt me dat, een kennis/vriendin van me is dat ook overkomen, bij 40 weken dan, dat wens je echt niemand toe zo iets. hopelijk gaat alles nu met deze beeb helemaal goed en kunnen ze er lekker van genieten, en dat kindje van 3 tsja, die zal het wel leren over een paar maanden haha. @all feli had weer es super weinig geslapen opt kdv.. erg jammer maar weer, maar bij thuiskomst is ze in zonder 1 piep te geven heerlijk gaan slapen, om 8 uur mag ze dr fles weer, maar ik denk dat ze wel eerder wakker word.. ook wel het handigst anders komt mn slaapritueel niet meer goed uit, want dan moet ik eerst de fles geven, terwijl ik anders haar eerst lekker insmeer.. komt all goe.. morgen lekker dagje thuis, heerlijk, en hai is toevallig ook vrij dus dat is wel gezellig. hij moest vandag heel ver weg werken weer eens, werd kwart voor 5 opgehaald en is w.s. pas rond 8/9 uur thuis, dus dan is dat dagje vrij morgen wel verdiend nou groetjes!
hihi, ook last van de warmte sanne? ik hoef niet te leren hoor hihi, gelukkig niet. je bent in de war met sterre. Feli nog lekker geslapen? Ik zit alweer met mijn klompen in een bad koud water!
Hoi meiden, Pfffff, wat warm... Ik leef mee met de zwangere meiden! Vandaag was het 33 graden in de klas.. Niet leuk meer. Gelukkig nu nog maar 2 dagen! Tijgertje, morgen eer naar de gyn, ben benieuwd. Mooie buikfoto Salapio, hoe kan Nederland nu verliezen met zo'n fan??? Superfoto! En die Mirre, echt een ondeugende foto. Janne dus even in de couveuse... Mag ze daarna naar huis?? Fijn dat Nederland weer heeft gewonnen !!!!!! Sanne, geniet morgen vand e vrije dag. Heb je nog plannen?
Warm was het zeker. Hebben jullie kindjes er ook last van? Josien wil vooral niet slapen. Dus vanavond was even niets meer goed, zo moe als ze was . Nu met alle deuren tegen elkaar open is het toch een beetje afgekoeld... @ Mosa, lastig hoor je kaartje. Lekker gewerkt en voetbal nog gehaald? @ Sterre, knap hoor dat je nog goed aan het leren bent. Is nooit gemakkelijk met dit weer! @ Sanne, Feli weer niet geslapen, kan ook aan het weer liggen, J wil ook niet slapen nu het zo warm is. Natuurlijk doet F het vaak niet goed, maar met dit weer is het dan vast nog moeilijker . Morgen weer een rustig dagje, lekker hoor @ Tijgertje, nog ff volhouden, voor de kleine is dat wel beter, nog een paar vetjes kweken @ Hanna, de kids met dit weer in toom houden lijkt me niet makkelijk. Echt dagen om met water te gaan spelen. Is vast nog wel tijd voor zo in de laatste week? vandaag gewerkt in een relatief koel gebouw 25/26 graden . Buiten was het toch echt een flink stukkie benauwder. Vandaag vroeg begonnen en dus kon ik ook lekker vroeg weg Gister was het heerlijk in de tuin bij schoonouders. J heeft lekker in een badje gespeeld en op het gras. Heerlijk vond ze het, lekker in dr blote gat, ging ze natuurlijk wel nog ff lekker een drolletje draaien met haar kont hoog in de lucht . Gelukkig kon iedereen er om lachen . Verder gaat ze steeds meer klimmen op papa en mama. Zodra ze op schoot zit grijpt ze de kleren en probeert ze zich omhoog te trekken. Nu geef ik haar mijn duimen en dan gaat ze zich aan mijn duim/hand tot staan optrekken. En een lol dat ze heeft
Hoi dames, Een lange, vermoeiende maar leuke dag gehad Nu even lekker relaxen en bijlezen hier. Hanna, nu nog maar 2 dagen werken Heerlijk zeg! Ik weet nog dat je vorig jaar aftelde naar je verlof Hoe is het nu met de waterpokken van Svinthe? Loe, joepie, wat fijn dat je meer gevoeld hebt Het lijkt er toch op dat het nu wat vaker komt hè? Fijn! Sterkte met de warmte en het vocht vasthouden! Tijgertje, succes bij de gyn morgen! En mooie buik! Salapio, leuke foto! Heeft NL vast geholpen te winnen T wordt nu ook al echt zo'n jongetje, het echte baby-achtige gaat er een beetje vanaf hè? En M met het bloempje Lieve rode wangetjes! Sterre, o ja, dat spreekt toch voor zich dat ik het Djaar-nieuws hier heb gemeld, hoef je me toch nog voor te bedanken Misschien weet jij het ook niet, maar waarom ligt Janne in een couveuse? Is alles wel goed dan? Blijkbaar wel, maar ik vraag me af waarom ze dan toch in een couveuse ligt? Ik lees nu dat je het idd niet weet Morgenavond heb je examen toch? Zo ja, dan alvast heel veel succes! Hopelijk lukt het leren morgen wat beter zodat je er goed voorbereid heen kunt! Afrola, voetbal op je werk gekeken of thuis? Sanne, gezellig dat Hai morgen ook vrij is! Misschien kunnen jullie dan wel lekker gaan zwemmen? All, misschien een beetje korte reactie, maar ik ben heel moe. Gisteren weer te laat naar bed gegaan en de wekker ging vanochtend al om 5.30 uur Ik was dus heel op tijd op mijn werk en ben ook vroeg weggegaan om thuis voetbal te kunnen kijken. Gelukkig kwamen zowaar al mijn werkafspraken opdagen, dus een nuttig dagje Veda heeft wel iets meer moeite met slapen door de warmte, maar dat lijkt me wel logisch. Vandaag overdags dus niet zoveel geslapen, maar gelukkig ging ze vanavond om half 9 meteen slapen.
Zo hier zijn we weer. We zijn weer een weekendje in het huisje geweest en nu dus met supermooi weer. Heerlijk. Yuna vond het ook heerlijk, lekker spelen in het gras, of op het strand. Zand eten was heeeeeeeeeel leuk. En ze mocht ook nog lekker spetteren in een teiltje, de zee vond ze dus niet leuk. Nu ff bijlezen en kijken of Djaar inmiddels is bevallen, moet toch haast wel! Modem is nog niet gearriveerd dus ben benieuwd of ik het ga redden met reageren.
Afrola, Veda had idd ook last van de warmte, maar het is natuurlijk ook wel érg warm! Fijn dat jullie een geslaagde dag bij je schoonouders in de tuin hebben gehad. En Josien de openluchtpoeper En grappig dat klimmen! Veda doet het wel als ze bij iets wil wat net buiten haar bereik is, dan probeert ze over je heen te klimmen om er alsnog bij te komen Best pijnlijk soms
Pookie, lekker zeg, het was natuurlijk ook superweer om naar het huisje te gaan dus jullie hebben het getroffen! En heerlijk voor Yuna natuurlijk Ik weet niet of je alles bij kunt lezen, maar Djaar is idd bevallen Haar dochtertje heet Janne. All, over mijn eisprong, ik denk zelf ook ergens rond dag 18/20 maar eigenlijk heb ik geen flauw idee Ik kan alleen maar hopen dat hij echt geweest is, en voorlopig wacht ik het nog maar een tijd af. Gelukkig lijkt mijn temp iets stabieler te worden.
@sanne; Met dit weer twijfwel je denk ik niet meer over een leggingkje onder de jurk Poeh hee we zijn weer thuis en hier vallen de mussen echt van het dak. Maar wat fijn dat Feli zo goed eet en slaapt, misschien dat het laatste nu met het warme weer wat lastiger wordt. Y heeft er in ieder geval wel veel last van. @mosa; Veda ook een hekel aan sloffen en sokken Hier ook, en schoentjes zijn helemaal leuk....om in je mond te doen en uit te trekken ( in willekeurige volgorde) @loe; Arme jij, dit weer is niet bepaald bevordelijk voor je vochthuishouding Hopelijk werken de steunkousen. Bij de yoga hadden een we drukpunt geleerd welke we konden masseren als het vocht te erg werd. Het is aan de binnenkant van je enkel en dan een vingertop boven het kuiltje naast de bobbel. Klinkt lekker cryptisch maar probeer het eens, wie weet helpt het! En je voelt snuf, HOERA!!!! @afrola; Bah, een virus bovenop je keelonsteking. Grrrrrrrr, maar wel een goed excuus voor de waterijsjes!! @sterre; wat naar van die buren van je! En gevaarlijk ook, want wie weet hebben ze ook nog wel een plantagetje in huis. Misschien MMA (meld mis daad a no niem ) bellen????? Met de buren zelf zou ik eerlijk gezegd niet zo snel gaan praten. Ik ga nu ff posten voor het geval dat de modem uitvalt.........zo weer verder dus!
O jee ... sta ik nu te boek als mama zonder overwicht ... boehoe! Klopt gelukkig niet, maar wil ik toch ook hier even kwijt . Hoewel ... soms ... Dussssss ... (wacht maar tot ze 2 zijn )
@ Mosa, leuk Veda ook aan 't klimmen , kan zeker soms pijnlijk zijn, of gewoon irritant. Vanavond was ze op mijn blaas aan het dansen. Vorig jaar in buik, dit jaar op buik . Vrijdag wordt het NL-BRAZ denk ik... Josien sliep vandaag ook na even flink sputteren. Alleen nu ligt ze helemaal opgevouwen aan het voeteneind. Wil haar straks wel even anders leggen, maar hoop niet dat dat wakker worden en brullen wordt
Wilde uitgebreid gaan reageren, maar T is wakker en ik duik er ook lekker in. Jan is er niet ... Oei groot protest, er moet gedronken worden
Je kan wel protesteren hoor... maar of dat helpt Ik denk wel dat we idd nog heel wat te wachten staan . Straks kan jij ons weer uitlachen
Ik heb me nog maar even naar buiten geplaatst met de laptop, daar is het lekkerder dan binnen Salapio, wij zullen idd ons portie nog wel krijgen met onze kindjes Pookie, Yuna ook al last van het weer, maar ja, ook niet zo gek natuurlijk. Hopelijk komt de nieuwe modem snel, dit lijkt me irritant computeren! Afrola, opgevouwen aan het voeteneind slapen lijkt me idd niet zo prettig, hopelijk kun je haar straks verplaatsen. En het zal idd wel NL-Brazilië worden, lijkt me lastig!